Skambiniesi pardavejuj susitari kad privaziuos i artimiausia Skoda centra apziurai, sumokei koki 70-100 eur. centrui ir ramiai viska zinai. jei didelis sh... tai prarandi tik 100 eur. jei geras variantas tai zinai ka nupirkai. As taip dariau kai savo superba pirkau. Ju visokie aprasymai tai nieko verti.
Na, bet pradžiai manau geriausia kokį pažįstamą nusimanantį atsivesti, arba bent jau su laidu pasijunkti ir prasiskanuoti, bent jau pradinį įvaizdį susidaryti - galbūt net neapsimoka vežti tikrinti už 70-100 eurų. Jei taip visas mašinas tikrinsi, tai žiūrėk ir dings visi pinigai mašinos :).
Vežti manau reikia tik tą, kurią jau pats apžiūrėjai, tau ji tikrai patinka ir nekelia kitų abejonių, tokių kaip pvz. didelis dažymo plotas, tarpai tarp skardų, stiklai visi neoriginalūs, didelė dregmė/pelėsio kvapas, pasijungus pilna neaiškių klaidų ir pan. Aišku kažkokie mažesni padažymai/atlankstymai gal ir nėra taip baisu, svarbu nepatekti ant transformerio ir šiaip laužo krūvos.
Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
>>arba bent jau su laidu pasijunkti ir prasiskanuoti,
Asmeniskai neleisciau nei vienam pirkejui kaisioti jokiu laidu prie masinos kol jis jos neisigijo. Jeigu nori diagnostikos, tai prasom vaziuojam i centra ir ten tau patikrins su tam skirta originalia iranga. Dabar nezinai koki ten daikta prijungs ir kokiu pasekmiu gali sulaukti :)
Andzeika, 99% atveju turbut jokiu pasekmiu, bet jei as remontais neuzsiimineju ir pardavineju asmenini transporta tai tiketina neesu diagnostines irangos specialistas. Akivaizdu turbut kad ir nesuprasiu ka tas pirkejas pasijunges ten darys. O jei pridirbs, tai padarinius tvarkys garantuotai masinos savininkas.
Todel sedi su pirkeju ir vaziuoji i tam skirta servisa kur tau patikrins ko tik paprasysi. Ar cia tas ubagu atvejis kad perka uz pigiai ir veliau skundzias kad daug kainuoja remontas?
BamLT, yra tiesos tavo žodžiuose, tai čia jau kaip sutars pirkėjas-pardavėjas. Vienas pardavėjas gal ir neleis jungtis, kiti gal leis. Tas, kas moka nusiskanuoti pats ir supranta bent jau minimaliai tą procesą, turbūt bandys tai atlikti. Aš ta prasme dabar apie save kalbu - jei reiktų pirkti - prašyčiau leidimo nuskanuoti klaidas...jeigu neleistų - greičiausiai toliau net nebederinčiau, na, nebent tikrai ji man patiktų žiauriai ir pardavėjas keltų pasitikėjimą - tada toliau organizuočiau į kokį serviziuką skanavimui/apžiūrai.
Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Šitam variante man užkliuvo tai, kad bagažinės dangtis turi mygtuką, kad automatiškai kilnoja dangtį, bet amortikai sudėti dujiniai, o ne elektriniai. Bet prie pavarų svirties nėra to bagažinės mygtuko, tai greičiausiai dangtis keistas gali būti.
Pagal VIN koda arba pagal lipdukus ant serviso knygos arba esanti salia atsarginio rato labai paprasta issiaiskint kas is privalumu buvo kai iskeliavo is gamyklos. :)
Visi privalumo 3 skaiciu/raidziu kodai yra.
Nu lyg ir yra tas mygtukas prie pavarų svirties, bent jau nuotraukose.
Kai skambinau sakė nebuvo daužta, bent jau taip pačiam neatrodo. Turbūt labiausia tiesą pasakytų dažų storio matuoklis.
Pas mane tas mygtukas yra trecias nuo viršaus dešinėje pusėje prie pavarų svirties, todėl taip ir pamaniau, kad jo nėra :) O šiaip tai yra biškį bėdelių su tais amortikais, pas mane irgi vienas neveikia, vienam estiškam forume rašo, kad bėda su angliukų spyruoklyte, kuri tą angliuką pristumia prie varikliuko ašelės, pakeitus spyruoklę turėtų viskas veikti, na bet man kažkas nesigavo :DDD Žodžiu naujo amortiko kaina 1 vnt škoda centre ~340eur, šrote po vieną amortiką nepardavinėja, tad 2 vnt kainuos ~200eur jei pasiseks rasti. Asmeniškai prasiskambinau turbūt visiems skelbimas kas Kaune, tai niekas neturi škodos elektrinių amortikų. Tai žoždiu, kaip sakė BamLT žmogus neapsikrovė ir pakeitė juos į dujinius, tik va reikalas tas, kad tie elektriniai puikiai funkcionuoja jei ir neveikia, nebent užstrigęs buvo...
Taip gaunasi, kad škoda lietuvoje galima pirkti tik nauja. Visu skelbimų ridas dauginti minimum x2.
Kaži mobile.de ridos realios ar irgi "pagerintos" ?
Tai manau vistiek ne pats varysiesi. Tas kas nuvažiuoja apžiūrėt auto, ir apžiūri, galia pasijungt VCDS. Kitas dalykas, jei nepasitiki, yra žmonės Vokietijoje, kurie už papildoma sumą, padaro pilną auto apžiūrą ir viską detaliai atsiunčia.
Jei toks paviršutiniškas apžiūrėjimas + transportavimas, tai 400 eurų.
Jei tvarkomas lizingas per įmonę, tai sumoj 500 eurų.
Jei samdytis atskirai Vokietijoje žmogų, kuris tikrai viską apžiūri, sufotografuoja, nufilmuoja ir t.t., tai gali pakainuoti ir papildomai iki 1k eurų.
Na manau jei vokietijoje masina parsiduoda is kazkokio salono t.y. nebutinai oficialaus, tai manau mazna pasitiketi, bet jei is kokiu neaiskiu aiksteliu tai jau cia laimes reikalas musiet. O apie paprastus zmogelius tai net nzn, musiet irgi loterija.
Na cia kalbu jei pats vaziuociau tenais nusiziurejas kelis variantus :)
Tai faktas, kad tu teisus. Ten irgi pilna babaju ir ruseliu perekupu.
Norint buti ramiam, reikia buti atsargiam be isimties. Kitas dalykas yra review selleriu Mobile.de.
Is kitos puses tie patys auto atvaziuoja is ten, dar blogesnes bukles, cia atsukama rida, sutvarkomi visokie lepsusai ir pan. ir parduoda tau kaip gera. Va cia tai rizika. Taip, kad siuo metu man atrodo geriausiai pirkti tenais su tikra rida is salonu su pilna info. Nes kiek matau yra ir vienas savininkas ir keli, ir imoniu masinos. Jie nebijo rasyti kad masina nuredejusi ir 300 k km, ir 380 k km. uztat kaina 7-8 k eur. o cia tokia masina atvarius rida stebuklingai sumazeja iki 170-180 k km. o kaina padideja iki 12 k eur. ir kai nusiperki tipo labai dziaugies :D :D :D o kai patikrini istorija tai iskart kelnes pilnos :) As asmeniskai siuo metu studijuoju mobile.de ir ziurinejuos ten. Viena frukta jau uzmaciau superba kuris pas mus atjaunejo ir parduodamas ant 2.5 k eur daugiau :)
Sveiki, galvojam sia savaite pirkti Superb 2006 2.5 TDI, 120kw, automatine Tripronic, taciau dabar perskaiciau sena nario posta, kad geriau tokiu sau nepirkti. Kodel? Ka galit patarti?
Peržiūrėjus skelbimus pasakysiu savo nuomonę, pirmas variantas man atkristų del PD variklio ir didelės ridos, antras variantas del labai skurdžios komplektacijos, ratų, skylės panelėje, klimos nebuvimo ir kitų smulkmenų, o trečias variantas manau vertas gyvos apžiūros ir gero išpurtymo. Webasto, šildomas priekinis stiklas, papildoma garso sistema, nu smagu tie visi privalumai. Patikrint rida ar nesukta, visą važiuoklę ir pan, jei tvarkoje, tuomet manau kaina nebloga :) P.S. dar šiek tiek keista, kad ant sparnų yra Laurin & Klement ženkliukas, o salone jo nematyti ir aplamai L&K būna rudos odos salonas su ventiliuojamomis sėdynėmis...
Trecias variantas vertas apmastymo. Pagal win koda išsitrauk istorija ir vaziuok apziuret. Jei limpa tai i servisa. Jei zmogus turejo pinigu tokiai komplektacijai, tai tiketina, kad visi servisai atlikti laiku ir netaupant.
Pirmiausia manau reikia išsigryninti reikalavimus, apsispresti del dezes automatas ar mechanine. Rusu forumuose apie DSG daug neigiamu atsiliepimu apie ju nepatikimuma. 4WD ar uztenka 2WD.
Vienas svarbiausiu rodikliu auto gyvenime sakyciau yra rida. Siulyciau ir pats noreciau jau fecelift nuo 2014m modelio. Del varikliu manau geras ir 103 ir 125kw, jegos gana is abieju. Salonas jai jau odinis, tai su šildomom ir ventiliuojamom sedynem. Jei auto is italijos nebus sildomu sedyniu...
Dėl 4WD ar 2 WD, tiktu abu variantai, nors labiau linkstu link 2WD.
Prioritetas mechaninei dezei.
2014m. jau per brangu man, noriu ir turiu tilpti i 10000.
Na is Italu tai bus manau sukta rida nes pas pacius Italus yra mokestis nuo ridos kiek pamenu, tad patys Italai suinteresuoti atsukineti rida, kad moketi maziau mokesciu. Bet galiu ir klysti, bet kokiu atveju perkant uz tokia suma reikia kreiptis i oficialu atstova ir tegu jie ten iesko prie ko prikibti, o tada tu sprendi ar pirkti.
O bendrja prasme, dėl variklio, komplektacijos pasirinkimo, ar yra tam tikrų niuansų kuriuos reikėtų žinoti, atkreipti dėmesį? Kalbu apie galimus gedimus, tam tikrus nepasiteisinusius/pasiteisinusius sprendimus komplektacijas?
3. variantas man kažkaip atrodo matytas nuo pavasario, tai nežinau ar jis visą šį laiką skelbimuose kabo ar kaip čia... Tik pastebėjimas. Man asmeniškai variantas 2. labiausiai patiko, tik kiek esu girdėjęs kalbų, kad Italai tikrai mėgėjai ridas pagražinti, tad būtinai reiktų tikrinti, greičių dėžė gali greitai pasakyti tiesą apie ridą. 1. variantas atrodo ganėtinai patrintas, matosi, kad darbinė mašina buvo :) Benzininio varianto asmeniškai nežiūrėčiau, nes jie turi bėdų su tepalo "valgymu" gana lepūs varikliai ir jei ankstesnis šeimininkas nepadarė visko gerai ir laiku, tai bus tikrai bėdų su tepalu. Kalbu apie 1.8 variklį.
Lietuvoj perkant auto ar is Italu ar is Vokieciu ji bus rida bus atsukta 99% bet kokiu atveju :) O naujokas del Italu teisus, yra mokestis nuo ridos pas juos, tai jie pries apziuras ridas patys atsukineja ir taip sumazina mokescius :) Paprastas dalykas ilendi i mobile.de ar autoscout.de ir pasiziuri su kokiom ridom tokios auto kiek kainuoja pageidaujamu metu, zinosi kiek turi masina su norima rida kainuoti cia :)
Is lenko pirkti masina? Proto turek! Rida gera, kaina maza, komplektacija gera. Pirko sausio menesi lenkelis ir lapkriti jau parduoda. Tos auto rida bus kaip minimim 400-500t km. Pamate kad auto turi bedu ir stumia. Esu ne ant vieno tokio skerslenkio uzsiroves. Jei ir ryziesi ziuret auto, varyk i atstovybe ar panasiai. Draugiskai patariu. Nors ne mano pinigai zinoma, bet ryskiai per pigi auto!
Skambiniesi pardavejuj susitari kad privaziuos i artimiausia Skoda centra apziurai, sumokei koki 70-100 eur. centrui ir ramiai viska zinai. jei didelis sh... tai prarandi tik 100 eur. jei geras variantas tai zinai ka nupirkai. As taip dariau kai savo superba pirkau. Ju visokie aprasymai tai nieko verti.
Na, bet pradžiai manau geriausia kokį pažįstamą nusimanantį atsivesti, arba bent jau su laidu pasijunkti ir prasiskanuoti, bent jau pradinį įvaizdį susidaryti - galbūt net neapsimoka vežti tikrinti už 70-100 eurų. Jei taip visas mašinas tikrinsi, tai žiūrėk ir dings visi pinigai mašinos :).
Vežti manau reikia tik tą, kurią jau pats apžiūrėjai, tau ji tikrai patinka ir nekelia kitų abejonių, tokių kaip pvz. didelis dažymo plotas, tarpai tarp skardų, stiklai visi neoriginalūs, didelė dregmė/pelėsio kvapas, pasijungus pilna neaiškių klaidų ir pan. Aišku kažkokie mažesni padažymai/atlankstymai gal ir nėra taip baisu, svarbu nepatekti ant transformerio ir šiaip laužo krūvos.
Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
>>arba bent jau su laidu pasijunkti ir prasiskanuoti,
Asmeniskai neleisciau nei vienam pirkejui kaisioti jokiu laidu prie masinos kol jis jos neisigijo. Jeigu nori diagnostikos, tai prasom vaziuojam i centra ir ten tau patikrins su tam skirta originalia iranga. Dabar nezinai koki ten daikta prijungs ir kokiu pasekmiu gali sulaukti :)
Škoda Superb 2012 m. 103 kW 2.0 TDI
ir kokios pasekmes buna? zinai bent viena?
superb 2012 1.6 GreenLine
Šventojo perekupo mastymas :D
Andzeika, 99% atveju turbut jokiu pasekmiu, bet jei as remontais neuzsiimineju ir pardavineju asmenini transporta tai tiketina neesu diagnostines irangos specialistas. Akivaizdu turbut kad ir nesuprasiu ka tas pirkejas pasijunges ten darys. O jei pridirbs, tai padarinius tvarkys garantuotai masinos savininkas.
Todel sedi su pirkeju ir vaziuoji i tam skirta servisa kur tau patikrins ko tik paprasysi. Ar cia tas ubagu atvejis kad perka uz pigiai ir veliau skundzias kad daug kainuoja remontas?
Škoda Superb 2012 m. 103 kW 2.0 TDI
BamLT, yra tiesos tavo žodžiuose, tai čia jau kaip sutars pirkėjas-pardavėjas. Vienas pardavėjas gal ir neleis jungtis, kiti gal leis. Tas, kas moka nusiskanuoti pats ir supranta bent jau minimaliai tą procesą, turbūt bandys tai atlikti. Aš ta prasme dabar apie save kalbu - jei reiktų pirkti - prašyčiau leidimo nuskanuoti klaidas...jeigu neleistų - greičiausiai toliau net nebederinčiau, na, nebent tikrai ji man patiktų žiauriai ir pardavėjas keltų pasitikėjimą - tada toliau organizuočiau į kokį serviziuką skanavimui/apžiūrai.
Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Na taip, jei neleistu skanuoti paciam, as turbut net neziureciau :D
as zinau viena, kad tie kur viduriuoja kad prisijungs ir pridirbs 100% paranojikai. ir gyvena ne tam amziuj.
superb 2012 1.6 GreenLine
https://autoplius.lt/skelbimai/skoda-superb-2-0-l-universalas-2010-dyzelinas-6017005.html
Šitam variante man užkliuvo tai, kad bagažinės dangtis turi mygtuką, kad automatiškai kilnoja dangtį, bet amortikai sudėti dujiniai, o ne elektriniai. Bet prie pavarų svirties nėra to bagažinės mygtuko, tai greičiausiai dangtis keistas gali būti.
Pagal VIN koda arba pagal lipdukus ant serviso knygos arba esanti salia atsarginio rato labai paprasta issiaiskint kas is privalumu buvo kai iskeliavo is gamyklos. :)
Visi privalumo 3 skaiciu/raidziu kodai yra.
Nu lyg ir yra tas mygtukas prie pavarų svirties, bent jau nuotraukose.
Kai skambinau sakė nebuvo daužta, bent jau taip pačiam neatrodo. Turbūt labiausia tiesą pasakytų dažų storio matuoklis.
Sugedo elektrinis amortizatorius, pasiskambino i srota ir isgirdes kaina nusprende kad nelabai reikalinga funkcija :)
Škoda Superb 2012 m. 103 kW 2.0 TDI
Pas mane tas mygtukas yra trecias nuo viršaus dešinėje pusėje prie pavarų svirties, todėl taip ir pamaniau, kad jo nėra :) O šiaip tai yra biškį bėdelių su tais amortikais, pas mane irgi vienas neveikia, vienam estiškam forume rašo, kad bėda su angliukų spyruoklyte, kuri tą angliuką pristumia prie varikliuko ašelės, pakeitus spyruoklę turėtų viskas veikti, na bet man kažkas nesigavo :DDD Žodžiu naujo amortiko kaina 1 vnt škoda centre ~340eur, šrote po vieną amortiką nepardavinėja, tad 2 vnt kainuos ~200eur jei pasiseks rasti. Asmeniškai prasiskambinau turbūt visiems skelbimas kas Kaune, tai niekas neturi škodos elektrinių amortikų. Tai žoždiu, kaip sakė BamLT žmogus neapsikrovė ir pakeitė juos į dujinius, tik va reikalas tas, kad tie elektriniai puikiai funkcionuoja jei ir neveikia, nebent užstrigęs buvo...
Tikrinau šiandien šitą Superbą https://autoplius.lt/skelbimai/skoda-superb-2-0-l-universalas-2010-dyzelinas-6017005.html škoda centre, tai ji virš 400k prabėgus iš tikro.
As skodoje patikrinau sita https://autoplius.lt/skelbimai/skoda-superb-2-0-l-universalas-2010-dyzelinas-6073601.html Tai 2016 metais buvo 306000 km.
Taip gaunasi, kad škoda lietuvoje galima pirkti tik nauja. Visu skelbimų ridas dauginti minimum x2.
Kaži mobile.de ridos realios ar irgi "pagerintos" ?
ŠKODA SUPERB Combi II 2,0TDI CR 103kW.
Na pats ir mobile.de pirkau jau ne pirma automobili ir dar nei karto neteko susidurt su atsukta rida. :)
Daug kas giria mobile.de bet as tai kai zalias tai nenoriu tet lysti ten :)
Tai manau vistiek ne pats varysiesi. Tas kas nuvažiuoja apžiūrėt auto, ir apžiūri, galia pasijungt VCDS. Kitas dalykas, jei nepasitiki, yra žmonės Vokietijoje, kurie už papildoma sumą, padaro pilną auto apžiūrą ir viską detaliai atsiunčia.
Kiek mazdaug gali kanuoti masinos apziura vokietijoje ir jos transportavimas iki LT?
ŠKODA SUPERB Combi II 2,0TDI CR 103kW.
Jei toks paviršutiniškas apžiūrėjimas + transportavimas, tai 400 eurų.
Jei tvarkomas lizingas per įmonę, tai sumoj 500 eurų.
Jei samdytis atskirai Vokietijoje žmogų, kuris tikrai viską apžiūri, sufotografuoja, nufilmuoja ir t.t., tai gali pakainuoti ir papildomai iki 1k eurų.
Na manau jei vokietijoje masina parsiduoda is kazkokio salono t.y. nebutinai oficialaus, tai manau mazna pasitiketi, bet jei is kokiu neaiskiu aiksteliu tai jau cia laimes reikalas musiet. O apie paprastus zmogelius tai net nzn, musiet irgi loterija.
Na cia kalbu jei pats vaziuociau tenais nusiziurejas kelis variantus :)
Tai faktas, kad tu teisus. Ten irgi pilna babaju ir ruseliu perekupu.
Norint buti ramiam, reikia buti atsargiam be isimties. Kitas dalykas yra review selleriu Mobile.de.
Supratau :)
Is kitos puses tie patys auto atvaziuoja is ten, dar blogesnes bukles, cia atsukama rida, sutvarkomi visokie lepsusai ir pan. ir parduoda tau kaip gera. Va cia tai rizika. Taip, kad siuo metu man atrodo geriausiai pirkti tenais su tikra rida is salonu su pilna info. Nes kiek matau yra ir vienas savininkas ir keli, ir imoniu masinos. Jie nebijo rasyti kad masina nuredejusi ir 300 k km, ir 380 k km. uztat kaina 7-8 k eur. o cia tokia masina atvarius rida stebuklingai sumazeja iki 170-180 k km. o kaina padideja iki 12 k eur. ir kai nusiperki tipo labai dziaugies :D :D :D o kai patikrini istorija tai iskart kelnes pilnos :) As asmeniskai siuo metu studijuoju mobile.de ir ziurinejuos ten. Viena frukta jau uzmaciau superba kuris pas mus atjaunejo ir parduodamas ant 2.5 k eur daugiau :)
Sveiki, galvojam sia savaite pirkti Superb 2006 2.5 TDI, 120kw, automatine Tripronic, taciau dabar perskaiciau sena nario posta, kad geriau tokiu sau nepirkti. Kodel? Ka galit patarti?
forumuose daug informacijos, paskaitinek apie audi ar passat su sitais varikliais ir dezemis bedas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
superb 2.0tdi nuo 2014m bus PD ar Comon rail sistema?
sveiki,ka galit pasakyti apie supeb,2006 ..2.5 l.120kw..aciu.
Ką pasakyti... Jei gali - nepirk.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Egis1215 - nuo 2014 m. jau bus CR. Nežinau tiksliai, nuo kurių eina CR, bet pas mane 2012m. jau CR.
Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Kazys>> nepirk
Waidulis nuo 2010m jau CR eina, berots >2010m. 04mėn
Vienas iš pačių geriausių komentarų ir nuoširdžių rekomendacijų. :DDDDD
"Ką pasakyti... Jei gali - nepirk."
Šaunuolis Vytautai. :DD
Škoda Kodiaq RS
Sveiki. Ar kas tikrinot https://autoplius.lt/skelbimai/skoda-superb-2-0-l-hecbekas-2009-dyzelinas-5522641.html šį automobilį? Ilgai pardavinėjamas.
Sveiki
ieskau universalo, apsistojau ties Skoda Octavia ir Superb automobiliais. Labiau linkstu link Superb varianto,
atsirinkau keleta variantu, gal issakysit savo nuomone ?
1) https://autoplius.lt/skelbimai/skoda-superb-2-0-l-universalas-2010-dyzelinas-6337683.html
2) https://autoplius.lt/skelbimai/skoda-superb-2-0-l-universalas-2011-dyzelinas-6323151.html
3) https://autoplius.lt/skelbimai/skoda-superb-2-0-l-universalas-2010-dyzelinas-6278167.html
Peržiūrėjus skelbimus pasakysiu savo nuomonę, pirmas variantas man atkristų del PD variklio ir didelės ridos, antras variantas del labai skurdžios komplektacijos, ratų, skylės panelėje, klimos nebuvimo ir kitų smulkmenų, o trečias variantas manau vertas gyvos apžiūros ir gero išpurtymo. Webasto, šildomas priekinis stiklas, papildoma garso sistema, nu smagu tie visi privalumai. Patikrint rida ar nesukta, visą važiuoklę ir pan, jei tvarkoje, tuomet manau kaina nebloga :) P.S. dar šiek tiek keista, kad ant sparnų yra Laurin & Klement ženkliukas, o salone jo nematyti ir aplamai L&K būna rudos odos salonas su ventiliuojamomis sėdynėmis...
Trecias variantas vertas apmastymo. Pagal win koda išsitrauk istorija ir vaziuok apziuret. Jei limpa tai i servisa. Jei zmogus turejo pinigu tokiai komplektacijai, tai tiketina, kad visi servisai atlikti laiku ir netaupant.
ŠKODA SUPERB Combi II 2,0TDI CR 103kW.
Sveiki,
Esu dar vienas naujas forumo dalyvis kuris viliojasi Superb modeliu.
Nužiūrėjau kelis variantus, kainos/metai panašūs. Būtų puiku, jei galėtumėte paprotinti, kas blogai/gerai su šiais variantais, nes faktas, yra ko nepastebiu. Man iš pažiūros visi variantai atrodo neblogai.
1. https://autoplius.lt/skelbimai/skoda-superb-2-0-l-universalas-2012-dyzelinas-6287535.html
2. https://autoplius.lt/skelbimai/skoda-superb-2-0-l-universalas-2011-dyzelinas-6288515.html
3. https://autoplius.lt/skelbimai/skoda-superb-2-0-l-universalas-2011-dyzelinas-6257373.html
Ar verta nors vieną modelį važiuoti apžiūrėti gyvai?
Taip pat dėl variklio, ar tiesa kad 125 kW patrauklesnis variantas nei 103?
P.S. esu pakankamai žalias automobilių temoje, tad bet kokie patarimai ar komentarai laukiami.
Pirmiausia manau reikia išsigryninti reikalavimus, apsispresti del dezes automatas ar mechanine. Rusu forumuose apie DSG daug neigiamu atsiliepimu apie ju nepatikimuma. 4WD ar uztenka 2WD.
Vienas svarbiausiu rodikliu auto gyvenime sakyciau yra rida. Siulyciau ir pats noreciau jau fecelift nuo 2014m modelio. Del varikliu manau geras ir 103 ir 125kw, jegos gana is abieju. Salonas jai jau odinis, tai su šildomom ir ventiliuojamom sedynem. Jei auto is italijos nebus sildomu sedyniu...
ŠKODA SUPERB Combi II 2,0TDI CR 103kW.
Dėl 4WD ar 2 WD, tiktu abu variantai, nors labiau linkstu link 2WD.
Prioritetas mechaninei dezei.
2014m. jau per brangu man, noriu ir turiu tilpti i 10000.
Na is Italu tai bus manau sukta rida nes pas pacius Italus yra mokestis nuo ridos kiek pamenu, tad patys Italai suinteresuoti atsukineti rida, kad moketi maziau mokesciu. Bet galiu ir klysti, bet kokiu atveju perkant uz tokia suma reikia kreiptis i oficialu atstova ir tegu jie ten iesko prie ko prikibti, o tada tu sprendi ar pirkti.
O bendrja prasme, dėl variklio, komplektacijos pasirinkimo, ar yra tam tikrų niuansų kuriuos reikėtų žinoti, atkreipti dėmesį? Kalbu apie galimus gedimus, tam tikrus nepasiteisinusius/pasiteisinusius sprendimus komplektacijas?
Ar verta žiūrėti į benzininius variklius?
3. variantas man kažkaip atrodo matytas nuo pavasario, tai nežinau ar jis visą šį laiką skelbimuose kabo ar kaip čia... Tik pastebėjimas. Man asmeniškai variantas 2. labiausiai patiko, tik kiek esu girdėjęs kalbų, kad Italai tikrai mėgėjai ridas pagražinti, tad būtinai reiktų tikrinti, greičių dėžė gali greitai pasakyti tiesą apie ridą. 1. variantas atrodo ganėtinai patrintas, matosi, kad darbinė mašina buvo :) Benzininio varianto asmeniškai nežiūrėčiau, nes jie turi bėdų su tepalo "valgymu" gana lepūs varikliai ir jei ankstesnis šeimininkas nepadarė visko gerai ir laiku, tai bus tikrai bėdų su tepalu. Kalbu apie 1.8 variklį.
Lietuvoj perkant auto ar is Italu ar is Vokieciu ji bus rida bus atsukta 99% bet kokiu atveju :) O naujokas del Italu teisus, yra mokestis nuo ridos pas juos, tai jie pries apziuras ridas patys atsukineja ir taip sumazina mokescius :) Paprastas dalykas ilendi i mobile.de ar autoscout.de ir pasiziuri su kokiom ridom tokios auto kiek kainuoja pageidaujamu metu, zinosi kiek turi masina su norima rida kainuoti cia :)
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Kaip tik atsirado naujas skelbimas: https://autoplius.lt/skelbimai/skoda-superb-2-0-l-universalas-2010-dyzelinas-6367971.html
Pagal kainą atrodo neblogai. gal ko nepastebiu? svarstau nuvažiuoti apžiūrėti.
Is lenko pirkti masina? Proto turek! Rida gera, kaina maza, komplektacija gera. Pirko sausio menesi lenkelis ir lapkriti jau parduoda. Tos auto rida bus kaip minimim 400-500t km. Pamate kad auto turi bedu ir stumia. Esu ne ant vieno tokio skerslenkio uzsiroves. Jei ir ryziesi ziuret auto, varyk i atstovybe ar panasiai. Draugiskai patariu. Nors ne mano pinigai zinoma, bet ryskiai per pigi auto!
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Dar labai itartina kad nuotraukos juodai baltos, bus ir salonas nutrintas gerokai. Pritariu ValdasM bus tikra shikna o ne masina.
Apšvieskit mane prašau, kas čia:
Puslapiai