Sveiki,
Gal galėtumėt padėti susiorentuoti su VAG varikliais? Galvoju apie 2008-2011 auto, VAG grupės. Važinėjimas pagrinde mieste, bet nespjaunam ir į dyzelį.
1. Kokius VAG variklius patartumėt, arba į kokius geriau nežiūrėti? Kiek pamenu, benzininiai turi alyvos valgymo problemą, dyzeliniai savi niuansai kaip alyvis siurblio ašelė...
2. Nuo kurių metų jau eina Common Railai dyzeliai? Ar jau galima paimti CR šių metų?
Na, bent jau kokių variklių bijoti jeigu ką :) Labai ačiū.
Dyzeliai:
2008m. 1,9l 77kw
2009m. 2.0l 81kw
2008m. 2.0l 103kw (140hp) (čia jau CR ar dar ne?)
2007m. 2.0l 125kw
Benzinai:
2008m. 1.4l 90kw
2007m. 1.4l 103kw
2007m. 1.4l 125kw
2006m. 1,6l 75kw
2005m. 1.6l 85kw
2005m. 2.0l 110kw
2005m. 2.0l 147kw
as rinkciausi tik 2.0 CR. arb 1.6 CR. Dyzeli. juos. remontuot pigiausia ir sitie patikimiausi. jai rinkciausi TSI-TFSI tik 1.8-2.0 ir nuo 2015m.
superb 2012 1.6 GreenLine
Wikipedia rodo, kad CR 1.6 ir 2.0l gali eiti jau nuo mk6 golfo, t.y. 2008...ar teisingai?
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
tikrai taip.
superb 2012 1.6 GreenLine
Tų metų benzo nė vieno nėra normalaus pas vag, tai lieka tik CR dyzeliai, bet ir tie geriau kuo naujesni, o ne pirmieji CBAB ir pan.
Roger, ačiū už info
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Geriausias variklis 2.0 125 kw arba 2.0 103 bet reikia ziureti kad butu vieno veleno visi kirti nieko gero ypac benzas kas 60-80 keisi grandines
Kodais kalbėk,o tai dabar toks pasakymas,kad geriausias 125 ar 103kw yra vertas lygiai 0
Kaip domejaus zinojau dabar pasimirso 125 kw yra tik vienas variklis :) o 103 reikia ziureti nete pagal variklio koda kuris vieno veleno.
Matau, kad kalbi dar apie caro maro metus, kur mitai ėjo, kad siemensai 16v nelaiko, o 8v auksiniai varikliai ir negenda. Deja, realybė kitokia ir visi turi kažkokių niuansų, todėl ir sakau kalbėti kodais, nes jų ten gal 20-30 variantų yra, skaičiuojant vien tik 103/125kw...
Na, gal jūs tik nepradėkit su tais vieno/dviejų velenų. Tas geriausias, tas blogiausias. Visi jie turi savų niuansų, pliusų ir minusų. Svarbu žiūrėti kokia jo reali būklė. Nusipirksi uždrožtą - byrės ir tas, kuris liaudyje vadinamas neužmušamu.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
kartais zmones nesusigaudo vien del kazkokiu legendu, perekupu pasaulyje ir CR varikliai paskelbti vieno veleno, nor nixrena netaip. :D
superb 2012 1.6 GreenLine
Žodžiu ieškojau ieškojau VW su gerais varikliais ir DSG6 (čia ne pačiam važinėti, ieškojau Golf Plus realiai), bet kažkokie vien nudrožti variantai pasitaikydavo, arba matosi jau smarkiai pahimičinti, gerų variklio ir bėgių dėžės kombinacijų tikrai nedaug...ir taip gavosi, kad paėmėm Peugeot 308 hečbeką, 2012m., 2.0hdi 120kw, tikras automatas 6 bėgių...Na, ir pavažiavus pirmi įspūdžiai, kad nėra net ko lyginti su Golfais, nors jie realiai vienoje klasėje konkuruoja...likau tikrai sužavėtas ir važiavimu, ir komfortu (nepatikėsit, bet šoniniai stiklai 2 paketų:)), ir salono kokybe...net gaila pasidarė, kad ne pats važinėsiu :)
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Prekiavau naujais pežais, taip kad tavo susižavėjimo nesupratau, ypač apie 2012m :)
Interjeras įdomesnis negu tų pačių metų, salonas sakyčiau kokybiškesnis, triukšmas salone tikrai mažesnis (na, čia gal konkrečiai dėl mano komplektacijos). Nu kaip aš sakau, golfas skirtas bulvių maišams vežti :). Pežai biški prie dizaino. Bet esmė, kad jei būčiau radęs tvarkingesnį Golfą, būčiau jį ir paėmęs, bet tuo metu neradau...
Kitaip sakant, man pasirodė įdomus variantas, persėdus nuo VAG grupės :)
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Sveiki, gal kas daugiau nusimano ir pakomentuos. Noriu pirkti Škoda Karoq, vyras griežtai tik už 2ltr. bet prekyboj tokių nelabai nėra, pagrindas 1,5 110kw arba 1,6 85kw. ar iš tikro jie toki neverti dėmesio ar čia vyriškas požiūris kuo galingesnio. ir kas geriau didesnis litrų skaičius ar didesnis kilovatų skaičius? ačiū už atsakymus.
Sakyk vyrui, kad laikas jau jam būtų atsinaujinti. Tas 1,5 vienas patikimiausių vag variklių, o šiais laikais to 110kw variklio užtenka per akis. Pasiimkit testinį auto, pravažiuokit, pakeis jis tą nuomonę. 1,6tdi 85kw man asmeniškai kiek vangokas, 1,5tsi daug smagesnis.