Garso izoliacijos gerinimas (Superb Combi 2012m. TDI 2.0 103kw)

11 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31
Garso izoliacijos gerinimas (Superb Combi 2012m. TDI 2.0 103kw)

Tai kaip ir žadėjau, įvykdžiau šį super mega projektuką. Kodėl dariau? Todėl, kad triukšmo prasme pas mane buvo pats blogiausias variantas: dyzelis, universalas, panoraminis stiklas beveik per visą stogą. Mano pirminiu vertinimu daugiausiai triukšmo greitai važiuojant ateidavo nuo priekinių ir galinių ratų arkų – labai aiškiai girdėdavosi ratų gaudimas. Ilgesnėje kelionėje važiuojant 100-120 km/h greičiu triukšmas erzina ir vargina, taip pat tenka bendrauti pakeltu tonu. Kiek domėjausi, pilnas kokybiškas išklijavimas gali sumažinti triukšmą automobilyje iki 4-5 db (sako, kad sumažėja triukšmas maždaug per pusę). Pilnas mašinos išklijavimas, tame tarpe dugnas, stogas, nenuimant priekinės panelės, normalioje firmoje kainuoja 1200-1400 eurų (medžiagos+darbas). Pradžioje pasiskaičiavau, kad viską darydamas pats galėčiau susisukti iki 300 eurų (medžiagos), bet šiek tiek viršijau prognozes – vis dėlto medžiagos brangios ir klijuojamas plotas didesnis negu atrodė iš pradžių.

Izoliuota:
1. Variklio dangtis. Galvojau ir pertvarą iš variklio pusės, tačiau atsisakiau, nes priėjimas ten labai ribotas, o uždėjus mažą lopelį kur galima prieiti, efekto nebus.
2. Bagažinė su ratų arkom, skarda po galinių keleivių sėdynėm, bagažinės dangtis, stogo dalis už panoraminio stoglangio.
3. Kiek išėjo priekinių ratų arkos iš vidaus (tiksliau tas visas plotas po priekinių keleivių kojom ir į priekį.
4. Visas duris.
5. Priekinių ratų posparniai.

Viso dugno nusprendžiau nedaryti, nes tai jau reikalauja didelio darbo ir pastangų nusiardant visus kilimus, o dugno izoliavimo efektas greičiausiai nebūtų toks jau didelis, nes paprastai dugnas ir taip jau daug standesnis negu kitos išorinės skardos, ir jau turi neblogą gamyklinę izoliaciją, plius stora kiliminė danga, o ir mašinos svoris labai padidėtų dėl didelio izoliavimo ploto.

Keletas neblogų apibendrinančių straipsnių ir video šia tema :
http://www.skodaklubas.lt/forum/pasidaryk-pats/garso-izoliacijos-gerinimas-octavia-i
https://www.youtube.com/watch?v=xVB39Z_Q6PY
http://www.geroskainos.lt/apie-silentcoat/
http://www.oxi.lt/naujienos/garso-izoliacija/kaip-sumontuoti-garso-izoliacija-automobilyje

Visas medžiagas pirkau iš čia: http://www.geroskainos.lt/. Gamina Latvijoje, tiekia į visą Europą. Kiek ieškojau, atsiliepimai apie medžiagas geri (tame tarpe ir mano).

Projektui sunaudota: (viso už 410 eurus):
1. Silent Coat vibraciją slopinanti medžiaga, 2 mm storio – 62 lapai. Finansiškai labiausiai apsimoka imti dideles pakuotes, pvz. po 40 lapų ir 23 lapus, jei visą mašiną daryti.
2. Silent Coat Noise Buffler variklio skyriaus izoliacinė medžiaga, 20 mm storio – 1 vnt.
3. Silent Coat Noise Isolator 6 mm, garso izoliacinė medžiaga – 28 lapai (šiaip užsakant paskutinę partiją, kažką sumaišė, ir atsiuntė 5 lapus 10 mm storio, tai kaip tik juos panaudojau priekinių ratų posparniams, nes ten triukšmas didžiausias).
4. Silent Coat Sound Absorber 15 mm, garsą sugerianti medžiaga – 19 lapų.
5. LaviLine volelis. Nors buvau jį užsisakęs, bet gavau jį dovanų, matyt dėl užsakymo kiekio. Jis nelabai kokybiškas, bet bent jau vieną projektą atlaikė.
6. Plius visokie papildomi dalykėliai, apdailų ardymo įrankiai (pravertė, bet galima ir be jų apsieiti), nuriebalintojas, plastmasiniai užtraukėjai (kitaip laidų tvirtinimo dirželiai), pjaustymo peiliukas ir pan.

Bendros darbo valandų sąnaudos:
7 pilnos dienos darbo valandomis dirbant vienam.

Bendros pastabos:
1. Būtina nuvalyti/nuriebalinti paviršius, ant kurių klijuojama. Naudojau Nefrasą ir vaitspiritą.
2. Būtina vibro medžiagą gerai prispausti prie klijuojamo paviršiaus ir gerai išformuoti, pvz. su voleliu, kad ji kokybiškai slopintų virpesius ir po kurio laiko neatsiklijuotų nuo temperatūrinių svyravimų. Kur neina prieiti su voleliu, pvz. su atsuktuvo buku galu ar pan.
3. Vibro medžiaga nereikia dengti aklinai viso ploto, užtenka apklijuoti iki 80% paviršiaus, daugiausiai didelius skardos plotus, ir ji jau efektyviai slopins skardos virpesius.
4. Vibro medžiaga pjaustosi su peiliuku labai lengvai, dirbti su ja paprasta ir lengva. Nors turėjau statybinį feną, tačiau šildyti nereikėjo, nuo +15 jau plastiškas, gerai prilimpa ir išsiformuoja. Su garso izoliacija ir absorberiu irgi problemų didelių nebuvo.
5. Reikia stengtis ištraukinėti laidų fiksatorius, ir dėti vibro/garso medžiagą po jais, nors ne visur išeina tai padaryti. Paskui turint elektros problemų gali būti vargelio viską lupant lauk, kad prieiti iki laidų.
6. Ardant po apdailomis mačiau kažkokių daviklių, tai stengiausi atsargiai su jais, kažkaip galvojau, kad gal čia kokie oro pagalvių davikliai, bijojau, kad nesuveiktų . Prieš ardymus gal apsimokėtų vis dėlto atjungti akumą (bet aš neatjunginėjau).
7. Tikslinga turėti plastmasinių užtraukėjų...surinkus detales, dėl storio pasikeitimo kartais reikia kai kur kai ką papildomai prispausti, pritvirtinti laidus ar pan., tai jie puikiai tinka.

Pereinam prie konkrečių darbų, su smulkesniais aprašymais.

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

Variklio dangtis:

Medžiagos: pirmas sluoksnis – vibroizoliacija 2 mm – 7 lapai, antras sluoksnis garso izoliacija Silent Coat Noise Buffler variklio skyriaus izoliacinė medžiaga 20 mm. – 1 vnt.

Pastabos:
1. Nuėmus gamyklinę apsaugą pamačiau, kad nėra atvirų didesnių skardos plotų. Dėl privirintų sustiprinimo kronšteinų vibro teko klijuoti mažesniais gabaliukais. Šalia stovėjo draugelio VW Jetta, paprašiau atidaryti kapotą – o ten jokios gamyklinės apsaugos – tačiau ir jokių kronšteinų, didelis atviras skardos plotas – tokį apklijuoti būtų greita ir paprasta.
2. Galutiniame rezultate pastuksenus garsas tikrai smarkiai skiriasi nuo pradinio – skarda nebeskamba, garsas toks duslus ir nerezonuojantis, variklio garsas toks jausmas, kad nukreiptas į apačią, eina kažkur iš po ratų.

Pirma užklijavau tą Noise Buffler tiesiog ant viršaus:

Bet po kurio laiko susidūriau su problema, kad fiksatoriai išlėkdavo, viduryje išvis gamyklinė apsauga nesifiksuodavo ir jaučiu, kad ir variklio viršų lietė, tai vėliau nulupau, ir tada gabalais užklijavau pakišdamas po tais kronšteinais kiek galėjau. Nuotraukoje vaizdas ne koks, bet realybėje visai neblogai gavosi viską užklijuoti, tarpelių beveik neliko:

Gamyklinė apsauga tvarkingai atsistojo į savo vietą:

Bagažinė su ratų arkom ir skardos po galinių keleivių sėdynėm, bagažinės dangtis, galinė stogo dalis:

Medžiagos: pirmas sluoksnis – vibroizoliacija 2 mm – 37 lapai, antras sluoksnis Noise Isolator 6 mm – 16 lapų, trečias sluoksnis (tik ant ratų arkų, ant apdailos detalių ir stogo apdailos) Sound Absorber 15 mm – 12 lapų.

Pirmiausia norėčiau pakomentuoti ardymą. Niekada neardęs bagažinės iki skardų, užtrukau 2 valandas. Žemiau galinės sėdynės jau nebeįmanoma palysti, nes tada jau reikia nusiardyti salono statramsčių plastmases, sėdynes, kad pasikeltų kojų kilimai. Dabar jau viską žinodamas išardyčiau viską per geras 30 minučių. Keletas pastabėlių: po tais kabliukais, kurie neatsilenkia, pasirodo irgi yra varžtai... pastumi gilyn kabliuką, užkiši atsuktuvą apačioje, pakeli kabliuką į viršų ir išimi:

Visos plastmasės ant tokių fiksatorių. Tiesiog plėši ir nusiima (Pastaba. Surenkant atgal, reikia tuos metalinius fiksatorius šiek tiek (ne per daugiausiai) praplatinti, nes kai traukiat, jie susiploja, o paskui surenkant nelaiko ir iššoka, jeigu yra pasipriešinimas):

Taigi, viską nusiardom, ir matom tokį vaizdelį:

Randam kažkiek gamyklinės vibro ir garso izoliacijos (veiloko), kuri turbūt vargiai ką ten sustabdo su tokiais tarpais. Beje, zapaskės vietoje labai plona skarda, atsistojau visu svoriu ir įmyniau šiek tiek, tai pačiam apskritimo centre kojų geriau nestatyti, šonuose galima:

Ant keleivių sėdynės jau šiek tiek daugiau vibro uždėta, bet garso jokios, neskaitant plonyčio medžiagėlės sluoksnio (matyt izoliacijos vaidmenį atlieka sėdynės):

Pirmiausia pradedu izoliuoti po keleivių sėdynėm, kad greičiau sutvarkyti, sudėti sėdynes, ir galėčiau toliau važinėti, nes pamačiau, kad per vieną dieną niekaip nepadarysiu visos bagažinės kartu su sėdynėm:

Tada pradedu dėti garso izoliaciją. Su ja dirbti daug lengviau, nes nereikia lyginti su volelių, gerai limpa, lengvai formuojasi reljefas, žodžiu išeina didesniais lapais klijuoti, todėl darbas daug spartesnis ir lengvesnis:

Toliau uždengiu gamyklinę medžiagėlę, surenku sėdynes ir bent galima toliau važiuoti. Toliau dirbu su bagažine. Teko šiek tiek pavargti, kol nugramdžiau to veiloko klijus. Šildžiau su statybiniu fenu, tada gramdžiau. Nuo gamyklinės vibro negramdžiau, nes nuo feno šyla ir atsilupa vibro:

Pačias ratų arkas papildomai apklijuoju Sound Absorber 15 mm:

Kai kurias ilgas plastikines detales sutvirtinu vibro medžiaga, kad mažiau virpėtų:

Visas apdailos detales prieš sudėdamas iš vidinės pusės apklijuoju Sound Absorber 15 mm:

Tą standžios medžiagos korpuso dalį, kuri kaip kišenė, irgi padengiu Sound Absorber 15 mm, gamyklinį veiloką palieku:

Galima surinkinėti šonus. Kai kur tenka paspausti, papjauti medžiagos kokį kampuką dėl pasikeitusio medžiagų storio, bet iš esmės nebuvo labai didelių problemų, viskas tvarkingai susirinko:

Pradedu izoliuoti bagažinės dugną:


Bagažinė baigta:

Bagažinės dangtis. Kadangi jis elektrinis, nedėjau ant jo labai daug vibro, tik ant didžiausių plotų, nes dėl didelio svorio padidėjimo galima turėti problemų su pasikėlimu:

Izoliuoju stogo galinę dalį už panoraminio stoglangio:

Ant vibro dėjau ir Sound Isolator 6 mm. Tada Sound Absorber 15 mm ant stogo apdailos, kiek pasiekiau:

Priekinės ratų arkos iš vidaus, plotas po kojomis:

Medžiagos: pirmas sluoksnis – vibroizoliacija 2 mm – 5 lapai, antras sluoksnis garso izoliacija Noise Isolator 6 mm – 2 lapai, trečias sluoksnis (tik ant apdailos detalių) Sound Absorber 15 mm – 1 lapas.

Pastabos:
Vairuotojo pusės nusiardymas problematiškas, nes norint maksimaliai pakelti kilimus (sėdynių neišiminėjau), reikia išimti visą greičio pedalo bloką ir nuimti kapoto dangčio rankenėlę, ir jie abu nusiima šiek tiek komplikuotai, jei nežinai kaip tiksliai.

Abejose pusėse randame ant variklio ir salono pertvaros tokius galingus guminius apie 2.5-3cm storio izoliatorius. Jie pasikelia, ir galima prieiti aukščiau (analogiškai abi puses dariau):

Visas tuščias ertmes kiek galėjau užklijavau garso izoliacija, tuos uždangalus prie kojų padengiau Sound Absorberiu 15, pvz.:

Durys:

Medžiagos: vibroizoliacija 2 mm – 7 lapai, Sound Izolator 6 mm – 5 lapai, Sound Absorber 15 mm – 6 lapai.

Pastabos:
1. Pas Superbą problematiška prieiti prie išorinės durų skardos, viskas uždengta, jokios skylės. Ten kur dešinėje toks kalpokas nuotraukoje, jį nuplėšus atsirastų nedidelė skylė, bet per ją vis tiek normaliai neprieitum pvz. iki kolonėlės. Iš tiesų nesiryžau nuiminėti to skydo viduryje, nes ten yra reikalų...kiek mačiau youtube, kad jį nuimti, reiktų atjungti langą nuo langų mechanizmo, o langas prie jo pritvirtintas tokiom plastikinėm įvorėm, skirtingai nuo Passat, kuriame tiesiog varžtais. Todėl jas išėmus, greičiausiai reiktų išiminėti ir stiklą, kad tas įvores vėl įspausti, o tam dar daugiau reikėtų prasiardyti. Žodžiu man pasirodė per sudėtingas procesas, todėl čia nusižengiau technologiniam procesui ir išorinę skardą palikau neliestą, kas aišku nėra labai gerai.
2. Laidai. Žodžiu ten užsiknisimas, jeigu visus laidus ištraukinėti, ir dėti izoliaciją po jais, fiksatoriai kažkokie silpnesni, sulūžta juos ištraukinėjant, paskui nelaiko. Vėlgi varikliuką kažin ar eitų uždėti normaliai ant viršau, tai nusprendžiau viską uždengti ir tiek.

Užmečiau šiek tiek vibro ir ant durų, ir ant apdailos didesnių plotų, kad mažiau vibruotų:

Visas durų apdailas padengiau Sound Absorberiu:

Pirmas duris padengiau garso izoliacija:

Bet paskui susidūriau su problema, kad tarp durų ir apdailos realiai nėra daug laisvo tarpo kai kuriose vietose, todėl uždėjus 6mm izoliaciją (kuri sunkiai susispaudžia) ir absorberį (kuris susispaudžia), jau gaunasi koks 7-8mm papildomas storis, dėl ko susidaro problemos gražiai uždėti apdailą, kad neliktų jokio tarpelio tarp jos ir durų, nenori laikyti fiksatoriai dėl pasipriešinimo. Todėl šitų durų garso izoliaciją apipjausčiau nuo kraštų, o sekančioms durims garso izoliaciją tiesiog klijavau toliau nuo kraštų, tada viskas gražiai susirinko:

Priekinių ratų posparniai:

Medžiagos: vibroizoliacija 2 mm – 6 lapai, Sound Izolator 10 mm – 5 lapai.

Tiesiog apklijavau vibro medžiaga, ir užklijavau Sound Izolator 10 mm. Siūles ir izoliacijos kraštus apipurškiau bitumu, nes turėjau iš senesnių laikų, na kad gal geriau laikytų ten jei vanduo kur tekės ir pan., bet iš esmės nebūtina, gerai labai prikimba, o ir kai posparnį uždedi, posparnis prisispaudžia prie skardų daug kur. Ant pačių skardų neklijavau nieko, nes skardos ten apdirbtos antikorozine danga, o prie jos sunkiai limpa viskas, nebent kokį purškiamą ar tepamą bitumą/skystą gumą dėti.

Uždėti posparnius buvo nelengva, dėl izoliacijos storio skylės sriegiams posparnyje kai kur pasistūmė, teko kai kur per naują skylę prisukti, bet galutiniame etape uždėjau gražiai ir nepastebimai, kad buvo kažkas daryta.

GALUTINIS EFEKTAS:
1. Pagal medžiagų duomenis, mašina turėjo pasunkėti apie 20 kg (ypač sunki vibro medžiaga). Atitinkamai matyt kažkiek prisidės prie kuro sąnaudų.
2. Padidėjęs termoizoliacijos efektas (o gal tik atrodo, velnias žino). Lyg ir jaučiasi, kad vasarą kondicionieriaus šaltį salone išlaiko kažkiek ilgiau, prišyla nuo saulės mažiau, žiemą turbūt šilumą irgi ilgiau laikys.
3. Lyg ir aparatūra geriau pradėjo groti, atrodo, kad daugiau žemų dažnių ir švaresnis grojimas. Aišku, jeigu būčiau duryse vidines skardas praklijavęs ir dar už garsiakalbio Absorberio uždėjęs, iš vis aparatūrai būtų liuks, durys gautųsi kaip subai...
4. Apskritai keliamas triukšmas dabar girdimas žemesniuose dažniuose...aukštus dažnius gan lengva blokuoti, o va žemus sunkiau, eina kiaurai viską. Bet dabartinis garsas malonesnis ausiai, negu „spiegimas“, net antroji pusė pasakė, kad jai pradėjo patikti variklio garsas, murkia kaip katinukas .
5. Na, ir aišku svarbiausia – kiek gi to triukšmo salone sumažėjo? Visų pirma faktas, kad triukšmas tapo tikrai mažesnis. Važiuojant mieste iki 60 km/h izoliacijos efektas mažesnis, nes nėra didelio ratų triukšmo, čia daugiau girdisi variklis, o jo keliamą triukšmą sunkiai nuslopinsi neardant visos priekinės panelės ir normaliai neapdirbus variklio ir salono pertvaros. Didžiausias efektyvumas pasireiškia važiuojant greitai, virš 80 km/h ir greičiau... va dabar prie tokio greičio triukšmas salone man tapo priimtinas, nevarginantis. Negaliu įvertinti, ar jis sumažėjo per pusę, sunku čia palyginti, bet jis tiesiog kitoks. Tu kaip ir girdi triukšmą, bet toks jausmas, kad jis pasilieka išorėje už stiklų, o pačiame salone pastebimai tyliau, aiškiai girdi, ką sako kiti keleiviai, ausys neužgulę, toks jausmas, kad kiekvieną muselę girdėtum. Objektyvesnius faktus galiu pateikti tik tokius:
a) matavau telefonu triukšmo lygį ant N bėgio, variklis maksimaliai įšilęs, pečiukas išjungtas. Prieš izoliavimą buvo 50 db, po izoliavimo – 47 db.
b) matavau telefonu triukšmo lygį vienoje atkarpoje (nuo Akropolio žemyn Ozo gatve) važiuojant 60km/h greičiu, variklis maksimaliai įšilęs, 5 pavara, taigi tokiu pačiu oru ir sąlygom toje pačioje atkarpoje matuojant tuo pačiu telefonu iki izoliavimo buvo 58 db, po izoliavimo – 54 db.
c) čia triukšmo lygio automobiliuose duomenų bazė: http://www.auto-decibel-db.com/index_kmh.html. Nelabai aišku, su kokiais prietaisais čia buvo matuotas tas triukšmas (telefonai, mėgėjiški/ profesionalūs prietaisai, kalibruoti, kokia danga važiuota – net skirtingos faktūros asfaltas duoda labai skirtingą garsą...), todėl galbūt nekorektiška būtų lyginti su matavimais telefonu, na, bet tačiau... Dar nespėjau daugiau matavimų padaryti, tai prie progos padarysiu ir palyginsiu.
6. Galutiniu rezultatu esu visiškai patenkintas. Daryčiau išvadą, kad pavyko sumažinti triukšmą maždaug 3-4 db. Matyt, jei būtų izoliuotas visas stogas ir dugnas, turbūt būtų pasiektas tas 5 db teorinis sumažėjimas. Ar daryčiau dar vieną tokį projektą? Nežinau... šiaip pakankamai užsiknisau, tik palaikė žinojimas, kad darai sau ir savo komfortui. Jei yra planų su mašina važinėti ilgiau, tarkime virš 5 m., ir dažnos ilgesnės kelionės, tada gal ir verta pavargti už tas investicijas, su ta sąlyga, kad iki to garso izoliacija buvo labai prasta, ir bus juntamas efektas. Tačiau realiai medžiagoms išleista daugiau negu skaičiavau prieš projektą, ir manau, kad izoliuojant tą patį plotą, ką darytų firma, kainos skirtumas būtų tik koks 500 eur...ar už tokią sumą verta pačiam tiek vargti – spręsti kiekvienam sau.

Tai tiek...

EDIT. 2016-06-16 vykau į tolesnę kelionę link Ukmergės, tai tikrai daug komfortiškiau, tiesiog jau nebėra jokio diskomforto dėl keliamo triukšmo, daugmaž kaip normaliam vidutinės klasės sedane. Matuojant su telefonu ant 100km/h rodė 66-67 db, priklausomai nuo asfalto dangos tipo, bet kažkaip čia nelabai sutampa su duomenų baze. Bet kaip sakau, man geriausias aparatas - mano ausys, o jos liko visiškai patenkintos.

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 13 valandų 29 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

va jezau kiek darbu padarei, pagyrimai didziausi... grazu...

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

Juozax
Juozax portretas
Offline
Last seen: prieš 2 savaitės 4 dienos
Joined: 2009-08-27 09:52

Nieko sau - "super mega projektuką" + "Tai tiek..." = !!!!!!!

Juozax

ValdasM
ValdasM portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 1 mėnesis
Joined: 2016-05-16 11:30

Projektas afigienas, pagarba, as tai tingeciau taip krupscai daryti, planuose galines arkos ir dureles vibro+garso izoliacija ir taskas, na aisku pas mane ir masina ne tokia prabangi dar :) Bet kiek is aprasymu suprantu temos autorius nerodo didelio susizavejimo ir nustebimo po tokio projekto, nejaugi tas efektas toks, lyg tai yra lyg jo ir nera???

Nėra to blogo, kuris neišeitų...

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

Valdai, žinok po tų visų darbų toks nuovargis yra, kad reikia savaitės atsikvepuoti, vėliau pradėsiu džiaugtis...ypač kai į kokią tolesnę kelionę išsiruošiu :-)

P.S. o efektas tikrai yra...jei jo nebūtų, tai nusižudyčiau turbūt tiek darbo įdėjęs :-)

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

ValdasM
ValdasM portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 1 mėnesis
Joined: 2016-05-16 11:30

Va ir as tapati pagalvojau tiek suinvestuota laiko sanaudo pinigu ir zinoma kantrybes, tai jei rezultatas vos apciuopiamas tai skaudu girdeti. Na bet dziugu kad patvirtinai jog tikrai investicija atsipirko. Tikrai pagarba uz toki projekta :)

Nėra to blogo, kuris neišeitų...

Dileriux
Dileriux portretas
Offline
Last seen: prieš 10 mėnesių 2 savaitės
Joined: 2013-09-25 16:53

Spaudžiu dešne! Gražus darbas, daug kantrybės ir turi rezultatą. Tiesa pasakius norečiau ir aš savo scoutui, tik nežinau ar verta. Superb'as vien pagal klasę aukštesnis, jo reik manyt garso izoliacija ir taip geresnė. Itariu labai norimo rezultato negaučiau? :) kiek esu turėjas auto , o jos daugiausiai buve OOOO tai skoda smarkiai atsilieka su garso izoliacija:(

Scout 2.0TDI 103kw

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

Priešingai, su Octa gautum rezultatą geresnį, ta prasme galbūt ne maksimalios tylos prasme, bet jaučiamo apklijavimo efekto prasme. Reikalas paprastas - kuo izoliacija prastesnė, tuo efektas bus labiau juntamas jas apklijavus...va jei kokią Audi A8 izoliuotum, manau naudos daug nebūtų, nes ten jau ir taip reikalai geri su triukšmu, matyt jau nemažai užklijuota, ir kiti technologiniai sprendimai triukšmui mažinti (stiklai su plėvelėm specialiom ir pan.), tai efektas būtų minimalus viską apklijavus. O pas Octa išvis jaučiu visur plika skarda, tai jei apklijuotum, manau rezultatą pajaustum, ypač jei Combi. Daugiausiai garso izoliaciją ir daro tokioms auto, kurios stipriai triukšmauja.

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

ValdasM
ValdasM portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 1 mėnesis
Joined: 2016-05-16 11:30

Va pas mane irgi pagrinde OOOO budavo ir dabar dar yra A3 zmonos 2000m ir garso izoliacija ir salono apdailos medziagu kokybe yra geresne, maziau grigzdesiu ir brazdesiu o ir is bagazines skyriaus kurkas tyliau. Va todel ir reikalingo tokie projektai, kad "aptildyti" savo skodas :) as tai darysiu sia liepa per atostogas, tik kurkas maziau nei Waidulis.

Nėra to blogo, kuris neišeitų...

Alvis
Alvis portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 1 mėnesis
Joined: 2009-10-05 15:57

Super, šaunuolis , išsamus aprašymas.


Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...