Man irgi bus įdomu.Šiaip mėgėjas visokias suvestines sudaryti, ypač finansines.Variklis bus man nežinomas tai registruosiu visokias išlaidas,gedimus kokius 3-5m.Paskui labai smagu reziume suvesti,daryti skaičiais pagrįstas išvadas ir t.t.Su visais mielai pasidalinsiu
savo atradimais ir gerais ir blogais.
.
Man irgi bus įdomu.Šiaip mėgėjas visokias suvestines sudaryti, ypač finansines.Variklis bus man nežinomas tai registruosiu visokias išlaidas,gedimus kokius 3-5m.Paskui labai smagu reziume suvesti,daryti skaičiais pagrįstas išvadas ir t.t.Su visais mielai pasidalinsiu
savo atradimais ir gerais ir blogais.
.
Zinok labai abejoju ar bus ten kazkokiu gedimu, jei nelauzysi. Maniske jau penktus metus eina ( nuo 2006 vidurio) tai apart tepalu ir filtru keitime teko keisti tik, stabdziu lempecka 2 kart, viena artimu sviesu lempute pries pora savaiciu ir kazkokias gumas galiniam tiltui. Na aisku pas mane ji nedaug prabegus, bet per tiek laiko saugant ir priziurint eksplotacija superine pas mane ;)
edit: dar buvo airbag'as uzsideges karta, tai pakeite ta fiske po sedyne ir viskas :)
kosmetinio remonto neskaiciuoju, nes nuo manes jis nepriklauso
Man irgi bus įdomu.Šiaip mėgėjas visokias suvestines sudaryti, ypač finansines.Variklis bus man nežinomas tai registruosiu visokias išlaidas,gedimus kokius 3-5m.Paskui labai smagu reziume suvesti,daryti skaičiais pagrįstas išvadas ir t.t.Su visais mielai pasidalinsiu
savo atradimais ir gerais ir blogais.
.
Zinok labai abejoju ar bus ten kazkokiu gedimu, jei nelauzysi. Maniske jau penktus metus eina ( nuo 2006 vidurio) tai apart tepalu ir filtru keitime teko keisti tik, stabdziu lempecka 2 kart, viena artimu sviesu lempute pries pora savaiciu ir kazkokias gumas galiniam tiltui. Na aisku pas mane ji nedaug prabegus, bet per tiek laiko saugant ir priziurint eksplotacija superine pas mane ;)
edit: dar buvo airbag'as uzsideges karta, tai pakeite ta fiske po sedyne ir viskas :)
kosmetinio remonto neskaiciuoju, nes nuo manes jis nepriklauso
Taigi,pasiilgsiu savo Ožkelės.Kažkaip buvo visai smagu retkarčiais servise apsilankyti ir ką nors pataisyti.
Man irgi bus įdomu.Šiaip mėgėjas visokias suvestines sudaryti, ypač finansines.Variklis bus man nežinomas tai registruosiu visokias išlaidas,gedimus kokius 3-5m.Paskui labai smagu reziume suvesti,daryti skaičiais pagrįstas išvadas ir t.t.Su visais mielai pasidalinsiu
savo atradimais ir gerais ir blogais.
.
Zinok labai abejoju ar bus ten kazkokiu gedimu, jei nelauzysi. Maniske jau penktus metus eina ( nuo 2006 vidurio) tai apart tepalu ir filtru keitime teko keisti tik, stabdziu lempecka 2 kart, viena artimu sviesu lempute pries pora savaiciu ir kazkokias gumas galiniam tiltui. Na aisku pas mane ji nedaug prabegus, bet per tiek laiko saugant ir priziurint eksplotacija superine pas mane ;)
edit: dar buvo airbag'as uzsideges karta, tai pakeite ta fiske po sedyne ir viskas :)
kosmetinio remonto neskaiciuoju, nes nuo manes jis nepriklauso
Taigi,pasiilgsiu savo Ožkelės.Kažkaip buvo visai smagu retkarčiais servise apsilankyti ir ką nors pataisyti.
nu man tai visai nebuna smagu ka nors remontuoti :D
pazistamas golf 6 vazineja su 1,6 tdi. Ir jis pats nezino cr ar ne. Matyt nemaciau to motoro, bet savininkas patenkintas nerealiai, sako tylus, puikiai sukasi. Pagal ideja turetu buti tas pats variklis.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
pazistamas golf 6 vazineja su 1,6 tdi. Ir jis pats nezino cr ar ne. Matyt nemaciau to motoro, bet savininkas patenkintas nerealiai, sako tylus, puikiai sukasi. Pagal ideja turetu buti tas pats variklis.
Kai testavau likau tokios pat nuomonės.Žiūrint į tai kas dedasi su kuro kainom Lietuvoje tai su varikliu matyt būsiu neapsirikęs.
Anksčiau norėjau 2l DSG.
pazistamas golf 6 vazineja su 1,6 tdi. Ir jis pats nezino cr ar ne. Matyt nemaciau to motoro, bet savininkas patenkintas nerealiai, sako tylus, puikiai sukasi. Pagal ideja turetu buti tas pats variklis.
Kai testavau likau tokios pat nuomonės.Žiūrint į tai kas dedasi su kuro kainom Lietuvoje tai su varikliu matyt būsiu neapsirikęs.
Anksčiau norėjau 2l DSG.
Pagal sutartį su ARX jau turiu būti gavęs savo užsakytą Octaviją.Telefonu man paaiškino ,kad neaišku kada ją begausiu,nes gamykla
atostogauja.Staigiai puoliau trinti skelbimus apie senosios Ožkelės pardavimą ir atšaukiau visas apžiūras.Vos per plauką vasarą nelikau
be automobilio.Būčiau pirštus nusigraužęs...
Šiandieną nuvažiavau į vietą išsiaiškinti.Taigi, pasirodo galiu savo automobilį sulaukti tik rugsėjį.Dar kartą padėkojau dievui,kad
nepaskubėjau Ožkelės parduoti.Na, kadangi tik rugsėjį tai paklausiau ar negaliu savo užsakymo pakoreguoti.Pakeičiau spalvą į
brilijant sidabrą.Dar užsakiau dvigubą bagažinę ir pusiau odines sėdynes.Kadangi atsirado 2L TDI CR tai užsakiau ir jį.Senąji mano
užsakymą tuoj iškomplektavo iki bazinės ir salone šis automobilis atsiras rugsėjį.Dabar beliko liepos pabaigoje pasirašyti naują
sutartį ir automobilis bus tik spalio mėn.O,aš ir neskubu,nes mano Ožkelė labai patikimai burzgia.Taigi, rašau ir vėl pradedu abejoti,
o gal visgi palikti 1,6,ar vistik 2L CR.Laiko apsispręsti turiu iki liepos pabaigos.
Vėl prašau patarimo.Abu varikliai smagūs naudoti, abu atnaujinti CR.Ekonomija kuro man nėra taip jau aktuali.Rinkčiausi patikimesnį...
Gal kas turit naujausios info apie šiuos variklius.Iš anksto dėkoju.
Imk dvilitrine, nereikes grauztis nagu, kad sunku lenkti!
Pritariu :) Nors ir 1.6 turetu uztekti eiliniui vartotojui, jei 77kw, 250nm :)
Kaip ten benuspręsčiau su varikliu,bet automobilį gausiu ne anksčiau kaip spalio mėn.Jeigu jau neišėjo su new pasivažinėti
vasarą tai ar verta man ją užsisakinėti žiemai.Arx reiks pareikšti priekaištą ir užsisakyti pavasariui , kovo pabaigai.Patausosiu
automobilį ,o ir žieminių padangų nereiks pirkti.O,variklį greičiausiai imsiu 103KW. prisiminsiu jaunas dienas,o ir žmonelė rauti
iš vietos labai trokšta...
Kaip matau, tai ARX tokio žemo lygio kaimo bendrovė, kad baisu su ja kokių reikalų turėti. Nenuostabu kad Adminas niekaip nuolaidų iš jų neišmušė. Netgi gėda kad jie Škodomis prekiauja.
Ryt 15 turėtų labai keiktis.Visą vasarą be automobilio.Nors kartą pasimokiau iš svetimų klaidų ir saviškės senos nepardaviau.Vis kažkoks
kirminas graužė...graužė...
na jei del kuro nereikia galvoti, tai imk 2 litrine ir nesuk galvos. Del patikimumo, tai garantija yra ir jei ka sutvarkys :)
as uz 2.0 crdi :) turesi keliolika kumeliu "zapase" :)
Oi Gintarai, tau reikia nagus nukapoti uz tokius zodzius :D Kad nebutu skodos forume zodziu CRDI :D Cia KIA taip uzvardinus savo zirzelius, is kuriu visai nieko gero, teko su 2.0 crdi pasivazineti, tai kuro valgo labai daug, traukos ne stebuklas o ir izoliacijos nulis, atrodo, kad ant variklio sedi ir vaziuoji. O skodukes yra TDI CR :)
O kas cia per nesamones apie visuotines atostogas??? Pirma karta girdziu kad visa gamykla iseina atostogauti..:) Tuo labiau kad mano uzsakyma prieme geguzes 17 ar 18, o nauju masiniuku dziaugiausi jau po menesio. Tiesa as emiau su senuoju 1,9TDI. tai gal kazkokios problemos su naujuju varikliu tiekimu...
O kas cia per nesamones apie visuotines atostogas??? Pirma karta girdziu kad visa gamykla iseina atostogauti..:) Tuo labiau kad mano uzsakyma prieme geguzes 17 ar 18, o nauju masiniuku dziaugiausi jau po menesio. Tiesa as emiau su senuoju 1,9TDI. tai gal kazkokios problemos su naujuju varikliu tiekimu...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pagal paskutines žinias tai perkėlinėja gamyklą.Visus lauk atostogų.Pradės dirbti nuo liepos galo.
Šiaip tai informuoti reikėtų klientūrą...Bet man tai išėjo į gerą.Turėsiu progą perkomplektuoti užsakymą.
Užsinorėjau DSG,stiklo paketo...
Kai testavau Octaviją tai šitas daikčiukas man aiškiai maišė perjunginėti bėgius.Paklausiau vadybininko ar negalimo jo nuleisti žemiau.
Pasirodo ,kad jis žemiausioj padėtį.Teko pakelti dangtį ir tokioj padėtį vairuoti.Teks atsisakyti Elegance komplektacijos,nes joje
Jumpo Box privalomas.Įdomu ar čia tik man ši dėžė maišo ar ir dar kam nors.
Kai testavau Octaviją tai šitas daikčiukas man aiškiai maišė perjunginėti bėgius.Paklausiau vadybininko ar negalimo jo nuleisti žemiau.
Pasirodo ,kad jis žemiausioj padėtį.Teko pakelti dangtį ir tokioj padėtį vairuoti.Teks atsisakyti Elegance komplektacijos,nes joje
Jumpo Box privalomas.Įdomu ar čia tik man ši dėžė maišo ar ir dar kam nors.
Pradžioj tas porankis ir man kabindavosi, bet pripratau ir jis labai liuks patapo, netgi ne žemiausioj padėty stovi.Kiek pastebėjau daugumai kas pas mane sėdasi už vairo svetimkūnis jis, bet man tai jau geras daiktas, pavažinėsi priprasi, o plius dar ir pasidėjimo vieta gera.
Nuvažiavau į ww atstovybę tikėdamasis rasti Golpą 1,6 TDI CR 7 DSG.Vadybininkas galėjo pasiūlyti tik 2.0 Passat 6DSG.
Nuostabus aparatas,bet juo esu važinėjęs.Kadangi smalsauju apie1,6 tai sėdau į Golpą su mechanika tikėdamasis sulyginti su
analogiška Octavija.Golpe porankis nemaišo,geriau įtaisytas.Variklio iš vis nesigirdi.Išvažiavus į plentą spustelėjau gaziuką ir per
5-7 sek.nuo 80 pasiekiau 150.Variklio kančių nesijautė,garso taipogi.Tik veidrodėliai šniokšti pradėjo.Tie Dūkštu apsisukom ir
atgal.Na, negaliu prisikabinti prie variklio nors ir noriu tai padaryti.Labai jau elastingas.
1,6 TDI CR
Mieste 5,7 A 5,6
Plente 3,9 A 4,2
Vidutinės 4,5 A 4,7
2.0 TDI CR
Mieste 6,3 A 7,0
Plente 4,3 A 4,6
Vidutinės 4,9 A 5,4
Įdomu tai,kad ,kad mieste 1,6 TDI CR 7 DSG naudoja kuro mažiau negu su mechanika.Vadybininko teigimu su šiuo DSG ir važiavimas
dinamiškesnis.Ir kaip man tuo įsitikinti jei atstovybės neįsigyja šių aparatų.Brangu,žmonės perkasi 1,4 benzą su mechanika.
Niekaip negaliu pamiršti prieš pora metų atlikto testo su TDI 2.0 6DSG.Visgi koks didelis tai komfortas...
Beje, Oktavijoj vos girdisi burzgimas.Toks... malonus ausiai.Golfe tylu kaip grabe,net nejauku.Pora kartų
užgeso variklis iš neįpratimo prie sankabos tai ir pastebėti sunku. Su CR sankaba nuo apačios griebia,o
maniškė Ožkelė kažkur apie vidurį.Kai grįžau prie savosios pradžioj pamaniau kad ji sugedo,sankabą
atleidinėju nuo apačios ,o auto stovi.Prie sankabos greitai priprantama...,kaip ir prie visko kas gera...
Gavau pasiūlymą iš ww 175000 už golfą su 1,6 TDI 7 DSG su nuolaida
Analogiška Oktavija Ambiente ir solidžia komplektacija gaunasi apie 71000 su nuolaida.
Man asmeniskai 6 golfas visiskai nepatinka, tik jo vidus fainas ganetinai.. o siaip ne... Octavia man kazkaip priimtinesnis variantas, isvaizdos, vietos atzvilgiu. Vis gi nebus golfe octavios dydzio bagazines :D
Man asmeniskai 6 golfas visiskai nepatinka, tik jo vidus fainas ganetinai.. o siaip ne... Octavia man kazkaip priimtinesnis variantas, isvaizdos, vietos atzvilgiu. Vis gi nebus golfe octavios dydzio bagazines :D
Sutinku,man irgi Oktavija priimtinesnė.Be to nenoriu gryno vokiečio.Jau turėjau Passat....užtenka.Šiaip prie Golfo sunku prisiknisti,
nepatiko tik pavarų svirties bumbulas.Mažas,kaip stalo teniso kamuoliukas,neguli delne.
Sudomino stiklo paketas automobiliui.Kaina 3000.Privalumai-sunkiau išmušti,žiemą laiko šilumą,vasarą vėsą,garso izoliacija.
Vadinasi tauposi kondicionieriaus darbas,kuras...Pagamintas iš dviejų stiklo plokščių su plona permatoma metalo folija per vidurį.
Tiek pavyko išversti iš kažkokio forumo.Toliau ėjo ginčai dėl mobilaus tel. skambučių.Buktai automobilyje su stiklo paketu mob.
neveikia.Nepriima ir neperduoda skambučių būtent dėl tos metalo folijos.Jei teisingai pasisekė išversti.Gal pas forumiečius daugiau
žinių šiuo klausimu ar žinot kur galima pasiskaityti.Kažkaip abejoju ar ARX gaučiau daugiau info šiuo klausimu.
Labas,
taip pas mane jie yra. kadangi nesu turejes octavijos be tokiu stiklu tai nzn kaip juntama tai yra. Taciau lyginant su VW Pasatu ar VW Touranu tikrai ryskiai maziau girdisi vejo svilpimas ypac vaziuojant 150 -200 km/h. Saule taip pat kaitina ryskiai maziau. Zinoma juk gali ir gera plevele uzsiklijuoti uz kelis simtus Lt atliks ta pacia funkcija. Kiek procentu IR sumazina sie stiklai nzn... Del mob signalu kazkoks mitas :) nieko jie nesusilpnina. Visad gali paimti originalia mob tel instaliacija, jei imsi nepagailek Lt kad butu Bluetooth, pas mane ner tai reikia adapteriu skirtingiems tel. Del radaru isvis nieko nzn, jau ne karta mentams susimokejau uz greiti Kaip ir kiekvienas originalus navarotas yra gerai, o tau jau galvot ar gali tiek palengvinti pinigine... Patarciau uzsisakyti vidini ir soninius tamsejancius veidrodelius, sita dalyka l daznai naudoju super reikalas! Mmm... dar daznai tenka naudoti: sildomas sedynes, oda su per viduri medziaga irgi l patogu ziema nesalta, vasara nekarsta, beabejo xenonai, auto lempu ir skydelio ijungimas nors lempos pas mane pastoviai sviecia, taciau ijungia skydeli vakare, lietaus sensorius taip pat patogu. Galvok kas tau svarbiausia... :)
Paklaidzhiojau po octinfo.com ir radau tokia nuomone apie 1.6 CR'a:
Octavia 2 1.6 vs. O2 1.6 CR TDI
The engine warms up rather slowly, even at 23-24 Celsius outside temperature. At urban speed limit (50 km/h) the engine can not take the 4th gear, because revolution is under 1500 1/min. and it wakes up rather slowly. It's funny to cruise in the city in 3rd gear with a diesel engine! The engine is silent enough. It feels weaker than the 1.9 PD-TDI unit. In my opinion is, it's weaker than the 1.6 8V petrol engine. This engine is designed for long journeys on main roads, I suppose, with extremely low fuel consumption. It does not feel dynamic at all and the price gap between this and the petrol engines are rather high. The clutch is set to connect the wheels and the engine immediately, as you start to release the pedal - not like the cars with petrol engines. Maybe, just for the reason to feel the car more dynamic?
Paklaidzhiojau po octinfo.com ir radau tokia nuomone apie 1.6 CR'a:
Octavia 2 1.6 vs. O2 1.6 CR TDI
The engine warms up rather slowly, even at 23-24 Celsius outside temperature. At urban speed limit (50 km/h) the engine can not take the 4th gear, because revolution is under 1500 1/min. and it wakes up rather slowly. It's funny to cruise in the city in 3rd gear with a diesel engine! The engine is silent enough. It feels weaker than the 1.9 PD-TDI unit. In my opinion is, it's weaker than the 1.6 8V petrol engine. This engine is designed for long journeys on main roads, I suppose, with extremely low fuel consumption. It does not feel dynamic at all and the price gap between this and the petrol engines are rather high. The clutch is set to connect the wheels and the engine immediately, as you start to release the pedal - not like the cars with petrol engines. Maybe, just for the reason to feel the car more dynamic?
Kazka cia nusisneka apie 3-ia begi, niekad gyvenime mieste, kur limitas 50km/h, nesu vaziaves 4-tu begiu.
Paklaidzhiojau po octinfo.com ir radau tokia nuomone apie 1.6 CR'a:
Octavia 2 1.6 vs. O2 1.6 CR TDI
The engine warms up rather slowly, even at 23-24 Celsius outside temperature. At urban speed limit (50 km/h) the engine can not take the 4th gear, because revolution is under 1500 1/min. and it wakes up rather slowly. It's funny to cruise in the city in 3rd gear with a diesel engine! The engine is silent enough. It feels weaker than the 1.9 PD-TDI unit. In my opinion is, it's weaker than the 1.6 8V petrol engine. This engine is designed for long journeys on main roads, I suppose, with extremely low fuel consumption. It does not feel dynamic at all and the price gap between this and the petrol engines are rather high. The clutch is set to connect the wheels and the engine immediately, as you start to release the pedal - not like the cars with petrol engines. Maybe, just for the reason to feel the car more dynamic?
esme butu tokia:
isila leciau, net esant 23-24 T lauke. 50 km/h vaziuojant 4 begiu geriau nesinaudot, nes apsukos ties 1.5krpm ir sunkiai isibegeja. Variklis pakankamai tilis. Silpnesnis nei 1.9 PD-TDI. Netgi autoriaus nuomone silpnesnis uiz 1.6 V8 benza. Sis variklis sukurtas ilgoms keliones magistraliniais keliais, su mazomis kuro sanaudomos. Visiskai nedinamiskas ir kaina uz benzo ganetinai didesne. Tipo dar sankaba astresne.
Čia pirmas rimtesnis atsiliepimas.Testavau ši variklį su Octavija ir Golfu.Sankaba griebia iš apačios.Tas tiesa.Dėl dinamikos...gal per
mažai važinėjau pačiam mieste,kad susidaryčiau tvirtą nuomonę.Galiu palyginti tik su 66kw.Tai lyg ir dinamiškesnė.
Užsiknisau per google ieškoti atsiliepimų apie šį variklį.Nieko nerandu.Apie 1,2 ar 1,4 pilna.Kad sukurtas ilgoms kelionėms su mažom
kuro sąnaudom tai tikiu.Kadangi atšaukiau new.Octavijos komplektaciją tai iki pavasario dar turiu laiko pagalvoti.Žmona vis kniurkia,
kad jai su 66kw.sunkiai įsibėgėja ir kankina pirmą bėgį,o man kaip ir neblogai...Reiks dar prašyti testui
,bet kad galėčiau pasitrinti mieste kokias dvi valandas.Tada bus aišku.Jei neduos tai imsiu 2,0 cr
su mechanika bus rami galva.
Čia pirmas rimtesnis atsiliepimas.Testavau ši variklį su Octavija ir Golfu.Sankaba griebia iš apačios.Tas tiesa.Dėl dinamikos...gal per
mažai važinėjau pačiam mieste,kad susidaryčiau tvirtą nuomonę.Galiu palyginti tik su 66kw.Tai lyg ir dinamiškesnė.
Užsiknisau per google ieškoti atsiliepimų apie šį variklį.Nieko nerandu.Apie 1,2 ar 1,4 pilna.Kad sukurtas ilgoms kelionėms su mažom
kuro sąnaudom tai tikiu.Kadangi atšaukiau new.Octavijos komplektaciją tai iki pavasario dar turiu laiko pagalvoti.Žmona vis kniurkia,
kad jai su 66kw.sunkiai įsibėgėja ir kankina pirmą bėgį,o man kaip ir neblogai...Reiks dar prašyti testui
,bet kad galėčiau pasitrinti mieste kokias dvi valandas.Tada bus aišku.Jei neduos tai imsiu 2,0 cr
su mechanika bus rami galva.
reiktu tau rs'a prabandyt tai nebegalvotum apie kitus variklius :D
Čia pirmas rimtesnis atsiliepimas.Testavau ši variklį su Octavija ir Golfu.Sankaba griebia iš apačios.Tas tiesa.Dėl dinamikos...gal per
mažai važinėjau pačiam mieste,kad susidaryčiau tvirtą nuomonę.Galiu palyginti tik su 66kw.Tai lyg ir dinamiškesnė.
Užsiknisau per google ieškoti atsiliepimų apie šį variklį.Nieko nerandu.Apie 1,2 ar 1,4 pilna.Kad sukurtas ilgoms kelionėms su mažom
kuro sąnaudom tai tikiu.Kadangi atšaukiau new.Octavijos komplektaciją tai iki pavasario dar turiu laiko pagalvoti.Žmona vis kniurkia,
kad jai su 66kw.sunkiai įsibėgėja ir kankina pirmą bėgį,o man kaip ir neblogai...Reiks dar prašyti testui
,bet kad galėčiau pasitrinti mieste kokias dvi valandas.Tada bus aišku.Jei neduos tai imsiu 2,0 cr
su mechanika bus rami galva.
reiktu tau rs'a prabandyt tai nebegalvotum apie kitus variklius :D
Jeigu ne paslaptis Ramieiga, kiek galutineje komplektacijoje gaunasi tavo Octavios kaina? Šiandien buvau ARX'e tai užmačiau labai simpatišką mėlyną Octavią RS dyzeliuka su mechanine greičių deže, gan neblogai sukomplektuotas, šiek tiek išsiskiria iš kitu Octavijų savo minimaliu sportiškumu, vidaus, išorės apdaila ir pan. Ir visą ši gėri gauni už 82 000 LT. Vidutinės sąnaudos 5,7 ltr. / 100 km. ir žmonai patikų ir tau tiktų, sakyčiau idealus variantas tarp sportiškumo ir ekonomiškumo :) Butų finansinių galimybių rimtai pats pasvartyčiau dėl dyzelinio RS'o pirkimo.
Čia pirmas rimtesnis atsiliepimas.Testavau ši variklį su Octavija ir Golfu.Sankaba griebia iš apačios.Tas tiesa.Dėl dinamikos...gal per
mažai važinėjau pačiam mieste,kad susidaryčiau tvirtą nuomonę.Galiu palyginti tik su 66kw.Tai lyg ir dinamiškesnė.
Užsiknisau per google ieškoti atsiliepimų apie šį variklį.Nieko nerandu.Apie 1,2 ar 1,4 pilna.Kad sukurtas ilgoms kelionėms su mažom
kuro sąnaudom tai tikiu.Kadangi atšaukiau new.Octavijos komplektaciją tai iki pavasario dar turiu laiko pagalvoti.Žmona vis kniurkia,
kad jai su 66kw.sunkiai įsibėgėja ir kankina pirmą bėgį,o man kaip ir neblogai...Reiks dar prašyti testui
,bet kad galėčiau pasitrinti mieste kokias dvi valandas.Tada bus aišku.Jei neduos tai imsiu 2,0 cr
su mechanika bus rami galva.
Jeigu ne paslaptis Ramieiga, kiek galutineje komplektacijoje gaunasi tavo Octavios kaina? Šiandien buvau ARX'e tai užmačiau labai simpatišką mėlyną Octavią RS dyzeliuka su mechanine greičių deže, gan neblogai sukomplektuotas, šiek tiek išsiskiria iš kitu Octavijų savo minimaliu sportiškumu, vidaus, išorės apdaila ir pan. Ir visą ši gėri gauni už 82 000 LT. Vidutinės sąnaudos 5,7 ltr. / 100 km. ir žmonai patikų ir tau tiktų, sakyčiau idealus variantas tarp sportiškumo ir ekonomiškumo :) Butų finansinių galimybių rimtai pats pasvartyčiau dėl dyzelinio RS'o pirkimo.
Nebrokinu RS.Žadama išleisti 2,0 tdi CR 4x4 suderintą su DSG.Variantas įdomus,laiko turiu,palauksiu.
ARX atstovybė nesiliauja manęs stebinusi.Skambina šiandien iš ryto ir praneša,kad atėjo mano užsakytoji.
Tai sakau,kas jos laukiau liepos pradžioj,kaip sutartyje parašyta.Paprašė atvažiuoti tartis.Nuvažiavus į vietą
nutarėm ,kad atvejis komplikuotas.Mano užsakymo atšaukimas neužfiksuotas raštu ir aplamai su turtinga
komplektacija jiems bus sunku parduoti.Todėl siūlo man papildomą nuolaidą nuo 78000 iki 65960 ir davė du
mėnesius pagalvoti.Atvažiavau namo ir nutariau ,kad nėra čia ko galvoti . Aišku,kad su tokia nuolaida jamu.
Dabar vėl teks duoti skelbimus apie Octavijos I pardavimą.Nu blt.balamutai,bent būtų perspėję,kad užsakymas
neanuliuotas tai būčiau pinigus prilaikęs.Dabar teks kažkur juos krapštyti,nutraukinėti sutartis ir keisti planus.
Čekai greičiausiai į Lietuvos rinką rimtai nežiūri ir nesiteikia reaguoti į ARX pranešimus.Yra kaip yra,bet
visgi norėtųsi operatyvesnės informacijos,kad nebūtų panašių situacijų.
Skandalas.Priešais stovinčiame namo balkone Pudelis tratina Koli.Kur žiūri šeimininkai.Firma pabus pagadinta.Atsiprašau,kad ne į temą.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Na bet jei pudelis tratina koli.... Bent kazkam gerai :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
77kW 105AG 4400 aps/min. 250Nm/1500-2500 aps/min.
0-100 km/h-11.8s/v max-190km/h
4,5l/100km - vidutinės 119g/km
Čia taip surašyta specifikacijoj.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Na kai jau turesi ir realiai pavazinesi lauksim pasakojimu kas ten per zveriukas ir ar popieriuje parasyti dalykai yra realus :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Man irgi bus įdomu.Šiaip mėgėjas visokias suvestines sudaryti, ypač finansines.Variklis bus man nežinomas tai registruosiu visokias išlaidas,gedimus kokius 3-5m.Paskui labai smagu reziume suvesti,daryti skaičiais pagrįstas išvadas ir t.t.Su visais mielai pasidalinsiu
savo atradimais ir gerais ir blogais.
.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Zinok labai abejoju ar bus ten kazkokiu gedimu, jei nelauzysi. Maniske jau penktus metus eina ( nuo 2006 vidurio) tai apart tepalu ir filtru keitime teko keisti tik, stabdziu lempecka 2 kart, viena artimu sviesu lempute pries pora savaiciu ir kazkokias gumas galiniam tiltui. Na aisku pas mane ji nedaug prabegus, bet per tiek laiko saugant ir priziurint eksplotacija superine pas mane ;)
edit: dar buvo airbag'as uzsideges karta, tai pakeite ta fiske po sedyne ir viskas :)
kosmetinio remonto neskaiciuoju, nes nuo manes jis nepriklauso
'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI
Taigi,pasiilgsiu savo Ožkelės.Kažkaip buvo visai smagu retkarčiais servise apsilankyti ir ką nors pataisyti.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
nu man tai visai nebuna smagu ka nors remontuoti :D
'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI
tai nepardavinek savo Ozkeles, vazinesi su nauja, o kai uzeis noras paremontuot kazka, vaziuosi su Ozkele i servisa :)
Octavia 2,0 TDI
Kad,jau kaip ir norinčių atsirado ir apsisprendęs esu.Bet,neslėpsiu tokia mintis buvo.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
pazistamas golf 6 vazineja su 1,6 tdi. Ir jis pats nezino cr ar ne. Matyt nemaciau to motoro, bet savininkas patenkintas nerealiai, sako tylus, puikiai sukasi. Pagal ideja turetu buti tas pats variklis.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Kai testavau likau tokios pat nuomonės.Žiūrint į tai kas dedasi su kuro kainom Lietuvoje tai su varikliu matyt būsiu neapsirikęs.
Anksčiau norėjau 2l DSG.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Pagal sutartį su ARX jau turiu būti gavęs savo užsakytą Octaviją.Telefonu man paaiškino ,kad neaišku kada ją begausiu,nes gamykla
atostogauja.Staigiai puoliau trinti skelbimus apie senosios Ožkelės pardavimą ir atšaukiau visas apžiūras.Vos per plauką vasarą nelikau
be automobilio.Būčiau pirštus nusigraužęs...
Šiandieną nuvažiavau į vietą išsiaiškinti.Taigi, pasirodo galiu savo automobilį sulaukti tik rugsėjį.Dar kartą padėkojau dievui,kad
nepaskubėjau Ožkelės parduoti.Na, kadangi tik rugsėjį tai paklausiau ar negaliu savo užsakymo pakoreguoti.Pakeičiau spalvą į
brilijant sidabrą.Dar užsakiau dvigubą bagažinę ir pusiau odines sėdynes.Kadangi atsirado 2L TDI CR tai užsakiau ir jį.Senąji mano
užsakymą tuoj iškomplektavo iki bazinės ir salone šis automobilis atsiras rugsėjį.Dabar beliko liepos pabaigoje pasirašyti naują
sutartį ir automobilis bus tik spalio mėn.O,aš ir neskubu,nes mano Ožkelė labai patikimai burzgia.Taigi, rašau ir vėl pradedu abejoti,
o gal visgi palikti 1,6,ar vistik 2L CR.Laiko apsispręsti turiu iki liepos pabaigos.
Vėl prašau patarimo.Abu varikliai smagūs naudoti, abu atnaujinti CR.Ekonomija kuro man nėra taip jau aktuali.Rinkčiausi patikimesnį...
Gal kas turit naujausios info apie šiuos variklius.Iš anksto dėkoju.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Imk dvilitrine, nereikes grauztis nagu, kad sunku lenkti!
'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI
Pritariu :) Nors ir 1.6 turetu uztekti eiliniui vartotojui, jei 77kw, 250nm :)
Octavia 07 1.9 TDI
na jei del kuro nereikia galvoti, tai imk 2 litrine ir nesuk galvos. Del patikimumo, tai garantija yra ir jei ka sutvarkys :)
as uz 2.0 crdi :) turesi keliolika kumeliu "zapase" :)
2007 Škoda Octavia (BLACK),1.4MPI, Ambiente, VILNIUS
gal labiau tiktu keliasdesimt :D
Octavia 07 1.9 TDI
Kaip ten benuspręsčiau su varikliu,bet automobilį gausiu ne anksčiau kaip spalio mėn.Jeigu jau neišėjo su new pasivažinėti
vasarą tai ar verta man ją užsisakinėti žiemai.Arx reiks pareikšti priekaištą ir užsisakyti pavasariui , kovo pabaigai.Patausosiu
automobilį ,o ir žieminių padangų nereiks pirkti.O,variklį greičiausiai imsiu 103KW. prisiminsiu jaunas dienas,o ir žmonelė rauti
iš vietos labai trokšta...
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Ryt 15 turėtų labai keiktis.Visą vasarą be automobilio.Nors kartą pasimokiau iš svetimų klaidų ir saviškės senos nepardaviau.Vis kažkoks
kirminas graužė...graužė...
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Oi Gintarai, tau reikia nagus nukapoti uz tokius zodzius :D Kad nebutu skodos forume zodziu CRDI :D Cia KIA taip uzvardinus savo zirzelius, is kuriu visai nieko gero, teko su 2.0 crdi pasivazineti, tai kuro valgo labai daug, traukos ne stebuklas o ir izoliacijos nulis, atrodo, kad ant variklio sedi ir vaziuoji. O skodukes yra TDI CR :)
Aisku, as cia juokauju ;)
:shy: susmaisiau :shy:
2007 Škoda Octavia (BLACK),1.4MPI, Ambiente, VILNIUS
O kas cia per nesamones apie visuotines atostogas??? Pirma karta girdziu kad visa gamykla iseina atostogauti..:) Tuo labiau kad mano uzsakyma prieme geguzes 17 ar 18, o nauju masiniuku dziaugiausi jau po menesio. Tiesa as emiau su senuoju 1,9TDI. tai gal kazkokios problemos su naujuju varikliu tiekimu...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pagal paskutines žinias tai perkėlinėja gamyklą.Visus lauk atostogų.Pradės dirbti nuo liepos galo.
Šiaip tai informuoti reikėtų klientūrą...Bet man tai išėjo į gerą.Turėsiu progą perkomplektuoti užsakymą.
Užsinorėjau DSG,stiklo paketo...
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Kai testavau Octaviją tai šitas daikčiukas man aiškiai maišė perjunginėti bėgius.Paklausiau vadybininko ar negalimo jo nuleisti žemiau.
Pasirodo ,kad jis žemiausioj padėtį.Teko pakelti dangtį ir tokioj padėtį vairuoti.Teks atsisakyti Elegance komplektacijos,nes joje
Jumpo Box privalomas.Įdomu ar čia tik man ši dėžė maišo ar ir dar kam nors.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Pradžioj tas porankis ir man kabindavosi, bet pripratau ir jis labai liuks patapo, netgi ne žemiausioj padėty stovi.Kiek pastebėjau daugumai kas pas mane sėdasi už vairo svetimkūnis jis, bet man tai jau geras daiktas, pavažinėsi priprasi, o plius dar ir pasidėjimo vieta gera.
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
Nuvažiavau į ww atstovybę tikėdamasis rasti Golpą 1,6 TDI CR 7 DSG.Vadybininkas galėjo pasiūlyti tik 2.0 Passat 6DSG.
Nuostabus aparatas,bet juo esu važinėjęs.Kadangi smalsauju apie1,6 tai sėdau į Golpą su mechanika tikėdamasis sulyginti su
analogiška Octavija.Golpe porankis nemaišo,geriau įtaisytas.Variklio iš vis nesigirdi.Išvažiavus į plentą spustelėjau gaziuką ir per
5-7 sek.nuo 80 pasiekiau 150.Variklio kančių nesijautė,garso taipogi.Tik veidrodėliai šniokšti pradėjo.Tie Dūkštu apsisukom ir
atgal.Na, negaliu prisikabinti prie variklio nors ir noriu tai padaryti.Labai jau elastingas.
1,6 TDI CR
Mieste 5,7 A 5,6
Plente 3,9 A 4,2
Vidutinės 4,5 A 4,7
2.0 TDI CR
Mieste 6,3 A 7,0
Plente 4,3 A 4,6
Vidutinės 4,9 A 5,4
Įdomu tai,kad ,kad mieste 1,6 TDI CR 7 DSG naudoja kuro mažiau negu su mechanika.Vadybininko teigimu su šiuo DSG ir važiavimas
dinamiškesnis.Ir kaip man tuo įsitikinti jei atstovybės neįsigyja šių aparatų.Brangu,žmonės perkasi 1,4 benzą su mechanika.
Niekaip negaliu pamiršti prieš pora metų atlikto testo su TDI 2.0 6DSG.Visgi koks didelis tai komfortas...
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Beje, Oktavijoj vos girdisi burzgimas.Toks... malonus ausiai.Golfe tylu kaip grabe,net nejauku.Pora kartų
užgeso variklis iš neįpratimo prie sankabos tai ir pastebėti sunku. Su CR sankaba nuo apačios griebia,o
maniškė Ožkelė kažkur apie vidurį.Kai grįžau prie savosios pradžioj pamaniau kad ji sugedo,sankabą
atleidinėju nuo apačios ,o auto stovi.Prie sankabos greitai priprantama...,kaip ir prie visko kas gera...
Gavau pasiūlymą iš ww 175000 už golfą su 1,6 TDI 7 DSG su nuolaida
Analogiška Oktavija Ambiente ir solidžia komplektacija gaunasi apie 71000 su nuolaida.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Man asmeniskai 6 golfas visiskai nepatinka, tik jo vidus fainas ganetinai.. o siaip ne... Octavia man kazkaip priimtinesnis variantas, isvaizdos, vietos atzvilgiu. Vis gi nebus golfe octavios dydzio bagazines :D
Octavia 07 1.9 TDI
Sutinku,man irgi Oktavija priimtinesnė.Be to nenoriu gryno vokiečio.Jau turėjau Passat....užtenka.Šiaip prie Golfo sunku prisiknisti,
nepatiko tik pavarų svirties bumbulas.Mažas,kaip stalo teniso kamuoliukas,neguli delne.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Sudomino stiklo paketas automobiliui.Kaina 3000.Privalumai-sunkiau išmušti,žiemą laiko šilumą,vasarą vėsą,garso izoliacija.
Vadinasi tauposi kondicionieriaus darbas,kuras...Pagamintas iš dviejų stiklo plokščių su plona permatoma metalo folija per vidurį.
Tiek pavyko išversti iš kažkokio forumo.Toliau ėjo ginčai dėl mobilaus tel. skambučių.Buktai automobilyje su stiklo paketu mob.
neveikia.Nepriima ir neperduoda skambučių būtent dėl tos metalo folijos.Jei teisingai pasisekė išversti.Gal pas forumiečius daugiau
žinių šiuo klausimu ar žinot kur galima pasiskaityti.Kažkaip abejoju ar ARX gaučiau daugiau info šiuo klausimu.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
o nera arx nei vienos masinos su tokiu paketu? atsisedai ir ziurek ar dingo risys ar ne.
Octavia 2,0 TDI
Pas forumieti Marciusx stiklo paketai stovi.
-------
07' RS
Labas,
taip pas mane jie yra. kadangi nesu turejes octavijos be tokiu stiklu tai nzn kaip juntama tai yra. Taciau lyginant su VW Pasatu ar VW Touranu tikrai ryskiai maziau girdisi vejo svilpimas ypac vaziuojant 150 -200 km/h. Saule taip pat kaitina ryskiai maziau. Zinoma juk gali ir gera plevele uzsiklijuoti uz kelis simtus Lt atliks ta pacia funkcija. Kiek procentu IR sumazina sie stiklai nzn... Del mob signalu kazkoks mitas :) nieko jie nesusilpnina. Visad gali paimti originalia mob tel instaliacija, jei imsi nepagailek Lt kad butu Bluetooth, pas mane ner tai reikia adapteriu skirtingiems tel. Del radaru isvis nieko nzn, jau ne karta mentams susimokejau uz greiti Kaip ir kiekvienas originalus navarotas yra gerai, o tau jau galvot ar gali tiek palengvinti pinigine... Patarciau uzsisakyti vidini ir soninius tamsejancius veidrodelius, sita dalyka l daznai naudoju super reikalas! Mmm... dar daznai tenka naudoti: sildomas sedynes, oda su per viduri medziaga irgi l patogu ziema nesalta, vasara nekarsta, beabejo xenonai, auto lempu ir skydelio ijungimas nors lempos pas mane pastoviai sviecia, taciau ijungia skydeli vakare, lietaus sensorius taip pat patogu. Galvok kas tau svarbiausia... :)
Man svarbiausia,kad rasčiau auto ten kur palikau...
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Čia tai geras.Bus tau ARX su paketu...Ten paskutiniu metu net test-draivams nebeturi...Viskas parduota...
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Paklaidzhiojau po octinfo.com ir radau tokia nuomone apie 1.6 CR'a:
Octavia 2 1.6 vs. O2 1.6 CR TDI
The engine warms up rather slowly, even at 23-24 Celsius outside temperature. At urban speed limit (50 km/h) the engine can not take the 4th gear, because revolution is under 1500 1/min. and it wakes up rather slowly. It's funny to cruise in the city in 3rd gear with a diesel engine! The engine is silent enough. It feels weaker than the 1.9 PD-TDI unit. In my opinion is, it's weaker than the 1.6 8V petrol engine. This engine is designed for long journeys on main roads, I suppose, with extremely low fuel consumption. It does not feel dynamic at all and the price gap between this and the petrol engines are rather high. The clutch is set to connect the wheels and the engine immediately, as you start to release the pedal - not like the cars with petrol engines. Maybe, just for the reason to feel the car more dynamic?
Kazka cia nusisneka apie 3-ia begi, niekad gyvenime mieste, kur limitas 50km/h, nesu vaziaves 4-tu begiu.
Gal kas stiprus angluose ir išversti gali...
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
esme butu tokia:
isila leciau, net esant 23-24 T lauke. 50 km/h vaziuojant 4 begiu geriau nesinaudot, nes apsukos ties 1.5krpm ir sunkiai isibegeja. Variklis pakankamai tilis. Silpnesnis nei 1.9 PD-TDI. Netgi autoriaus nuomone silpnesnis uiz 1.6 V8 benza. Sis variklis sukurtas ilgoms keliones magistraliniais keliais, su mazomis kuro sanaudomos. Visiskai nedinamiskas ir kaina uz benzo ganetinai didesne. Tipo dar sankaba astresne.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Cia kazkieno nuomone ir tiek, su kuria galiu pilnai gincytis :)
Čia pirmas rimtesnis atsiliepimas.Testavau ši variklį su Octavija ir Golfu.Sankaba griebia iš apačios.Tas tiesa.Dėl dinamikos...gal per
mažai važinėjau pačiam mieste,kad susidaryčiau tvirtą nuomonę.Galiu palyginti tik su 66kw.Tai lyg ir dinamiškesnė.
Užsiknisau per google ieškoti atsiliepimų apie šį variklį.Nieko nerandu.Apie 1,2 ar 1,4 pilna.Kad sukurtas ilgoms kelionėms su mažom
kuro sąnaudom tai tikiu.Kadangi atšaukiau new.Octavijos komplektaciją tai iki pavasario dar turiu laiko pagalvoti.Žmona vis kniurkia,
kad jai su 66kw.sunkiai įsibėgėja ir kankina pirmą bėgį,o man kaip ir neblogai...Reiks dar prašyti testui
,bet kad galėčiau pasitrinti mieste kokias dvi valandas.Tada bus aišku.Jei neduos tai imsiu 2,0 cr
su mechanika bus rami galva.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
reiktu tau rs'a prabandyt tai nebegalvotum apie kitus variklius :D
'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI
Pritariu :) Maniskai 81kw prie 1500 pakankamai dnamiskas (ramiai vazinejant). O sitas 1.6 dar is sukimo momentas gal didesni :)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Nesinorėtų papildomų priklausomybių...
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Jeigu ne paslaptis Ramieiga, kiek galutineje komplektacijoje gaunasi tavo Octavios kaina? Šiandien buvau ARX'e tai užmačiau labai simpatišką mėlyną Octavią RS dyzeliuka su mechanine greičių deže, gan neblogai sukomplektuotas, šiek tiek išsiskiria iš kitu Octavijų savo minimaliu sportiškumu, vidaus, išorės apdaila ir pan. Ir visą ši gėri gauni už 82 000 LT. Vidutinės sąnaudos 5,7 ltr. / 100 km. ir žmonai patikų ir tau tiktų, sakyčiau idealus variantas tarp sportiškumo ir ekonomiškumo :) Butų finansinių galimybių rimtai pats pasvartyčiau dėl dyzelinio RS'o pirkimo.
Save patestuok....
zenonas
Nebrokinu RS.Žadama išleisti 2,0 tdi CR 4x4 suderintą su DSG.Variantas įdomus,laiko turiu,palauksiu.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
ARX atstovybė nesiliauja manęs stebinusi.Skambina šiandien iš ryto ir praneša,kad atėjo mano užsakytoji.
Tai sakau,kas jos laukiau liepos pradžioj,kaip sutartyje parašyta.Paprašė atvažiuoti tartis.Nuvažiavus į vietą
nutarėm ,kad atvejis komplikuotas.Mano užsakymo atšaukimas neužfiksuotas raštu ir aplamai su turtinga
komplektacija jiems bus sunku parduoti.Todėl siūlo man papildomą nuolaidą nuo 78000 iki 65960 ir davė du
mėnesius pagalvoti.Atvažiavau namo ir nutariau ,kad nėra čia ko galvoti . Aišku,kad su tokia nuolaida jamu.
Dabar vėl teks duoti skelbimus apie Octavijos I pardavimą.Nu blt.balamutai,bent būtų perspėję,kad užsakymas
neanuliuotas tai būčiau pinigus prilaikęs.Dabar teks kažkur juos krapštyti,nutraukinėti sutartis ir keisti planus.
Čekai greičiausiai į Lietuvos rinką rimtai nežiūri ir nesiteikia reaguoti į ARX pranešimus.Yra kaip yra,bet
visgi norėtųsi operatyvesnės informacijos,kad nebūtų panašių situacijų.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
na vistiek sveikinimai su nauja masina, nuolaida gera ( 8
candy white rs
Artistai, juk sumos ne simtais, o desimtimis tukstanciais, sitaip negalima daryti, bet nuolaida tikrai ispudinga, sveikinimai :)
Puslapiai