Sveiki, jau kelintas kartas pastebejau kad ka kažkiek laiko (ne pastoviai) pradeda kazkas cypti po kapotu. Garsas kaip dirželio cypimas. Cypi nebutina prie susuktu ratu. Cia turbut kazkas susije su vairo stiprintuvu. Ar jau laikas man sunerimti? Kas galetu buti tokio cypimo priezastim?
Kazkas cypia
Pen, 2010-05-07 16:01
#1
shadow1
Offline
Last seen: prieš 7 metai 4 mėnesiai
Joined: 2009-12-17 13:05
Kazkas cypia
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
Vairo stiprintuvas dažniausiai ūžia, taigi manau laikas patempt dirželį arba jį keisti
Naujos Škoda dalys
Informacija teikiama ir uzsakymai priimami zemiau nurodytais kontaktais arba PM.
86trys001113
868trys66525
Gal cypia kartais sukant vaira(vaziuojant)? Itariu,kad gali buti dirzelis vairo stiprintuvo :)
Octavia 07 1.9 TDI
Kiek pastebejau tau kazkur issukant pradeda cypti ir po to net tiesiai vaziuojaqnt dar cypia kuri laika. As taip pat itariu dirzeli, tikiuosi tik tokia beda ;)
Pradžiai patempk generatoriaus dirželį,ir pradėk dairytis naujo akumo.Pasenes akumas reikalauja didesnės įkrovimo srovės,atatinkamai dirželis greičiau susidėvi ir atsipalaiduoja.Pagal tavo paaiškinimą maždaug toks turėtu būti pasamprotavimas.
zenonas
Kiek ziurejau dirzelis normaliai itemptas o akumas sia ziema pakeistas, tad abu variantai atkrenta. beje dirzelis pakeistas pries gera pusmeti tad dirzelis taip pat geras. Manau cia gal siaip kas nors uzplaukia, nes pakolkas tas cypimas tik retkarciais atsiranda.
o negali buti pacio generatoriaus ta vadinama sankaba- rolikas per kuri sukasi dirzas, pas mane toks bajeris buvo, pagirgzdejo kuri laika ir uzsiklinijo ta sankaba, teko lupt generatoriu ir tvarkyti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Ko gero tas variantas arčiausiai tiesos,jeigu visa kita normoje,bet ir pats nemaloniausias.
zenonas
nieko tokio baisaus 350lt originali sankaba arba uz 150lt argentinietiska + tuo paciu rekomenduociau pasikeisti guolius ir sepetelius su darbu apie 120lt ir dar nuemimas ir pastatymas generatoriaus :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Ta sankaba kainuoja apie 100lt as ir keiciausi, tiesiog nusipirkau ja ir nuvariau pas meistriukus kur tvarko generatorius ir jie man uz 20lt permontavo.Bet problema gali but kitokia,ispradziu nuimk dirza ir patikrink visus guolius bei itempeja nes nebutinai sankaba gali uzt,gali buti ir paprastas guoliuks.sekmes :)
1999 octavia combi 1.9Tdi 81kw
siandien pastebejau dar viena dalyka, kad cypti pradeda kai ijungi konicionieriu. Tai cia turbut kazkas susije su kondiske. Cypia dazniasiai prie nedideliu apsuku. Ar yra ten kazkoks dirzas ar pan.?
generatoriaus dirzelis ir suka gener., vairo stiprintuva ir kondiske apima taip pat
Naujos Škoda dalys
Informacija teikiama ir uzsakymai priimami zemiau nurodytais kontaktais arba PM.
86trys001113
868trys66525
Jau sutariau kita savaite varysiu pas meistrus tai gal ka ir pasakys, nes ir vaziuoklei kazkas biski barsket pradejo. tad nusimato biski islaidu remontui.
Kaip baigėsi istorija?
Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???
matyt nesibaige
Istorija is tikro nesibaigė, kalbėjau su meistru tai sakė, kad reiktu dirželį pakeisti ir žiūrėti ar cypia ar ne. Jei tas nepadės tada gali būti dirželio įtempėjas. Kadangi jisai automatinis ir nereguliuojamas tai tik keisti (reikalui esant). Dirželį keičiau pries 8 men. (bent jau turėjo pakeisti servise) tai kažkaip dar nesiryžtu keisti. Be to tas cypimas tik retkarčiais atsiranda, todėl kolkas važinėsiu. Kai pradės dažniau cypti tada ir žiūrėsiu.
Sveiki. Pas mane irgi kaz kas cipia. Bet nevaziuojant. Kai salta varykli uzkuriu,eina garsas lig tai dirzelis trinasi. Tas cipimas nepastovus,kas 1~2sec eina. Ir gasas dingsta dirbant varykliuj kaz kur po dvieju minuciu. O paskui visa diena viskas tvarkoi. Garsas atsiranda kiek viena karta kai saltas varyklis. Ziurejau varyklio skiriuje,nieko neradau. Atrodo garsas sklinda nuo kazkokio mechanizmo. Gal kam buvo panasiai?
o ir pas mane irgi kaz kas cypia. Bet nevaziuojant. Kai salta varikli uzkuriu,eina garsas lyg tai dirzelis trinasi. garsas nepastovus uzkuriant 1-2 sek, o poto viskas normaliai. gal jau laikas dirzeli keist? o gal su degimu kazkas? ir aplamai kai auto uzvedu tai ne is kart uzsiveda po kokiu 4-5 prasisukimu..idomiai
Kazkuris itempejes bus, laikas dirzus keisti. Kaip pirkau savo dvi praeitas masinas, tas garsas buvo, pakeitus dirzus su itempejais, visi garsai dingdavo
Dirzelis pas mane pries menesi keistas.Bet itempejas senas. Reikes tada ji irgi keisti
na jei dirzus keiti tai ir itempejus keisk :) Nebent pats keiti ir keitimas tau nieko nekainuoja :) Jei jau tvarkyti, tai tvarkyti iki galo ;)
Taip keiciau pats. Apie itempeja pamirsau :)
gali buti ne pats itempejas o ten ant generatoriaus dirzo itempejo stovi toks ale amortizatoriukas tai jis gali dar skleist toki garsa pabandykit pries kurdami masina atidaryti kapota tada uzvest ir tada su ranka paspausti ant to amortizatoriuko ir paziuresit ar jis nes pas mane analogiska problema, o dar labiau cypia kai kondiske ijungi, pabandykit bent zinosit.
1999 octavia combi 1.9Tdi 81kw
Aciu jums.Ryte paziuresiu ta amortizatoriu
Dirzo keitimas - pirmas darbas nusipirkus masina. Kartu tai butu ir filtru bei tepalo keitimas. Apie uzvedima yra atskira tema.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
:p
Sveiki,
Prisijungsiu ir as prie sitos temos. Pries pora dienu uzsikures skoduke, is po kopoto, isgirdau nemalonu ciksejima, vos ne traskejima, is karto atsidariau kapota, bet net neissivaizduoju is kur sitas garsas sklinda. Gal kam panasiai buvo??
Kitas klausimas, kokiomis priemonemis issukti nuluzusi varzta is sakes (vaziuokleje). Bandydamas pakeisti stabilizatoriaus traukele, nulauziau varzta... Ar gali kas nors atsitikti, jei kuri laiko be traukeles vazinesiu?
Dekui uz komentarus
Man atrodo nusisnekejau, su klima nieko bendra tikriausiai
Imetu video, nors ir nelabai tas caksejimas jame girdisi..
http://www.youtube.com/watch?v=Z9ca6t-ax40
Dar vienas dalykas, kai tik gaza truputi paspaudi (1:02), lyg ir kazkokia sklende atsidaro, kai atleidi gaza - uzsidaro. Kas tai? Taip turi buti?
Niekas neturit jokiu minciu?..
Greiciausiai, Egi busi teisus. Amortiko tvirtinimas, pazymetai raudonai, turi laisvumo is gumos. Na ji prilaikant kazkiek garsas sumazeja, bet ne visiskai. Man ji pati reiktu keisti, ar tik ta gumele uztektu? Masinos rida ~260k km, tai nera mazai, gal butu ne pro sali ta amortika nauja nusipirkti, ar bent jau is zymiai maziau pralekusios masinos, ka manot? Ar jie negendantys?
Dar vienas dalykas si sklende ant laisvu apsuku turi buti pradaryta, ar uzdaryta? Nes truputi pirstu praverus, kaip ir jauciasi, kad variklis graziau dirba, bet labai nezymiai.
Tu ja pamegink uzdaryt is suprasi :) Ja uzdarius, nepakliuna oro ir gesta variklis. Jei pajudinus pradejo geriau variklis dirbti, siulyciau visa EGR voztuva nuimt ir isvalyt. Kartu su oro paemimo kolektorium.
stai taip atrodo uzterstas EGR
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
tie tempejai generatoriaus yra liga, o blogiausia, kad atskirai nesikeicia, keiciasi visa ta kojele su guoliuku (kaina apie 200lt)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Cia naujo ar deveto?
Dar tokia mintis sove, gal gali buti generatoriaus koks guolis? Nes duodant gazo, salone lempute prigesta, toks vaizdas susidaro, kad nepakanka itampos.
Imetu dar viena video, kur geriau girdisi tas garsas:
http://www.youtube.com/watch?v=rELteP366uc
Del generatoriaus itempejo- tai naujo kaina apie 200lt, deveto pirkti neverta nezinia kiek jis gyvens, na nebent kokia 50lt moket.
O del garso tai galiu pasveikinti, pas mane buvo ta beda, cia mirsta generatoriaus sankabinis guolis, ant kurio dedasi dirzas, pagrindinis vargas yra generatoriaus nuemimas nes ten vargu nemenkai tik isimti apie valanda uztrunka, jei pas tave yra kondicionierius tai generatoriu isiminek per virsu, o jei nera kondidsino galima ir per apacia ji istraukti (2 kartus sita dziaugsma apturejau), o tas sankabinis guolis nuo 130 iki 300lt kaina. Iskarto patarimas- kapitaliai remontuoti generatoriu (keisti guolius, sepetelius ir t.t.) sito dalyko kaina apie 150lt, tada ji ramiai kisti atgal, kad daugiau nereiktu vargti isiminejant.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tai turbut nauja generatoriu pirksiu, nes man pigiau gausis. O jie vienodi, jei yra kondikse ar jos nera?
va toki daikta radau, idomu man tiktu?
http://cgi.ebay.co.uk/NEW-ALTERNATOR-SKODA-Octavia-1-9-TDI-97-04-/250632944702?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a5ae33c3e
cia skirtumas tik del generatoriaus nuemimo butu, o siaip tik benzininiai nuo dyzeliniu generatoriu skiriasi savo galingumu. Manau, kad tiktu tas generatorius, bent taip raso tenai.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
na tas guolis kainuoja kuri tau riekia pakeist 150 lt geros firmos.nuimt nera sunku. nuimi nuvezi ten kur taiso ir paprasai perdeti ta sankaba uz 20lt ir idedi atgal. o gen itempejas tas garuose 150lt-180lt
1999 octavia combi 1.9Tdi 81kw
Stiopa, biski viena smulkmena praleidi- Serano ne lietuvoje bazuojasi, o ten kur jis yra remonto kainos svarais eina :(
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Teisingai, niekas cia tokiu dalyku netaiso, taip kaip Lietuvoje, cia jei sugenda kazkokio agregato detale, keicia ji visa. Keiciau guoli galinio rato, tai pacio guolio neimanoma rasti, o reikejo pirkti visa stebule su guoliu. O jei ir taiso, tai ka tu rasai litais, tai cia tas pats svarais, todel visumoje, man pigiau iseina ji pati pasikeisti. O del nuemimo tai tikrai daug darbo, nes tiesiai ant jo stovi kndicionieriaus pompa. Speju kad be servizo pagalbos niekaip neissiversiu...
butum tu lietuvoje, butu viskas paprasciau...
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Kaip netiketai atsirado cypimas, taip ir netiketai jis dingo. Mistika...
pas mane tas pats buvo, pries tai cype, o po to tas guoliukas uzsikirto ir nebecype
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
:D
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Kaip suprast uzsikirto? Bet generatorius kuo puikiausiai pas mane dabar veikia.
Gal turi tam itakos tas, kad isemiau stiprintuva ir suba?
sankabinis guolis veikia kaip seno rusisko dviracio galinis ratas- i viena puse prasisuka laisvai i kita sustoja, cia padaryta tam, kad uzstrigus generatoriui dirzas toliau laisvai galetu suktis jei reikia neplesytu dirzo, o uzstrigus tam guoliui to prasisukimo laisvo nebebuna i viena puse, jis ir i viena ir i kita puse suskasi su generatoriaus inkaru kaip senuose generatoriuose, zinoma tai vazineti netrukdo ir krovimas del to nedingsta kaip pats matai, vat cia vienas is zenklu, kad ateina generatoriaus kapitalinio remonto laikas.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Rugsejo pabaigoje planuoju kelione i LT, tikiuos atlaikys iki to laiko :~
Jei cypdavo ir su isjungta aparatura, tai neturetu itakoti.
serano jei tu gali gaut per ebay uz tokia kaina kaip rodei tai pirk nauja tik isitikink kad tikrai generatorius.nes uz tokia kaina naujas visai norm.
1999 octavia combi 1.9Tdi 81kw
Puslapiai