Sveiki, kažkodėl važiuojant pradėjo mašinos variklis gesti. Tai labai dažnai būna stabdant posūkyje... važiuoji važiuoji, pristabdai truputi, apsukos krenta kol nukrenta iki nulio ir mašina užgesta. Gal kas žinote nuo ko pradėti ieškoti sprendimo būdo ? Automobilis Škoda Octavia 1999 m. 1,6l, automatas.
Važiuojant užgesta
Pen, 2010-04-02 11:08
#1
Andzejkaa
Offline
Last seen: prieš 7 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-07-30 11:53
Važiuojant užgesta
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
Kuro filtra keitei?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Ne, bet jei tai padės išspręsti problema, būtinai pasikeisiu.
jei filtras uzsikises, gali del to buti kuro padavimo bedu, del to ir gesta.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
o poto vel normaliai gali uzsivesti ir toliau vaziuoti?
jo gali ramiai vaziuoti, tik jei ne tai beda buvo, gali ir nieko nepasikeisti.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Ant šilto variklio ji tik iš antro trečio karto užsikuria, tai ir čia, kai užgęsta iš antro , trečio karto užsiveda ir važiuoja kol vė lnesudurniuoja ir neužgęsta. Bet užgesimas pasireiškia kai reikia pristabdyti pvz.: prieš sankryžą arba posūkį. Kol laikai akseleratoriaus pedalo, tol viskas ok.
gal laisvos eigos daviklis durniuoja, nelaiko apsuku ir uzgesta masina?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Gali buti beda kuro padavimo sistemoje
Hmmm... bet tai nepaaiskintu kodel silta sunkiai vedasi. Cia gal ne viena problema. Bet su kuro padavimu gal tikrai kazkas negerai. Manau teks varyt diagnostika daryt.
Gali buti kuro siurblio problema
man irgi didziausi itarimai kuro siurbliui.
na taip... Geriausias variantas, mes speliokim,o Andzjekaa tegu viska keicia :D Ledinis masiniukas gausis :D
Octavia 07 1.9 TDI
vistiek pirmiausia i diagnostika varys, o tada tik remontai bus :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
klausimas autoriui. Ar duju iranga yra?
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
automobilis be dujų įrangos.
Asmeniškai buvo man analogiška problema (Octavia 1,6l 74 kW 1997 metai). Diagnostika dar ne viskas. Buvo pakeistas zondas, žvakės, kuro filtras, oro filtrai, bet problema liko. Radau meistrą, kuris tą problemą išsprendė per 10 minučių - su atsuktuvu ir benzine suvilgytu skuduru išvalė oro kolektorių (ar kaip jis ten vadinasi) ir problemos neliko. Čia visų šitų variklių bėda. Kažkodėl jie prisigaudo tepalo tame kolektoriuje, kuris sumažina jo diametrą. Dėl to variklis negauna pakankamai oro, užvedant užsiveda ne iš karto, sukyla apsukos, o kai turi normalizuotis, užgęsta variklis. Taigi problemos sprendimo pradėčiau ieškoti būtent nuo šios vietos (pigiausias būdas ir labiausiai tikėtinas).
Už šį "remontą" sumokėjau 60 Lt (kartu su kompiuterine diagnostika dėl viso pikto).
Galimas variantas,kad tai yra sklendės problema,nes nalaiko laisvų apsukų.Jeigu dar nepasitvarkiai ,tai galėčiau padėti šiuo klausimu.tl 862764414
zenonas
Pilnai sutinku su Zenonu panašiai buvo kolegai tai padėjo sklendės išvalymas ir sutepimas sutvarkė elektrikas Kemio.
Ačiū už patarimus:)
Pasiėmiau iš serviso mašiniuka.
Kaip meistras sakė, buvo kalta oro srauto matuoklė.