YETI kaip pas jus su trauka?

18 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
Grazina
Grazina portretas
Offline
Last seen: prieš 12 metų 11 mėnesių
Joined: 2011-04-09 18:59
YETI kaip pas jus su trauka?

Masina pravaziavusi 3600 km. Paskutiniu metu pastebejom, kad pradejo ne taip dinamiskai greiteti Budavo is pat pradziu kazkur nuo 1500 apsuku isijundavo turbina ir jausdavosi is karto kad trukteli i prieky.Dabar nera tokios dinamikos. ARX paziurejo elektronika ,jokios klaidos kompiuteris nerodo .Sake, kad pripratom uz tai taip atrodo. Prisiskaiciau internete apie oro srauto matuokle, siaip pozymai panasus.
Gal kas turejo panasia situacija, ar turi ir dvejoja.
Tiesa auto 1,2 L variklis 77 kv

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

Zinok su trauka man tas pats ant Octavios. Taciau pasistaciu autopilota, supratau kad trauka niekur nedingo :) Gal ARX teisingai sake. Gal kai koja spaudi pedala, jauti kas bus. Bet vat kai ant rankeneles paspadui greitejima, tai jauciasi gerai :)

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

Rollas
Rollas portretas
Offline
Last seen: prieš 11 metų 5 mėnesiai
Joined: 2011-01-07 11:22

Na pas mano auto su trauka viskas gerai. Pravaziuota jau 5700 km., jokiu problemu nei su trauka nei su variklio darbu tfu tfu..

Netgi sakyciau kazkaip dar labiau elastingesnis variklis tapo.
Pas mane be problemu trauka prasideda nuo 1300 aps. Mieste labai retai kada virsija 2000 aps. Bet jei spusteliu iki 3000 ar 4000 - raketa :) Daugiau nebandziau, nes nebuvo poreikio.

2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +

wurth
wurth portretas
Offline
Last seen: prieš 10 metų 8 mėnesiai
Joined: 2011-03-07 22:01

nu tas egis ir kabinėjasi :cry: Man irgi buvo kilusi tokia mintis kad kažkaip nebetraukia (pravažiuota jau 20000 km) bet čia tik įpratimas manau. Jei blogai veiktu oro srauto dačikas tai turėjo parodyti kompas ARX'se.

YETI 1.2

wurth
wurth portretas
Offline
Last seen: prieš 10 metų 8 mėnesiai
Joined: 2011-03-07 22:01

tai manau neverta man pradėti dar vienos naujos temos kad rūdys pakėlė dažus ant durų :cry: tada jau (atsiprašau gražinos kad čia pas ją parašiau ;) )

YETI 1.2

Force
Force portretas
Offline
Last seen: prieš 12 metų 6 mėnesiai
Joined: 2009-12-29 10:58

trauka per 15 000 km nepasikeitė, kaip naujas traukė, taip ir dabar traukia, beje per pirmus 2000 km net nebandžiau tos traukos, visgi abkatkę dariau.

Forex
Forex portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 6 mėnesiai
Joined: 2009-09-02 07:41

wurth wrote:
tai manau neverta man pradėti dar vienos naujos temos kad rūdys pakėlė dažus ant durų :cry: tada jau (atsiprašau gražinos kad čia pas ją parašiau ;) )

Nesupratau??? Pazeista buvo is anksciau ar seip pakele?

Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

Apie rudis šioje temoje nediskutuokit. Tai gali būti atskira tema, arba geriau temoje apie savininko auto.

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

Grazina
Grazina portretas
Offline
Last seen: prieš 12 metų 11 mėnesių
Joined: 2011-04-09 18:59

Kas liecia del traukos, gal siek tiek detaliau pateiksiu abejone. Automobilis siaip tai traukia, isbandziau trasoje visa galinguma. Tiesa dabar teks laukti pranesimo is policijos uz greicio virsijima . Pastebejimas mano toks ,kad ne tokia greitejimo dinamika kaip buvo.Kai paspaudi akseleratoriu buvo verzlumas ir staigus greitejimas, o dabar palengva.Tiesa skaiciau ,kad ne visada diagnostikos kompiuteris gali parodyti pvz. oro srauto matuokles bukle ar nepakankamuma.Labai jau panasus pozymiai aprasomi sia tema.Nezinau, gal ieskau priezasties kurios nera.Labai gerai ir idomu isgirsti komentarus ir pamastymus. Toks bendravimas padeda suzinoti daugiau, pamastyti apie gal ir ateityje kokius trukumus.O kas liecia nepatenkintus ar piktus komentarus, kuriu autoriai inesa i diskusija neigiama pozityvia gaidele, tai ju visada buvo ir bus. Bet manau mes dar susidraugausim, draugausim ir bendrausim toliau.

Geros dienos visiems !

2010-11-16 YETI 1,2 TSI/77kW(105AG)
Platin Grey metallic, experience

RS
RS portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-08-28 13:41

Grazina, atvykit šiandien į Škoda klubo susitikimą Valakampiuose, pasakysim ar gera pas Jus trauka ar vis dėl to kažkas negerai :bigsmile: :bigsmile: :bigsmile:

Grazina
Grazina portretas
Offline
Last seen: prieš 12 metų 11 mėnesių
Joined: 2011-04-09 18:59

Parasiau komentara apibendrintai. Jei kas reaguotu, tai tikrai i "pievas'

2010-11-16 YETI 1,2 TSI/77kW(105AG)
Platin Grey metallic, experience

Dasuri
Dasuri portretas
Offline
Last seen: prieš 8 metai 2 mėnesiai
Joined: 2010-12-19 20:38
RolandaSS
RolandaSS portretas
Offline
Last seen: prieš 9 metai 8 mėnesiai
Joined: 2011-04-04 22:51

Egis73 wrote:
Nu, pavarysiu biškį į offtopic'ą, bet matyti kad žmonės naujas mašinas susipirkę ir dar bėdų neturi. Temos tarsi iš neturėjimo ką veikti: Kaip pas jus trauka, ar nebarška palangė, ar reikalingi priekiniai purvasargiai ir t.t. :)
P.S. Nieko neturiu prieš, tai tik šiaip pastebėjimas.

Galima sutikti, pirmas vaizdas toks ir susidaro - "varguoliai" prisipirko naujų auto ir nežino kas darosi, bet lazda turi du galus ;) Jei pirktum naują šaukštą, lyg ir viskas aišku, o čia auto... Reikia su juo "susidraugauti", prisijaukinti, štai ir kyla visokių (gal ir durnokų) klausimų. Mes lietuviai - įtarūs: neduok dieve, čekas po geros alaus injekcijos varžtus sukinėjo :quest:
Dabar į temą: jei važiuoja, tai ir pirmyn. Manau, jei kas nusprogs, tikrai pajusite. Kai buvo problema (rašiau seniau) mano Yeti "širdyje", iš vietos be vieno dviejų užgesimų nepajudėdavau ir vos eidavo pasiekti ~40 km/h, dar reikėjo koja padėti atsidarius dureles :)

2010-09-28 Yeti 1,2 TSI, 77kW, Experience+

Raimondas
Raimondas portretas
Offline
Last seen: prieš 12 metų 11 mėnesių
Joined: 2011-03-17 17:25

Gal būt ir sunku ką nors pasakyti apie "Greiti ir įsiutę" trauka, kai mano auto tik 2800 per pirmąjį mėnesį įveikė, bet keletas pastebėjimų: autopilotas traukia kaip žvėris, bet spaudžiant koja norisi gerenio pokyčio, ypač žemesnėse pavarose (tiesa, jau akivaizdus pokytis yra, palyginus su pačia pradžia). Bet tikiu, padarius taip vadinamą apkatkę (nors žinau, kad ji šiuolaikiniuose auto kaip ir nebūtina), situacija turėtų pasikeisti.
Tik niekaip nesusitvarkau su atbuline pavara, važiuoju, lyg ir normaliai, bet vis užgesta dėl nepakankamų apsukų. Ypač į įkalnę.

Škoda Yeti 2.0 TDI CR DPF/81 kW (110 AG) 2WD, Mato brown metallic Experience+

liofka12123
liofka12123 portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 11 mėnesių
Joined: 2011-05-11 20:09

Dasuri wrote:
http://narod.ru/disk/19071314000/SSP_74_RU.pdf.html
Cia apie 1,2 varikli

Labas dasuri,paziurejau puslapi pagal tavo nuoroda,smagu,ne galiu suprasti kaip surasti toki pat detalu info apie kitus dalikus,tarkim apie DSG.

Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna

Dasuri
Dasuri portretas
Offline
Last seen: prieš 8 metai 2 mėnesiai
Joined: 2010-12-19 20:38

liofka12123 wrote:
Dasuri wrote:
http://narod.ru/disk/19071314000/SSP_74_RU.pdf.html
Cia apie 1,2 varikli

Labas dasuri,paziurejau puslapi pagal tavo nuoroda,smagu,ne galiu suprasti kaip surasti toki pat detalu info apie kitus dalikus,tarkim apie DSG.

http://www.club-yeti.ru/forum/showthread.php?t=22
http://www.d4u.com.ua/ru/go/DSG/tech.glossary.details.html
cia atsisiusti http://depositfiles.com/ru/files/uk7u6cm9f
Gal cia ka nors gero sau rasi

Rollas
Rollas portretas
Offline
Last seen: prieš 11 metų 5 mėnesiai
Joined: 2011-01-07 11:22

Po kelionių kitas įrašas apie trauką.
Važiavau labai įvairiais režimais, nuo flegmatiško - ramaus iki "sportinio".
1.4 TSI - smagus daiktas, nors tu ką.
apsukos:
120km/h - 2600
140 km/h - 3050
150km/h - 3250
180 km/h - 4000

Variklio triukšmo salone iki 150 km praktiškai negirdėti , didesniu greičiu jaučiamas, tačiau jis nėra didelis ir įkyrus. Greitkelyje jokių variklio traukos duobių ar pan, ypač gerai dirba nuo 140 km/h.

2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +

Bajoras2
Bajoras2 portretas
Offline
Last seen: prieš 10 metų 9 mėnesiai
Joined: 2012-08-04 15:56

Gerbiamieji, šios mašinos turbininės, taigi diagnostika ne tik klaidų nuskaitymas, o ypač svarbu - gyvų parametrų analizavimas. Tam reikia sėsti į mašiną, pavažiuoti, stebint kreives ir žinant normos ribas - daryti išvadas.
Tikrai tik klaidomis remtis yra nepakankamai.
Be to, juk žinote kad jūsų automobilis 100km/h pasiekia per ~12sek (kalbame apie 77-81KW variklius) tai sėdate į mašiną, per tapkę! ir matote rezultatus realybėj, o ne pojūčiuose ;) Tiesa, tą galimą padaryti ir pasijungus Vag-Com, yra šioje programoje pagreičio matavimo opcija