kaip ir sakai tepalo siurblys aseles gal ir neturi, bet ir pats tepalo siurblys gali buti susidevejas ir nesukelti pakankamai slegio, nesvarbu kas ji suka ar asele ar grandine, kaip ir sakei vistiek teks lupti karteri ir ziureti kas ten darosi
Savaitgalį imsim žemyn karterį, tepalo pompą (siurblį) jau užsakiau . Skoda centre originalus 207€ , užsakiau analogą 127€ (tipo vokiškas) . Skodoj per katalogą ziurejo, pasake kad tą tepalo pompa be ašeles, su tempimo juostele kažkaip... Ne profas aš, nenusimanau. Bet bandisim susipažinti su šitą sistemą. Duok Dieve kad problema būtų tik tame mazge.
Sveiki vėl. Taigi ... nulupom karterį ir kaip ir rodė katalogas - OIL POMP ir dirželis . Ant naujausiu varikliu kiek domėjausi yra toje vietoje grandine . Pamatavom spaudimą iki pakeitimą ant šalto - 1 bar , darbine temperatura 0.6-0.7bar. Laikant apsukas 2k rodė rodė 1.5-1.6 bar , 3k apsukom - 2.5 bar... Po pakeitimo karštam variklyje ant tuščiu apsuku 1 bar , laikant apsukas 2k - 2 bar , 3k - 3 bar. Motoristas pasakė kad čia minimaliai leistina ir dar nėra gerai ir reikėtų ieškoti toliau , greičiausiai gali būti pastrigęs slėgio vožtuvelis galvoje kuris pastoviai nuorina slėgį (dažna beda) bet tepimas vyksta , indėklai gražus , nesubraižyti . Kol kas paliksiu taip kaip yra ir žiūrėsiu ką rodis klaidas . Na ir čia yra keletą filmuotu kadru , jei kam būtu įdomu https://www.youtube.com/watch?v=3YNz77b-8-Y
nieko sau keletas kadru 30 min:)
vag tikrai suda sumale su dirzu varomu siurbliu, tipo grandine perbrangu jiems ar kaip cia?
padarytas nemenkas darbas, svarbu gerai sutepta viskas butu, lauksim tolimesniu pastebejimu
O kas blogai tamstai su tuo diržu? Nelaiko ar kas, kad tokios frazės eina? Viskas ten ok su juo, tik kad niekas jo nekeičia. Intervalas kiek radau, tai 300-400t km iki trūkimo.
P.S. Abdula - o tai to vožtuvėlio/siurblio iškart nesinorėjo nauju pakeisti? Kažkaip ne ta vieta, kur taupyti, plius pats sakai, kad oil simbolis retai teišlenda, tai čia faktas, kad tokiu metu, jei jis nedegė, jūs irgi nieko nematėte nieko blogo ant manometro.
Maisteris pasakė kad dabar yra minimaliai normos ribose , idealiai reikėtų skrosti galvą , ten ieškoti tą sklendę/alsoklį , bet jau jei ten ardyti , tai 90% tuo pačiu keisti kompensatorius ir dar kažką , nu tipo be 300 pinigu detalėm neapsieisi . Tai jei man dar užsidegs tepalo slėgis tai imsim viršų.
Žmogus autorizuotam servise dirba motoristu jau virš 15 metu ir ne kartą man taisė šudarankių broką ir ne vieną mano auto , ir po jo niekada nieko nereikedavo perdarinėti . O per tuos keletą kadrų kur matosi praktiškai tik nuimtas karteris sudaryti nuomonę apie žmogų , na kaip sakant kiek vienas turi teisę galvoti ką nori... Aš juo pasitikiu labiau nei geriausiu servisu mūsų mieste ))))
Tai gi sakiau kad maisteris sakė reikia galvą skelt ir ten žiūrėti . Čia aš pasakiau , kad kol kas , kol normos ribose paliekam taip ir žiūrėsiu jei vėl sumirgulios tepalinę tai tada ir tęsim paieškas . Man dabar 500 pinigų ant karto , kol gražios vasariškos dienos gaila investuoti ))) . Turiu 3 mašinas ir visas reikalauja priežiūros ;) a dar planuojam iki Zakopanes palėkti . Na pats supranti , aš gi ne naftos magnatas ))). Grįšiu iš atostogų , tada rimčiau žiūrėsiu, tai kad maisteris normalus , čia aš spaudykas ))))
ar gali būti šitie ???
SKODA YETI 2.0 Tdi 4X4 103kw 2013m
SKODA ROOMSTER 1.9 Tdi 77kw 2007m
kaip ir sakai tepalo siurblys aseles gal ir neturi, bet ir pats tepalo siurblys gali buti susidevejas ir nesukelti pakankamai slegio, nesvarbu kas ji suka ar asele ar grandine, kaip ir sakei vistiek teks lupti karteri ir ziureti kas ten darosi
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Abdula - taip, ten tavo variklio kodas. Betkokiu atveju imk žemyn karterį, kol dar laikas.
Savaitgalį imsim žemyn karterį, tepalo pompą (siurblį) jau užsakiau . Skoda centre originalus 207€ , užsakiau analogą 127€ (tipo vokiškas) . Skodoj per katalogą ziurejo, pasake kad tą tepalo pompa be ašeles, su tempimo juostele kažkaip... Ne profas aš, nenusimanau. Bet bandisim susipažinti su šitą sistemą. Duok Dieve kad problema būtų tik tame mazge.
SKODA YETI 2.0 Tdi 4X4 103kw 2013m
SKODA ROOMSTER 1.9 Tdi 77kw 2007m
Tech pase bent maniskei raso
Ką pas tave tech pase rašo?
gali buti su dirzeliu tepalo siurblys, nulupsi papasakosi viska, gali net foto imesti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki vėl. Taigi ... nulupom karterį ir kaip ir rodė katalogas - OIL POMP ir dirželis . Ant naujausiu varikliu kiek domėjausi yra toje vietoje grandine . Pamatavom spaudimą iki pakeitimą ant šalto - 1 bar , darbine temperatura 0.6-0.7bar. Laikant apsukas 2k rodė rodė 1.5-1.6 bar , 3k apsukom - 2.5 bar... Po pakeitimo karštam variklyje ant tuščiu apsuku 1 bar , laikant apsukas 2k - 2 bar , 3k - 3 bar. Motoristas pasakė kad čia minimaliai leistina ir dar nėra gerai ir reikėtų ieškoti toliau , greičiausiai gali būti pastrigęs slėgio vožtuvelis galvoje kuris pastoviai nuorina slėgį (dažna beda) bet tepimas vyksta , indėklai gražus , nesubraižyti . Kol kas paliksiu taip kaip yra ir žiūrėsiu ką rodis klaidas . Na ir čia yra keletą filmuotu kadru , jei kam būtu įdomu https://www.youtube.com/watch?v=3YNz77b-8-Y
SKODA YETI 2.0 Tdi 4X4 103kw 2013m
SKODA ROOMSTER 1.9 Tdi 77kw 2007m
nieko sau keletas kadru 30 min:)
vag tikrai suda sumale su dirzu varomu siurbliu, tipo grandine perbrangu jiems ar kaip cia?
padarytas nemenkas darbas, svarbu gerai sutepta viskas butu, lauksim tolimesniu pastebejimu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
O kas blogai tamstai su tuo diržu? Nelaiko ar kas, kad tokios frazės eina? Viskas ten ok su juo, tik kad niekas jo nekeičia. Intervalas kiek radau, tai 300-400t km iki trūkimo.
P.S. Abdula - o tai to vožtuvėlio/siurblio iškart nesinorėjo nauju pakeisti? Kažkaip ne ta vieta, kur taupyti, plius pats sakai, kad oil simbolis retai teišlenda, tai čia faktas, kad tokiu metu, jei jis nedegė, jūs irgi nieko nematėte nieko blogo ant manometro.
Maisteris pasakė kad dabar yra minimaliai normos ribose , idealiai reikėtų skrosti galvą , ten ieškoti tą sklendę/alsoklį , bet jau jei ten ardyti , tai 90% tuo pačiu keisti kompensatorius ir dar kažką , nu tipo be 300 pinigu detalėm neapsieisi . Tai jei man dar užsidegs tepalo slėgis tai imsim viršų.
SKODA YETI 2.0 Tdi 4X4 103kw 2013m
SKODA ROOMSTER 1.9 Tdi 77kw 2007m
Sorry, jei klystu, bet man tavo meistras netgi mažiau pasitikėjimo kelia, nei tavasis tepalo siurblys :)))))
Sorry, jei klystu, bet man tavo meistras netgi mažiau pasitikėjimo kelia, nei tavasis tepalo siurblys :)))))
Žmogus autorizuotam servise dirba motoristu jau virš 15 metu ir ne kartą man taisė šudarankių broką ir ne vieną mano auto , ir po jo niekada nieko nereikedavo perdarinėti . O per tuos keletą kadrų kur matosi praktiškai tik nuimtas karteris sudaryti nuomonę apie žmogų , na kaip sakant kiek vienas turi teisę galvoti ką nori... Aš juo pasitikiu labiau nei geriausiu servisu mūsų mieste ))))
SKODA YETI 2.0 Tdi 4X4 103kw 2013m
SKODA ROOMSTER 1.9 Tdi 77kw 2007m
Man tai keista tik tas, kad mato, jog spaudimas ne idealiai toks, koks turi būti, bet ramiu veidu viską palieka ;)
SKODA YETI 2.0 Tdi 4X4 103kw 2013m
SKODA ROOMSTER 1.9 Tdi 77kw 2007m
Tai gi sakiau kad maisteris sakė reikia galvą skelt ir ten žiūrėti . Čia aš pasakiau , kad kol kas , kol normos ribose paliekam taip ir žiūrėsiu jei vėl sumirgulios tepalinę tai tada ir tęsim paieškas . Man dabar 500 pinigų ant karto , kol gražios vasariškos dienos gaila investuoti ))) . Turiu 3 mašinas ir visas reikalauja priežiūros ;) a dar planuojam iki Zakopanes palėkti . Na pats supranti , aš gi ne naftos magnatas ))). Grįšiu iš atostogų , tada rimčiau žiūrėsiu, tai kad maisteris normalus , čia aš spaudykas ))))
SKODA YETI 2.0 Tdi 4X4 103kw 2013m
SKODA ROOMSTER 1.9 Tdi 77kw 2007m
Realiai tavo visas plikas variklis kainuoja kelis šimtus eurų, tai su tais skėlimais manau neprasidėk.
SKODA YETI 2.0 Tdi 4X4 103kw 2013m
SKODA ROOMSTER 1.9 Tdi 77kw 2007m
Tai dėl to ir palieku taip kaip yra (normos ribose), a "naujas" variklis gali būti ne geresnis ;) , nu nes ne naujas :)
SKODA YETI 2.0 Tdi 4X4 103kw 2013m
SKODA ROOMSTER 1.9 Tdi 77kw 2007m
Meti anglą su maža rida ir visi reikalai. Tikrai neverta veltis su rimtais remontais.
Tai pilnai sutinku , mašiniuks važiuoja , girlianda nedega :) ko dar reikia ...
SKODA YETI 2.0 Tdi 4X4 103kw 2013m
SKODA ROOMSTER 1.9 Tdi 77kw 2007m
Puslapiai