Tai stai kieno auto stovejo kieme, fabuose, man einant i kirpykla. Numeriu neprisiminiau, bet i masina demesi atkreipiau, o dabar beziurint foto supratau :)
valdesas, jo mažas tas pasaulis. tiukius, gana neblogas pravažumas, išokau į pievą, sniego iki dugno buvo, bet kuo puikiausiai judėjau, nors ir tik 2 WD, nu geros padangos irgi savo daro. Vienoj vietoj biški strigti pradėjau, bet pirmyn atgal išsistumdžiau.
Šiaip mažas offroad, griovys nemažas papuolė, net galinis ratas pakilo, gaila nuotraukoje taip nesimato :) vienu žodžiu su Octavia taip jau neįvažiuotum, dugną siektų :)
aš irgi buvau pastatęs ant trijų ratų bet kažkaip tai nelabai saugiai jaučiausi bijojau kad neperkryptu rėmas :~ nes nuo rato apačios iki žemės apie pusmetris gavosi, bet užskaitau tokius pasižaidimus :party:
pagal idėją neturėtų perkrypti, gamintojas turi apskaičiuoti rėmo deformavimosi ribas, kai pastačiau ant trijų ratų durys kuo puikiausiai atsidarė ir užsidarė.
pastebėjau įdomų dalyką, po rato pakilimo, pradėjo salonas labiau girgždėti, bet tai buvo keletą valandų važiuojant, po to visi svirpliai dingo, matyt kėbulas atsistatė į savo poziciją. o šiaip nieko atsitikti negali, metalas įsimena savo buvusią poziciją ir sugrįžta atgal, pvz kai ant tampymo stendo geometriją atstatinėja, tai sako reikia patempti gerokai daugiau, kad priekis grįžtų į norimą poziciją (jei priekis avarijos metu nusuktas į šoną buvo). tai va, viskas čia ok.
pasinaudok sita nuoroda, tenai viskas ciki issaiskinta.
http://www.skodaklubas.lt/forum/klausimai-ir-pasiulymai/duk-dazniausiai-uzduodami-klausimai
Octavia 2,0 TDI
dėkui Powka, bandysiu
jau 3 yeti is eiles, nebloga tendencija ( 8
candy white rs
visai simpatriska ta Yeti :)
Octavia 2,0 TDI
Grazus Yeti, sveikinu!!!
to moderators: sutvarkykite tema kad fotkes butu pirmam poste, nes nevisi kaip matau moka naudoti posto redagavimo funkcija Edit
Pay tha cost to be da BOSS!!
keletas naujų nuotraukų :)
Grazu :glasses: :beer:
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
tikras sniego žmogus :)
Bekelės monstras :D
Pay tha cost to be da BOSS!!
Uzskaitau :D
pavykusi fotosesija :)
liuks
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
PILAICE!!!!! :DDD
Octavia 07 1.9 TDI
Tankas Pabrades poligone???...:)
broliai saunuoliai
Jo Pilaitėje, nuvažiavom su rogutėm su vaiku palakstyti, pagirsiu Yeti, bent jau rogutės bagažinėje telpa :)
Tu nesupyk Force,bet visos bedos(mazos mazos problemeles ) tik pas tave.
Aisku mes nei vienas nesame apsaugoti nuo viso sito.
Bet tikekimes kad VISKAS BUS GERAI. :)
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
Mums jokie traukiniai nebaisūs :)
Spęju, jog stovėjo traukinys :D
Škoda Octavia 1998 1.9 TDI 81kW nuo 2010.06 iki 2013.08
Audi A6 2000 1.9 TDI 81 kW nuo 2013.08
arba sustojo pamates toki aparata :D
Liuks aparatas. :bigsmile:
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
truputis offroad
gerai butu, jei foto detumet per viena posta.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
ir kaip pravazumo savybes ar gerai kasasi?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tai stai kieno auto stovejo kieme, fabuose, man einant i kirpykla. Numeriu neprisiminiau, bet i masina demesi atkreipiau, o dabar beziurint foto supratau :)
valdesas, jo mažas tas pasaulis. tiukius, gana neblogas pravažumas, išokau į pievą, sniego iki dugno buvo, bet kuo puikiausiai judėjau, nors ir tik 2 WD, nu geros padangos irgi savo daro. Vienoj vietoj biški strigti pradėjau, bet pirmyn atgal išsistumdžiau.
Važinėjausi miško keliukais, aptikau medžiotojų bokštelį, foto iš viršaus.
Pas jus čia daug yeti labai smagu žiūrėti, kaip jau 3karta pakartosiu dievinu sy automobily.
Šiaip mažas offroad, griovys nemažas papuolė, net galinis ratas pakilo, gaila nuotraukoje taip nesimato :) vienu žodžiu su Octavia taip jau neįvažiuotum, dugną siektų :)
be kontakto su žeme :)
aš irgi buvau pastatęs ant trijų ratų bet kažkaip tai nelabai saugiai jaučiausi bijojau kad neperkryptu rėmas :~ nes nuo rato apačios iki žemės apie pusmetris gavosi, bet užskaitau tokius pasižaidimus :party:
YETI 1.2
pagal idėją neturėtų perkrypti, gamintojas turi apskaičiuoti rėmo deformavimosi ribas, kai pastačiau ant trijų ratų durys kuo puikiausiai atsidarė ir užsidarė.
na nemanau kad jie skaičiavo kad ant trijų ratų jau taip visi ims ir statys, nors per testdraivus interyje beveik visur jau YETY statė :)
YETI 1.2
pastebėjau įdomų dalyką, po rato pakilimo, pradėjo salonas labiau girgždėti, bet tai buvo keletą valandų važiuojant, po to visi svirpliai dingo, matyt kėbulas atsistatė į savo poziciją. o šiaip nieko atsitikti negali, metalas įsimena savo buvusią poziciją ir sugrįžta atgal, pvz kai ant tampymo stendo geometriją atstatinėja, tai sako reikia patempti gerokai daugiau, kad priekis grįžtų į norimą poziciją (jei priekis avarijos metu nusuktas į šoną buvo). tai va, viskas čia ok.
bundame kartu su gamta, puse 6 ryto, kažkur kaimo apylimkėse.
kad jau labai atsargiai atvaziavai net ratu neišpurvinai :D bet gražu
YETI 1.2
labai sausa, tai nebuvo kur išpurvinti, yetis puikiai visur pravažiuoja, kartais kaip su tikru "džipu" pasijuntu, nors tai tik suv