Vili, gal mes nesusikalbam :). Žiūrėk, važiuoji ant D, pvz 4. Tada trumpai paspaudęs lapatkės + ar - iškart keiti bėgius Manual, ir mašina toliau dirba kaip ir Manual režime bent jau kol važiuoji leistinuose režimuose). Tai jei nori, kad mašina vėl pereitų į D režimą ir perjunginėtų pavaras optimaliausiuose diapazonuose, palaikai lapatkę OFF kažkur apie 2 sek paspaudęs, ir mašina vėl grįžta į D režimą.
Aš nepamenu, ką tuo metu rodo MFD, ar rodo, kad pereini iš D į M ir atgal, galėsiu pažiūrėti kai važiuosiu. Iš esmės lapatkė yra tas pats, kas rankeną D režime pastumti į dešinę, ir tada stumdant rankenėlę į priekį arba atgal perjunginėti bėgius Manual.
Tu pasakyk, ar tau išvis tos lapatkės veikia, gal tau jos tik dėl grožio? Vairas pvz pakeistas ir pan. :)) Ar persijunginėja su jom bėgiai? Jei taip, tai palaikius OFF turi grįžti į D režimą ir viskas - visas mokslas :)
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Aha truputį nesusikalbejome. Aš galvojau ant maniako spausti off ir įsijungs paprastas D. O čia ant D permeti bėgi su lapkele manualo nejungus.
Tai va, vakare pabandžiau ant paprasto D perjungti su lapkele bėgį. Viskas persijungia, bordo kompiuteryje dingsta D raidė ir lieka tik esamo bėgio skaitmuo, bet pavažiavus apie 20-30 sekundžių, vėl įsijungia D režimas nieko nedarant. Gal čia kažkaip kitaip kas suprogramuota VW nei Skodos.
Kaip jau ir sakęs, po greičių dėžės tepalo keitimo pagerėjusios sąnaudos. :)
Jei važinėt kaip pensininkui, tai manau papildomai dar pora šimtų km galima būtų pravažiuoti su baku.
Na, nepasakyčiau kad aš dugnais važinėju, bet iš vietos paspaudžiu. Tai ir dabar pas mane su senąja 1.9 66kW mieste 7,5 gaunasi - o piliečiai man sako - žiūrėk ar pas tave kuras nebėga niekur, nes negali būt tokios didelės sąnaudos. :D
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Šią savaitę autoparką papildė elektrinis paspirtukas SXT 1600 XL. :)
Monstras bus eksploatuojamas sodyboje, kur bus užtektinai vietos su juo palakstyti.
Vyrai, labai nesmerkit, bet ruošiuosi sekančiai vasarai. Planavau rudenį arba žiemą pirkti kitus ratlankius vasarai. Dabartiniai bus skirti žiemos sezonui. Tai va, vakar įkrito labai geras variantas, kuris labai užkabino ir nusprendžiau nieko nelaukti. Esmė, kad sulaksčiau šiandien į Šiaulius, ir nupirkau R18 ratlankius.
Ačiū Raimondai, man ir žiauriai patiko ratai, gyvai dar geriau atrodo.
Tik dėl greito uždėjimo žiūrėsiu kaip su pinigais gausis, dar padangos atsistos 300-400 EUR. :\
Vytautai, dabartiniai R17 ir jie pagal planą liks žiemos komplektui. Nauji R18. Jei būtų tikę padangos, tai būtų tą pačią valandą pakeista padangos ir ratai mašinai, bet... :/D
Man tai vat iš tų buvo, kur pamačiau, ir žinau, kad jie mano.
Nors planas kitai vasarai, bet nelaukiau, nes paskutiniu metu ratų pasirinkimas gan mažas, jei kalbama apie gerus variantus už normlia kainą, o ne 200- 300 eur už vienetą.
Kaina , tai normali. 400 pinigų. 20eur ant kelio nuleido, daugiau nepavyko numušti. :)
Labai gera kaina, uz r18, original. ratus idealaus stovio. Man savo r18 vw marseille visiskai naujus, su naujom continental contisportcontact5 235/45 padangom pavyko nupirkti uz 640
na ant CC eina 235/40. nu man ratai kaip ratai, tikrai nera kazkokie wow ar superg grazus. tiesiog jie buvo kiek maciau labai geros bukles ir tikrai uz labai gera kaina. vien del to jie svarstytini pirkt buvo... as ant kiek masinu perejes nuo r17 i r18 tai niekuom niekas nepasikeite :) gal delto kad visos zemos buvo... nuo r16 tai jau skires
Gal oro daug pripusta. Montuojant ratus labai megsta pripusti 2.5, o tai labai jauciasi vaziuojant. Perdejus nuo r17 215/55 i r18 235/45 superb lll jauciasi siek tiek kietesnis vaziavimas, bet po keliu dienu po keitimo pripranti.
Po kiekvieno padangų montavimo iškart važiuoju į degalinę ir pripučiu tiek kiek reikia. Nes montuotojai kokie jie bebūtų - niekada nepatikrina slėgio kai mašiną nuleidžia nuo keltuvo. Tai 2,5 bar slėgis dar normaliai pas tave, pas mane 3 ir net 3,5 buvo.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Na realiai reikia tikrinti ratus ryte kai masina niekur nevaziavusi, nes kai as patikrinau ryte ir dienos begyje pavazinejas vaziavau i degaline tai rodmenys skyresi ~0.15-0.2 bar
Nieko tokio, kad kažkam ir "neskanu". Visiems gi neįtiksi..
Reiks ir man truputį nuleisti oro. Gal kiek minkštelės ratai. :D
O dėl skirtumo oro, tai įdomu ar kas bandė užpildyti azotu. Ale spaudimas nesiskiria šylant padangai.
Tik kažin ar kas reliai skiriasi nuo paprasto oro. :D
Tai va, ryte prasukau pro Viadą. Radau 2,9 vasarinio oro padangose. :D
Padariau po 2,4. Visiškai kitas važiavimas. :)
Tik dar reiks prasukt pro kitą degalinę profilaktiškai. O tai patys žinote kaip kartasi degalinių monometrai gerai rodo...
Pūst reikia tiek kiek nurodyta ant kuro bako dangtelio, o ne kiek sugalvojai. :) Su per dideliu slėgiu studentas būdamas jau esu komplektą padangų sudrožęs. Reikėjo 2.0, o pučiau 2,4. Ir kas gavosi - padangos per vidurį susidėvėjo, kraštai liko. :)
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Savaitgalį pakeistas generatoriaus dirželis su įtempėju, o tai rytais pacypdavo prie drėgno oro.
Beja keičiant patiko, kad pospranio maža dalis nusiima ir turi priejimą prie diržų, nereikia viso posparnio nuiminėti. :)
Užsidėta senas vasarinių ratų komplektas R17. Ant jų dėsime žiemines, ir pasiliks kaip žieminis komplektas.
Dar bekeičiant ratus nudažiau suportus ir stabdžių diskų rūdijančias vietas. Vis ne taip į akis lys rūdys ant diskų.
O vakar Rimtoma pakeitė tepalus, dar prakratė važiuoklę, nes kažkas girgždėdavo priekyje, tai dar prieš tikrinant pasakė, kad priekiniai salenblokai, sako sutepsime, kaip gamintojas rekomentuoja. :D Tai akurat, patepė ir dingo garsai.
Vili, gal mes nesusikalbam :). Žiūrėk, važiuoji ant D, pvz 4. Tada trumpai paspaudęs lapatkės + ar - iškart keiti bėgius Manual, ir mašina toliau dirba kaip ir Manual režime bent jau kol važiuoji leistinuose režimuose). Tai jei nori, kad mašina vėl pereitų į D režimą ir perjunginėtų pavaras optimaliausiuose diapazonuose, palaikai lapatkę OFF kažkur apie 2 sek paspaudęs, ir mašina vėl grįžta į D režimą.
Aš nepamenu, ką tuo metu rodo MFD, ar rodo, kad pereini iš D į M ir atgal, galėsiu pažiūrėti kai važiuosiu. Iš esmės lapatkė yra tas pats, kas rankeną D režime pastumti į dešinę, ir tada stumdant rankenėlę į priekį arba atgal perjunginėti bėgius Manual.
Tu pasakyk, ar tau išvis tos lapatkės veikia, gal tau jos tik dėl grožio? Vairas pvz pakeistas ir pan. :)) Ar persijunginėja su jom bėgiai? Jei taip, tai palaikius OFF turi grįžti į D režimą ir viskas - visas mokslas :)
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Aha truputį nesusikalbejome. Aš galvojau ant maniako spausti off ir įsijungs paprastas D. O čia ant D permeti bėgi su lapkele manualo nejungus.
Tai va, vakare pabandžiau ant paprasto D perjungti su lapkele bėgį. Viskas persijungia, bordo kompiuteryje dingsta D raidė ir lieka tik esamo bėgio skaitmuo, bet pavažiavus apie 20-30 sekundžių, vėl įsijungia D režimas nieko nedarant. Gal čia kažkaip kitaip kas suprogramuota VW nei Skodos.
Škoda Kodiaq RS
Lygiai taip pat...
Kaip jau ir sakęs, po greičių dėžės tepalo keitimo pagerėjusios sąnaudos. :)
Jei važinėt kaip pensininkui, tai manau papildomai dar pora šimtų km galima būtų pravažiuoti su baku.
Škoda Kodiaq RS
Galiu lažintis, kad su ta pačia mašina man važinėjant būtų 7.5 :)
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Vytautai, iš šono ramus Žmogus atrodai, net nepasakyčiau, kad Schumacher'is būtum ir lakstyti mėgtum. :)
Škoda Kodiaq RS
Na, nepasakyčiau kad aš dugnais važinėju, bet iš vietos paspaudžiu. Tai ir dabar pas mane su senąja 1.9 66kW mieste 7,5 gaunasi - o piliečiai man sako - žiūrėk ar pas tave kuras nebėga niekur, nes negali būt tokios didelės sąnaudos. :D
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Užmatyta daug septynetų. :)
Škoda Kodiaq RS
Da varyk, vieno truksta :-)
Šią savaitę autoparką papildė elektrinis paspirtukas SXT 1600 XL. :)
Monstras bus eksploatuojamas sodyboje, kur bus užtektinai vietos su juo palakstyti.
Škoda Kodiaq RS
Kaip per pievą važiuoja?
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Šitas važiuoja kur nori. Galingumo pakanka ir per pievą, ir per mišką, ir per žvyrkelį. Per asfaltą tai išvis kaip motoroleris lekia.
Škoda Kodiaq RS
galima nuorodą į parduotuvę?
octavia '14 1.6tdi
https://electrocity.lt/elektriniai-paspirtukai/elektrinis-paspirtukas-sxt-1600-xl
Škoda Kodiaq RS
Vyrai, labai nesmerkit, bet ruošiuosi sekančiai vasarai. Planavau rudenį arba žiemą pirkti kitus ratlankius vasarai. Dabartiniai bus skirti žiemos sezonui. Tai va, vakar įkrito labai geras variantas, kuris labai užkabino ir nusprendžiau nieko nelaukti. Esmė, kad sulaksčiau šiandien į Šiaulius, ir nupirkau R18 ratlankius.
Škoda Kodiaq RS
ne nu bl, ruoštis kitai vasarai šią vasarą, čia kažkas įdomaus....
octavia '14 1.6tdi
Tai va nzn kaip bus. Gal ir neišlauks ratai. Pora savaičių ir gal bus uždėta. :D
Škoda Kodiaq RS
Gražus ratai,tik kam laukti kitos vasaros,kai ratai jau paimti.
Vaizdelis bus geras.
Ačiū Raimondai, man ir žiauriai patiko ratai, gyvai dar geriau atrodo.
Tik dėl greito uždėjimo žiūrėsiu kaip su pinigais gausis, dar padangos atsistos 300-400 EUR. :\
Škoda Kodiaq RS
Pasufleruok kokių matmenų tavo dabartinės padangos? Nes žinant tavo nekantrumą, tai... :D
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Vytautai, dabartiniai R17 ir jie pagal planą liks žiemos komplektui. Nauji R18. Jei būtų tikę padangos, tai būtų tą pačią valandą pakeista padangos ir ratai mašinai, bet... :/D
Škoda Kodiaq RS
vak as tuos ratus paeme :D ziurejau, bet galvojau nx.. kazkuom panasus jie man i mk5 GTI ratus :)
Passat b8
Matei ir tu Dainiau tuos ratus? :D
Panašumo yra į GTI. Šitie gan reti, nuo CC R32. Vadinasi
VW OEM Model Thunder-2
Škoda Kodiaq RS
maciau, bet ne man tokie ratai... nebuvo tikrai tie ratai kur pamatai ir NORIU.
Passat b8
A tai kiek atgrochinai uz juos?
Man tai vat iš tų buvo, kur pamačiau, ir žinau, kad jie mano.
Nors planas kitai vasarai, bet nelaukiau, nes paskutiniu metu ratų pasirinkimas gan mažas, jei kalbama apie gerus variantus už normlia kainą, o ne 200- 300 eur už vienetą.
Kaina , tai normali. 400 pinigų. 20eur ant kelio nuleido, daugiau nepavyko numušti. :)
Škoda Kodiaq RS
nu vistiek nemazai sakyciau, aisku jei imtum nuliovus tai ne tiek atiduotum.
Labai gera kaina, uz r18, original. ratus idealaus stovio. Man savo r18 vw marseille visiskai naujus, su naujom continental contisportcontact5 235/45 padangom pavyko nupirkti uz 640
Raimondai, tavo komplekto kaina, tai kosminė, aišku gerąją prasme. Paprastam mirtingajam būtų tikrai dvigubai daugiau tokį pasidaryti. :D
Škoda Kodiaq RS
Kas ten sakė, kad aš nekantrus???
Tai va, Vytautas buvo teisus. :D
Škoda Kodiaq RS
Liuks! Vaizdelis ziauriai geras.
Super :)
Ačiū Vyrai. :)
Tik komforto pamažėjo. Su R17 geriau buvo. Bet grožis reikalauja aukų...
Škoda Kodiaq RS
nu as pasakysiu kad gerai kad ir nepirkau ju :) o tai padanga pasatine uzdejai? 235/45 ? ar 225/40 ar 235/40 ?
Passat b8
8Jx18 et44 ratlankis, 235/45 padanga. Tokie turetu but b8 passat'o pagal gamintoja
Dainius iškart komplimentais varo. :D
Dėl padangų, tai dėta kas priklauso, kitų variantų net nėra. Viskas kaip Raimondas pasakė, tik et 41.
Škoda Kodiaq RS
na ant CC eina 235/40. nu man ratai kaip ratai, tikrai nera kazkokie wow ar superg grazus. tiesiog jie buvo kiek maciau labai geros bukles ir tikrai uz labai gera kaina. vien del to jie svarstytini pirkt buvo... as ant kiek masinu perejes nuo r17 i r18 tai niekuom niekas nepasikeite :) gal delto kad visos zemos buvo... nuo r16 tai jau skires
Passat b8
Gal oro daug pripusta. Montuojant ratus labai megsta pripusti 2.5, o tai labai jauciasi vaziuojant. Perdejus nuo r17 215/55 i r18 235/45 superb lll jauciasi siek tiek kietesnis vaziavimas, bet po keliu dienu po keitimo pripranti.
Aha tikrai pripūtė 2,5.
O kiek tu Raimondai laikai oro saviems ratams?
Škoda Kodiaq RS
Po kiekvieno padangų montavimo iškart važiuoju į degalinę ir pripučiu tiek kiek reikia. Nes montuotojai kokie jie bebūtų - niekada nepatikrina slėgio kai mašiną nuleidžia nuo keltuvo. Tai 2,5 bar slėgis dar normaliai pas tave, pas mane 3 ir net 3,5 buvo.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Skonio reikalas, bet man kažkaip neskaniai žiūrisi :)
As puciu 2.2 (mazai nuvaziaves, neikaitusios padangos)
Na realiai reikia tikrinti ratus ryte kai masina niekur nevaziavusi, nes kai as patikrinau ryte ir dienos begyje pavazinejas vaziavau i degaline tai rodmenys skyresi ~0.15-0.2 bar
Nieko tokio, kad kažkam ir "neskanu". Visiems gi neįtiksi..
Reiks ir man truputį nuleisti oro. Gal kiek minkštelės ratai. :D
O dėl skirtumo oro, tai įdomu ar kas bandė užpildyti azotu. Ale spaudimas nesiskiria šylant padangai.
Tik kažin ar kas reliai skiriasi nuo paprasto oro. :D
Škoda Kodiaq RS
Tas pildymas azotu, tai panašiai kaip blondinei servise pripūtė braškių skonio oro į padangas. :D
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Tai va, ryte prasukau pro Viadą. Radau 2,9 vasarinio oro padangose. :D
Padariau po 2,4. Visiškai kitas važiavimas. :)
Tik dar reiks prasukt pro kitą degalinę profilaktiškai. O tai patys žinote kaip kartasi degalinių monometrai gerai rodo...
Škoda Kodiaq RS
2.4 daugoka, nebent visada vaziuoji 5 zmones+pilna bagazine
Pūst reikia tiek kiek nurodyta ant kuro bako dangtelio, o ne kiek sugalvojai. :) Su per dideliu slėgiu studentas būdamas jau esu komplektą padangų sudrožęs. Reikėjo 2.0, o pučiau 2,4. Ir kas gavosi - padangos per vidurį susidėvėjo, kraštai liko. :)
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Skirta truputį dėmesio mašinai. :)
Savaitgalį pakeistas generatoriaus dirželis su įtempėju, o tai rytais pacypdavo prie drėgno oro.
Beja keičiant patiko, kad pospranio maža dalis nusiima ir turi priejimą prie diržų, nereikia viso posparnio nuiminėti. :)
Užsidėta senas vasarinių ratų komplektas R17. Ant jų dėsime žiemines, ir pasiliks kaip žieminis komplektas.
Dar bekeičiant ratus nudažiau suportus ir stabdžių diskų rūdijančias vietas. Vis ne taip į akis lys rūdys ant diskų.
O vakar Rimtoma pakeitė tepalus, dar prakratė važiuoklę, nes kažkas girgždėdavo priekyje, tai dar prieš tikrinant pasakė, kad priekiniai salenblokai, sako sutepsime, kaip gamintojas rekomentuoja. :D Tai akurat, patepė ir dingo garsai.
Škoda Kodiaq RS
Nors kablį naudoju pora kartų per metus, bet šiandien jis išgelbėjo nuo studento stovint kamštyje. :D
Be kablio bamperiui jau reiktų remonto...
Škoda Kodiaq RS
Puslapiai