Sveiki,
Vakar variau masina techninei apžiūrai. Greit bus 5 metai. Visa perpurtė, viskas ok. Bet pamatavus išmetamų teršalų kiekį paaiškėjo, kad labai jau teršia ir technine apžiūra reiks varyt pakartotinai. Mašina pirka lietuvoje, tad turi kažkoki teršimo koda, tad reikalavimai dar griežtesni. Nors neatitiko ir senoms mašinoms taikomų normų. Mašina Oktavia II 2005 metų 1.6 Mpi benzinas/dujos. Co 3,2 benzinas, 1,3 dujos. Ribos 0,3/0,3. CH benzinas 356, dujos 381. Ribos 100/100. Liamda zondo parodymai pire apsukų 1,51/1,41. Leidžiama 1+-0,03 tiek benzinui tiek dujoms. Gal kas turi kokių minčių kaip isprest problema. Keist liamda zondą ?
Aciu uz mintis
Darius
Oro filtras pakeistas? nes jei senas uzsikises filtras, tai oro trukuma masina kompesuoja benzinu, nuo to ir CO pakyla
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
seip snekejau su vienu zmogeliu, yra susidures su vw 1,6 varikliu. Sako visu problema lambda. O katalizatorius negali buti, juk kai kat. pareina nebutinai trauka turi dingti ir uzsikimsti ten viskas. kat. ir stovi kad tarsa mazint.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Filtras keistas praėjusia vasara. Kazkoki dar geresni dejo, virs simto litu sumokejau. Pravažiavau gal 10 000 pagrinde miestas arba asfaltas. O kas liečia lamda zonda jau buvau rases, kad lempute kartais usidega, o kompas rodo nepastovia klaida. Paskutini karta kai užgesino tai liamda rodo normos ribose, o per tech apziura jau isejo is normos...
tai varyk pas specus.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Pirmadieni varysiu pas dujininkus ir turbūt teks varyt i Baltieva. Durniausia jei zondo neturės ir reiks usakinet. Technikine baigsis balandžio 10.
Manoji irgi tą pačią dieną baigias :D
EX 96 Felicia 1,3 LPG
94 Audi 80 avant 1,9 TDI
lambda pigiau
nes baltievoj zondo kaina bus iki dangaus, o jei dar issiaikinsi, kad abu keist reikia, tai isvis nusoksi nuo katuskiu
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Man rode nepastovia klaida pirmam lamda zondui, tada kaina buvo 580 +80 idejimas. Po derybų su vadybininku pardavusiu masina 450 ar 480. Ka manot apie kainas. Pirmadieni pabandysiu pasiaiškint kainas šiai dienai.
tu gal pabandyk schumi paskambinti kiek ji paprasys uz ta detale?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Šiandien paskambinus pas į Baltieva, kaina siūlė 750, Shumis originaliu neturi. Sukontaktavus su Raimondu iš ARX (Didelis Ačiū jam) paaiškėjo kad minimali kaina už kuria gali parduoti yra 600. Tad labiau paspaudus už tiek sutiko ir Baltieva. Reikia užsakyt ir butu kita trečiadienį. Po to dėl visa ko pasukau i VW Kaune. Pasirodo jie turi pas save sandėlyje. Kaina pradžiai 760, po to 700. Vėliau pavyko įtikint kam be reikalo sandėly laikyti preke, kuria bus sunku parduot, jei gali atiduoti už 600 :). Šiandien dar užsuku pas dujininkus jei jie kažko nepriburs, tai ryt reiks varyti i VW ir įsidėt naują zondą. Nors dėl pakeitimo jie nelabai norėjo škodos imti, gal koks sutarimas yra tarp jų ...
Kaip manot kaip geriau. Pirkti ir dėtis VW, ar nusivežti detalę ir idėti Baltievoj. Ar aplamai laukti detalės baltievoj ir ja ten ideti. Beda tame, kad technikine baigiasi 10. Laukiant Baltievoj nelabai liks laiko, ar neatvež laiku. Čia kažkada užsakinejau guminius kilimelius, tai po kokio trečio vežimo atvežė... Kilimeliu galėjau laukt o čia tuoj ne technikinėe liksiu...
Jop dėl to tai sutinku, nes pvz vasara buvau siauliuose ir dariausi tech apziura pagal rida. Tai skoda savo aptarnavimo net neturi, viskas VW. Plius jie net pagal win patikrino. Tik kazko myke dėl garantijos, nes skoda. Gal pats gamintojas suinteresuotas kad tarpusavyje nekonkuruotu vieni su kitais...
Dar klausimas, kaip elgiasi variklis kuomet būna saltas, kas vyksta su kuro mišiniu ir su išmetamu CO ir CH. Varant technikine variklis buvo saltas. Žmonos darbas vos už nepilno kilometro realiai vos spėjo dujos isijungt. Aišku laukiant nesusipratau pasildyt varikli iki darbines teperaturos ...
Buvau pas dujininkus, karstas rode 2.8, bet liamda praktiškai nebegyvas. Pagrindinis klausimas imt originalu uz 600 ar vistik det kitaiska už 200 lt. Ar verta paieškot laužyne kokiam ? Labiau linkstu pie naujo. Kažkaip nesinori sumoket už kitaiska ir po to vis tiek mokėt 600 už originalu ...
cia dilema begaline, nes tas kitaiskas gali veikti tiek pat kaip ir originalus, o originaliam gal kokia garantija suteiks parduotuveje, nes jei jis nusprogs po kokio menesio irgi nieko gero bus :(
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
yra skelbimuose kazkas pardavineja NGK produkcija, reikia jam uzklausa duoti, gal kaina normali bus?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
O NGK čia kieno gamybos ar normalus daiktas, ne kinietiškas koks ?
Pas shumi domejaus jie turi tik kinietisku no name ...
Panasu kad teks detis originala.
Čia bandei kreiptis? liamda zondai- NTK , NGK , BOSCH
jau anksciau as ta nuoroda dejau, tik temos autorius taip ir neuzklause pardavejo. Kainos tikrai geros! pats teiravausi del savo masiniuko
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Bandžiau klausti shumio, bet galėjo pasiulyt tik kinietiska. Zodziu rezultate nupirkau is VW kaune, nes turėjo sandely. Kainavo 600, prase 760. Baltieva idejo ir iškart nulekiau i technikine ir pravariau. Zodziu viskas. Tik Technikėj nebeduoda mazo lapuko, o liepe vežiotis toki dideli lapa... Tvarka vadinasi pasikeite.
Jo jau senai duoda A4 formato lapa
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Po metu galesi i tulika nusinest:)
Liamda zondus maėiau parduoda (japoniškus)Klaipėdoje esanti firma Auto malūnas ar kažkaip kitaip ir nebrangiai apie 200lt ir mažiau
Naujienos techninės apžiūros procese - dyzelinio automobilio dūmingumo matavimas :~ plačiau čia
Įdomu, kokios tos normos.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
jei neklystu, tai šita pastraipa:
"Žemiausi reikalavimai nustatyti transporto priemonėms, pirmą kartą įregistruotoms nuo 1980 m. sausio 1-osios iki 2008 m. birželio 30 d. Priklausomai nuo to, variklis be turbopripūtimo ar su turbopripūtimu – jų maksimalios (ribinės) absorbcijos koeficiento reikšmės atitinkamai neturės viršyti 2,5 ir 3,0 m-1. "
tik klausimas dabar- kiek iš mūsų autoparko šią normą viršyja... :quest:
юзербары для форумов
Diskusijas permečiau į bedrą skiltį.
Šeip tas straipsnis toks neblogas parašytas. Tipo išpradžių apžiūrinės paprastai, ar nėra padarytą kokių pakeitimų ir panašiai. Iš to kila klausiams - kaip su pašalintais EGR :). Po to patarimai kaip "apsivalyti" :).
Beje, jei gerai supratau "pirmą kartą įregistruotoms" - tai reiškia datą iš tech. paso B langelio - pvz mano atveju 1999 m.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Tai vaziuoji sau ramiai ir nesuki galvos, kaip ir as :) mano irgi pirma registracija 1999. Tik kaip minejai, idomiausia vieta EGR'ai :) Manau, kazkas pravares gales daugiau pakomentuoti, nes dabar tik speliojimai gausis.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Atvarai i technine apziura ziema. Lauke -30. Eileje palauki valanda. Ir ant salto variklio... na iki ribotuvo.
As pats net nezinau kur tas ribotuvas, nes beprasmiska IMHO sukti virs 3500-4000.
Cia man vienam atrodo, kad 3000 apsukos nera labai optimalios? Kiek pamenu, tai su 4 begiu is 6 vaziuojant apie 70km/h bus tik 2000. Tai man iki ukmerges siulo pravaziuoti 100km/h su 4 begiu???
Ziema gales ilgai laukti kol siuolaikinis dyzelis pasieks darbine temperatura :)
O vat cia ir yra esme, kodel tai pradejo tikrinti |(
Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08
Vienas iš durnesnių punktų, tai dėl reikalavimų griežtumo pagal REGISTRACIJĄ, o ne GAMYBĄ (manęs kol kas tai neliečia :) ) tarkim auto pagaminta2008m. vasario mėn, o įregistruota 2008m rugpjūtį kokį- ir jau stipriau purtys...
юзербары для форумов
Europoje tokie standartai, viskas daroma pagal registracija, cia JAV siemet gali nusipirkti 2013 metu auto ir dokuose taip pat bus.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Nu ka, atejo kovo 1d. Lauksim pirmu atsiliepimu apie nauja patikrinima.
Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08
Iš antrų lūpų: mašina nepraeina trečio patikros etapo, kai tarša matuojama ant maksimalių sūkių.
Sprendimas: uždėtas ribotuvas su pamažinta max. sūkių riba, TA praeita be problemų.
Išvada: šlamštas dabartinis naujos patikros variantas, o tie 12 Lt vyršaus grynai į papildomą pelną... :-(
Lietuvoje yra virš 2 mln. automobilių, apie 47% - dyzelinių. Grubiai imkim, kad TA kasmet eina bent pusė jų, gaunam +6 mln. Lt per metus :-)
Kokia mašina čia nepraėjo, įdomu sužinot? :)
Volvo V70 atrodo.
O jei prancuzas, negeras zmogus, ribotuva pasalinpo. Kada suzinosim, kad sukiai maksimalus? :)
Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08
Čia peripetijos ir spėlionės. Kitam forume skaičiau, kad liepė iki 3000 rpm pakelti, o ne iki max...
Cia siandien varyta Volvo TA, Vilniuje :) savininko komentaras:
"Taip pat iskart pamaciau ir senis pamate kad ispjautas katalizatorius, nu dabar galvoju bus vamzdiec su tuo dumingumu
Taigi ikiso i tepalo matuokle temp. davikli kad negazuotu salto variklio, pajunge apsuku matuokli, ir ikiso ta pypke i duslerka,
Stoviu galvoju dabar kai rez apsuku... du kart pagazavo iki kokiu 2500rmp ir fsio. Stoviu laukiu ziniu sako viskas ok cia pas tave,
Taigi norma ta dumingumo 2,50 o maniske surinko 0,95"
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Taigi net oficialiam straipsni buvo kad varys iki galo. Gal visgi bijo kad kas i teisma paduos, kai variklis isleks?
Ir dar klausimas ka reiskia pajunge apsuku matuokli? Jungiasi prie kompo?
Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08
Klausimas: "kur apsuku matuokli jungia? obd?"
Atsakymas: "Net nepaziurejau tiksliai bet lyg ir prie bloko kazkoki davikli tik pajunge"
Cia ir man idomu pasidare kur ji junge. Dar 1 jo komentaras:
"bet pries tai dar is pc susirado mano variklio duomenis ir uzsirase ten kazkokius duomenis"
Kalbejo po to su tais tikrintojais jis, tai sake, kad dar nei vienas neuzkliuvo kol kas del dumingumo.
Siaip, tai reikia kokio nuoseklesnio komentaro palaukti, nes ta Volvo tik nupirkta (imta tiesiai nuo tralo ir i TA grusta), tai zmogelis is laimes gal dar nelabai gali nuosekliai delioti savo mintis :)
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Nu uzsirase tai kokie turi buti parametrai, cia mazdaug aisku. Bet del pajungimo tai cia neaisku :) O jei kreivarankis ne taip pajungs ir ka nors sudegins? Arba su sudegintu atvaryti ir pasakyti kad jis?
Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08
Cmon, ne akmens amžius su tais sudeginimais. O jei betikrinant važiuoklę ratą nulauš? Nebesapaliokit...
O gal kaip tik akmenį po akseleratoriumi pakišt pakaktų
? :)
Labai teisingai AND masto, mano manymu jei jau uzsilenks tas variklis, kuom as mazai tikiu, tai tiek jam ten ir tereikejo ir nera ko cia parintis. O kas del dumingumo, tai maziau vazineti reikia pensininku rezimu ir viskas bus tvarkoje.
Man tai idomiau ka darys visi autobusu parkai :) kaip jie tuos kledarus pravarys, kurie kol dumais neapsipila, tol nepajuda :)
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Tai kad pats gamintojas savo auto taršosrodiklius nurodo pensininko režimui :)
Viešojo transporto autobusams yra kitokia patikra (ir ji nesikeitė, kaip lengviesiems automobiliams), ji atliekama kas metus ir dažnai autobusas net nevažiuoja iki Regitros, o yra tikrinamas tiesiai autobusų parko aikštelėje. Apie dūmingumus greičiausiai reikia pamiršt, nes tada turbūt bent pusė dyzelinių neišvažiuotų į gatves ir visuomenė būtų pikta :)
Dar man betruko kad valstybe ir kazkoks UAB'as nurodynetu kaip man vairuoti. Tuo labiau kad mieste greitis apribotas iki 50km/h, kas ne pensininku rezimu, virs 3000rpm, reiskia maksimum 2 begi.
Esme ne patikrinime, o esme tame kad lygioj vietoj is manes bando nulupti pinigus uz nieka.
Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08
Tai gal dar ir KET nesilaikai, nes irgi valstybe nurodo :) O del dumingumo, tai cia nenurodymas, o tik patarimas kaip isvengti problemu ir beje ne dabar sugalvotas, o jau seniai visiems zinomas. Niekas tau neliepia grezti po miesta iki redlaino, vaziuok i trasa. Beje, visada yra alternatyva - viesasis transportas. O kas link pinigu lupimo, tai lupo ir lups, nes gerai sake a.a. Urbsys - lietuviai avinu banda :) Mes protestuoti tik su alaus bokalais mokam prie TV. Pasidomek kas buvo pas zydus, kai pakele pieno produktu kainas arba neseni ivykiai Bulgarijoje :)
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Prieš ką čia protestuoti? Už tai, kad leistų teršti sau ir kitiems panosėj? Aš visu 100% už šitą patikrinimą ir anoks čia pinigų lupimas. Pažiūrėkit į Vokietijos taršos lipdukus http://www.tuvlita.lt/lt/paslauga_lipdukas - benzinkei yra šansų gauti žalią lipduką net nuo 93 m. gamybos (registracijos), kai tuo tarpu dyzeliniam TIK nuo 2006 m., t.y. tik nuo Euro IV taršos standarto :) Tai ką čia bekalbėti apie dyzelio taršą? :)
As aisku galiu klysti bet vienas toks http://foto.terpe.lt/inkelti/20090706/i43_DSD04358.jpg uztersia tiek kiek mes visi per metus nesugebam. Tuo labiau kad tas reikalavimas apeinamas lengvai.
Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08
Tai dabar pradėkim ieškot kitų kaltų, bet tik ne savęs - kaip tipiška:)
Kaip ir kiti - amerikoniški žibintai ar kiniški "ksenonai" keičiami čiapat už Tuvlitos garažo vartų, visos įspejančios lemputės ant skydelio pajungiamos nuo vienos, kad tiktai neužkliūtų tikrintojui, gesintuvas, trikampis ir vaistinėlė skolinamasi iš kaimyno, galų gale - 100-200 Lt tikrintojui į kišenę ir iš vis jokio vargo, svarbu, kad tik mašina savo eiga važiuotų. Tai ką, dėl to išvis panaikinam TA? Gi ne dėl lipduko ant valstybinio numerio visa tai...
O dar sako, kad Lietuvoj blogai gyventi. Kai toks požiūris į save ir kitus (visur ir visada) - nieko geriau ir negalima tikėtis. Ech, keistas tas sutvėrimas žmogus :)
variau sena tranzita savo, tai kas naujo tai ideda davikli vietoj tepalo matuokles, ir kakzoki davikli, turbut apsuku, jis kaip magnetas prilipdo prie variklio metalines detales kokios nors, na ir gazavo iki dugno , kaip kitiem cia sake tik 2500rpm..
Puslapiai