Aušinimo skysčio bakelio keitimas dėl silikatų maišelio plyšimo

4 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
Darius 1
Darius 1 portretas
Offline
Last seen: prieš 1 mėnesis 1 savaitė
Joined: 2018-04-28 19:08
Aušinimo skysčio bakelio keitimas dėl silikatų maišelio plyšimo

Sveiki kolegos. Vag automobiliuose tam tikrą laikotarpį buvo ir yra naudojamas G13 ausinimo skystis su silikatais. Kartu su juo naudojamas ir išsiplėtimo bakelis, kuriame yra silikatų maišelis patalpintas, kad jie nuolat papildytų aušinimo skysti. Forumuose daug kur rašoma, kad maišelis su laiku praplyšta ir tada silikato grūdeliai nukeliauja į aušinimo sistemą, ją užkimšdami. Vieni tipo keičia bakelį nauju su silikatais, kiti naują balelį be silikatų ir keičia aušinimo skystį iš G13 į G12++.
Klausimas - kokia jūsų nuomonė šiuo klausimu, kaip sprendėte.

https://www.briskoda.net/forums/topic/490705-silikat-bag-in-coolant-resorvoir-diesel-engines/

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 6 valandos 25 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

nori apsisaugoti- pasikkeisk bakeli i nauja, o, kad tai pastovi beda niekur negirdejau tokio dalyko

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

Darius 1
Darius 1 portretas
Offline
Last seen: prieš 1 mėnesis 1 savaitė
Joined: 2018-04-28 19:08

Nu, kaip suprantu net labai dažnai pasitaikanti problema. Youtub-eje daug rolikų šia tema. Pvz.
https://youtu.be/WizfDwlKSR0

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 6 valandos 25 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

tai gaunasi, kad tiesiog islupk ta silikatu maiseli ir pasikeisk skysti ausinimo, nebebus galvos skausmo apie tai- bus ar nebus

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04