1.9 TDI PD paskirstymo dirzas ir kuro sanaudos

6 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
JustasJ
JustasJ portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 2 mėnesiai
Joined: 2012-02-16 23:37
1.9 TDI PD paskirstymo dirzas ir kuro sanaudos

Gal kam nors is forumieciu, turinciu toki varikli, gali padeti.
Pries pakeitima paskirstymo dirzas stovejo ties -2.5 padetimi. Laisvomis apsukomis siltam varikliui sanaudas rodydavo 0.5 ltr/h. Dabar paskirstymo dirza pastateme ties 0 laipsniu. Laisvomis apsukomis rodo 0.3-0.4 ltr/h. Vaziuojant trasoj taip pat pastebejau nemaza pasikeitima - gal net ~0.5 Ltr/100 km vartoja maziau. Realiu sanaudu neturejau galimybes dar patikrinti, tad vadovaujuosi ekrano parodymais. Stebuklu nebuna, tad kazkas cia ne taip.

Ar gali taip zenkliai pasikeisti? Kiek pas kitus rodo esant laisvoms apsukoms?

Pastebejau, kad salta pradejo sunkiau uzkurti.

daeras
daeras portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 7 mėnesiai
Joined: 2012-04-25 18:56

rode laisvom 0,5, po dirzo pakeitimo-0,6, bet pakoregavo degima sake biski, ko pasekoje gariau kuriasi, pries tai kuresi saltas per sunkiai. Bet mano ne PD...Siaip kuro sanaudos lygtai nepasikeite..

naujokas
naujokas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 1 mėnesis
Joined: 2011-03-18 20:27

Pas mane 1.9 PD. tai pries keitima ir po keitimo sanaudos manau nepakito, siandien uzsikurus rode 0.8l/h, kai susyla rodo kaip visada 0.5-0.6 l/h, jei ijungtas kondicionierius tai siek tiek pakyla 0.6-0.7 l/h.
Vazineju pastoviai su kondicionieriu nes jei jis isjungtas labai grait aptraukia langus jei yra dregme kaip siandien (lyja).
O del JustasJ>> tai jei apsukos sumazejo tai automatiskai maziau ryja bet turetu ant laisvu labiau vibruoti variklis, o trasoj manau ant tiek ~0.5 l/100km, nelabai gali skirtis kuro sanaudos.

JustasJ
JustasJ portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 2 mėnesiai
Joined: 2012-02-16 23:37

Panasu i rimtesni gedima. Kompas rode 4.8 sanaudas realiai 5.8 ltr/100km.
Diagnostika parode neveikianti ar blogai veikianti alkuninio veleno sensoriu. Rytais sunkiai kuriasi ir pats variklio darbas nera sklandus.
Prasideda ieskojimu metas - gal tik apsioksidavo, gal nebeveikia, gal dar kas nors. Darbas ne is sunkiausiu, bet parodykite daug servisu kurie pirmiausia isitikins, kad tikrai reikia keisti detale ir tik tada keis :)

JustasJ
JustasJ portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 2 mėnesiai
Joined: 2012-02-16 23:37

Rasta bėda. Buvo neteisingai pastatytas dantytasis diržas.
Nors VCDS rodė, kad pastatyta ties 0 laipsnių, mesdavo "camshaft sensor" klaidą. Pasirodo taip, kaip buvo prisuktas skriemulys ir stovėjo paskirstymo velenėlis, skriemulio reguliavimo įpjovų ribose yra dvi 0 laipsnių pozicijos. Netyčia buvo rasta kitas ir teisingas 0 laipsnių padėtis ir viskas puikiai veikia.
Tikriausiai kompui galvojant, kad neveikia sensorius, įsijungia vidutinė variklio darbo reguliavimo programa ir vedasi bei pavažiuoti įmanoma.
Žodžiu apie 3h ieškojimo ir problema išspręsta už 3 alaus butelių ir naujo supratimo apie PD variklių darbą kainą.

JustasJ
JustasJ portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 2 mėnesiai
Joined: 2012-02-16 23:37

Visiškai šilto variklio kuro sąnaudos dabar 0,4 ltr/h. Prieš tai paskirstymo diržas stovėjo truputį kreivai, tai sąnaudas rodydavo 0,5.