Sveiki,
turiu tokią lyg ir problemą, kuri mane graužia. Turiu octavia 2008 m. ir man joje nesmagiai jungiasi visos pavaros - jungiant lyg užkliūtų už kažko, t. y. pavara įsijungia lyg per du "laiptelius". Jei pvz. riedu laisva (nuo kalno), tai po to įjungti pavarą nėra lengva - tik po kokių 2 s įstumiu ir tai nešvelniai. Buvau nuvažiavęs į Baltievą (Kaune). Tai pasivažinėjo, sakė, kad tipo truputį sunkiau, bet važiuoti galima. Kai paklausiau, ar negali būti pavarų trosai - tai veikėjas puolė ginčytis, kad jokių trosų nėra ir niekas ten nesireguliuoja (nors aš tuos trosus pakėlęs kapotą matau, matau jų griebtuvus, pavarų dėžės blokatoriiaus tam tikroje padėtyje rankenėlę). Vienu žodžiu, ar tai gali būti kažkoks rimtas gedimas (pvz., sinchronizatoriai)? Kur būtų galima kreiptis? Į atstovus (Kaunas, Vilnius) ar į kokį "garažą"?
Dėkui
Pirma reikia isiaiskint, kaip ten viskas atrodo, antra pabandyk kreiptis i arx. jei ir jie nepades, tada turiu viena senuka Kaune, tik nezinau ar jis apsiims. Man seniau sutvarke greiciu deze, bet man gedimo nereikejo ieskoti, durniui buvo aisku, kad greiciu dezei sakes, nors kiti teige nezino kas cia per gedimas.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Pirma reikia paziuret ar tie trosai kur ateina nuo perjungimo svirties neuzlausti
Kaip tą padaryti?
Kodėl jie turėtų tokie būti? Kol kas niekas ardyta nebuvo, niekas keista nebuvo, kiek matosi (oro filtras užstoja pavarų dėžę) tie trosai neužlinkę.
koks variklis
1,9 TDI PD (77 kW)
Kokia sankabos eiga? t.y. kai ji išminta ir atleidžiant kiek cm pajuda kol griebia?
Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???
Man pvz. sunkiai jungesi 1 ir 5, o R net su garsais. Klatas buvo diskatorius.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Na, centimetrais sunku pasakyti. Sakykim, kad "griebimas" yra maždaug pirmame trečdalyje nuo dugno.
Kas tą nustatė ir kaip?
man ir sunkokai junges tai trosai kur ateina nuo perjungimo svirties jie guli ant apsaugos virs duslintuvo prie variklio ta apsauga juos pakelus i virsu prilenkiau ta apsauga zemyn trosai issilygino begiai pradejo graziai jungtis
dar galima pabandyt du kartus permint sankaba jai nesingia
Tai pasivažinėjo, sakė, kad tipo truputį sunkiau, bet važiuoti galima.
***
Kas čia per meistras Baltievoj...gerai,kad dar nesiėmė tvarkyti.Brangiausiai išimti dėžę apie 300 lt.
Linkiu susirasti žmonišką meistriuką gal nereikės šios operacijos.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Servisas ir tik nuemes greiciu deze. Tiklsiau garaziukas, bet hebra uzsiima tik dezemis.
na dar pries tai uosvis sake, kad kazkaip kreivai sankaba minasi.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Pas mane sankaba minasi normaliai (nekreivai :) ). Su sankaba jokių problemų kaip ir neturiu: užtraukiu rankinį ir bandau judėt pirma pavara - mašina sėda ir gęsta, sankaba nebuksuoja.
Na nei tu eni asnesam meistrai. Man irgi su sankaba viskas gerai buvo, nei buksavo, nei atrode kad kreivai eina :) Bet kuriuo atveju, darbu seka manau butu tokia:
1. patkrinti ar nekliuna trosai einantis nuo perjungimo svirties link greiciu deze.
2. nuimti greiciu deze ir paziureti smagrati, diskatoriu, sankabos diska ir isminamaji guoli.
3. ardyti greiciu deze, gal ten kas ne taip.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Baltieva, ARX tą atlieka? ar žiūrėti kur kitur?
mašinai neperseniausiai garantija baigėsi...
Baltieva isvis pamirsk. Kausai jie
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Pasidomek kainas, tada spresk. Gal kas is forumieciu gera meistra parekomenduos kaune.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
pakeiskit dezej tepala jai dar jo ten yra :)
jai butu parejus deze tai dzerktu mestu begius cia gali but paplyse diskatoriaus lopos arba isminamas guolis pilnai neismina sankabos ir is inercijos laiku nesustoja dantracei
Tepalai rigi galimas viariantas, bet labai abejoju. Seip, dezes problema neveltui paskutiniu punktu uzrasiau, bet joje irgi gali buti beda.
Seip dar vienas pastebejimas, stovint lygioje vietoje, isminus sankaba ir atleidus stabdi bei jungiant begi, ar masina kiek nors pajuda? Tada gautusi taip, kad sankaba nepilnai atjungiama nuo smagracio. Cia mano pamastymai :)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Ne, mašina nepajuda.
Man rodos (spėju), kad tai gali būti susiję su pavarų trosais ir jungiant ne visai tiksliai pataikoma į pavarą.
Bet gali būti ir ne taip. Todėl ir rašau norėdamas sužinoti kitų nuomones, galbūt kažkas panašiai "kankinosi"
Šiaip klausimą tada tokį suformuluočiau: ar stovint išjungtu varikliu pas čia komentuojančius pavaros junginėjasi idealiai? Tiesiog jungi bet kurią ir įkrenta be jokio pašalinio pojūčio?
Pas mane kartais 1 pavara sunkiai jungiasi, kai tik nusipirkau masina tai labai jau nervino tas dalykas, bet dabar pripratau ir kažkaip normaliai.
pas mane 1, 3 ir 5 posunkiai jungiasi. Bet tiksliai zinau kad trosas kaltas, nes kai buvo nueme deze, nesureguliavo. Taip pat R, nes jungiant reikia siek tik patraukti link 2 begio, kad i sona pasistumtu. Taip suprantu, kad vienas trosas per toli, arba per arti priverztas.
Bet Zmoguz, surasiau seka ka nuo ko tikrint :) Ties kazkurio tikrai sustosi :)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
pas mane irgi 1 ir 5 posunkiai jungiasi (sakytum dantratis i dantrati nepataiko ) , aisku nera kad pastoviai, kitakart pavazinejus didesniu greiciu pradeda normaliai junginetis , truputeli nejauku kad nebutu gedimas greiciu dezeje , dar galvoju gal tepala pabandyt pakeist , vienam buvo padeja tik pas ji buvo automatine deze
Pala pala. Nemaisykim sunkaus ijungimo ir kaip tu sakai dantratis i dantrati nepataiko. Jei jau nepatakytu tai tu tikrai apie tai isgirstum ir net pajaustum. O cia kaip suprantu eina kalba apie fiziskai sunku ijungima, be pasaliniu garsu. Is cia ir isplaukia, kad tai viskas vyksta iki greiciu dezes dantraciu. Tai tikrai yra budinga problema. Jau apie tai buvo kazkuri tema.
ne nu garso nera , stipriau pastumt reikia ir isoka , be pasaliniu garsu , stumi legvai ir tada stipriau dastumt reikia , sakytum kaskas maisytu
kas kiek laiko/kilometru tepala mechaninej dezej reiketu pakeisti ?
gaminojai nenurodo tokio dalyko, galima suprasti, kad jie amzini :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
http://skodaklubas.lt/forum/bendras/greiciu-dezes-tepalu-keitimas
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
2008 metu auto manau ne tepaluose kaltė, liktais ankstoka butu keisti. (Jei pvz. riedu laisva (nuo kalno), tai po to įjungti pavarą nėra lengva - tik po kokių 2 s įstumiu ir tai nešvelniai.) manau jeigu šioje situacijoje butu pergazavęs bėgis laisvai įsijungtu
2011 Octavia 1.6 TDI CR DPF
Esu bandęs dvigubą sankabos mynimą, pergazavimą jungiant žemyn ir pan., nelabai padeda.
Pavaros prastai jungiasi, kai mašina šalta (oro temp. pvz. +5 ir žemyn). Kai apšyla (po ~ 20 min važiavimo) - pavaros jungiasi neidealiai, bet geriau. Kai dabar šalčiai ~ -20C, tai pirmas 10-15 min. važiavimo atrodo, kad visai be tepalo dėžėj važiuoju...
Turiu problemele...
Atsirado kaukimas is greiciu dezes, bet kaukia tik imetus begi atleidus gaza, pvz nuo kalno. Gazuojant nieko nesigirdi. Pirmiausia pasigirdo uzimas atleidinejant gaza pries perjungiant begi... buvo itarimas kad uzimas minant sankaba, bet pavazinejus ir "patyrinejus" garsa paaiskejo kad labiausiai girdisi atleidinejant gaza. Pavaros jungiasi gerai.
Gal kam teke susidurt su panasia problema? Ar ardyt greiciu deze ar zet sankaba?
Serviso pasiulymas - imam deze ir ziurim.. o ras ar ne uz nuemima uzdejima reiks moket..
Škoda Octavia Elegance 2007 1,9 TDI 77KW
Deja,bet dėžę teks nuimti.Kažkur apie 300 lt.kainuos.nuėmimas,uždėjimas.
Keistoka,kad 07m.auto problema su dėže.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
07, bet jau 145 000 nuriedeta...
Škoda Octavia Elegance 2007 1,9 TDI 77KW
Ir norisi suzinot ka reiktu patikrint pries deze nuiminejant.. dar turiu vilties kad ne dezej problema. Neesu susidures isminamo guolio problemom, kokie siptomai sitos problemos?
Škoda Octavia Elegance 2007 1,9 TDI 77KW
kai ismini turi nebesigirdeti uzimo- pagrindinis ismminamojo guolio mirties pozymis
manau gali pabandyti pasikeisti tepalus, ar bent ju lygi pamatuoti dezeje.
o jei jau nieko kito nerasi tai vazinek toliau ir viskas, padides uzimas tada lupsi lauk ja
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Turiu klausima. Ar pas visus uzdejus koja ant sankabos ijungtu varikliu laisva eiga jauciasi lengva vibracija sulyg variklio apsukomis? Vibracija jauciasi tik tol,kol pradedi isminti sankaba, Siek tiek ismynus paskui ji dingsta. Siaip pasaliniu garsu nera tiek ismynus, tiek neismynus sankabos. Kas cia galetu buti jei tai gedimas?
Škoda Octavia 2006m. TDI 1,9l. 77kW BXE
Geras klausimas :D rytoj atsakysiu, siaip lyg ir nejauciu vibracijos :) Stabdant jauciu, bet cia jau disku problemos pas mane :)
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
yra ta vibracija, kaip tik paziurejau neseniai perskaites tavo posta. ir taip nuo pat pirmos dienos, kai vazineju su octavia :)
Vibracija yra pilnai nuspaudus sankaba.. bet jinai tokia silpna, kad nesuku del to galvos.
Škoda Octavia Elegance 2007 1,9 TDI 77KW
Sveiki, isnarsiau visa foruma tad manau cia tinkamiausia vieta pasiteirauti ka daryti.. skoda superb 2003m mechanine greiciu deze.. zodziu ziema per salcius uzsalo greiciu tepalas ir niekaip negalejau ijungti begiu..tad per prievarta vos ne vos ijungus nusigavau iki serviso ir ten isleido ta bloga tepala(sake kad gelsvas net jau buvo) ir pakeite nauju.. Kadangi per prievarta jungiau begi tai ir sankaba prisvilinau(jautesi kvapas apie menesi salone).. zodziu esme tame kad po pakeitimo tepalu lengviau jungesi begiai, bet greiciau vaziuojant arba atleidus gaza girdisi uzimas.. beje vaziuojant palenkus begiu perjungimo svirti uzimo garsas pagarseja ir taip tesiasi jau pora menesiu. atrodo kuo toliau tuo labiau uzimas girdis. Kas tai gali but? Planuoju varyt i servisa, kad patikrintu, bet nezinau net ka prasyt tikrint: ar sankaba ar greiciu deze?
prasyti ziureti kas uzia, o ne konkreciai kazkokia dali
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Stringa begių svirtis ties 1 pavara, iš 1 pavaros perjungti į 2 svirtis nenori pereiti, atrodo užtringa. Stipriau spaudžiu sankaba arba išminu ir dar karta bandau. Nevisada taip buna bet vis dažnėja. Variklis 2.0 tdi 103 kw 1Z5 metai 2009. Turbūt ne kulysos remonto čia reikės?
jai nat uzgesintos taspats tada gal kulisa, jai tik uzvestai sankaba arba hidraulika.
superb 2012 1.6 GreenLine
Ir dar toks pastebėjimas kad kai šalta tai sunkiai persijungia. Kai sušyla tepalas lengviau.
Tai gal tepalo trūksta? Arba gal pakeist tepalą būtų laikas.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
kiek ilgai gali temti cezantis pavaru dezes isminamasis guolis?
ir kokios galimos pasekmes?
ceza numini tyla. taciau vaziuojant zemom apsukom jauciasi pasalinis garsas.
čia ne išminamasis guolis..išminamasis šneka numynus sankabą, o ne atleidus...važiuok i servizą ir išsiaiškink vieną kart..ir man papasakosi, kas per beda, nes žemom apsukom ir pas mane kažkokie pašnekesiai vyksta..
octavia '14 1.6tdi
kai numini nutyla:)
kaip ir su kiekvienu guoliu prognozes negali zinooti, gali greiciau uztrigt, gali ilgiau pavazineti. Prognozes tokios- guolis uzstrigs, pratrins diskatoriu ir nebebus sankabus, blogiausiu atveju mechaniskai pazeisi deze ir ja reks keisti kartu su sankaba
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Puslapiai