sveikas dasuri, matau apie sausio vidurį net 3 yečiai nauji buvo paimti. kokie pirmieji įspūdžiai, kiek jau prasukai, 2 wd ar 4 wd, įkaslnės asistentą rinkaisi?
jei nuo Pilaitės važiavai, tai aš ten buvau, specialiai sakau palenktyniausiu, pats irgi gerai nurukai, negalėjau tavo tempo iš galo po to palaikyti, nu ir labai lenktyniauti po to nebesinorėjo, su vaiku važiavau. Parkingą ir aš įsidėjau priekyje bei gale, bet faktiškai priekiui nereikalingas, nes ir taip puikiai atstumas jaučiasi, čia nebent mano žmonai. Įkalnės asistentas irgi super dalykas, man patinka, nerieda auto atgal, automatiškai palaiko.
jei nuo Pilaitės važiavai, tai aš ten buvau, specialiai sakau palenktyniausiu, pats irgi gerai nurukai, negalėjau tavo tempo iš galo po to palaikyti, nu ir labai lenktyniauti po to nebesinorėjo, su vaiku važiavau. Parkingą ir aš įsidėjau priekyje bei gale, bet faktiškai priekiui nereikalingas, nes ir taip puikiai atstumas jaučiasi, čia nebent mano žmonai. Įkalnės asistentas irgi super dalykas, man patinka, nerieda auto atgal, automatiškai palaiko.
Zmonai sakiau kad retas toks vaizdas...du Yeti vienoj vietoj...
jei nuo Pilaitės važiavai, tai aš ten buvau, specialiai sakau palenktyniausiu, pats irgi gerai nurukai, negalėjau tavo tempo iš galo po to palaikyti, nu ir labai lenktyniauti po to nebesinorėjo, su vaiku važiavau. Parkingą ir aš įsidėjau priekyje bei gale, bet faktiškai priekiui nereikalingas, nes ir taip puikiai atstumas jaučiasi, čia nebent mano žmonai. Įkalnės asistentas irgi super dalykas, man patinka, nerieda auto atgal, automatiškai palaiko.
o idomu, kaip jis realiai veikia? aš pamenu nebeužsakinėjau tos sistemos, nes kažkaip suabejojau ar kieme žiemą kai provežės jis man suparkuos mašina, ten berods keli tūkstančiai tas priedas kainuoja. tai neužsakiau. kaip iš praktikos, patenkintas šito veikimu?
o idomu, kaip jis realiai veikia? aš pamenu nebeužsakinėjau tos sistemos, nes kažkaip suabejojau ar kieme žiemą kai provežės jis man suparkuos mašina, ten berods keli tūkstančiai tas priedas kainuoja. tai neužsakiau. kaip iš praktikos, patenkintas šito veikimu?
Prie parkingo prisidejo tik 700 Lt. Kitaip dabar ir nestatau masinos..Pardavejas labai atkalbinejo , bet vis tiek uzsisakiau. Daiktas superinis.....nesigailiu.
kas keisčiausia mane irgi atkalbinėjo, kai paklausiau, nu tipo čia tas ir tas, bet nepatarė rinktis. gal ir nieko sistema, bet manau žiemą nelabai ji parkuotų, kartais iš provežių neiškarto mašina išlipa, tai va, manau puikus aksesūaras kai nera sniego.
nuo 2010-12-27 prasukta 1880km. Didžioji dalis - mieste. Kol kas viskas tvarkoje, veikia kaip laikrodukas.
Beje, buvau trumpam grįžęs į LT, tai per porą kartų greitkelyje Vilnius-Klaipėda mačiau bent 10 naujų YETI ant tralų. Panašiai tiek pat kiek Octavia automobilių. Vadinasi reikia laukti jų LT keliuose :)
Taip pat pastebėjau ne vieną ir ne 2 Yečius važinėjančius Vilniuje. Mūsų gretos gausėja sparčiai.
nuo 2010-12-27 prasukta 1880km. Didžioji dalis - mieste. Kol kas viskas tvarkoje, veikia kaip laikrodukas.
Beje, buvau trumpam grįžęs į LT, tai per porą kartų greitkelyje Vilnius-Klaipėda mačiau bent 10 naujų YETI ant tralų. Panašiai tiek pat kiek Octavia automobilių. Vadinasi reikia laukti jų LT keliuose :)
Taip pat pastebėjau ne vieną ir ne 2 Yečius važinėjančius Vilniuje. Mūsų gretos gausėja sparčiai.
nu ka, pirmas gedimas, šiandien lygiai mėnuo kaip iš salono paėmiau, rida jau beveik 4000 km, taigi nebeveikia klima, nepūčia nei šilto, nei šalto, aplamai nieko nepūčia, greičiausiai kažkas su ventiliatoriumi, perjungus režimą girdisi kaip keičiama sklendės pozicija, deja oro nėra, nusprogo ventiliatorius, pavažinėjau truputį sušalęs, aprasojusiais langais, ir pastačiau, reiks ryt į garantinį varyti auto. :(
Nesmagumas aišku šitas dalykas. Tikėsimės kad ligą greitai identifikuos ir pagydys. Nesinorėtų kad naujas auto stovėtų, vietoje to kad važiuotų. Palinkėsiu tavo auto sveikatos :)
variau šiandien nuo ryto į servizą, tai sušaliau baisiausiai, prasigramdžiau gabaliuką lango ir kaip koks tankistas žiūrėjau pro jį, aplinkui nieko nemačiau, tai šiaip netaip nuvažiavau, pridaviau. Sušaldė mane tas sniego žmogus :)
kai bus išvados parašysiu
pasiėmiau, sako kontaktas pečiuko drėgmės gavęs ir užšąlęs, todėl ventiliatorius ir neveikė. Sako tikimės daugiau tai nebepasikartos. Bet visvien keista, vadinasi prastai apsaugotas tas kontaktas, kad drėgmės gavęs užšąla, nu žiūrėsim, gal ir gerai viskas bus, menkas malonumas kai - 19 važiuoti į servizą be šildymo.
šiandien nuo ryto vėl ta pati bėda, vėl ventiliatorius neveikia, po kokių 3 minučių variklio šildymo, atsigavo ir ventiliatorius, keista kažkaip, kažkas ten stringa.
o isvis ar ARX arde ir ziurejo ka nors kai nuvarei... gal tiesiog masina atsilo ir veikt pradejo, tada pasake, kad kontaktas uzsales buvo... butu blogas kontaktas, kaip jie sake, butu sutvarke ir neturetu kartotis gedimas.
sako, kad drėgmės ale salone daug, todėl ir tas kontaktas užšąla, sako reikia gerai atšildyti, tipo pas juos nakčiai palikti (statys kaloriferį į vidų) ir bėda dings. bet jei iš šalto į šiltą įvarysi tai dar daugiau tos drėgmės gausis. nu nežinau, belieka stebėti, šiandien suveikė po kurio laiko, bijau, kad kažkurį rytą vėl nebesuveiks ventiliatorius.
O gal tu Force,megsti vazinetis labai jau prisikaitines salona.Yra tokiu zmoniu,kurie maiso automobili su sauna.
Pasidaro +30C, ir vazinejas sau patenkinti, kol vaziuoja.
tai va tame ir esmė, kad kai ventiliatorius veikia langai be rasojimo, tos drėgmės tiek kiek ir kitose mašinose žiemos metu. Tikrai nedaugiau drėgmės nei būdavo pas mane Octavijoje. taigi stebėsiu šį reiškinį dėl ventiliatoriaus, jei dar kartą užluš turės arx rimtai pasižiūrėti į šią problemą.
pas mane tas pats su valytuvais, nelabai suprantu tos funkcijos, užgesinant ar paleidžiant variklį automatiškai pajudina valytuvus. kam to reikia, neįkertu. net vieną rytą pyktelėjau, prišalę buvo, paleidau variklį ir juos atplėšė priverstinai, tai dabar prieš paleidžiant pats pirmiausiai patikrinu ar neprišąlę valytuvai.
Pas mane sujuda valytuvai. Iš pradžių krito į akis, dabar jau pripratau. Manau tai susiję su maitinimo padavimu į varikliuką arba kokiu nors gudrumu, apie kurį dar nežinom :)
nu šiandien kita istorija su pečiuko ventiliatoriumi, užvedus variklį pečiukas veikia, o manau gerai, neteks šalti :) Nuvykus į reikiamą vietą, pastatau auto, užrakinu, girdžiu ūžia ventiliatorius (neišsijungė, užgesinus auto). Ūžia ne variklio aušinimo ventiliatorius, o pečiūko. Laukiau kokias 3 minutes, neišsijungia. Tada vėl užvedu auto, palaukiu, užgesinu variklį, einu tikrinti, pečiuko ventiliatorius išsijungęs. Skambinu ARX, sako čia normalu taip turi būti. Ar kam iš Yeti eksploatuojančių buvo toks dalykas, kad išjungus variklį dar ūžtų ventiliatorius virš 3 minučių žiemą.
kaip cia ARX nepasake, kad kontaktas prisalo ir neatsijunge :D bet nemanau, kad tai butu normalu. kazkas negerai tenai, jei veina karta neisijungia, kita karta neissijungia...
Reikėtų paskaityti eksploatacijos knygutę.Daug kas išaiškėtų.Greitai bus atšilimas ir
jei gedimai nesiliaus griebčiau ARX už gerklės.Panašu ,kad išsisukinėja ir tingi elektronikoj kapstytis.
Šiek tiek reklamos:
http://www.lrytas.lt/videonews/?id=12964829011294313995&sk=12
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
kiek kas jau prasukot su yeti-čiais. maniškis jau beveik 4000 km nuo sausio 20 dienos.
Sveiki,
Stai ir as prisijungiu prie jusu kolektyvo. Sausio 15d. 2.0 TDI CR DPF/81 kW (110 AG), Experience.
Kaip kazkada buvo Octavia perkamiausia lietuvoje, tai greitai pasidarys Yeti perkamiausias :) paskutiniai klubo nariai tik su Yeciais :)
Octavia 2,0 TDI
Jo... vien ietininkai pas mus dabar :) Smagu
sveikas dasuri, matau apie sausio vidurį net 3 yečiai nauji buvo paimti. kokie pirmieji įspūdžiai, kiek jau prasukai, 2 wd ar 4 wd, įkaslnės asistentą rinkaisi?
Sveiki,
as tai dar nedaug kolkas. Tik 1500km .Kolkas viskas SUPER. :)
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
Pirmi ispudziai super. Ko tikejausi, net dar daugiau. 2WD. Ikalnes asistento nesirinkau. O va parking assintent yra. Super dalykas.
Su kazkokiu juodu Yeti vaziavau treciadieni salia. Force ne tu ten buvai?
Kad ir ne į temą, bet iki klubo narių turbūt dar koks pusmetis....
Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???
jei nuo Pilaitės važiavai, tai aš ten buvau, specialiai sakau palenktyniausiu, pats irgi gerai nurukai, negalėjau tavo tempo iš galo po to palaikyti, nu ir labai lenktyniauti po to nebesinorėjo, su vaiku važiavau. Parkingą ir aš įsidėjau priekyje bei gale, bet faktiškai priekiui nereikalingas, nes ir taip puikiai atstumas jaučiasi, čia nebent mano žmonai. Įkalnės asistentas irgi super dalykas, man patinka, nerieda auto atgal, automatiškai palaiko.
Zmonai sakiau kad retas toks vaizdas...du Yeti vienoj vietoj...
dasuri, reikia kada susitikti ten prie ežeriuko pas jus Pilaitėj
biski dar ne i tema, bet max menesis/du
As rasiau apie sita http://www.youtube.com/watch?v=IAX9t0TEDys parkinga.
O del susitikimo rie ezeriuko jokiu problemu
o idomu, kaip jis realiai veikia? aš pamenu nebeužsakinėjau tos sistemos, nes kažkaip suabejojau ar kieme žiemą kai provežės jis man suparkuos mašina, ten berods keli tūkstančiai tas priedas kainuoja. tai neužsakiau. kaip iš praktikos, patenkintas šito veikimu?
Prie parkingo prisidejo tik 700 Lt. Kitaip dabar ir nestatau masinos..Pardavejas labai atkalbinejo , bet vis tiek uzsisakiau. Daiktas superinis.....nesigailiu.
Masinos ilgis 4,2 turetu pastatyti i 4,8 tarpa.
kas keisčiausia mane irgi atkalbinėjo, kai paklausiau, nu tipo čia tas ir tas, bet nepatarė rinktis. gal ir nieko sistema, bet manau žiemą nelabai ji parkuotų, kartais iš provežių neiškarto mašina išlipa, tai va, manau puikus aksesūaras kai nera sniego.
nuo 2010-12-27 prasukta 1880km. Didžioji dalis - mieste. Kol kas viskas tvarkoje, veikia kaip laikrodukas.
Beje, buvau trumpam grįžęs į LT, tai per porą kartų greitkelyje Vilnius-Klaipėda mačiau bent 10 naujų YETI ant tralų. Panašiai tiek pat kiek Octavia automobilių. Vadinasi reikia laukti jų LT keliuose :)
Taip pat pastebėjau ne vieną ir ne 2 Yečius važinėjančius Vilniuje. Mūsų gretos gausėja sparčiai.
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
Daug baltarusu perka Yeti Lietuvoje
Girdejau kad baltarusiai pamego siuos zveriukus. Ir kainos jiems berods nesikandzioja.
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
o as siandien uzmaciau viena moteri beziurincia i mano auto savo yetyje besedincia :D
'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI
nu ka, pirmas gedimas, šiandien lygiai mėnuo kaip iš salono paėmiau, rida jau beveik 4000 km, taigi nebeveikia klima, nepūčia nei šilto, nei šalto, aplamai nieko nepūčia, greičiausiai kažkas su ventiliatoriumi, perjungus režimą girdisi kaip keičiama sklendės pozicija, deja oro nėra, nusprogo ventiliatorius, pavažinėjau truputį sušalęs, aprasojusiais langais, ir pastačiau, reiks ryt į garantinį varyti auto. :(
Nesmagumas aišku šitas dalykas. Tikėsimės kad ligą greitai identifikuos ir pagydys. Nesinorėtų kad naujas auto stovėtų, vietoje to kad važiuotų. Palinkėsiu tavo auto sveikatos :)
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
jei jau atsirado brokas, tai gerai, kad garantijos galiojimo laikotarpyje.
Octavia 2,0 TDI
keista :O turbut gamyklinis brokas, aisku visko pasitaiko. Nevertetu del to nurasyt auto kaip prasto ;)
'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI
variau šiandien nuo ryto į servizą, tai sušaliau baisiausiai, prasigramdžiau gabaliuką lango ir kaip koks tankistas žiūrėjau pro jį, aplinkui nieko nemačiau, tai šiaip netaip nuvažiavau, pridaviau. Sušaldė mane tas sniego žmogus :)
kai bus išvados parašysiu
Tikekimes,kad nieko rimto.
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
greiciausiai surinkimo defektas ir kazkur kontaktas nepatikimas buvo.
Octavia 2,0 TDI
pasiėmiau, sako kontaktas pečiuko drėgmės gavęs ir užšąlęs, todėl ventiliatorius ir neveikė. Sako tikimės daugiau tai nebepasikartos. Bet visvien keista, vadinasi prastai apsaugotas tas kontaktas, kad drėgmės gavęs užšąla, nu žiūrėsim, gal ir gerai viskas bus, menkas malonumas kai - 19 važiuoti į servizą be šildymo.
šiandien nuo ryto vėl ta pati bėda, vėl ventiliatorius neveikia, po kokių 3 minučių variklio šildymo, atsigavo ir ventiliatorius, keista kažkaip, kažkas ten stringa.
o isvis ar ARX arde ir ziurejo ka nors kai nuvarei... gal tiesiog masina atsilo ir veikt pradejo, tada pasake, kad kontaktas uzsales buvo... butu blogas kontaktas, kaip jie sake, butu sutvarke ir neturetu kartotis gedimas.
Octavia 2,0 TDI
sako, kad drėgmės ale salone daug, todėl ir tas kontaktas užšąla, sako reikia gerai atšildyti, tipo pas juos nakčiai palikti (statys kaloriferį į vidų) ir bėda dings. bet jei iš šalto į šiltą įvarysi tai dar daugiau tos drėgmės gausis. nu nežinau, belieka stebėti, šiandien suveikė po kurio laiko, bijau, kad kažkurį rytą vėl nebesuveiks ventiliatorius.
O gal tu Force,megsti vazinetis labai jau prisikaitines salona.Yra tokiu zmoniu,kurie maiso automobili su sauna.
Pasidaro +30C, ir vazinejas sau patenkinti, kol vaziuoja.
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
aš kaip tik iš tų, kurie vėsiau mėgstu, pas mane visada klima ant 18 užstatyta, taigi saunos mašinoje nemėgstu.
Tai is kur ta dregme...............nesuprantu.
:~
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
butu tiek dregmes, kad net kontaktai saltu, tai minimum langai turetu istisai rasoti
Octavia 2,0 TDI
Jo.
Sutinku.
Tokiu atveju,reiketu langus kaisti ne tik is isores,bet ir is vidaus.
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
tai va tame ir esmė, kad kai ventiliatorius veikia langai be rasojimo, tos drėgmės tiek kiek ir kitose mašinose žiemos metu. Tikrai nedaugiau drėgmės nei būdavo pas mane Octavijoje. taigi stebėsiu šį reiškinį dėl ventiliatoriaus, jei dar kartą užluš turės arx rimtai pasižiūrėti į šią problemą.
Turiu klausimeli YETISTAMS.
Ar pas jus,kaip ir pas mane,gesinant varikli sudreba valytuvai.
KEISTA KAZKAIP.
Tai ivyksta nekasdien.
Dazniausiai tai pasitaiko ta diena,kai naudojausi valytuvais.
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
pas mane tas pats su valytuvais, nelabai suprantu tos funkcijos, užgesinant ar paleidžiant variklį automatiškai pajudina valytuvus. kam to reikia, neįkertu. net vieną rytą pyktelėjau, prišalę buvo, paleidau variklį ir juos atplėšė priverstinai, tai dabar prieš paleidžiant pats pirmiausiai patikrinu ar neprišąlę valytuvai.
Tas pats ir pas mane. Sujuda visada valytuvai.
Pas mane sujuda valytuvai. Iš pradžių krito į akis, dabar jau pripratau. Manau tai susiję su maitinimo padavimu į varikliuką arba kokiu nors gudrumu, apie kurį dar nežinom :)
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
nu šiandien kita istorija su pečiuko ventiliatoriumi, užvedus variklį pečiukas veikia, o manau gerai, neteks šalti :) Nuvykus į reikiamą vietą, pastatau auto, užrakinu, girdžiu ūžia ventiliatorius (neišsijungė, užgesinus auto). Ūžia ne variklio aušinimo ventiliatorius, o pečiūko. Laukiau kokias 3 minutes, neišsijungia. Tada vėl užvedu auto, palaukiu, užgesinu variklį, einu tikrinti, pečiuko ventiliatorius išsijungęs. Skambinu ARX, sako čia normalu taip turi būti. Ar kam iš Yeti eksploatuojančių buvo toks dalykas, kad išjungus variklį dar ūžtų ventiliatorius virš 3 minučių žiemą.
kaip cia ARX nepasake, kad kontaktas prisalo ir neatsijunge :D bet nemanau, kad tai butu normalu. kazkas negerai tenai, jei veina karta neisijungia, kita karta neissijungia...
Octavia 2,0 TDI
Reikėtų paskaityti eksploatacijos knygutę.Daug kas išaiškėtų.Greitai bus atšilimas ir
jei gedimai nesiliaus griebčiau ARX už gerklės.Panašu ,kad išsisukinėja ir tingi elektronikoj kapstytis.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Nu jus pagaliau sustoki viska vienoje temoje rasyt? Kurkit atskiras temas kiekvienai problemai!!!!
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Idomus reportazas, kaip gaminamas Yeti Cekijoje.
http://www.youtube.com/watch?v=xO3j71aL-80&feature=player_embedded#
tikrai idomus reportažas :)
Puslapiai