Sveiki, turiu Škoda Octavia II 2006 m, 1,9 tdi/77 kW
Paskutiniu metu kai užkuriu ji dirba kaip dvitaktis variklis, prijungiau prie kompo rodo pirmini purkštuka ir trečia. pirminis rodo minusa o trečias tiek pat tik pliusa. Kuris purkštukas sugedo? kur galėčiau restauruot? ar geriau nauja pirkt? Ačiū.
Kuro purkštukai
Ket, 2013-06-13 12:56
#1
371
Offline
Last seen: prieš 8 metai 6 mėnesiai
Joined: 2013-06-11 14:56
Kuro purkštukai
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
pas mane irgi panasiai rodo vieni i pliusa kiti i minusa, bet pagal parametrus jie itelpa i juos, tai nereiskia kad cia gali buti purkstukai.
Tai tuomet kas gali but?
Aiavaras
Purkstukai... Jei negraziai dirba ant laisvu apsuku. Pas mane tas pats, tik kol kas kenciu...
Pas mane ir i pliusa ir i minusa bet proto ribose(PC diagnostika), variklis sudrebedavo, t.y. negraziai dirbo po ERG isvalymo kazkaip viskas normalizavosi. Dabar dirba kaip dizelis. Permusimu nera. Manau reikia ieskoti ERG dalyje. Nes dileriais jei pasitikesi numaus kelnes. Dileriams labai nepatinka kai atvaziuoji su savo nuomone, o jie persa savo. Savo masiniuka as pasitaisiau pats su PC diagostika ir Googlu be autoservisu
Skoda Oktavia II 2005m 1.9TDI (77kW)
Verdiktas, po tryjų savaičių kapstymosi, užvedžiau savo Škoda. Pakeičiau purkštuka pirmini, (140lt), niekas nepakito, išsiardžiau EGR prasivaliau, vėl nieko. Pradėjau kapstyt gyliau, pyst kompensatoriai, hm dar (250lt) visus 8 vnt keičiau. Na dar meistrui už darbą padėjau (100lt) tai Škodikės gydimas atsėjo 490 litų, pats visak mačiau pats mokinausi, tai manau kad laimėjau o ne pralošiau
Aiavaras
Sveiki, gal galit man kas pasakyti ar cia skodu problema ar kazka galima daryti, nes jau nusibodo kas metus keisti purkstuku laidus ar kaip cia juos pavadinti, jis eina i varikli kisasi toks ilgas nu ten kai kontaktai. Ir nesuprantu buna taip pradeda trukciot masina kai kuro nepaduotu ar ko. Ir degnostikoj raso pirmo cilindro pukstuko elektroninis gedimas kazkas tokio. Uztenka kartais issiardyti ir pajudinti kontaktus prapust ir tada wel waziuoji kokius pora menesiu, pasikeiti laidus wisus tai metus atwazineju ir wel reik keist ar kazka daryt nes pasikartoja gedimas. Gal kam buwo? ka daret ? ar cia reik keist purkstuka bet jai sujudini ar pakeiti laidus wiskas gerai buna tai nemanau kad purkstukas blogas.Nu patarkit kazka nes jau nusibodo.
Gali būti, kad tiesiog užteks kontaktus užspausti nuėmus variklio galvą. Bent jau tėvukui taip susitvarkė ir jau metus viskas ramu.
jai tarkim masina ant laisvu stovi ir apsukos vetoj tai kuro purstukams viskas ok?
o tai ant laisvu turi apsukos sokinet ??? keistas klausimas..
nezinau todel ir klausiau
apsukos plaukioja kai siurblio smegenys grybauja
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Neturi, senam variklyje pas mane buvo 930 ir stovedavo kaip ikaltos.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Parekomenduokite, kur Vilniuje tikrinti PD purkštukus?
OIII 1.4TSI DSG
Norèjau paklaust dėl purkštukų ar dar gyvi ar jau prie mirties?
1cyl. -0.64
2cyl. 0.07
3cyl. 1.13
4cyl. -0.59
Kiek suprantu, čia kalbama apie kuro dozės korekciją. Tai nėra vienintelis kriterijus, nusakantis purkštukų būklę. Mano žiniomis, pagal šį kriterijų iki 1,5 mg yra normalu.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Man darant diagnostika meistras minejo kad galimas intervalas nuo -1 iki +1 tame tarpe
Ribos yra nuo -2.8 iki 2.8. Manyčiau kad dar normos ribose, o šiaip būtų protinga pradžiai sureguliuoti pačius purkštukus. Jei po reguliavimo nepasikeis į gerąją pusę, 3 cilindro purkštukas jau gyvenimo matęs. Bet normaliai veikia maždaug iki 1.5
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
gal rekomenduosit kur devetus purkstukus parduoda, nes naujas 300e intercarse :D
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw