dingsta trauka

155 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
bilas
bilas portretas
Offline
Last seen: prieš 13 metų 1 savaitė
Joined: 2011-03-25 09:38
dingsta trauka

sveiki.turiu skoda octavia 2005m 1.9tdi. bevaziuojant 120-140 km/h dingsta trauka.perjungi degima is naujo ir vel pucia kaip vejas,kita syki visa diena pravazinejus taip nesidaro, o kita syki i diena po kelis sykius.su vakumais viskas tvarkoj patikrinom.kartais uzsidega cekas.kompas meta tokias klaidas P0234,P0238.pakeitem turbinos sklendes oro srauto davikli vis tiek tas pats,turbina issiardem kaip ir viskas tvarkoj nebezinom kur ieskoti sliekų.pagelbekit.

tonis
tonis portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 9 mėnesiai
Joined: 2010-01-20 08:58

Pas mane buna taip pat. Trauka tai dingsta, tai atsiranda. Išvaliau EGR vožtuvą. Nepadėjo. Kai važiuojant dingsta trauka, pažaidžiu gazo pedalu ir bėgiais, tai vėl atsiranda. Liga nenustatyta.

bilas
bilas portretas
Offline
Last seen: prieš 13 metų 1 savaitė
Joined: 2011-03-25 09:38

ne veinam servise girdejau kad keicia kuro siurblį ir problemos baigiasi,bet man kazkaip nedasyla ar gali buti kuro siurblys

tonis
tonis portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 9 mėnesiai
Joined: 2010-01-20 08:58

bilas wrote:
ne veinam servise girdejau kad keicia kuro siurblį ir problemos baigiasi,bet man kazkaip nedasyla ar gali buti kuro siurblys

?

Forex
Forex portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 5 mėnesiai
Joined: 2009-09-02 07:41

Tai argi klaidos tiesiog P0234,P0238? juk dar kazkoks paaiskinimas prieju buna.

Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range

Forex
Forex portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 5 mėnesiai
Joined: 2009-09-02 07:41

Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

Pagal forex'o pateiktus aprasymus, tiketinos bedos su slegio davikliu ir N75 voztuvu.

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 4 valandos 1 minutė
Joined: 2009-11-22 20:00

octavia 2 tenai setie voztuvai vienoje dezuteje visi sudeti, pabandyk pas ka pasiskolinti, isideti kitus ir pralekti, paziureti ar pasikeis vaziavimas, taip ir nustatysi. Kaip sakai vakuumai tvarkoje, bet turbos slegi valdantys voztuvai ir daviklis kazka grybauja del to tau ir netraukia masina, nes greiciausiai numetamas turbinos slegis.

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

Sveicaras
Sveicaras portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 9 mėnesiai
Joined: 2010-10-03 22:19

Papasakosiu ilga istorija
Kai pradejau su savo Octavia vazinet tai trauke iki 100 o paskiau begedavosi. Nuvaziavau i Dizrida. Nustate bloga oro srauto matuokle, kiauras intercoolerio radiatorius. Tuos gedimus pasalinau, tada po kurio laiko netycia vel nuvaziavau, nes savo kolega lydejau. Paprasiau kad paziuretu kodel silta sunkiau kurias nei salta ir paprasiau kad del traukos paziuretu. Su kurimusi dizridoj nieko nepadare, bet pinigus paimt norejo :), o traukas padare geras. Buvau taip nevaziaves, kad prie sodynes lostu. Veliau iskilo nagrinejama problema su trauku praradimu pasiekus 100-130 km/h greiti. Mano manymu tai susije su apsauginiu turbinos slegio voztuvu, nes lipant greitai i parodos kalna (Kaunas) kalno virsuneje traukos irgi pradingdavo. Variau i Dizrida po to dar 2 kartus, po kiekvieno nuvarymo, pastebedavau kad masina lupa silpniau :) Finale padare taip, kad traukos nepradingsta ir rovimas jauciamas iki 160. Ka ten padare nzn. Bet nieko neremontavo ir nieko nekeite, nes papildomai litu neprase, reiskias kazka programiskai padare.

Octavia Combi STYLE 02' TDI 81kW

laukas27
laukas27 portretas
Offline
Last seen: prieš 8 metai 5 mėnesiai
Joined: 2011-06-21 16:10

Sveicaras wrote:
Papasakosiu ilga istorija
Kai pradejau su savo Octavia vazinet tai trauke iki 100 o paskiau begedavosi. Nuvaziavau i Dizrida. Nustate bloga oro srauto matuokle, kiauras intercoolerio radiatorius. Tuos gedimus pasalinau,

Panasi istorija: iki 130km/val normaliai - greiciau ne kaip. Nuvaziavau i Skoda servisa - nieko nerado- pasake kreiptis i garazus. Ten per 15 minuciu nustate priezasti - pakeite oro srauto davikli(560Lt-Bosch, Skoda servisas siule uz 920Lt), programa nekeite. Dabar jau metus vaziuoju iki 200 be problemu.

Octavia Elegance 2001-2003, 1,9 TDI, 81kW

INXS
INXS portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 1 diena
Joined: 2011-05-04 12:57

Turiu su ta šaraškino kontora Dizrida blogų atsiminimų, kai turėjau A6 2.5tdi. Tvarkė siurblį, tai penkis ar šešis kartus teko mašiną transportuoti ant tralo iki jų po 100km į vieną pusę(automatas). Kol nepardaviau, tol ir nesužinojau ką ten jie nedatvrakė, o pasirodo kuro sistema oro prigaudydavo ir labanakt. Per juos turėjau parduot mašiną, nes maniau, kad ant tralo daugiau ji pralėks nei pats ją vairuosiu.
Kas liečia trauką, nebūtinai tie vožtuvėliai gali būt kalti, jei bus kažkoks kitas gedimas, kuris susijęs su vairavimo saugumu, jis automatiškai atjungia turbiną. Pvz. nesandari stabdžių sistema. Kompas rodo, kad slėgio tie davikliai grybauja, o realiai, jie sveiki. O kad stabdžių sistema nesandari, gali kompas ir neparodyt.

2017 Škoda Superb L&K 2.0 TDI CR DPF/140kW/6DSG
2007 Škoda Octavia Combi 1.9TDI/77kW/manual

Sveicaras
Sveicaras portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 9 mėnesiai
Joined: 2010-10-03 22:19

Gedimas pasikartojo. I Dizrida nusprendziau nevaziuot. Pas Narkoze uz 100 lt patvarke, sake vakumas nusokes pas mane buvo. Dabar vel viskas normaliai.

Octavia Combi STYLE 02' TDI 81kW

Oizo
Oizo portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 2 savaitės
Joined: 2011-07-19 22:28

sveiki,
vazineju su octavia tdi 125kw, bet kazkaip pasigendu traukos, gal turit pasiulymu nuo ko pradeti ziureti? normalei pradeda vaziuoti nuo 2,5k apsuku kazkur. kia ceed 1,6tdi geriau kazkaip traukia nei rs

p.s. del traukos man tas pats buvo, vaziuojant autostradoj uzmyniau ir check uzsidege, dingo trauka, uzvedus is naujo viskas ok, pasijungiau kompa, parode kad turbina nedapute, vietoj 2,5bar 1,8bar ipute, bet jau buvau sunerimes :D

RS
RS portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 6 mėnesiai
Joined: 2009-08-28 13:41

Kokia rida tavo mašinos, gal bus jau metas pravalyti stringančia turbinos geometriją, nes tai beveik dažniausias pasitaikantis atvejis dėl traukos dinginėjimo, įsijungimo į avarinį režimą pagal tavo išvardintus simptomus :) Dar gali būti užsikišęs katalizatorius ar koks DPF filtras Iš idėjos, tai tvarkingas dyzelinis RS tikrai neturėtų važiuoti prasčiau už Kia 1,6 dyzeliuką ir didziausias traukos pojūtis turėtų būti nuo 1750-2500 :)

Oizo
Oizo portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 2 savaitės
Joined: 2011-07-19 22:28

RS wrote:
Kokia rida tavo mašinos, gal bus jau metas pravalyti stringančia turbinos geometriją, nes tai beveik dažniausias pasitaikantis atvejis dėl traukos dinginėjimo, įsijungimo į avarinį režimą pagal tavo išvardintus simptomus :) Dar gali būti užsikišęs katalizatorius ar koks DPF filtras Iš idėjos, tai tvarkingas dyzelinis RS tikrai neturėtų važiuoti prasčiau už Kia 1,6 dyzeliuką ir didziausias traukos pojūtis turėtų būti nuo 1750-2500 :)

tame ir beda, kad dabar nera taip. rida 150.000. Kokios orientacines kainos turbos valymo, dpf filtro ir katalizatoriaus valymo?
cia daug priezasciu kaip suprantu gali buti, gal osm grybauja, n75, vakumines slangas tikrinti :~

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 4 valandos 1 minutė
Joined: 2009-11-22 20:00

pradziai pradek nuo kompiuterines diagnostikos, po to ispjauk katalizatoriu, o jau toliau ziurek visa kita ir jau tada valyk turbina jei niekas nepadeda.

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

dnc
dnc portretas
Offline
Last seen: prieš 8 mėnesiai 1 diena
Joined: 2010-11-06 15:51

Na, jei nuo 2,5k pradeda normaliai vaziuot, sakyciau, kad turbina kaip ir veikia. Gal oro srauto matuokle galetu but? Reiktu pabandyt ja atjungt, ir ziuret ar yra kazkoks skirtumas. Nesu mechanikas, cia tik mano pamastymai :)

Monteris
Monteris portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 3 mėnesiai
Joined: 2010-10-29 16:32

dnc wrote:
Na, jei nuo 2,5k pradeda normaliai vaziuot, sakyciau, kad turbina kaip ir veikia. Gal oro srauto matuokle galetu but? Reiktu pabandyt ja atjungt, ir ziuret ar yra kazkoks skirtumas. Nesu mechanikas, cia tik mano pamastymai :)

Beveik neabejoju, kad ne OSM. Jei butu kalta matuokle, tai is viso lievai trauktu. Nors, del sventos ramybes, gali pabandyti atjungti.

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

Taigi, su traukos dingimu susiduriau ir as. 120-140 ir masina buka. 1, 2, 3 ir visias kitais begiasi. Isjungus degima ir vel ijungsu - viskas tvarkoje iki vel pasiekiamas 120 km greitis. Sitam visam spiriojimuisi lyg ir radau liga. Atjungus vakuumine slangute, kuri eina i turbina, nuo N75 voztuvo, bandziau burna patraukti ir paziureti ar vaiksto turbino kintama geometrija. Pasirodo slangute nelaiko vakumo. Vienoje vietoje ji nuo karscio pasilydziusi.
Tada pameginau ranka pajudinti kojele, kuri vaiksto - juda. Nezinau ar pilnai, nes viska dariau i virsaus. Daba reik duobes ir naujos slangutes. Gal yra patarimu kur ju pirkt?

Taciau tai ne vienintele beda. Jei uzvedus masina valindavo iki 120 be problemu, tai trauka daba jau nuo pat uzvedimo ira sumazejusi. Nera taip kaip kad dingimas pasiekus 120, nes tuo metu pasijaucia kad visiskai dingsta trauka. Gal butu ideju del sito varianto. Kuras paskutini karta piltas is EMSI.

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 4 valandos 1 minutė
Joined: 2009-11-22 20:00

Slanguciu yra pirkti beveik visose detaliu pardese 1m/ 3 - 15lt priklausomai nuo slangeles kokybes

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

naujokas
naujokas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 1 mėnesis
Joined: 2011-03-18 20:27

Del traukos pasiziurek ar nuo oro filtro neatsipalaidavo slanga kur aina i turbina pas mane taip buvo ir nzn ku daryti kol netycia pajudijau oro filtra ir pamaciau jog chamutas atsisukes, kai priverziau ji tai masina kaipnauja trauke :)

Oizo
Oizo portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 2 savaitės
Joined: 2011-07-19 22:28

gal gali kas parodyt ar nupasakot kur stovi slegio daviklis ir N75 voztuvas?

tonis
tonis portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 9 mėnesiai
Joined: 2010-01-20 08:58

Oizo
Oizo portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 2 savaitės
Joined: 2011-07-19 22:28

gal zinot kiek tas malonumas gali kainuoti?

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

Toni, pas Ozio Octavia II RS, berods kad skiriasi schema, bet nesu tikras.

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

tonis
tonis portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 9 mėnesiai
Joined: 2010-01-20 08:58

Nežinau ar skiriasi :)

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 4 valandos 1 minutė
Joined: 2009-11-22 20:00

Oizo wrote:
gal gali kas parodyt ar nupasakot kur stovi slegio daviklis ir N75 voztuvas?

pas tave visi 3 voztuvai yra sudeti i viena dezute, i kuria ieina lygtais 5 ar 6 vakuuminiai vamzdeliai, ten jie sudeti, dezute neardoma, kaina apie 560lt

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

Sibekinis
Sibekinis portretas
Offline
Last seen: prieš 9 metai 4 mėnesiai
Joined: 2011-11-24 11:10

Visu pirma, normali diagnostika, jei viskas tvarkoje, mini gazo pedali iki 4500 apsuku, draugelis stovi pasilenkes prie duslerkos 0:) , jei juodo dumo nemeta ir aplamai mazai dumu, pjauni katalizatoriu lauk, vietoj jo dedi tinkleli, kad turbinos svilpimas ramesnis butu ir vaziuoji sau smagiai, katalizatoriu parduoti skupkeje, patikrinta. $)

Best Regards

Oizo
Oizo portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 2 savaitės
Joined: 2011-07-19 22:28

2.0tdi isvis nemeta dumo del dpf

Sibekinis
Sibekinis portretas
Offline
Last seen: prieš 9 metai 4 mėnesiai
Joined: 2011-11-24 11:10

Nezinau oizo pasitark su meistrais, bet jei katalizas tropniai uzsikimses tai isvis nieko nemeta tik silpna gariuka o masiniukas nevelnio nenori apsuku iskacialinti, cia reikia ziureti, mano atveju tai konkreciai buvo katalizas, ispjove -masiniukas leke kaip naujas ;)

Best Regards

Oizo
Oizo portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 2 savaitės
Joined: 2011-07-19 22:28

Nesuku as sau galvos, vaziuoja, traukia normalei ir viskas. Jei kazkas uzplaukia tai ir praeina ;) be to, ta dpf pasalinti irgi yra reikalu... cia ne seip ispjauni ir vaziuoji.

Sibekinis
Sibekinis portretas
Offline
Last seen: prieš 9 metai 4 mėnesiai
Joined: 2011-11-24 11:10

Zianau kad yra reikalu yra specialistai ant Lietuvos atjungia :D

Best Regards

Gedonca
Gedonca portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 6 dienos
Joined: 2011-04-04 13:44

Sveiki lyg ir pas mane su trauka sndn kazkokia neaiski bedele islindo, pirma vaziuojant mieste pastebejau keleta kartu kad vaziuojant ant 80 penktu begiu, paspaudus akseleratoriu trauka dingo ir masina zenkliai pradejo letet, poto issokus i trasa sumaniau patikrint ir lygiais tas pats bet si karta greitejant ir pasiekus 180 greiti staigus traukos dingimas ir masinos staigus letejimas, bet atleidus akseleratoriu ir vel paspaudus trauka gryzo. Turbinos gedima kaip ir atmeciau nes traukia normaliai, ir manau jei turbina butu tai pastoviai prastai trauktu, katalizatoriu irgi atmeciau nes vietoj stovint patikrinau kaip pucia turbina tai svilpia normaliai ir meta lengva juoda dumeli. Tai jauciu teks EGR voztuva valyt.
Gal yra dar kokiu minciu kas gali buti?
Beje octavia II 2005, 1,9 TDI 77kw .
Gal kas turi laida kad prie kompo pasijunkt ir diagnostika paziuret? ar cia tik servise tai imanoma padaryt?
Dar gal kas schema turi kur tas egr voztuvas yra ir kaip ji ardyt?

branco
branco portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 5 mėnesiai
Joined: 2011-04-13 10:38

Ar tik nebus oro srauto matuokle, kolegai tas pats lygiai :)


Ex: Škoda Octavia '99 66kW

Gedonca
Gedonca portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 6 dienos
Joined: 2011-04-04 13:44

Koks problemos sprendimo budas?
Keitimas?
Kokia preliminariai kaina?

branco
branco portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 5 mėnesiai
Joined: 2011-04-13 10:38

Cia jau su RS'u konsultuokis :)


Ex: Škoda Octavia '99 66kW

RS
RS portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 6 mėnesiai
Joined: 2009-08-28 13:41

Gedonca nurašyk nuo oro srauto matuoklės korpuso kodą, pasižiurėčiau kokia kaina. Jeigu matuoklė BOSCH, tai kodas turėtų būti tokio formato 0 986 284 001

Egabite
Egabite portretas
Offline
Last seen: prieš 9 metai 5 mėnesiai
Joined: 2012-04-07 17:17

Man atrodo, pradėk nuo krašto, t.y. išsivalyk pradžiai EGR-ą, jei nepadės galėsi viena priežastį atmesti.

Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05

Gedonca
Gedonca portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 6 dienos
Joined: 2011-04-04 13:44

vat as apie ta pati mastau, tik nerandu kur cia buvo parasyta su kuo gerai issivalo?

Egabite
Egabite portretas
Offline
Last seen: prieš 9 metai 5 mėnesiai
Joined: 2012-04-07 17:17

Aš valiau su skiedikliu 646 + dantų šepetukas + šepetukas + kantrybė :)
http://www.skodaklubas.lt/comment/42377#comment-42377

Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05

branco
branco portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 5 mėnesiai
Joined: 2011-04-13 10:38

Ne, Egabite, tu neteisus, taip galima ir visa masina perrinkti :))) Pradeti reikia nuo diagnostikos, o kad isitikinti ar tikrai oro srauto matuokle, tai atjunk ja ir paziurek kaip vaziuojasi. Taip ir kolega nustate, o simptomai, tai vienas prie vieno.


Ex: Škoda Octavia '99 66kW

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 4 valandos 1 minutė
Joined: 2009-11-22 20:00

taip, jei nieko nepasikeis atjungus reiskiasi oro srautas numires

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

Gedonca
Gedonca portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 6 dienos
Joined: 2011-04-04 13:44

tai siaip atjungus oro srauto matuokle turetu vaziuot normaliai?
o jei atjungus ta pati beda, vadinas ja reikia keisti?
teisingai supratau?

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 4 valandos 1 minutė
Joined: 2009-11-22 20:00

taip vaziuos masina normaliai, tik traukos nebus
taip teisingai supratai jei niekas nepasikeis ar su pajungtu ar atjungtu OSM reiskias jis neveikia, be to tai diagnostika greiciausiai parodys

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

Gedonca
Gedonca portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 6 dienos
Joined: 2011-04-04 13:44

Atjungus oro srauto matuokle ir pravaziavus ta pati marsruta, tos pacios problemos nebuvo iskile,
bandziau ir iki 180 greiti pakelt vistiek nebuvo, bet kitas dalykas, trauka visiskai nepakito, netgi gal geresne pasidare,
bet cia gal tik taip pasirode?...

Gedonca
Gedonca portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 6 dienos
Joined: 2011-04-04 13:44

Vistik, sndn atjungus oro srauto matuokle ir pavazinejus vel islindo ta pati beda, vadinasi parejo oro srauto matuokle
bet pirksiu pirmadieni vag com laida su kompaktu, ir pasitikrinsiu pajunges.

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 4 valandos 1 minutė
Joined: 2009-11-22 20:00

kaip ir siaureja galimu bedu ratas, bent tai gerai

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

branco
branco portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 5 mėnesiai
Joined: 2011-04-13 10:38

Yra skodieciu su laidais, nemanau kad nepadetu, o pirkti vien del to neapsimoka.


Ex: Škoda Octavia '99 66kW

Gedonca
Gedonca portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 6 dienos
Joined: 2011-04-04 13:44

tai vistiek jau uzsisakiau, busiu dar vienas skodietis kuris tures vilniuj laida :)

tomasvilda
tomasvilda portretas
Offline
Last seen: prieš 3 dienos 5 valandos
Joined: 2009-10-20 18:35

Laida as bet kam galiu pajungti, tik poto pasakykit ka spausti :D As sau ka reikia susirandu, o visu galimybiu nemoku ir nezadu mokytis :D Tai jei patys susirasit ka kur paziureti tai atvaziave pas mane galesit pasijungti.

Egabite
Egabite portretas
Offline
Last seen: prieš 9 metai 5 mėnesiai
Joined: 2012-04-07 17:17

EGR-ą pasiūliau išvalyt, nes beveik nieko nekainuoja, jei visą darbą darysi pats. Kažkodėl man atrodo, jei auto daugiau negu 150K km. (žinoma priklauso kur eksploatuota buvo miestas/užmiestis) EGR-ą reikėtu valyti profilaktiškai. Tik nežinau kaip su priėjimu prie 1.9 variklio.
Nors egzistuoja ir kita nuomonė - kol veikia NELIESK. :)

Dabar "rankos niežti" išsivalyti įsiurbimo kolektorių, bet atostogos baigėsi....atidėsiu kitiems metams.

Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05

Puslapiai