Tuci, esu nuskaites parametrus su VAG-COM: stovint, ciklas mieste, ciklas trasoj normaliai vaziuojant, ir spaudziant. Veliau tai padarysiu su imontuotu OSD.
Cia aprasiau kolkas tik pirmus ispudzius, bet gal tai tik psihologinis toks barjeras. DYNO gal ir gerai testas, bet kas is to jei jis jau per daug gerom salygom atliekamas, kas is to jei tarkim OSD veikia tokiu budu. Man svarbu isitikinti, ar jis veiksmingas mano vazynejimo stiliumi.
O apie fizikinius reiskiunus kalbant, tai nepainiok reiskinio, kai oro srautas apeina kliuti, ir kai jis juda pvz siuo atveju vamzdziu. Tai yra du skirtingi reiskiniai.
Kas man sitame OSD kelia abejoniu - tai oro kelyje atsirandanti turbina ir intercooleris. Bet alieku testa ir ziuresim, arba patvirtinsiu arba paneigsiu.
Tuci, esu nuskaites parametrus su VAG-COM: stovint, ciklas mieste, ciklas trasoj normaliai vaziuojant, ir spaudziant. Veliau tai padarysiu su imontuotu OSD.
Cia aprasiau kolkas tik pirmus ispudzius, bet gal tai tik psihologinis toks barjeras. DYNO gal ir gerai testas, bet kas is to jei jis jau per daug gerom salygom atliekamas, kas is to jei tarkim OSD veikia tokiu budu. Man svarbu isitikinti, ar jis veiksmingas mano vazynejimo stiliumi.
O apie fizikinius reiskiunus kalbant, tai nepainiok reiskinio, kai oro srautas apeina kliuti, ir kai jis juda pvz siuo atveju vamzdziu. Tai yra du skirtingi reiskiniai.
Kas man sitame OSD kelia abejoniu - tai oro kelyje atsirandanti turbina ir intercooleris. Bet alieku testa ir ziuresim, arba patvirtinsiu arba paneigsiu.
Robkek tu sakai kas is to jeigu gausime tikslu rezultata? Galbut kas is to jei parasysi savo atsiliepima kad jis ale geras ir veikia gi tu tokiu paciu salygu niekada neturesi...
Antras dalykas fizika vamzdyje pasireiskia tuo labiau pats pagalvok ishsuktas oras sluoksnuojasi pagal tanki, tankesnes medziagos atsiduria isoriniame sluoksnyje... Kodel mokslininkai, inzinieriai kuria turbinas kurios veikia ne sukuriniu budu? Dabar ukiniu budu paaiskinsiu. Paimk paprasciausia mikseri, isipilk burokeliu sriubos, ijunk mikseri pamatysi kad burokeliai, sriuba prades suktis ir puodo centre sriubos bus daug maziau negu krastuose. Ka gauname? Kadangi burokeliu sriubos tankiosios medziagos sluoksniavosi puodo isoreje (nuo veikiamos jegos) susidare maziau sriubos puodo centre ir daugiau sriubos puodo krastuose, dabar pagalvok kaip sriuba keliautu vamzdziu kai ji yra veikiama ishcentrines jegos, kas butu posukyje, kas butu jeigu vamzdis susiaureja... Kai atsakysi i siuos klausimus manau ishsimontuosi OSD :D
Trecias dalykas fizika yra vieninga sistema ir joje priestaravimu nera.
Ketvirtas dalykas, gal galetumete ideti nuotrauka gamykliskai stovincio OSD?! Butu labai idomu pamatyti :DDDDDDDDDD beabejo aprasykite masinos modeli marke metus varikli...
Penktas dalykas "Jūsų ECU (kompiuteris)nuskaito duomenis nuo deguonies jutiklių ir užfiksavęs pokytį nutraukia tiekiamo kuro perteklių. Būtent dėl šios priežasties mažėja kuro sunaudojimas." na bet tokio apsurdo seniai nesu girdejas
Sestas dalykas oro isiurbimo sistemoje sporte apskritai stengiasi visi sumazinti oro turbulencijas, o ce matai net visa tornada nori uzhsukti :DDDDDDDDD
Viskas mano diskusija apie OSD sioje temoje baigiasi, kadangi nenoriu irodineti tai kas yra akivaizdu, o jeigu kazhka ishdurs tai na jam pasiseke "atsipirks" tas daiktas geriausiu atveju po 15k km...
Sakai kad isuktas skystis vamzdziu bega prastai. Siulau prisipilti pilna kriauklę vandens ir istraukti kamsti. Atkreip demesi kaip subega vanduo - sukuriu. Ir cia niekas kitas, o patys fizikiniai reiskiniai taip padaro, ne mikseris, ne ranka ir tuo labiau ten nera OSD ir t.t. Ir visa tai tokiu pat budu bega per alkune ir visus kitus vamzdzius. Skystis pasirenka lengviausia tekejimu buda.
Sakai kad isuktas skystis vamzdziu bega prastai. Siulau prisipilti pilna kriauklę vandens ir istraukti kamsti. Atkreip demesi kaip subega vanduo - sukuriu. Ir cia niekas kitas, o patys fizikiniai reiskiniai taip padaro, ne mikseris, ne ranka ir tuo labiau ten nera OSD ir t.t. Ir visa tai tokiu pat budu bega per alkune ir visus kitus vamzdzius. Skystis pasirenka lengviausia tekejimu buda.
tuci, mes visi tikim, kad tas dalykas stebuklu nedaro, tiesiog patys tuo norim isitikinti :) nesam tokie protingi, kad apskaiciuotume kaip burokeliu sriuba teka per visokius masinos vamzdelius, taigi isrinkom drasiausia, t.y. Robkek, tam kad isbandyti viska naturoje, o ne isvedinejant teoremas :)
gali buti, gali ir nebuti viskas priklauso nuo n dalyku...
bet tu prisikabinai tik prie vieno dalyko ir neatsakei i kitus klausimus, pamastymus, aprasytas jo teorijas...
Tuci, as apie jo teorijas nekalbu. Dabar diskutuoju su tavim apie tavo issakytas mintis - apie mikseri ir skysciu judejima vamzdziu. Beje, lygitni skysti su dujomis - tas pats kas zapa su ferrari.
Turbulencijas sumazinti pries MAF dedamas koretas tinklelis, kuris suskaido oro srauta, kad nebutu turbulencijos ir MAF teisingai ismatuotu. O OSD turi ora paduoti cirkuliaciniu budu, nes tai posuikius iveikia sklandziau. Ar tai pasitvitins paziuresim. Trubulencija yra chaotiskas daleliu judejimas. Kuo oro srautas letesnis, tuo turbulencijos susidarymas didesnis.
as ir vel parodysiu savo neisprusima, bet kas tas dyno? :shy:
stendas ant kurio gali matuoti variklio galia, bet mums jis reikalingas ne del galio matavimo o del vienodu salygu sudarymo. tarkime 60km/h 4 pavara su OSD ir be OSD ir pagal tai ziuresime kuro kieki...
vat apie ka as ir shneku kad posukius geriau iveikia laminariniu budu judedamas oras o ne turbulenciniu. ir as kaip tik galvoju kad kuo oro srautas yra greitesnis tuo lengviau susidaryti turbulencijai
Vienaip ar kitaip siulau surinkti 10 zhmoniu ir padaryti mini meeta vimotoje kur viska vietoje apziuresime ir ishtestuosime normaliai... Jeigu veiks manau automobiliams.lt bus papildomu 10 klientu :)
stendas ant kurio gali matuoti variklio galia, bet mums jis reikalingas ne del galio matavimo o del vienodu salygu sudarymo. tarkime 60km/h 4 pavara su OSD ir be OSD ir pagal tai ziuresime kuro kieki...
Vienaip ar kitaip siulau surinkti 10 zhmoniu ir padaryti mini meeta vimotoje kur viska vietoje apziuresime ir ishtestuosime normaliai... Jeigu veiks manau automobiliams.lt bus papildomu 10 klientu :)
Palaikau įdėją, aš už tikslius duomenis ir matavimą vienodom sąlygom, nes gruodis šaltas buvo dabar kur kas šilčiau, vien dėl to kokie 0,5 ltr susitaupo)
Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???
vat apie ka as ir shneku kad posukius geriau iveikia laminariniu budu judedamas oras o ne turbulenciniu. ir as kaip tik galvoju kad kuo oro srautas yra greitesnis tuo lengviau susidaryti turbulencijai
Labai blogai galvoji. Tiesiai judantis sraigtu (gal butu teisingiausia vadinti taip) oras nera turbulencija. Turbulencija yra sukuriai judejimo plokstumoje susidarantys, o cia sukurys yra statmenas judejimo krypciai. Vo radau tiksliausia palyginima - oras juda spyrale.
vat apie ka as ir shneku kad posukius geriau iveikia laminariniu budu judedamas oras o ne turbulenciniu. ir as kaip tik galvoju kad kuo oro srautas yra greitesnis tuo lengviau susidaryti turbulencijai
Labai blogai galvoji. Tiesiai judantis sraigtu (gal butu teisingiausia vadinti taip) oras nera turbulencija. Turbulencija yra sukuriai judejimo plokstumoje susidarantys, o cia sukurys yra statmenas judejimo krypciai. Vo radau tiksliausia palyginima - oras juda spyrale.
robkek sraigtinis judejimas ir yra turbulencinis :)
As jums bandau paasikinti, kad siuo atveju sukuriama ne turbulencija, o tiesiog oro srautas eina ratu, kaip kad is ginklo issauta kulka. Pvz. tekant upei, joje taip pat matoma trubulencija, bet ji susidaro vandens plokstumoje, t.y. tekejimo plokstumujo. Turbulencija taip pat susidaro ir uz automobilio galo del slegio skirtumo.
As jums bandau paasikinti, kad siuo atveju sukuriama ne turbulencija, o tiesiog oro srautas eina ratu, kaip kad is ginklo issauta kulka. Pvz. tekant upei, joje taip pat matoma trubulencija, bet ji susidaro vandens plokstumoje, t.y. tekejimo plokstumujo. Turbulencija taip pat susidaro ir uz automobilio galo del slegio skirtumo.
Robkek pats priestarauji sau.
Judejimas juk skirtomas i laminarini (tolygus, kai srautai juda tolygiai) ir turbulentini (netolygus, kai srautai juda chaotiskai).
Tai ar tai bus oro srautas einantis ratu, viesulu ar tornadu visiskai jokio skirtumo vistiek bus priskiriamas turbulentiniam.
Mano kaip is salies nuomone butu tokia. norit suzinoti kaip ten viskas vyksta? paimat dvi slangas: viena perpjaunat per puse, per viduri imontuokit OSD, paleiskit vandeni per abidvi tokai pacia jega. dabar pasiziurekit kokioje formoje isteka vanduo is slangos? Tam, kad itikinamiau butu dar slanga susukit tiek kartu kiek susukta pas jus variklyje :) ir dar kad akivaizdziau butu galite pasiskauciuoti kelio nuostolius kurie atsiranda del turbulentinio judejimo.
Va stai ir mano trigrasis
Nelabai isivaizduojat ka noriu pasakyt. Tinkamo pavyzdzio internete nerandu. Trubulencija ivyksta tada, kai laminariai judantis srautas susimaiso. OSD teoriskai turetu laminariai judanti srauta tolygiai pasukti spirale. Nepadaryti taip kad vienas i viena puse sukasi kitas i kita.
Beje, turbulencija vamzdyje susidaro jau uz pirmo posukio, todel kad tiesiai judantis oro srautas atsitrenkia i sienele ir linijos kertasi. Nors nuo filtro iki trubinos eina potiesiai, be uz trubinos oro srautas jau bus chaotiskas.
Dėl to kad spiralia judnacio srauto kelias bus ilgesnis cia net diskusiju nereik.
ok pasakykite kur as klystu ir duokite nuoroda nes atsakymas ne as manau kitaip manes siek tiek netenkina :D
tas OSD isuka srauta, o isuktame sraute kas daros? medziagos pradeda sluoksniotis pagal ju tanki, tankesne medziaga eina i isorini sluoksni... toliau isukto srauto precesija, jei isuktas srautas pereina per susiaurejima (membrana) jis irgi pradeda precesuoti, o precesuojant ne tik pabloges uzpildymas, bet gali atsirasti ir antrinis srautas, nukreiptas priesinga kryptimi...
ok pasakykite kur as klystu ir duokite nuoroda nes atsakymas ne as manau kitaip manes siek tiek netenkina :D
tas OSD isuka srauta, o isuktame sraute kas daros? medziagos pradeda sluoksniotis pagal ju tanki, tankesne medziaga eina i isorini sluoksni... toliau isukto srauto precesija, jei isuktas srautas pereina per susiaurejima (membrana) jis irgi pradeda precesuoti, o precesuojant ne tik pabloges uzpildymas, bet gali atsirasti ir antrinis srautas, nukreiptas priesinga kryptimi...
Koks tau sluoksniavimasis pagal tanki. Is kur tau ten skirtingo tankio medziagu bus - temperatura ta pati juk. Tuo labiau jei jau sloksniuojasi, tai ir paprastai sraute pagal tanki sloksniuosis. "precesuojant " kas cia per reiskinys? O dujos judedamos skirtingo diametro vamzdziasi spaudziasi, t.t. 1 cm ilgio atkarpje, lyginant skirtingo diametro vamzdzius, tai maziasniajame duju kiekis bus didesnis.
Koks tau sluoksniavimasis pagal tanki, Is kur tau ten skirtingo tankio medziagu bus - temperatura ta pati juk.
Oras – dujų mišinys sudarantis Žemės atmosferą. Sudėtis: 78,3 % azoto, 20,9 % deguonies, 0,03 % anglies dioksido, 0.94 % argono, taip pat nedideli kiekiai vandenilio, helio, neono ir kitų dujų. Kiekviena iš šių medžiagų turi savo tankį. Taip? TAIP!
Robkek wrote:
"precesuojant " kas cia per reiskinys? O dujos judedamos skirtingo diametro vamzdziasi spaudziasi, t.t. 1 cm ilgio atkarpje, lyginant skirtingo diametro vamzdzius, tai maziasniajame duju kiekis bus didesnis
Jeigu nežinai kas yra precesija ir kokios veikia jėgos precesijos metu, tai nelabai ką ir yra toliau diskutuoti, nes tu iš esmės nesupranti :)
Koks tau sluoksniavimasis pagal tanki, Is kur tau ten skirtingo tankio medziagu bus - temperatura ta pati juk.
Oras – dujų mišinys sudarantis Žemės atmosferą. Sudėtis: 78,3 % azoto, 20,9 % deguonies, 0,03 % anglies dioksido, 0.94 % argono, taip pat nedideli kiekiai vandenilio, helio, neono ir kitų dujų. Kiekviena iš šių medžiagų turi savo tankį. Taip? TAIP!
Robkek wrote:
"precesuojant " kas cia per reiskinys? O dujos judedamos skirtingo diametro vamzdziasi spaudziasi, t.t. 1 cm ilgio atkarpje, lyginant skirtingo diametro vamzdzius, tai maziasniajame duju kiekis bus didesnis
Jeigu nežinai kas yra precesija ir kokios veikia jėgos precesijos metu, tai nelabai ką ir yra toliau diskutuoti, nes tu iš esmės nesupranti :)
Del oro sudeties ziauriai susimoviau, net geda :shy:
Precesijos nezinau, tad diskusija galim baikt. Toliau ramiai testuoju pagal savo vazinejimo stiliul.
tuci, mes visi tikim, kad tas dalykas stebuklu nedaro, tiesiog patys tuo norim isitikinti :) nesam tokie protingi, kad apskaiciuotume kaip burokeliu sriuba teka per visokius masinos vamzdelius, taigi isrinkom drasiausia, t.y. Robkek, tam kad isbandyti viska naturoje, o ne isvedinejant teoremas :)
Šaunu, Fizikas išmanom,kaip kas norim, o va su praktika yra kitaip. Tam ir darom testą, kad patikrintumėm praktikoje. Yra labai daug automobilių, kurie jau nebe pirmi metai važiuoja su OSD. Ir niekam nekyla noras jų gražinti. Kodėl?
Ne visi skaito protingas knygas ir ne pagal jas kuria savo gyvenimus. Labai daug žmonių remiasi praktika, ir patirtimi. Pagal knygas yra daug labai gerų dalykų, o praktiškai daug jų yra tiesiog sunkiai pritaikomi. Taigi palaukim rezultatų...
Ar yra kazkas panasaus i cia?
tik jauciu kainuoja maziau negu tas, kur robkek testuoja.
Kiek nuliūdino, kad be registracijos neatsidaro pažiūrėti, kas tai. Bet nėra to blogo, kas neišeitų į gerą. Negalės Ebajus pasidžiaugti, kad padidėjo lankytojų skaičius, pažiūrėkite, kiek pirkėjų, kiek pardavėjų, nesnauskite, pirkite ir turėkite. Juk matote paveikslėlyje. Atrodo puikiai, kam galvoti visi čia perka....
Gariūnuose irgi labai daug"orginalių" prekių ryškiai mažesnėmis kainomis nei įprasta. Bet pas juos nors gali paliesti apžiūrėti ir nepirkti, jei visgi nepatiko, ir supratai, kad visgi tai yra perdaug orginalas. Jei nusipirkai, tai nežinau, kaip ten su gražinimu, kai atsitokėsi, bet Ebajuje, tai bus tikrai smagu. "Vinis" ne čia. I OSD panašių gaminių yra ne vienas. Tai nėra kažkas tai išskirtinio, ar nežinomo. Tačiau tai veikia, nes patikrinta ne vieno lietuvio ar lenko ar korėjiečio. Juk automobiliai iš principo irgi panašūs, skiriasi tik dizainas, o idėja ta pati. Komfortas skirtingas, bet daro tą patį. Važiuoja iš taško A į tašką B....
Testas parodys, ar tie kurie vietoj naudojimosi tuo patobulinimu oro srauto matuoklės yra teisūs, ar tie kurie sako, kad tai neturi veikti, nes to labai reikia. To nori visi skeptikai. Itai yra galutinis ir neskundžiamas rezultatas. O jei dar prisideda naftininkų pakalikai, tai jau be abejonės yra faktas.
Dėl pabandymo ant stendo. Ne Jūs vieni to norite, bet ar žmogui, kuris realiai sutaupo to reikia? Arba tam kuris neturi jokių rezultatų, juk negalėsiu pasakyti, va dyno(lietuvoje) parodymai, turi veikti ir pigų negražinsim. V jei dar mažai, ir Dyno Vortec laboratorijos, pas juos tokie rezultatati, ir nieko nežinom. Nusiprkai ir turėk.
Nemanau, kad tai sąžininga. Neveikia, ar per mažai, išimam ir pinigai(kad ir nedideli) atgal. Neapsimoka taip daryti? Aišku, kad ne visuose automobiliuose turėtų veikti. Yra ir FSI ir GDI ir PD, ir TD ir TDi pagaliau, visur skirtingi reikalai vyksta, tuo ir skiriasi jų degalų kiekiai. Nėra vieno vaisto nuo visų ligų. Jei netiesą sakau, lai mane nutrenkia žaibas vidury žiemos. Taigi jei tinka vienam, nereiškia,kad kitas bus OSD, ar guminiais kilimėliais patenkintas.
Kas kita yra su VIMOTA. Jie darė kreives, kurios kaip č vandens lašai yra panašios į gamintojo pateiktas, tik vienas bet. Poveikis atvirkštinis. Su OSD, anot jų automobilis praranda galios ir padidėja kuro sąnaudos. Ko negalėjo įvardinti žmogus prieš tai testaves(ir ne vienas) OSD. Visi vienbalsiai tvirtino, kad rezultatai skirtingi, pas vienus geresni, pas kitus blogesni(kitaip ir negali būti, mes kaip važiuotojai esame skirtingi, skirtingi mūsų važiavimo stiliai), bet nei vienas nesakė, kad yra blogiau nei buvo. O čia Vimota atvėrė akis, ir pateškė rezultatą. Ir ką manot? nei vienas OSD nesugrižo namolėn. Nei vienas nepanoro pinigėlių atgal, nes reali nauda nugalėjo "moksliškai" pagristą.
Taigi siūlau dar įdomesnę intrigą. Idėsiu dar kad ir 5 OSD Vilniečiams tdi turėtojams. išrinksim patį pačiausią ir padarysim Dyno matavimus Vilniuje. Sumokėsim mes. Ir palyginsim su kauniečiu padarytu. Karas Vimotos ir Galingas.lt yra žinomas manau ne vienam, nors abi chebros buvo iš to pačio kiaušinio. Dabar priešai nr 1.
Asmeniškai aš tame neturiu nieko, bet itarimas, kodėl jos tokios panašios(gamitojo ir jų) mane nervina. Dėl laiko stokos to nedarėm iš karto, ir samonigai nesakau kur Vilniuje darytumėm, iš kitos pusės suprantu ir Vimotą. Čipas apie 1000lt, ir apie kuro sumažėjimą nėra net kalbos, galia tik ta kur rodo jų stendas, o čia "bambizai" už 150lt atima būsimus klijentus. Netvarka. Tegul vyrauja stipresni, nes automobiliams.lt, neturėtų įpirkti nuosavo stendo. Kad turi diagnostinius kompus yra 0. Kas kad jie mato pokyčius oro sistemoje ar kuro isisavinime. Niekas tuo nepatikės. O ir nesolidno.
Tik va blogai tie žmonės, kurie iš lūpų į lūpas perduoda gerą žinią. Galima sutaupyti ir ne brangiai.
tornadas magnetukai
Nu jeigu viskas veikia, tai kam moketi daugiau perkant lt.
Dar, jei neklystu, buvo rasyta, kad magnetukus Latviu mokslininkas isrado, nu kokie negeri tie kinieciai, jau padielkas daro ir latvi skriaudzia, aiaiai. :D
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
zinot pakrapsciau as cia savo smegeneles ir sugalvojau dar geresni degalu taupymo buda!
Jums reikes lipnios juostos ir peilio :D
1. Peiliu nuimkite stikliuka nuo spidometro (galite naudotis kumsciu arba koja)
2. Su lipnia juosta priklijuojate degalu rodykle prie konsoles
3. Istatote atgal stikliuka (susluojate gabalus ir suzeriate ten kur turejo buti)
zinot pakrapsciau as cia savo smegeneles ir sugalvojau dar geresni degalu taupymo buda!
Jums reikes lipnios juostos ir peilio :D
1. Peiliu nuimkite stikliuka nuo spidometro (galite naudotis kumsciu arba koja)
2. Su lipnia juosta priklijuojate degalu rodykle prie konsoles
3. Istatote atgal stikliuka (susluojate gabalus ir suzeriate ten kur turejo buti)
Geras nebūsiu, nes degalinėj nedirbu ir giminių ten dirbančių neturiu, ir priešai jie man. Jų dėka žudome gamtą ir patys vargšėjame, bei silpninam sveikatą, aišku savo noru ir primokėdami.
Taigi labai daug neisiplėsiu apie gamykloje įdiegiamas OSD tipo versijas.
OSD, kitaip oro srauto derintojas, montuojamas į oro srauto matuoklę. Reiškiasi modifikuojame MAF. Taigi, kaip jau buvau monėjęs seniausiame automobilyje gamyklinę radome 1990m. variklis 2l tdi ar jtdi,(senokai buvo labai neatmenu), bei pvz mersai kur 5l varikliai, senesnieji, stovi gamyklika modifikuotos matuoklės, ir kaip pvz BMW iš priekio ir iš galo. Akivaizdžiai tai nėra iprastos matuoklės. Smulkintis ir diskutuoti neturiu laiko. Arba dar tai naujos kartos gaminiai, Mitsubishi outlanderiai (dizeliai), nuo 2009m eina su panašiom. Turiu ir gyvų nuotraukų, bet jos darbo kompe, o aš šiuo metu ligoninėje, ir išleisti planuoja tik po 10 dienų. Bet ne esmė. Daro ir gamintojai gamykliškai, o jei ir nedarytu, tai butų galima suprasti. Naftininkų kišenėje sėdi. Ir nereikia svaigt, kad jie stengiasi sumažinti kuro sąnaudas. Karbiuratoriniai automobiliai tiek pat valgydavo, kaip dabartiniai.O kainos ant kiek pakilo.... O NK, kaip buvo 26%, taip ir liko. Kaip ir musų išrinktieji, kodėl priėmė istatymą kiaurą parą važiuoti su šviesomis? Papildomi litrai kuro. Kodėl visokiais įmanomais būdais trukdoma susimontuoti ledines lempas?, todėl, kad kuro mažiau naudosim....
Taip lietuvio normali pozicija, tai kaip tada nusipirkti prekę, juk skaitome gamintojo aprašymus, pvz, tiek taškų, toks vėlavimas, toks ekranas, tokio lygio atkurimas, to ar kito monitoriaus, ir pagal kišenę perkame. Juk nėra pridėta ekspertų, ar dar kokio išmislo versijos, ar testų rezultatai. Yra gamintojo aprašymas. Tikim tuo ar ne tai jau mūsų reikalas. Kaip rašė vienas alytiškis berods, nepatikėsiu ir ROBKEK testu. Ir nieko čia blogo. Juk žmogui neikrėsi per šalmą smegenų....
Tas koretas tinkleli galima vadinti OSD, nes jis derina oro srauta, bet tas oro srauto derinimas priesingas nei jusu.
Kuo jis priešingas?, ar tuo, kad kitaip padarytas? Jis taip pat suka orą, ir gaubia daviklį. Tame ir cimusas, kad padarytas gamykloje. O mes darome tą patį, tik didesniais plotais, aišku, kad ne taip koncentruotai, bet tą patį.... Pažiūrėkit Jūsų pavaizduotą matuoklę iš priekio, t.y ant daviklio yra cilindras, mažesnis, nei mūsųOSD, bet daro tą patį...
Zodziu taip, turiu as elektika Kauno alte, perskaites egio citatas is kito puslapio forumo, pasibaisejau. Signos pas juos normalios (sneku apie COBRA, tik gal tik kainos kandziojasi ir dirba tas vyrukas neatsivepes. O Ukrainoje, tik mergos neblogos ir persiku vodke.
O jei tamsta myli gamta, tai ko elektra vartoji, kompa maigai, o gal pas tave namie saules paneles sudetos ant stogo :)
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Atsakymas, sviestas sviestuotas neveikia, jeigu ką, ir jei paskaitytumėt temą atidžiau, tai net rebkek, buvo siuloma testui OSD jeigu nestovi gamyklinis.
O su Alto siuloma technika įvyko naturali atranka. Jie jos jau nebesiūlo. Ir nemanau dėl to,kad automobiliams.lt apie ją atsiliepė kritiškai, kaip ir iki šiol atsiliepiu labai kritiškai apie ebajuje siūlomą vandenilio aparatūrą. Pagrindinė masė ten yra tuštukas. O ta kuri turi elektroniką plius, nelabai radau, nors nesu šios įstaigos gerbėjas, ir ten dažnai nesimalu. Tačiau kas ten vyksta esu susipažinęs.
Kaip ir neperšu nuomonės, kad pransūziški automobiliai yra labai blogi, nes yra ir blogesnių. Bet tai žmogaus specialisto nuomonė, o ne vartotojo. Ir ji be abejonės labai skiriasi.....
Zodziu taip, turiu as elektika Kauno alte, perskaites egio citatas is kito puslapio forumo, pasibaisejau. Signos pas juos normalios (sneku apie COBRA, tik gal tik kainos kandziojasi ir dirba tas vyrukas neatsivepes. O Ukrainoje, tik mergos neblogos ir persiku vodke.
O jei tamsta myli gamta, tai ko elektra vartoji, kompa maigai, o gal pas tave namie saules paneles sudetos ant stogo :)
Kainos reikalingos, nes geri daigtai pigūs nebūna. Tačiau vertinant kad ir signalizacijas reikia suprasti, kad Jūs vartotojai matote tik pultelius, ir girdite sirenas, o kas ten su kuo ir kaip lengva ar sudėtinga atidaryti, kaip su gendamumu, jau apie tai nebesprendžiate. Bet ir nereikia. Juk Jūs tik pinigų mokėtojai ir vartotojai. O aš, perlenkiu lazdą žiūrėdamas iš kitos pusės ir piršdamas savo nuomonę. ATSIPRAŠAU.
Už blėkos gabalą mokėt 120lt? kada jis atsipirks? Kam reikia galiu iš skarbonkių prikarpyt panašių gerokai pigiau, vietoj vienos dvi galėsit įsistatyt :)
Tas koretas tinkleli galima vadinti OSD, nes jis derina oro srauta, bet tas oro srauto derinimas priesingas nei jusu.
Kuo jis priešingas?, ar tuo, kad kitaip padarytas? Jis taip pat suka orą, ir gaubia daviklį. Tame ir cimusas, kad padarytas gamykloje. O mes darome tą patį, tik didesniais plotais, aišku, kad ne taip koncentruotai, bet tą patį.... Pažiūrėkit Jūsų pavaizduotą matuoklę iš priekio, t.y ant daviklio yra cilindras, mažesnis, nei mūsųOSD, bet daro tą patį...
Oi oi oi oi oooooooiiii kaip klystat. Sitas tinklelis dedamas priesais senoriu kad oro srautas butu linijinis.
Už blėkos gabalą mokėt 120lt? kada jis atsipirks? Kam reikia galiu iš skarbonkių prikarpyt panašių gerokai pigiau, vietoj vienos dvi galėsit įsistatyt :)
Ne už medžiagą mokama, už įdėją, o tai labai sunkiai suvokiama ypač lietuvoj, nekalbant, kad yra mokesčiai, persiuntimas, pinigų investavimas, tai jei taip paprasta, pasidarykit, ir nesukit smegenų...
O atsiperka labai greit. Tarp kitko. Tradiciškai tdi 1,9nuo bako lieka apie 200- 300km.Arba apie 50-70 lt. Jei nesitrini mieste. Toliau manau bus lengva suskaičiuoti...
cia reikejo man ideti i passat 1,9tdi 66kW kai kasdien apie 100km prasuku ir is ju apie 80 plentu tai greitai pasakyciau kiek ten tiesos yra :)
Nėra jokios problemos įdėsim ir Jums. Praneškit kada norit ir pirmyn. Nors aš ir ligoninėj dar apie savaitę užtruksiu, bet yra kolega, kuris sutvarkytų....
Tuci, esu nuskaites parametrus su VAG-COM: stovint, ciklas mieste, ciklas trasoj normaliai vaziuojant, ir spaudziant. Veliau tai padarysiu su imontuotu OSD.
Cia aprasiau kolkas tik pirmus ispudzius, bet gal tai tik psihologinis toks barjeras. DYNO gal ir gerai testas, bet kas is to jei jis jau per daug gerom salygom atliekamas, kas is to jei tarkim OSD veikia tokiu budu. Man svarbu isitikinti, ar jis veiksmingas mano vazynejimo stiliumi.
O apie fizikinius reiskiunus kalbant, tai nepainiok reiskinio, kai oro srautas apeina kliuti, ir kai jis juda pvz siuo atveju vamzdziu. Tai yra du skirtingi reiskiniai.
Kas man sitame OSD kelia abejoniu - tai oro kelyje atsirandanti turbina ir intercooleris. Bet alieku testa ir ziuresim, arba patvirtinsiu arba paneigsiu.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Robkek tu sakai kas is to jeigu gausime tikslu rezultata? Galbut kas is to jei parasysi savo atsiliepima kad jis ale geras ir veikia gi tu tokiu paciu salygu niekada neturesi...
Antras dalykas fizika vamzdyje pasireiskia tuo labiau pats pagalvok ishsuktas oras sluoksnuojasi pagal tanki, tankesnes medziagos atsiduria isoriniame sluoksnyje... Kodel mokslininkai, inzinieriai kuria turbinas kurios veikia ne sukuriniu budu? Dabar ukiniu budu paaiskinsiu. Paimk paprasciausia mikseri, isipilk burokeliu sriubos, ijunk mikseri pamatysi kad burokeliai, sriuba prades suktis ir puodo centre sriubos bus daug maziau negu krastuose. Ka gauname? Kadangi burokeliu sriubos tankiosios medziagos sluoksniavosi puodo isoreje (nuo veikiamos jegos) susidare maziau sriubos puodo centre ir daugiau sriubos puodo krastuose, dabar pagalvok kaip sriuba keliautu vamzdziu kai ji yra veikiama ishcentrines jegos, kas butu posukyje, kas butu jeigu vamzdis susiaureja... Kai atsakysi i siuos klausimus manau ishsimontuosi OSD :D
Trecias dalykas fizika yra vieninga sistema ir joje priestaravimu nera.
Ketvirtas dalykas, gal galetumete ideti nuotrauka gamykliskai stovincio OSD?! Butu labai idomu pamatyti :DDDDDDDDDD beabejo aprasykite masinos modeli marke metus varikli...
Penktas dalykas "Jūsų ECU (kompiuteris)nuskaito duomenis nuo deguonies jutiklių ir užfiksavęs pokytį nutraukia tiekiamo kuro perteklių. Būtent dėl šios priežasties mažėja kuro sunaudojimas."
na bet tokio apsurdo seniai nesu girdejas
Sestas dalykas oro isiurbimo sistemoje sporte apskritai stengiasi visi sumazinti oro turbulencijas, o ce matai net visa tornada nori uzhsukti :DDDDDDDDD
Viskas mano diskusija apie OSD sioje temoje baigiasi, kadangi nenoriu irodineti tai kas yra akivaizdu, o jeigu kazhka ishdurs tai na jam pasiseke "atsipirks" tas daiktas geriausiu atveju po 15k km...
Pay tha cost to be da BOSS!!
O dabar as paasikinsiu ukiskai :)
Sakai kad isuktas skystis vamzdziu bega prastai. Siulau prisipilti pilna kriauklę vandens ir istraukti kamsti. Atkreip demesi kaip subega vanduo - sukuriu. Ir cia niekas kitas, o patys fizikiniai reiskiniai taip padaro, ne mikseris, ne ranka ir tuo labiau ten nera OSD ir t.t. Ir visa tai tokiu pat budu bega per alkune ir visus kitus vamzdzius. Skystis pasirenka lengviausia tekejimu buda.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Tuci, apie turbulencija siulau pasidomet placiau. Kaip ji susidaro.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Vamzdyje sukelk tu turbulencija...
Pay tha cost to be da BOSS!!
O tu manai kad jos ten nera?
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
gali buti, gali ir nebuti viskas priklauso nuo n dalyku...
bet tu prisikabinai tik prie vieno dalyko ir neatsakei i kitus klausimus, pamastymus, aprasytas jo teorijas...
Pay tha cost to be da BOSS!!
tuci, mes visi tikim, kad tas dalykas stebuklu nedaro, tiesiog patys tuo norim isitikinti :) nesam tokie protingi, kad apskaiciuotume kaip burokeliu sriuba teka per visokius masinos vamzdelius, taigi isrinkom drasiausia, t.y. Robkek, tam kad isbandyti viska naturoje, o ne isvedinejant teoremas :)
Octavia 2,0 TDI
Kadangi visi tikim kad stebuklu nedaro ir kadangi visi norim isitikinti siam eksperimentui visi nepagailime po 10lt ir vezhame ant dyno.
Automobiliai.Lt 10Lt nepagailesite? Juk butu juoda ant balto :DD
Pay tha cost to be da BOSS!!
as ir vel parodysiu savo neisprusima, bet kas tas dyno? :shy:
Octavia 2,0 TDI
Tuci, as apie jo teorijas nekalbu. Dabar diskutuoju su tavim apie tavo issakytas mintis - apie mikseri ir skysciu judejima vamzdziu. Beje, lygitni skysti su dujomis - tas pats kas zapa su ferrari.
Turbulencijas sumazinti pries MAF dedamas koretas tinklelis, kuris suskaido oro srauta, kad nebutu turbulencijos ir MAF teisingai ismatuotu. O OSD turi ora paduoti cirkuliaciniu budu, nes tai posuikius iveikia sklandziau. Ar tai pasitvitins paziuresim. Trubulencija yra chaotiskas daleliu judejimas. Kuo oro srautas letesnis, tuo turbulencijos susidarymas didesnis.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
stendas ant kurio gali matuoti variklio galia, bet mums jis reikalingas ne del galio matavimo o del vienodu salygu sudarymo. tarkime 60km/h 4 pavara su OSD ir be OSD ir pagal tai ziuresime kuro kieki...
Pay tha cost to be da BOSS!!
vat apie ka as ir shneku kad posukius geriau iveikia laminariniu budu judedamas oras o ne turbulenciniu. ir as kaip tik galvoju kad kuo oro srautas yra greitesnis tuo lengviau susidaryti turbulencijai
Pay tha cost to be da BOSS!!
Vienaip ar kitaip siulau surinkti 10 zhmoniu ir padaryti mini meeta vimotoje kur viska vietoje apziuresime ir ishtestuosime normaliai... Jeigu veiks manau automobiliams.lt bus papildomu 10 klientu :)
Pay tha cost to be da BOSS!!
Palaikau įdėją, aš už tikslius duomenis ir matavimą vienodom sąlygom, nes gruodis šaltas buvo dabar kur kas šilčiau, vien dėl to kokie 0,5 ltr susitaupo)
Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???
Labai blogai galvoji. Tiesiai judantis sraigtu (gal butu teisingiausia vadinti taip) oras nera turbulencija. Turbulencija yra sukuriai judejimo plokstumoje susidarantys, o cia sukurys yra statmenas judejimo krypciai. Vo radau tiksliausia palyginima - oras juda spyrale.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
na laido riteriai :D
kas netinges tikrai issiaiskins kaip ten yra:
medziaga
'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI
robkek sraigtinis judejimas ir yra turbulencinis :)
'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI
As jums bandau paasikinti, kad siuo atveju sukuriama ne turbulencija, o tiesiog oro srautas eina ratu, kaip kad is ginklo issauta kulka. Pvz. tekant upei, joje taip pat matoma trubulencija, bet ji susidaro vandens plokstumoje, t.y. tekejimo plokstumujo. Turbulencija taip pat susidaro ir uz automobilio galo del slegio skirtumo.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Robkek pats priestarauji sau.
Judejimas juk skirtomas i laminarini (tolygus, kai srautai juda tolygiai) ir turbulentini (netolygus, kai srautai juda chaotiskai).
Tai ar tai bus oro srautas einantis ratu, viesulu ar tornadu visiskai jokio skirtumo vistiek bus priskiriamas turbulentiniam.
Mano kaip is salies nuomone butu tokia. norit suzinoti kaip ten viskas vyksta? paimat dvi slangas: viena perpjaunat per puse, per viduri imontuokit OSD, paleiskit vandeni per abidvi tokai pacia jega. dabar pasiziurekit kokioje formoje isteka vanduo is slangos? Tam, kad itikinamiau butu dar slanga susukit tiek kartu kiek susukta pas jus variklyje :) ir dar kad akivaizdziau butu galite pasiskauciuoti kelio nuostolius kurie atsiranda del turbulentinio judejimo.
Va stai ir mano trigrasis
'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI
Nelabai isivaizduojat ka noriu pasakyt. Tinkamo pavyzdzio internete nerandu. Trubulencija ivyksta tada, kai laminariai judantis srautas susimaiso. OSD teoriskai turetu laminariai judanti srauta tolygiai pasukti spirale. Nepadaryti taip kad vienas i viena puse sukasi kitas i kita.
Beje, turbulencija vamzdyje susidaro jau uz pirmo posukio, todel kad tiesiai judantis oro srautas atsitrenkia i sienele ir linijos kertasi. Nors nuo filtro iki trubinos eina potiesiai, be uz trubinos oro srautas jau bus chaotiskas.
Dėl to kad spiralia judnacio srauto kelias bus ilgesnis cia net diskusiju nereik.
O su slangom ir su vamzdziais jau daviau pavizdi.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
ok pasakykite kur as klystu ir duokite nuoroda nes atsakymas ne as manau kitaip manes siek tiek netenkina :D
tas OSD isuka srauta, o isuktame sraute kas daros? medziagos pradeda sluoksniotis pagal ju tanki, tankesne medziaga eina i isorini sluoksni... toliau isukto srauto precesija, jei isuktas srautas pereina per susiaurejima (membrana) jis irgi pradeda precesuoti, o precesuojant ne tik pabloges uzpildymas, bet gali atsirasti ir antrinis srautas, nukreiptas priesinga kryptimi...
Pay tha cost to be da BOSS!!
cia jau kazkokia fiziku olimpiada prasidejo :) palaukiam kai Robke isvazines kelis bakus ir pasakys savo verdikta :) juk taip paprasta :)
Octavia 2,0 TDI
Koks tau sluoksniavimasis pagal tanki. Is kur tau ten skirtingo tankio medziagu bus - temperatura ta pati juk. Tuo labiau jei jau sloksniuojasi, tai ir paprastai sraute pagal tanki sloksniuosis. "precesuojant " kas cia per reiskinys? O dujos judedamos skirtingo diametro vamzdziasi spaudziasi, t.t. 1 cm ilgio atkarpje, lyginant skirtingo diametro vamzdzius, tai maziasniajame duju kiekis bus didesnis.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Ar yra kazkas panasaus i cia?
tik jauciu kainuoja maziau negu tas, kur robkek testuoja.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Oras – dujų mišinys sudarantis Žemės atmosferą. Sudėtis: 78,3 % azoto, 20,9 % deguonies, 0,03 % anglies dioksido, 0.94 % argono, taip pat nedideli kiekiai vandenilio, helio, neono ir kitų dujų. Kiekviena iš šių medžiagų turi savo tankį. Taip? TAIP!
Jeigu nežinai kas yra precesija ir kokios veikia jėgos precesijos metu, tai nelabai ką ir yra toliau diskutuoti, nes tu iš esmės nesupranti :)
Pay tha cost to be da BOSS!!
sitas fenas zymiai geresnis nes tai Turbo Supercharger, Air Intake Fuel Saver Turbonator Fan
Pay tha cost to be da BOSS!!
Del oro sudeties ziauriai susimoviau, net geda :shy:
Precesijos nezinau, tad diskusija galim baikt. Toliau ramiai testuoju pagal savo vazinejimo stiliul.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Šaunu, Fizikas išmanom,kaip kas norim, o va su praktika yra kitaip. Tam ir darom testą, kad patikrintumėm praktikoje. Yra labai daug automobilių, kurie jau nebe pirmi metai važiuoja su OSD. Ir niekam nekyla noras jų gražinti. Kodėl?
Ne visi skaito protingas knygas ir ne pagal jas kuria savo gyvenimus. Labai daug žmonių remiasi praktika, ir patirtimi. Pagal knygas yra daug labai gerų dalykų, o praktiškai daug jų yra tiesiog sunkiai pritaikomi. Taigi palaukim rezultatų...
Optimizuok automobilio variklį ir važiuok NORS 10% pigiau... smulkiau: http://www.automobiliams.lt/
Kiek nuliūdino, kad be registracijos neatsidaro pažiūrėti, kas tai. Bet nėra to blogo, kas neišeitų į gerą. Negalės Ebajus pasidžiaugti, kad padidėjo lankytojų skaičius, pažiūrėkite, kiek pirkėjų, kiek pardavėjų, nesnauskite, pirkite ir turėkite. Juk matote paveikslėlyje. Atrodo puikiai, kam galvoti visi čia perka....
Gariūnuose irgi labai daug"orginalių" prekių ryškiai mažesnėmis kainomis nei įprasta. Bet pas juos nors gali paliesti apžiūrėti ir nepirkti, jei visgi nepatiko, ir supratai, kad visgi tai yra perdaug orginalas. Jei nusipirkai, tai nežinau, kaip ten su gražinimu, kai atsitokėsi, bet Ebajuje, tai bus tikrai smagu. "Vinis" ne čia. I OSD panašių gaminių yra ne vienas. Tai nėra kažkas tai išskirtinio, ar nežinomo. Tačiau tai veikia, nes patikrinta ne vieno lietuvio ar lenko ar korėjiečio. Juk automobiliai iš principo irgi panašūs, skiriasi tik dizainas, o idėja ta pati. Komfortas skirtingas, bet daro tą patį. Važiuoja iš taško A į tašką B....
Testas parodys, ar tie kurie vietoj naudojimosi tuo patobulinimu oro srauto matuoklės yra teisūs, ar tie kurie sako, kad tai neturi veikti, nes to labai reikia. To nori visi skeptikai. Itai yra galutinis ir neskundžiamas rezultatas. O jei dar prisideda naftininkų pakalikai, tai jau be abejonės yra faktas.
Optimizuok automobilio variklį ir važiuok NORS 10% pigiau... smulkiau: http://www.automobiliams.lt/
Kazkaip sumakaluotai rasai. Ner bedu su tuo ebay, tik svarbu kainas zinot, kad nenusipirktum brangiau nei savo salyje.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Dėl pabandymo ant stendo. Ne Jūs vieni to norite, bet ar žmogui, kuris realiai sutaupo to reikia? Arba tam kuris neturi jokių rezultatų, juk negalėsiu pasakyti, va dyno(lietuvoje) parodymai, turi veikti ir pigų negražinsim. V jei dar mažai, ir Dyno Vortec laboratorijos, pas juos tokie rezultatati, ir nieko nežinom. Nusiprkai ir turėk.
Nemanau, kad tai sąžininga. Neveikia, ar per mažai, išimam ir pinigai(kad ir nedideli) atgal. Neapsimoka taip daryti? Aišku, kad ne visuose automobiliuose turėtų veikti. Yra ir FSI ir GDI ir PD, ir TD ir TDi pagaliau, visur skirtingi reikalai vyksta, tuo ir skiriasi jų degalų kiekiai. Nėra vieno vaisto nuo visų ligų. Jei netiesą sakau, lai mane nutrenkia žaibas vidury žiemos. Taigi jei tinka vienam, nereiškia,kad kitas bus OSD, ar guminiais kilimėliais patenkintas.
Kas kita yra su VIMOTA. Jie darė kreives, kurios kaip č vandens lašai yra panašios į gamintojo pateiktas, tik vienas bet. Poveikis atvirkštinis. Su OSD, anot jų automobilis praranda galios ir padidėja kuro sąnaudos. Ko negalėjo įvardinti žmogus prieš tai testaves(ir ne vienas) OSD. Visi vienbalsiai tvirtino, kad rezultatai skirtingi, pas vienus geresni, pas kitus blogesni(kitaip ir negali būti, mes kaip važiuotojai esame skirtingi, skirtingi mūsų važiavimo stiliai), bet nei vienas nesakė, kad yra blogiau nei buvo. O čia Vimota atvėrė akis, ir pateškė rezultatą. Ir ką manot? nei vienas OSD nesugrižo namolėn. Nei vienas nepanoro pinigėlių atgal, nes reali nauda nugalėjo "moksliškai" pagristą.
Taigi siūlau dar įdomesnę intrigą. Idėsiu dar kad ir 5 OSD Vilniečiams tdi turėtojams. išrinksim patį pačiausią ir padarysim Dyno matavimus Vilniuje. Sumokėsim mes. Ir palyginsim su kauniečiu padarytu. Karas Vimotos ir Galingas.lt yra žinomas manau ne vienam, nors abi chebros buvo iš to pačio kiaušinio. Dabar priešai nr 1.
Asmeniškai aš tame neturiu nieko, bet itarimas, kodėl jos tokios panašios(gamitojo ir jų) mane nervina. Dėl laiko stokos to nedarėm iš karto, ir samonigai nesakau kur Vilniuje darytumėm, iš kitos pusės suprantu ir Vimotą. Čipas apie 1000lt, ir apie kuro sumažėjimą nėra net kalbos, galia tik ta kur rodo jų stendas, o čia "bambizai" už 150lt atima būsimus klijentus. Netvarka. Tegul vyrauja stipresni, nes automobiliams.lt, neturėtų įpirkti nuosavo stendo. Kad turi diagnostinius kompus yra 0. Kas kad jie mato pokyčius oro sistemoje ar kuro isisavinime. Niekas tuo nepatikės. O ir nesolidno.
Tik va blogai tie žmonės, kurie iš lūpų į lūpas perduoda gerą žinią. Galima sutaupyti ir ne brangiai.
Optimizuok automobilio variklį ir važiuok NORS 10% pigiau... smulkiau: http://www.automobiliams.lt/
http://www.vorteccyclone.com/boosthorsepower.html pasinagrinėkit jeigu ką...
Optimizuok automobilio variklį ir važiuok NORS 10% pigiau... smulkiau: http://www.automobiliams.lt/
tornadas
magnetukai
Nu jeigu viskas veikia, tai kam moketi daugiau perkant lt.
Dar, jei neklystu, buvo rasyta, kad magnetukus Latviu mokslininkas isrado, nu kokie negeri tie kinieciai, jau padielkas daro ir latvi skriaudzia, aiaiai. :D
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
zinot pakrapsciau as cia savo smegeneles ir sugalvojau dar geresni degalu taupymo buda!
Jums reikes lipnios juostos ir peilio :D
1. Peiliu nuimkite stikliuka nuo spidometro (galite naudotis kumsciu arba koja)
2. Su lipnia juosta priklijuojate degalu rodykle prie konsoles
3. Istatote atgal stikliuka (susluojate gabalus ir suzeriate ten kur turejo buti)
Sekmes! :beer:
Va taip
'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI
+
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
Tai ka raso pardavejas, nelabai patikima.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Geras nebūsiu, nes degalinėj nedirbu ir giminių ten dirbančių neturiu, ir priešai jie man. Jų dėka žudome gamtą ir patys vargšėjame, bei silpninam sveikatą, aišku savo noru ir primokėdami.
Taigi labai daug neisiplėsiu apie gamykloje įdiegiamas OSD tipo versijas.
OSD, kitaip oro srauto derintojas, montuojamas į oro srauto matuoklę. Reiškiasi modifikuojame MAF. Taigi, kaip jau buvau monėjęs seniausiame automobilyje gamyklinę radome 1990m. variklis 2l tdi ar jtdi,(senokai buvo labai neatmenu), bei pvz mersai kur 5l varikliai, senesnieji, stovi gamyklika modifikuotos matuoklės, ir kaip pvz BMW iš priekio ir iš galo. Akivaizdžiai tai nėra iprastos matuoklės. Smulkintis ir diskutuoti neturiu laiko. Arba dar tai naujos kartos gaminiai, Mitsubishi outlanderiai (dizeliai), nuo 2009m eina su panašiom. Turiu ir gyvų nuotraukų, bet jos darbo kompe, o aš šiuo metu ligoninėje, ir išleisti planuoja tik po 10 dienų. Bet ne esmė. Daro ir gamintojai gamykliškai, o jei ir nedarytu, tai butų galima suprasti. Naftininkų kišenėje sėdi. Ir nereikia svaigt, kad jie stengiasi sumažinti kuro sąnaudas. Karbiuratoriniai automobiliai tiek pat valgydavo, kaip dabartiniai.O kainos ant kiek pakilo.... O NK, kaip buvo 26%, taip ir liko. Kaip ir musų išrinktieji, kodėl priėmė istatymą kiaurą parą važiuoti su šviesomis? Papildomi litrai kuro. Kodėl visokiais įmanomais būdais trukdoma susimontuoti ledines lempas?, todėl, kad kuro mažiau naudosim....
Optimizuok automobilio variklį ir važiuok NORS 10% pigiau... smulkiau: http://www.automobiliams.lt/
Taip lietuvio normali pozicija, tai kaip tada nusipirkti prekę, juk skaitome gamintojo aprašymus, pvz, tiek taškų, toks vėlavimas, toks ekranas, tokio lygio atkurimas, to ar kito monitoriaus, ir pagal kišenę perkame. Juk nėra pridėta ekspertų, ar dar kokio išmislo versijos, ar testų rezultatai. Yra gamintojo aprašymas. Tikim tuo ar ne tai jau mūsų reikalas. Kaip rašė vienas alytiškis berods, nepatikėsiu ir ROBKEK testu. Ir nieko čia blogo. Juk žmogui neikrėsi per šalmą smegenų....
Optimizuok automobilio variklį ir važiuok NORS 10% pigiau... smulkiau: http://www.automobiliams.lt/
Stai cia yra TDI varikliuose stovintis MAF
Tas koretas tinkleli galima vadinti OSD, nes jis derina oro srauta, bet tas oro srauto derinimas priesingas nei jusu.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Kuo jis priešingas?, ar tuo, kad kitaip padarytas? Jis taip pat suka orą, ir gaubia daviklį. Tame ir cimusas, kad padarytas gamykloje. O mes darome tą patį, tik didesniais plotais, aišku, kad ne taip koncentruotai, bet tą patį.... Pažiūrėkit Jūsų pavaizduotą matuoklę iš priekio, t.y ant daviklio yra cilindras, mažesnis, nei mūsųOSD, bet daro tą patį...
Optimizuok automobilio variklį ir važiuok NORS 10% pigiau... smulkiau: http://www.automobiliams.lt/
Zodziu taip, turiu as elektika Kauno alte, perskaites egio citatas is kito puslapio forumo, pasibaisejau. Signos pas juos normalios (sneku apie COBRA, tik gal tik kainos kandziojasi ir dirba tas vyrukas neatsivepes. O Ukrainoje, tik mergos neblogos ir persiku vodke.
O jei tamsta myli gamta, tai ko elektra vartoji, kompa maigai, o gal pas tave namie saules paneles sudetos ant stogo :)
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Atsakymas, sviestas sviestuotas neveikia, jeigu ką, ir jei paskaitytumėt temą atidžiau, tai net rebkek, buvo siuloma testui OSD jeigu nestovi gamyklinis.
O su Alto siuloma technika įvyko naturali atranka. Jie jos jau nebesiūlo. Ir nemanau dėl to,kad automobiliams.lt apie ją atsiliepė kritiškai, kaip ir iki šiol atsiliepiu labai kritiškai apie ebajuje siūlomą vandenilio aparatūrą. Pagrindinė masė ten yra tuštukas. O ta kuri turi elektroniką plius, nelabai radau, nors nesu šios įstaigos gerbėjas, ir ten dažnai nesimalu. Tačiau kas ten vyksta esu susipažinęs.
Kaip ir neperšu nuomonės, kad pransūziški automobiliai yra labai blogi, nes yra ir blogesnių. Bet tai žmogaus specialisto nuomonė, o ne vartotojo. Ir ji be abejonės labai skiriasi.....
Optimizuok automobilio variklį ir važiuok NORS 10% pigiau... smulkiau: http://www.automobiliams.lt/
Kainos reikalingos, nes geri daigtai pigūs nebūna. Tačiau vertinant kad ir signalizacijas reikia suprasti, kad Jūs vartotojai matote tik pultelius, ir girdite sirenas, o kas ten su kuo ir kaip lengva ar sudėtinga atidaryti, kaip su gendamumu, jau apie tai nebesprendžiate. Bet ir nereikia. Juk Jūs tik pinigų mokėtojai ir vartotojai. O aš, perlenkiu lazdą žiūrėdamas iš kitos pusės ir piršdamas savo nuomonę. ATSIPRAŠAU.
Optimizuok automobilio variklį ir važiuok NORS 10% pigiau... smulkiau: http://www.automobiliams.lt/
Už blėkos gabalą mokėt 120lt? kada jis atsipirks? Kam reikia galiu iš skarbonkių prikarpyt panašių gerokai pigiau, vietoj vienos dvi galėsit įsistatyt :)
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
Oi oi oi oi oooooooiiii kaip klystat. Sitas tinklelis dedamas priesais senoriu kad oro srautas butu linijinis.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Ne už medžiagą mokama, už įdėją, o tai labai sunkiai suvokiama ypač lietuvoj, nekalbant, kad yra mokesčiai, persiuntimas, pinigų investavimas, tai jei taip paprasta, pasidarykit, ir nesukit smegenų...
O atsiperka labai greit. Tarp kitko. Tradiciškai tdi 1,9nuo bako lieka apie 200- 300km.Arba apie 50-70 lt. Jei nesitrini mieste. Toliau manau bus lengva suskaičiuoti...
Optimizuok automobilio variklį ir važiuok NORS 10% pigiau... smulkiau: http://www.automobiliams.lt/
Optimizuok automobilio variklį ir važiuok NORS 10% pigiau... smulkiau: http://www.automobiliams.lt/
cia reikejo man ideti i passat 1,9tdi 66kW kai kasdien apie 100km prasuku ir is ju apie 80 plentu tai greitai pasakyciau kiek ten tiesos yra :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Nėra jokios problemos įdėsim ir Jums. Praneškit kada norit ir pirmyn. Nors aš ir ligoninėj dar apie savaitę užtruksiu, bet yra kolega, kuris sutvarkytų....
Optimizuok automobilio variklį ir važiuok NORS 10% pigiau... smulkiau: http://www.automobiliams.lt/
Puslapiai