Oficialiame servize tau su pakeistu diržu leis važiuoti ~160.000km, o servize pakeisi diržą iš intercarso ir važiuosi ~60.000- 80.000km. Kainos skirtumas bus ~100euru. Spręsti pačiam kas geriau. :)
Na, pasiginčyjam. :) Oficialiam servise pastatys OEM komplektą (kuris greičiausiai INA arba Contitech gamybos), o Intercarse nusiperki komplektą jau aišku su kokia etikete. Jeigu perki brangesnį gerai žinomos firmos komplektą - kodėl neturėtum važiuoti tiek, kiek nurodė gamintojas? Klausimas - kieno gamintojas - mašinos ar diržo komplekto. Korektiška būtų vadovautis detalių gamintojo rekomendacijom, tik kažkaip nemačiau kad diržo komplekto instrukcijoje būtų nurodyta, kada jį reikės keisti.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
klausiau ARX kiek duos garantijos dirzui jai atvarisiu pas juos pasikeist, tai sake 10.000km kam man tada to reikia.tuolabiau dirzus as pats keiciu. o kas liecia intercars dirzu ten irgi biski neaisku su tais conti. vieni made in mexica kiti hungary dar germany buna. ir seip man keista kad skodos atstovai CR varikliam dirza keist sako prie 170.000km. o VW atstovai prie 210.000km. tai kviapia biznio reikalais.nes ten viskas identiska.
Na manau ar mexica ar hungary tai esmes nekeicia, visi gaimintojai neskaitant kur gamina turi savo standartus ir ju turi laikytis, plius europos sajunga turi savo reikalavimus ir standartus ir importuotojai turi ju laikytis, tai jei pirksi normalioje parduotuveje tai manau jokio skirtumo, bet jei pirksi prie "senuku" is cigono tai as suabejociau dirzo patikimumu :)
Galim padiskutuoti.Turiu patirties su detalem,anksciau teko jomis uzsiimti.
Naujoms masinoms detales tiekia tie patys tiekiejai,kurie ir tiekia originalias dalis garantiniam ir pogarantiniam aptarnavimui igaliotu atstovu servisams.O autodaliu parduotuvese tu paciu tiekeju detales,na tarkim dirzai,bus kitos kokybes,kitose salyse pagamintos,is pigesniu medziagu ir pan.Todel tokia detale kaip pagr.dirzas imsiu tik originala.Nesakau,kad kiti dirzai akivaizdziai prastesni,bet mano minti supratot.O visas kitas detales galima pirkti vidutines klases ir kokybes Lietuvoje autodaliu parduotuvese.Tik ju kokybe bus kitokia,nei perkant pvz.Vokietijoje.Galesiu duoti pavyzdziu jei ka.
Andžėjau, čia gal ARX'e ne taip paaiškino. Pirmą kartą diržas keičiamas prie 210,000km. O antrą kartą jau eina kas 160,000km. Trečias kaipat 160,000km. Arba kaip kalbėta kas 5 metus.
Aš per 3 metus su dabartine Škoda pravažiavau apie 65,000km. tai per likusius 2 metus iki 100,000km privarysiu ir teks keisti diržą, o tai amžiumi jau pasenęs bus. :)
Oo, cia idomi diskusija. Pries menesi keiciau pagrindinio dirzo komplekta savo skodukei 1.2tdi 55kw, tai pazistamas keite, kuris dirba su varikliais, sake 60-70k km ne daugiau vaziuot, contitech detales, kaip cia jum rekomenduoja net 160?
Aš manau čia dar servizuose vyrauja seni įsitikinimai. Juk jau 2018 metai. O tarkim 2005 metu mašina atrodo lyg ir gera ir apynaujė, bet jei jau 13 metų. Tiesiog metai labai greitai bėga ir technologijos keičiasi, o paprasti servizai kažin ar spėja vytis naujas technologijas ir atsinaujinti naujas gamintojų duotas galimybes. Čia juk ir nuomonės reikalas. Vieni tiki vienais, kiti kitais. Juk ant prikolo atstovai nesakys, kad gali važiuoti 160k su nauju pakeistu diržu.
1.2 tdi reciau kliuna remontot tad dar nesidomejau kiek dirzas rieda. nesunku paskambint atstovam ir suzinot. daug turiu pavizdziu kai CR varikliam zmones pasikeicia dirzus prie 80.000km prie 120.000km. o kam??? tikriausiai meistrai tingi dometis naujovemis ir varo ta pacia dainele. aisku 5metu rekomendacija galioja bet. pas mane dabar 197.000km ir 6metai masinai dirzas dar gamiklinis. keisiu prie 210.000 ir tai manau bus po metu. Tikrai nesiulau niekam 7metus vaziot su vienu dirzu. :) cia tik mano bandimas.
Tai dėl diržo, kaip suprantu, siūlot keist ARXe. Nes rida 150k, bet metai jau septinti eina.
O kur daryt kitus einamus remontus? Pvz. pakeist plyšusią apsauginę amortizatoriaus gumą. Pats neturiu tam sąlygų.
Dėl diržo keitimo reikia tau pačiam nuspręsti ar tu nori ARX keisti diržą arba garažuose. Čia visi su savo nuomone šiuo klausimu manau. O dėl kažkokių darbų, tai gali su Andžejum sukontaktuot. Manau susiderinsit dėl einamų darbų. :)
Oficialiame servize tau su pakeistu diržu leis važiuoti ~160.000km, o servize pakeisi diržą iš intercarso ir važiuosi ~60.000- 80.000km. Kainos skirtumas bus ~100euru. Spręsti pačiam kas geriau. :)
Škoda Kodiaq RS
Na, pasiginčyjam. :) Oficialiam servise pastatys OEM komplektą (kuris greičiausiai INA arba Contitech gamybos), o Intercarse nusiperki komplektą jau aišku su kokia etikete. Jeigu perki brangesnį gerai žinomos firmos komplektą - kodėl neturėtum važiuoti tiek, kiek nurodė gamintojas? Klausimas - kieno gamintojas - mašinos ar diržo komplekto. Korektiška būtų vadovautis detalių gamintojo rekomendacijom, tik kažkaip nemačiau kad diržo komplekto instrukcijoje būtų nurodyta, kada jį reikės keisti.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
klausiau ARX kiek duos garantijos dirzui jai atvarisiu pas juos pasikeist, tai sake 10.000km kam man tada to reikia.tuolabiau dirzus as pats keiciu. o kas liecia intercars dirzu ten irgi biski neaisku su tais conti. vieni made in mexica kiti hungary dar germany buna. ir seip man keista kad skodos atstovai CR varikliam dirza keist sako prie 170.000km. o VW atstovai prie 210.000km. tai kviapia biznio reikalais.nes ten viskas identiska.
superb 2012 1.6 GreenLine
Na manau ar mexica ar hungary tai esmes nekeicia, visi gaimintojai neskaitant kur gamina turi savo standartus ir ju turi laikytis, plius europos sajunga turi savo reikalavimus ir standartus ir importuotojai turi ju laikytis, tai jei pirksi normalioje parduotuveje tai manau jokio skirtumo, bet jei pirksi prie "senuku" is cigono tai as suabejociau dirzo patikimumu :)
Galim padiskutuoti.Turiu patirties su detalem,anksciau teko jomis uzsiimti.
Naujoms masinoms detales tiekia tie patys tiekiejai,kurie ir tiekia originalias dalis garantiniam ir pogarantiniam aptarnavimui igaliotu atstovu servisams.O autodaliu parduotuvese tu paciu tiekeju detales,na tarkim dirzai,bus kitos kokybes,kitose salyse pagamintos,is pigesniu medziagu ir pan.Todel tokia detale kaip pagr.dirzas imsiu tik originala.Nesakau,kad kiti dirzai akivaizdziai prastesni,bet mano minti supratot.O visas kitas detales galima pirkti vidutines klases ir kokybes Lietuvoje autodaliu parduotuvese.Tik ju kokybe bus kitokia,nei perkant pvz.Vokietijoje.Galesiu duoti pavyzdziu jei ka.
2012 Skoda Roomster 1.6d 66kw
Andžėjau, čia gal ARX'e ne taip paaiškino. Pirmą kartą diržas keičiamas prie 210,000km. O antrą kartą jau eina kas 160,000km. Trečias kaipat 160,000km. Arba kaip kalbėta kas 5 metus.
Aš per 3 metus su dabartine Škoda pravažiavau apie 65,000km. tai per likusius 2 metus iki 100,000km privarysiu ir teks keisti diržą, o tai amžiumi jau pasenęs bus. :)
Škoda Kodiaq RS
Oo, cia idomi diskusija. Pries menesi keiciau pagrindinio dirzo komplekta savo skodukei 1.2tdi 55kw, tai pazistamas keite, kuris dirba su varikliais, sake 60-70k km ne daugiau vaziuot, contitech detales, kaip cia jum rekomenduoja net 160?
Kaip Andžėjus minėjo- šiuo metu kalba eina apie CR motorų diržus.
Kas buvo prieš 10- 20 metų su PD ir paprastais skirstomojo tipo siurbliais tai sutinku. Pats keisdavau kaip ir sakei 60-80k diržus savoms mašinoms. :)
Škoda Kodiaq RS
Tai mano ir yra cr
Aš manau čia dar servizuose vyrauja seni įsitikinimai. Juk jau 2018 metai. O tarkim 2005 metu mašina atrodo lyg ir gera ir apynaujė, bet jei jau 13 metų. Tiesiog metai labai greitai bėga ir technologijos keičiasi, o paprasti servizai kažin ar spėja vytis naujas technologijas ir atsinaujinti naujas gamintojų duotas galimybes. Čia juk ir nuomonės reikalas. Vieni tiki vienais, kiti kitais. Juk ant prikolo atstovai nesakys, kad gali važiuoti 160k su nauju pakeistu diržu.
Škoda Kodiaq RS
1.2 tdi reciau kliuna remontot tad dar nesidomejau kiek dirzas rieda. nesunku paskambint atstovam ir suzinot. daug turiu pavizdziu kai CR varikliam zmones pasikeicia dirzus prie 80.000km prie 120.000km. o kam??? tikriausiai meistrai tingi dometis naujovemis ir varo ta pacia dainele. aisku 5metu rekomendacija galioja bet. pas mane dabar 197.000km ir 6metai masinai dirzas dar gamiklinis. keisiu prie 210.000 ir tai manau bus po metu. Tikrai nesiulau niekam 7metus vaziot su vienu dirzu. :) cia tik mano bandimas.
superb 2012 1.6 GreenLine
Reiškias Kauno Baltievoj meistrai "pažengę". Kai paklausiau kada diržą keisti - panašiai pasakė . :)
Škoda SuperB II combi /2013 m./ 2.0 TDI 103kW
Tai dėl diržo, kaip suprantu, siūlot keist ARXe. Nes rida 150k, bet metai jau septinti eina.
O kur daryt kitus einamus remontus? Pvz. pakeist plyšusią apsauginę amortizatoriaus gumą. Pats neturiu tam sąlygų.
'11 SuperB
Dėl diržo keitimo reikia tau pačiam nuspręsti ar tu nori ARX keisti diržą arba garažuose. Čia visi su savo nuomone šiuo klausimu manau. O dėl kažkokių darbų, tai gali su Andžejum sukontaktuot. Manau susiderinsit dėl einamų darbų. :)
Škoda Kodiaq RS
Sveiki, gal kas turite rekomendacijų turbinos remontui kaune, aplink Kauną?
Gal kas meninio lyginimo specialista Kaune parekomenduos?
Puslapiai