DSG pavarų dėžė

130 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 1 valanda 20 minučių
Joined: 2009-11-22 20:00

tada keisk

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

Evka'
Evka' portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 17 valandų
Joined: 2020-02-11 10:28

Tai taip,kitų minčių net neturiu. Ieškau tik sankabos dabar,nes yra nuo 330 iki 450 variantai.

Evka'
Evka' portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 17 valandų
Joined: 2020-02-11 10:28

Pakeista sankaba. 370e komplektas, 100e už darbą, 50e sankabos sureguliavimas ir 50e adaptacijos.

ANDZEIKA
ANDZEIKA portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 4 mėnesiai
Joined: 2017-01-01 21:10

dar tas meistras galejo kitaip kainas surasyt. 50 uz nuemima 50 uz uzdejima ir tt... ir tt. darbas 200 ir buvo.
ps. mane biski tokie reikalai kliudo. :D Pritrina zmonem kad darbas 100. o rezume 200.

superb 2012 1.6 GreenLine

Evka'
Evka' portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 17 valandų
Joined: 2020-02-11 10:28

Realiai taibčiq trya skirtingi meistrai dirbo savo darbus. Dėžės nuėmimas 100, sankabos sureguliavimas vw 50, elektrikas atvarė adaptacijų padaryti su vas - 50.

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

Pats pasidariau DSG dėžės adaptaciją. Po procedūros reikalinga tam tikrą laiką pavažinėti, kol dėžė tipo "mokosi" ir adaptuojasi prie tavo stiliaus. Po procedūros pastebėjau, kad ilgiau užlaiko bėgius, negu buvo ankščiau...ypač jaučiasi ant 4/5 bėgio, seniau ant to paties greičio jau mesdavo į aukštesnę, o dabar dar laukia...Ar gali būti nuo to, kad "mokėsi" Vilniuje važinėjant ant žemų pavarų?

Jeigu vėl adaptaciją padaryčiau, bet "mokinimosi" laikotarpį atlikčiau kažkur už miesto ant aukštesnių pavarų, ar galėtų pasikeisti ir greičiau junginėti? Užlaikymas didina kuro sąnaudas ir triukšmą :)

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

Myndžius
Myndžius portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2019-12-28 17:31

Realiai reiktų aplamai koreguoti dežės softą, visai kitas reikalas, o jei dar porą ponių varikliniame kompe tai išvis smagiau, tiek komfortas tiek ekonomija.

SuperB, 3T, 125 kw, DSG, 4x4
SuperB, 140 kw, DSG, 4x4, SportLine

Vilis
Vilis portretas
Offline
Last seen: prieš 9 mėnesiai 1 savaitė
Joined: 2014-11-04 19:28

Klausimas kas yra tikra dsg dėžės adaptacija?
Ar ji daroma po tepalų keitimo atstovybėje ar pan.
Nes apie Waidulio aprašą, tai nėra dėžės adaptacija.
Čia yra dėžės prisitaikymo prie vairuotojo nunulinimas.
Čia vagen group kiek pamenu, tai užgesinus variklį paspaudi gazo pedalą iki dugno ir laikai apie 30 s. Tada atleidi ir perkuri variklį.
Kažkas panašaus kiek pamenu. :)
Ir tada dėžė vėl per naujo mokosi prie vairuotojo stiliaus.

P.S. pasikartosiu.
Kažkur jau rašiau. Pasatui dariau dėžės programavimą. Anksčiau 6 bėgi šaudavo nuo 55km/h. Dabar anksčiau 80mk/h nejungia. Bet vis tiek pripratau važinėti su S režimu. Nešaudo bėgių ir mieste važiavimas daug efektyvesnis. Nėra dėžės lago bėgių jungime kaip su paprastu D.

Škoda Kodiaq RS

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

Na, yra ta "vartotojiška" adaptacija, apie kurią ir šneku (arba kaip Vilis rašei su rakteliu ir pedalu atliekama, arba su VCSD), o yra ir DSG tune, kur jau lenda į DSG Control Unit, keičia tam tikrus parametrus dėžės, tai ten jau galima daug daugiau padaryti.

Tai kiek paskaičiau, tai ta vartotojiška adaptacija (arba reset dar vadinama), tai tiesiog dėžė savyje jau turi tam tikrą skaičių užprogramuotų veikimo algoritmų (angliškai labiau tiktų pasakyti "paterns"), ir padarius reset pagal tavo vairavimo stilių tiesiog parenka kažkurį iš jų. Realiai ji "nesimoko", o tik parenka geriausiai tinkantį.

Paskaičius forumus, vieniems kaip tik geriau, kai auto ilgiau užlaiko bėgius, tokiu būdu mašina agresyvesnė, gyvesnė, RPM išlaikomos aukštesnės, nėra to bukumo kai numeta šaibą...kiti kaip tik nori ekonomijos ir greitesnio perjungimo...

Na, dar pavažinėsiu, pažiūrėsiu, gal priprasiu. Be abejo, dabar smagiau važiuoja ir greičiau begėjasi...ilgiau pastebėsiu, ant kiek tai atsiliepia kuro sąnaudoms...

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

tuniekonematei
tuniekonematei portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 2 mėnesiai
Joined: 2022-01-06 19:14

Labai daug info apie tas DSG dėžes yra...Kaip tik planuoju įsigyti automobilį - mastau apie Škodą Octavią 2017 1.6 TDI su DSG7 dėže. Kadangi automobilis bėgęs 170 tūkst. klausimas yra koks yra likęs dėžės resursas ir apie kokius remonto kaštus eitų kalba?
Labiausiai neramina būtent DSG dėžė. Gal kas patars.

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 1 valanda 20 minučių
Joined: 2009-11-22 20:00

dsg7 sausa deze su ja daug daugiau bedu nei su dsg6

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

Myndžius
Myndžius portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2019-12-28 17:31

Tik mažų NM dsg7 yra sausa, neklaidink žmonių - https://en.wikipedia.org/wiki/Direct-shift_gearbox

SuperB, 3T, 125 kw, DSG, 4x4
SuperB, 140 kw, DSG, 4x4, SportLine

Evka'
Evka' portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 17 valandų
Joined: 2020-02-11 10:28

Na pas tą 1,6 tai 100proc sausa, pats keičiau tokiai jau sankabą. Realiai vargo vakarienė, o ne dėžė, kai rida artėja prie 200t km...

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 1 valanda 20 minučių
Joined: 2009-11-22 20:00

as ir neklaidinu kalbu apie sita deze kuri stovi sitoje octavia 1,6tdi, sakau, kad ji yra problematiskesne

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

MindaugasLiū
MindaugasLiū portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 1 mėnesis
Joined: 2022-01-13 19:33

Sveiki. Reike pagalbos jau esu prarades viltį. Skoda superb 2010m 2l automatas. Kada automobilis begejasi nuo 50 iki 60 jaučesi klibejimas visos mašinos lyg du vyrai is šonų mašina klibintu. Kada viersiju 60 auto isilygina is švelniai lekia toliau. Pakeičiau abu pusasius, nuo kitos masinos uždėjau kitus ratus ( nes maniau kad mano gal defektuoti) bet klibesys nedingo. Ka toliau daryti kur ieškoti problemos. Gal kas buvot susidūre.

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 1 valanda 20 minučių
Joined: 2009-11-22 20:00

pusasius naujus dejai?

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

MindaugasLiū
MindaugasLiū portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 1 mėnesis
Joined: 2022-01-13 19:33

Taip. Ar gali smagratis sukelti toki pojūtį.. Nors jis nei gesinant nei uzkirent nesutarska. O gal is isdilusios guolevietes ir gal guolis sudiles gali taip issiklibinti?

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 1 valanda 20 minučių
Joined: 2009-11-22 20:00

smagratis siap juntamas ant mazu sukiu

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

MindaugasLiū
MindaugasLiū portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 1 mėnesis
Joined: 2022-01-13 19:33

Tai gali būti nes važiuojant 50-60 apsukos būna ant 1500. Bet man keista ar smagratis gali sukelti klibejima vaziuojant.. Nes su kuo diskutuoji jis tarksa uzkurent gesinant bet vaziuojant niekad nebūna klibejimo. P. S šiandien pastebėjau kad oro salygos buvo minusines ir iskarta vaziuojant kol variklis šaltas klibejimo nėra tai taip išeina kol smagratis neykaista ir tepalas buna klampus ir masinos vibravimo nesukele.

MindaugasLiū
MindaugasLiū portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 1 mėnesis
Joined: 2022-01-13 19:33

Ar niekam nėra to pasitaike, kad galėčiau ramiai kaltinti smagrati del tokio issibalansavimo

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 1 valanda 20 minučių
Joined: 2009-11-22 20:00

buvo pasitaikes panasus atvejis su plaukiojanciu smagraciu, bet ne su dsg deze

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

Evka'
Evka' portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 17 valandų
Joined: 2020-02-11 10:28

Tai jei jis barška, vis tiek jį reikia keisti, kam bekelti teorijas dar papildomas? Pasikeisi smagratį ir matysi, ar bereiks toliau sliekų ieškoti, ar nebe...

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 1 valanda 20 minučių
Joined: 2009-11-22 20:00

nelabai kas nori daryti bandau darau uz kokius 500€

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

MindaugasLiū
MindaugasLiū portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 1 mėnesis
Joined: 2022-01-13 19:33

Mano skodos smagratis garsų nekele.

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

Sveiki, gal kam pravers info dėl DSG bėgių susireguliavimo. Kaip rašiau ankščiau, šiek tiek užsiėmiau DSG dėžės (DQ250, 6 bėgiai šlapia) taip vadinamu reset. Daugiau info čia http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/6-Speed_Direct_Shift_Gearbox_(DSG/02E). Dariau su vcsd, tik grupes 061 ir 060, kitų pas mane nerodo/neaktyvios. Dar pilna filmukų, kaip padaryti be vcds, tipo įjungus degimą, nuspaudus ir laikant gazą 10-20 sekundžių, bet man kažkaip taip nedaro, nes nesigirdi, kad suvaikščiotų dėžės šakutės.

1 variantas. Jeigu norite, kad bėgius užlaikytų (vėliau persijungtų, paprastai sakant arčiau S režimo), tai padarot resetą, ir važiuojat į miestą ant D, ir tiesiog paprastai pasivažinėjat miesto režimu kaip visada, per šviesaforus, su dažnu persijungimu bėgių ~15 min., bet jei ką, galite ir kitą dieną tiesiog važiuoti mieste, nekreipdami dėmesio į laiką. Rezultate dėžė po pirmų ~15 min. prisitaikys taip, kad bėgius užlaikys ir perjunginės maksimaliai vėliau. Į 4 bėgį meta virš 50k apsisukimų, į 5 virš 60k.

+ auto guvesnė, greičiau reaguoja į gazą ir įsibėgėja.
- didesnis triukšmas, kuro sąnaudos mažiausiai 1 litru/100km didesnės negu 2 variante.

2 variantas. Jeigu norite, kad bėgius mėtytų maksimaliai greitai ties apsukų žemutine riba: padarot resetą, rankenėlę statot ant M (Manual), ir rankiniu režimu perjunginėdami bėgius iškart šokat į trasą (todėl reseta darote sustoję trasoje, kur nebūtų šviesoforų ir pan.). Pakylat iki 3 bėgio ir juo važiuojat ~5 min. aukštenėm apsukom be sustojimų, po 5 min. perjungiat į 4 bėgį ir važiuojat ~5 min. Iš esmės to kaip ir užtenka pagal ross-tech, bet aš dar dėl užtikrinimo 5 ir 6 bėgiu po ~5 min. pralekiu. Viskas - po šito važiavimo dėžė užsiprogramuoja permetinėti bėgius maksimaliai greitai. Į 4 bėgį meta nuo ~41k apsisukimų, į 5 nuo ~ 51k.

+ auto tylesnė, kuro sąnaudos mažiausiai 1l/100km mažesnės negu 1 variante.
- auto lėtesnė, ilgiau reaguoja ir ima greitį, jaučiasi, kad persijungia ties apatine apsukų riba, nes jau beveik jaučiamas variklio "springimas" paspaudus gazą. Dar kažkam gali nepatikti, kad kadangi greit permeta aukštesnius bėgius, tai juos ir užlaiko kai stabdai, todėl gaunasi daugiau persijunginėjimų mažesniuose greičių diapazonuose, pvz. lėtinant auto į posukį, įvažiuosite su 3 ir dar posūkyje persijungs į 2, kai 2 variantu mašina jau bus persijungusi išanksto į 2...

Dar tiesa, abiem variantais, po važiavimo reikia D režimu maksimaliai greitai įsibėgėti ir maksimaliai greitai sustabdyti, aš tai atlikdavau iškart po važiavimų.

Patikėkit, abiem variantais rezultate tikrai yra didelis skirtumas, kaip susireguliuoja dėžė, ir kiekvienam rinktis pagal skonį. Man tiesa pasakius labiau patiko 2 variantas, nes nesidraskau, mėgstu tylą, o ir kuro sąnaudų skirtumas mieste tikrai didelis, tai likau ties 2 variantu. Labai tikėtina, kad jei 2 varianto programavimo važiavimo metu kažkiek pajunginėsit bėgių, sustosit, pagreitėsit, bet ne taip dažnai kaip mieste, galima būtų pasiekti auksinį viduriuką tarp 1 ir 2 varianto, bet šito nebandžiau, nes man patiko 2 :). Kai bus daugiau laiko, galbūt pabandysiu rasti tarpinį variantą...

Tai tiek.

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

VaidasJ
VaidasJ portretas
Offline
Last seen: prieš 3 dienos 3 minutės
Joined: 2016-12-21 16:06

Octavijai 2013-17m, OBDeleven yra aplikacija DSG adaptacijai, o superbui 2012m neaktyvi ši funkcija.

Paveiksliukai: 

ŠKODA SUPERB Combi II 2,0TDI CR 103kW.

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

Klausimas, ar OBDeleven duoda konkrečiai pasirinkti, kaip tu nori, kad persijunginėtų pavaros, ar tik po tuo slepiasi tas pats resetinimas, tik kad per OBDeleven padaromas...Jei duoda pasirinkti, tai nice, nereikia žaisti su važiavimu.

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

Saugiklis
Saugiklis portretas
Offline
Last seen: prieš 1 diena 5 valandos
Joined: 2019-07-11 19:39

Tikrai neduoda, ten tas pats VCDS'as, tik kitame kailyje ir kaip visur - yra pliusų ir minusų :|

Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
Saugiklis

Aldis Z.
Aldis Z. portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2021-08-14 16:00

Sveiki,
Gal kas žinote kodėl nėra DSG-6 serviso manualo būtent iš vidinės dantračių pusės? Išnaršiau visus forumus, buvau nusipirkęs valandinę erWin licenziją, ten buvo parašyta kad šiuo metu dantračių remonto negalima atlikti ("Currently, no repairs can be made to
gears and shafts"). Taip pat nėra ir detalių schemų, bandžiau ieškoti ant detalių užrašytus numerius VW dalių kataloge irgi nieko neradau. Įdomiausia kad mechaninių dėžių manualų, detalių ir schemų pilna.

Škoda Octavia 2007 2.0 TDI 103kW DSG L&K

Puslapiai