Sveiki,
Beveik prieš metus įsigyjau Skoda Yeti Experience 2,0 TDI CR 103 kW/140AG, 4x4, 6 pavarų mechaninė automobiliuką su papildoma gamykline įranga.
Turiu klausimėlį forumiečiam dėl aušinimo ventiliatoriaus, nes kuo toliau, tuo labiau man kyla klausimai bei nuogąstavimai. Beveik per visą žiemą nebuvo dienos nei vienos, kad ventiliatorius ne būtų įsijungęs. Labai dažnai tik užvedus automobilį ir praėjus kelėta minučių (automobiliui truputį įšilus), ventiliatorius įsijungia ir dirba apie penkias minutes. Svarbu paminėti, jog ventiliatorius, vasarą, kai buvo labai karšta apskritai neįsijungdavo, o žiema pastoviai. Man tai atrodo nelogiška. Be to, kai ventiliatorius pastoviai įsijunginėja, variklio temperatūra niekada nepakyla iki 90 laipsnių (iki vidurinės padalos). Man tai panašu į elektronikos problemas ar kokio nors daviklio problemą. Logiška šiam daiktui reikėtų jungtis, kai temperatūra pakyla virš 90, bet ne tuomet, kai ji net kilti nebūna pradėjusi.
Gal kas nors turite tokio tipo varikį ir galite tiesiog parašyti, ar pas jus yra tokios problemos? Šiaip jau Skoda atstovus informavau apie tai ir tikiuosi ras problemą. Pirmą aptarnavimą atlikau prieš keletą mėnesių ir ARX'as patvirtino, jog viskas gerai, jokių klaidų nerado.
Pagal tavo aprasymus ausinimo skyscio temperaturos daviklis neveikia :)
Škoda Forman 1.3 40kw
Viena karta buvo subludes,bet kolkas viskas OK.
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
nu pas mane nei sykio dar nebuvo įsijungęs variklio aušinimo radiatorius, o pravažiavau jau 7200 km, tiesa automobilis paimtas žiemą, tai vasaros dar nematęs. 2 ltr cr 110 ag. Pagal tavo aprašymą taip neturėtų būti, jau pastebėjau, kad nuvarius į arx jiems visada viskas gerai ir klaidų nemėto, su Octavia būdavo dėl oro pagalvės, pastioviai degdavo simbolis, nuvarai į arx patvarkymui, po to atsiimant paklausi viskas ok, sako taip, pavažiuoji 5 km simbolis vėl užsidega. arba buvo dingus variklio trauka (prasitrynė laidas kažkoks). nueinu paimti mašinos, sumoku pinigus, atsisėdu užvedu važiuot, iškarto dingsta trauka (problema neišspręsta). Einu atgal sako viską sutvarkėm, net nežinom kodėl vėlgi ta pati problema kartojasi. Tada vėl palieku auto, įtariu iš antro karto jau pakeičia tą laidą, tai va tokios istorijos su tuo arx
Siandien nuvaziavus apie 25 km reikejo sustoti.Uzgesinus varikli girdziu kazkas birbia.Atidarius kapota pamatau besisukancius abu ventiliatorius.Variklio temperetura buvo normali 90 C.Galvoju pameginsiu dar uzvesti ir uzgesinti.Uzvedziau,nuvaziavau 200 metru,uzgesinau.Tada viskas tvarkoje.
Palikau nesuprates. :~
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
Kad nekurti naujos temos, čia užklausiu: gal kas matėt Lietuvoj prekyboje aušinimo skysčio G13? Pas atstovus tikrai bus, bet reikia specialiai važiuoti :) Čia papildymui galvoju įsigyti, nes nuo pirkimo tik iki žymės Min pripilta, o vasara ne už kalnų...
2010-09-28 Yeti 1,2 TSI, 77kW, Experience+
Pats naujausias ausinimo skystis yra G12++ (7 metu naudojimo galimybe), turbut apie ji kalbi. Paskaitinejau forumus ir komentaruose daug kas raso, kad maise su paprastu G12 ir viskas ok buvo, bet tiksliau pats pasidomek.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Ačiū. Čia tą G13 (violetinės spalvos) radau "Eksploatacijos instrukcijoje", rašo, kad papildymui toks eina. O gamykla pila specifikacijos TL-VW 774G.
2010-09-28 Yeti 1,2 TSI, 77kW, Experience+
Jo cia tas pats G12++, yra jo pirkt ir kitose pardesa, Alpine parduoda Tanagra, kroon oil produkcija Dagris, fuchs AD baltic
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04