Sprendžiant pagal kilometražą, tai tapkė dar tikrai lengva ir nėra dideliu akceleracijų + dar adaptacija. :) Pas mane Superb'e greitis 38km/h ir per pirmus 4000 km 8,9 l/100km pagrinde Vilnius ir kelios keliones i pajuri.
Blem jau kelis kartus neištvėriau ir patikrinau, kaip važiuoja su visais kw, bet iki 3000km stengiuosi baisiai neraganėti ;) Tiesa, jau ir dėl remapo sutariau, tai laukiu dar bent 1000km ir darysiu stage1 stiprų.
Kiek aš kalbėjau tai realiai pirmi 1000km svarbus ir po to 500km ale didini. Ne kiek variklis, kad prisitrintu, bet labiau visi mazgai "susitepa", "sugula i vietas" ir pan.
1000km tai net 2500aps neviršijau, žiauriai preciziškai padariau. Va dabar jau sunkiau sekasi laikytis. Kai bus 3000km,supilu naujus tepaliukus 0w20 motorex ir lekiu rempinti.
Nežinau, man asmeniškai labai įtartina ta klampa, mieliau pirkčiau ir pilčiau 5w30, bet gamintojas rodo tik 0w20 vw508.00 standartą. Dar bandau išsiaiškinti, kiek čia sveikiau visa tai varikliui ir ar nėra viskas vardant geresnės ekologijos.
Jau nuo pirmų dienų, kai sudėjau h&r spyruokles, nervino faktas, kad galas lyg ir aukščiau stovėjo, nei priklauso. Po ilgų skaičiavimų nupirktos kitos galinės h&r spyruoklės, tik su mažesniu apkrovos indeksu. Dabar aukštis gavosi idealiai, kaip ir norėjau, plius galas netgi švelniau pradėjo važiuoti per skersinius kelio sujungimus. Žodžiu - neprašoviau šįkart.
Tai manau, kad detales visada galima kažkiek tobulinti, bet vaizdas jau yra. Šitie juodi ratai liks žiemai, vasarai dėsis lengvi ir geri oz. Realiai viską pasidariau, ko norėjau, su laiku tik kiek piktesnio išmetimo noriu. Tiesa, dar laukiu power modulio, nes remapas šitoms dar negreit bus įmanomas dėl užrakinto ecu.
Šiandien truputį pasidarbavau. Nupirktos naujos žieminės goodyear gumos ir uždėtos ant r20 veemanų. Super variantas bus.
Vasarai paimti oz lengvi ratukai, užmestos toyo naujos gumos nuo veemann.
Nu matai,daro, bet tik kelios firmos ir ne remapus, o tokius priedus. Ecu kol kas užrakinti, tai tenka suktis iš padėties. Daro palei norus programas iki stage3. Atskirai paremapina patį pcm modulį, o ne auto ecu ir tiek. Kol kas patenkintas,pilnai pakanka, tik jau reikia ieškotis jaučiu rimtesnių padangų, nes baisiai slysta.
Na dėl modelio matysiu, faktas tik, kad tikrai į ps žiūrėsiu, tik va galvoju, gal reiktų profilį didinti iki 235/35 r20, bet jaučiu ką gausiu ant pločio, tą prarasiu ant aukščio :)
Sprendžiant pagal kilometražą, tai tapkė dar tikrai lengva ir nėra dideliu akceleracijų + dar adaptacija. :) Pas mane Superb'e greitis 38km/h ir per pirmus 4000 km 8,9 l/100km pagrinde Vilnius ir kelios keliones i pajuri.
Blem jau kelis kartus neištvėriau ir patikrinau, kaip važiuoja su visais kw, bet iki 3000km stengiuosi baisiai neraganėti ;) Tiesa, jau ir dėl remapo sutariau, tai laukiu dar bent 1000km ir darysiu stage1 stiprų.
Kiek aš kalbėjau tai realiai pirmi 1000km svarbus ir po to 500km ale didini. Ne kiek variklis, kad prisitrintu, bet labiau visi mazgai "susitepa", "sugula i vietas" ir pan.
1000km tai net 2500aps neviršijau, žiauriai preciziškai padariau. Va dabar jau sunkiau sekasi laikytis. Kai bus 3000km,supilu naujus tepaliukus 0w20 motorex ir lekiu rempinti.
Pagaliau susirinkau pagal inicialus ir šeimos numerius. :)
Evka' ar tas tepalas 0w20 tinka senesniems automobiliams? Ar tik naujiems einantiems kaip tavo?
Nežinau, man asmeniškai labai įtartina ta klampa, mieliau pirkčiau ir pilčiau 5w30, bet gamintojas rodo tik 0w20 vw508.00 standartą. Dar bandau išsiaiškinti, kiek čia sveikiau visa tai varikliui ir ar nėra viskas vardant geresnės ekologijos.
Jei kam reiktų, parduodamas naujas vasarinių r19 ratlankių komplektas nuo šitos octavia
Tepaliukai, oem filtras, oem varžtas. Pirmas keitimas po 5000km
.
.
Keli updeitai:
Priekinis logo
R20 ratai su padangomis
Pilna maxton apdaila
Prie išvaizdos planų nebėra, nebent kitam sezonui bus kiti ratai, o šiaip eisiu link performanco labiau.
.
Jau nuo pirmų dienų, kai sudėjau h&r spyruokles, nervino faktas, kad galas lyg ir aukščiau stovėjo, nei priklauso. Po ilgų skaičiavimų nupirktos kitos galinės h&r spyruoklės, tik su mažesniu apkrovos indeksu. Dabar aukštis gavosi idealiai, kaip ir norėjau, plius galas netgi švelniau pradėjo važiuoti per skersinius kelio sujungimus. Žodžiu - neprašoviau šįkart.
.
.
Some news again :)
tobulumo link….
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Po truputį, po truputį, vis kažką pakoreguojant :)
svarbu pats pasiektum norima ideala
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tai manau, kad detales visada galima kažkiek tobulinti, bet vaizdas jau yra. Šitie juodi ratai liks žiemai, vasarai dėsis lengvi ir geri oz. Realiai viską pasidariau, ko norėjau, su laiku tik kiek piktesnio išmetimo noriu. Tiesa, dar laukiu power modulio, nes remapas šitoms dar negreit bus įmanomas dėl užrakinto ecu.
greit tuos dalykus programeriai randa kaip apeiti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Nu modelis jau eina daugiau metus, kaip ir golf 8 gti, bet dar niekas jų nedaro :(
Čia tas išskirtinis kartas, kai man tinka balta spalva, liuks atrodo bendras vaizdelis...
Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Šiandien truputį pasidarbavau. Nupirktos naujos žieminės goodyear gumos ir uždėtos ant r20 veemanų. Super variantas bus.
Vasarai paimti oz lengvi ratukai, užmestos toyo naujos gumos nuo veemann.
.
.
Grožis :)
Ačiū ;)
More power
amfetamino tablete…
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Svarbu vyzdžiai labai neišsiplėstų :D
vyzdziai nuo zoles….. amfas energijos nesveikai uzmeta
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
.
Nu va,viskas suinstaliuota. Belekaip atsigavo. Kitą sav pabandysim prasukti ant stendo, bet preliminariai šiai minutei turi būti virš 220kw
o sakei, kad situ dalyku niekas nedaro, jau suinstaliavai ir daba su veju leksi
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Nu matai,daro, bet tik kelios firmos ir ne remapus, o tokius priedus. Ecu kol kas užrakinti, tai tenka suktis iš padėties. Daro palei norus programas iki stage3. Atskirai paremapina patį pcm modulį, o ne auto ecu ir tiek. Kol kas patenkintas,pilnai pakanka, tik jau reikia ieškotis jaučiu rimtesnių padangų, nes baisiai slysta.
ant sauso pavirsiaus su pusiau slikais galetum pagerinti sukibima, bet cia Lietuva, cie lietus lyja…..
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sukam km toliau. Sekantiems modams užsakytas miltek išmetimas ir R600 įsiurbimas. Po šių darbų tikiuosi, kad baigsiu modus bent iki pavasario :)
del padangu reikia paziuret is Michelin Pilot Sport 4 S
ar pan ,
Pritariu,pavasarį į tokias būtent ir keisiu. Beje,gal jau teko 5s modelį čiupinėti?
sios 5s dar nera LTU,bent as dar nemaciau. kadangi cia gan sviezia naujove. Jos nuo kovo men paleistos.
arba pirkt is uzsienio arba laukt kitu metu.
Na dėl modelio matysiu, faktas tik, kad tikrai į ps žiūrėsiu, tik va galvoju, gal reiktų profilį didinti iki 235/35 r20, bet jaučiu ką gausiu ant pločio, tą prarasiu ant aukščio :)
ps yra seip modelis, o 4s wow limpa. jusu modeliui max r19 galima pagal gamykla.
eksperimentu nedaryciau as
Dabar yra 225 35 r20 vasarinės ir 235 35 r20 žieminės. Galvoju,kad 4s irgi reikia 235 35 imti
Febi auto show
idomu kuo febi yra susijusi su tavo masina?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Nesupratau klausimo :DDD Tai febi tiesiog buvo kaip generalinis renginio remėjas.
aisku, o tai manaiu, kad kazkokiu febi detaliu tau imasina prikiso
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Puslapiai