Lietuvoje pradėta prekiauti Yeti. Mano manymu, tikrai neblogas mini SUV, kaina patraukli.
Ar pirktumėte tokį sniego žmogaus automobilį? :)
Lietuvoje pradėta prekiauti Yeti. Mano manymu, tikrai neblogas mini SUV, kaina patraukli.
Ar pirktumėte tokį sniego žmogaus automobilį? :)
Asmeniskai man, tai kazkaip idomus tas Yeti :) is pirmo zvilgsnio tai visai nieko, bet kai buvau salone ir ziurinejau, tai kazkaip nelabai man patraukliai jis pasirode :~ nors cia tik isvaizda, o apie siaip, jei man reiketu butent SUViuko, tai gal ir pasidomeciau daugiau, kaip ne kaip cia juk SKODA ;)
Octavia 2,0 TDI
Išvaizda patraukli, kaina irgi proto ribose, bet reiktų bent jau bandomąjį važiavimą atlikt kad pasakyt ar norėtum pirkt.
O 77kw 1,2 TSI motoro manau pakanka. 8)
Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???
Na man Yeti tai siaip sau, normalus parketinis dzipukas. Na vat zmonai mano tai uzkliuvo Yeti, atseit visai kompaktiska ir praktiskai masina Jai butu :)
Tai mašina paprastiems, sakyčiau šiek pasiturintiems žmonėms (sakau taip todėl, kad lietuviams bazinis modelis "nevež", o praktiškai visi modeliai bus užsakomi su gausesne papildoma komplektacija, dėl ko ir kaina bus gana didelė kaip Škodai). Na, firmos nebent pirks plikus variantus. Bet firmai Yeti abejoju ar bus tas modelis, kaip Octavia. Yeti taip nepirks masiškai. Taip sakydamas turiu omeny ir ekonominę krizę. Žodžiu manau, kad Yeti, tai modelis orientuotas tam tikram visuomenės sluoksniui, kuris turi pinigo, tačiau bijo įsigyti Tiguaną (VW vagia ir draudimas brangesnis). Asmeniškai man Yeti neįprastas, bet ant tiek volkswageniškas ir vokiškai kokybiškas, kad pradedi neimti domėn tos neįprastos jo formos. Norėčiau tokį modelį žmonai padovanti. Deja, deja. Krizė..
Sitam automobiliukui parinkus tinkama spalva jis atrodo netgi labai simpatiskai.. Man asmeniskai teko isbandyt kelis jo variantus: 1.8 TFSI 4x4 ir 2.0 TDI CR 4x4 104 kW, ir jie mane labai nustebino, nes nesitikejau kad sis mini SUV taip puikiai vaziuos tiek zvyrkeliu ar karjieru, tiek autostradoj ar mieste, ir labai patiko 4 ratu varancioji sistema, nes jauciasi kaip tvritai automobilis stovi ant kelio ir paklusniai vykdo kiekviena vairuotojo manevra, ko as tikrai nesitikejau is SUV. Tik vienas trukumas man istrigo - ganetinai maza bagazine.. Taigi jei gyvenimo salygos priverstu pirkt dzipuka, tai manau rinkciausi si modeli. Na imesiu vieno pasivazinejimo kelias idomesnes nuotraukas:
Powered by TDI
Manau kad taps Lietuvos 2010 metų auto... 8)
Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???
Čekijoje ir Latvijoje jau tapo, bet dėl Lietuvos, tiesą sakant, abejoju :)
Škoda klubas | Forumas
Autocar zurnale yra didelis aprasymas. Uzstrigo toks sakinys. Bandytas modelis kainavo ~90.000lt, o tipo jo likutine verte po 3 metu bus ~35.000lt. Ar gali taip but? Jei taip tai po 3 metu visai smagus pirkinys butu :)
Volvo XC70 2004 D5 120kw >> 136kw purkštukai >>184ag/410Nm + chip = 197ag/470Nm
Volvo V70II 2000 2.5D 103kw >> 133ag/272Nm + chip = 175ag/372Nm. Parduota
na ka, Yeti siemet liko be apdovanojimu, negavo jokios nominacijos.... o tikejausi :)
Octavia 2,0 TDI
Lietuvoje taip, bet Čekijoje užėmė I vietą
Skoda Octavia 1.9 TDI
Jau buvau nutaręs pirkti šitą modelį,bet po testo atsisakiau.Prikibti prie ko nors sunku tačiau radau trūkumą, kurio
visai netoleruoju naujuose automobiliuose.Taigi ,nutariau nepirkti.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
kas per trukumas?
Octavia 2,0 TDI
kitoje temoje rase, kad salone girdisi visokie neaiskus garsai
Kaune apsaugos firmos su jais jau laksto...
Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???
Testuotas automobilis 30t.km.Važiuota asfaltu.Salono plastikai jau svirpia tai kas bus toliau...
Vadybininko paaiškinimas -Na, čia visi važinėja kaip kas moka-kažkaip neįtikino...Maniškei jau virš 185t.,o jokių
svirpesių nėra tik bagažinei pagirgžda.Šiaip auto patiko,būčiau nusipirkęs.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Kaimynai apie Yeti..: http://www.youtube.com/watch?v=CAQ4EMK7OYU&NR=1 ir http://www.youtube.com/watch?v=zYZsJDpuGW4&NR=1
Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???
Kadangi dar nėra atskiros temos Yeti, teks po truputį info talpinti čia.
Šiek tiek apie kuro sąnaudas su 1.4 TSi.
Automobilio spidometras jau rodo nuriedėjus per 900 km.
Paskutiniu metu važinėju vien mieste, tad vidutinės kuro sąnaudos neabejotinai kyla į viršų.
kuro sąnaudos mieste - mazdaug 9 ltr/100km.
sakysit kad daug, taip - sutinku, bet...
Bandau rasti pati ekonomiskiausia variklio darbo rezima. Pastaruoju metu atkreipiau demesi i tai, kad kai kompiuteris rodo jungti aukstesne pavara, variklio apsukos pakankamai zemos - 1500-1600 sukiu.
Siandien isbandziau kiek kita vairavimo stiliu ir ka jus galvojat:
pradejau vazineti ne varikliui dirbant 1400 ar 1500 o 1800-2000 sukiu.
Borto kompiuterio rodmenys pasikeite akimirksniu. tarkim vaziuojant 4 pavara 55 km per vaanda, kompiuteris praso jungti 5 pavara, o kuro sanaudos su 4 tik 3,5-5,5 litru 100 km.
dar geriau su 6 pavara. 70km per val greitis (kompiuteris rekomenduoja vaziuoti 6 pavara) - kuro sanaudos - 6,5-7 litrai, vaziuojant 95-100 km/val - kuro sanaudos - 5 litrai.
Po tokio pavazinejimo + paspaudziant kuro sanaudos krito iki 7.7/100km
Kokybe ne pati geriausia, taciau nufilmavau su telefonu kaip atrodo kuro sanaudos gyvai, nepagrazinant skaiciu.
Pasistengsiu netolimoje ateityje pakartoti eksperimenta ir nufilmuoti dienos metu, kur kas kokybiskiau, bei ivairiais variklio darbo rezimais.
Taip pat pasistengsiu nufilmuoti kaip traukia (greiteja) sniego zmogus.
Kelis video galite pamatyti cia:
http://www.youtube.com/watch?v=ADBpQPlyXpM
http://www.youtube.com/watch?v=JbrSDKTX_wE
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
Dvi YETi nuotraukos iš parodos. Dar neteko matyti su plastmasiniais arkų apvadais.
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
Sveiki, pagaliau po ilgo Octavios trinimo turiu naują Yeti 2,0 (110) CR. Jau 6 dienos kaip iš salono paimtas, prasukau 1200 km jau. Kaip sakant baigiam privažinėt (abkatkė). Kažko blogo pasakyti negaliu, visgi nauja mašina, vietos už Octavia mažiau gale, bet šiaip aukštesnis, tai man patinka. Vidutinės kuro sanaudos 6,1 ltr/100 km (70 procentų ant ilgo, 30 procentų mieste, čia iš to 1200 km). Svirpliai dar nelenda, buvo kažkur kalba kad salonas barška. Varomas tik priekiu, bet uždėjau geras žiemines padangas good year ultragrip ice, važiuoja visur kaip su 4WD. Kai su Octavia buksuodavau kieme į provežas įšokęs, su yeti jokių problemų. Vienu žodžiu žiema nebaisi. Mašina ne premium segmento, tai kažko stebuklingo nesitikiu, bet pirmas įspūdis nėra blogas. Už Škoda.
sveikinimai atnaujinus autouki :)
Octavia 2,0 TDI
Sveikinimai. Pagaliau aš ne vienas su Yeti. Gero kelio su žvėriuku.
TOP GEAR apie YETI smagiai - 2 dalys:
http://www.youtube.com/watch?v=Bxn1TB523ZE
http://www.youtube.com/watch?v=SqtEhOoNgPk&feature=related
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
Dar keletas pastebėjimų, minkštesnis už Octavia, kažkaip švelniau per duobes pravažiuoja, CR dizelis už PD gerokai tylesnis, trauka panaši, dabartinis CR 110 AG, Octavios PD buvo 105 AG, sukimo momentas tas pats 250 Nm abiems. Nu šiaip komplektavavausi Yeti pats, Experience plius keletas smagių papildomų dalykų, kaip tamsėjantis veidrodėlis, labiau tonuoti langai, šildomos sėdynės, įkalnės asistentas, paketas blogiems keliams, padangų slėgio monitoringas. Beje įkalnės asistentas gerai veikia (kažkur anksčiau forume buvo rašyta, kad jis niekam tikęs). Minusas Yeti tai, kad vietos už Octavia mažiau (ir bagažinė, ir gale sėdintiems), bet tai žinojau užsakinėdamas. Tai va, jei kas idomaus atsitiks, parašysiu.
TOP GEAR padarė puikią reklamą YETI modeliui - greitesnis už Ferrari, praktiškesnis už Maybach ir komfortiškesnis už Land Rover Range Rover :D
Idomus pastebėjimas dėl durų, kažkaip jei normaliai uždarinėji (nu netrenkdamas stipriai), jos iškarto neužsidaro, reikia iš antro karto stipriau uždarinėti, keista kažkaip čia taip turi būti, ir tai pasireiškia visoms 4 durims. žmonės niekada iš pirmo karto neuždaro.
Pas mane Yeti taip pat šitas dalykas. Keista kažkaip iš pradžių buvo. Manau kad tai tiesiog toks gamyklinis sumanymas. Durys akivaizdžiai standesnės, nėra vien skarda, gal dėl to taip ir padarė. Uždarant jėgos nereikai tačiau nėra taip kad vos pastūmus vienu piršteliu durys užsidarytų.
Iš kitos pusės taip matyt geriau, nes man yra buvę atvejų kai pažįstami uždarinėdami duris mazdoj taip lupdavo kad vos langai neišbyrėdavo. ten durys labai lengvai darinėjosi.
Vakar mane per dantį patraukė, kad su 1.4 varikliuku mašinos nevažiuoja. Po to teko tą teiginį išsakiusį žmogų pavėžėti :bigsmile: :bigsmile:
Nuomonę pakeitė labai greitai :bigsmile:
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
Aišku, manau turbinykė 1,4 benzui savo daro, ir arklių nemažai. Mano cr dizelis irgi gana gerai traukia, iš tikro tikėjausi mažesnės traukos, nes kai bandžiau dileriai buvo davę su 140 AG, o užsakiau 110 AG. Tai galvojau 30 AG skirtumas tikrai jausis stipriai, tačiau nėra taip, aišku skirtumas yra, bet labai mažas. 110 AG CR tikrai smagiai traukia, lenkimui Nm per akis. 140 AG suko 4 ratus (daugiau jėgos reikia), mano 110 AG suka 2 ratus, tai irgi įtakos matyt turi ir tas skirtumas sumažėja.
Labas Skoda Yeti myletojai.As taip pat isigijau si auto pries 10 dienu.Man atrodo tiesiog puikus auto.Kolkas nieko blogo pasakyti negaliu.Sis auto man asmeniskai tai Liuks.Pas mane 2.0 dyzeliukas.Gero vaziavimo.IKI
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
Tik tiek, laukiam pristatymo :D
Sveikas prisijungęs prie Škoda gerbėjų kolektyvo.
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
o sako krize lietuvoj, visi vien naujas masinas perka :) sveikinimai :)
Octavia 2,0 TDI
Aciu aciu. :) O kas tai per pristatymas???
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
Tai kaip ir rekomendacija apie auto detaliau parašyti skiltyje /mano automobilis/. Kiek galima daugiau detalių ir foto pageidautina.
P.S. Kretingiškiai renkasi Yeti :)
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
Tai va.......
Skoda Yeti
Variklis: 2.0 TDI CR
Komplektacija: Experience
Spalva:Mato Brown metallic
Salonas: sviesus.
Metai:2011
Rida siai dienai 800km.
Kuro sanaudos irgi siai dienai tai 7,5/100km. Bet vaziavau 70% mieste.uzmiestyje kompas rodo truputi virs 5l/100km.Taigi su baku, t.y su 60 litru dyzelio, nuvaziavau 800km.Cia ir gaunasi 7,5/100km.O kompas rodo vidurki 6,3/100km.Truputi nesutampa.Gal jo smegenine nespeja ko suskaiciuoti.
Vienu zodziu viskas bus ok.
Pagyvensim,pamatysim. :)
O del nuotrauku tai truputi veliau.
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
temos pavadinimas = auto ir tavo nick'as. Siuo atveju arrmoras1 2011 Skoda Yeti 2.0 TDI CR
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
sveikas Arrmorai, maždaug vienu metu auto įsigyjom ir dar yečius, aš sausio 20 iš salono pasiėmiau. pravažiavau jau 1700 km, borto k. rodo 6,3 vidutines kuro sąnaudas, manau tiek ir yra, tavo kiek arklių cr-as.
Sveikas Forcai.As is salono isvaziavau sausio 19 diena.Ryt ,poryt bus jau 1000km.Mano dyzeliukas 81kw,tai 110arkliu.Del kuro issiaiskinau,viskas tvarkoj,nes vakar pyliau dyzeli (kompas rode kad jau 0km,o dar virs 15 km nuvaziavau),ir pripyliau tik 55litrus.Reiskia dar bake buvo 5litrai,tai apie 100km,ir dar plius variklio pasildymai,taigi kompas gerai rodo.Vakar bendros kuro sanaudos 6,1 /100km.
Taigi viskas ok. :bigsmile:
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
nu va, labai panašus suvartojimas, ir gana neblogas sakyčiau, nors su octavia (1,9 pd) stovėdavo 5,3 vidurkis kažkur.
o su nuliais atsargiai, nemėgsta dizelis kai užgęsta dėl kuro trūkumo, negerai varikliui. Kai dar su octavia važinėjau
buvo taip kad ant nulio (borto kompiuteris rodė) pravažiavau apie 50 km, tai nuvažiavęs į kolonėlę supiliau 59,5 ltr į oficialiai deklaruojamą 55 ltr baką, pakėliau vėjus kolonėlėje, kad neteisinga apskaita, po to paskambinau į škodą, sako normalu: bakas 55 ltr plius 5 ltr rezervas. Čia Octavijai taip buvo, koks yeti bakas nežinau.
Mano auto bakas 55 litrai. tai šioks toks nepatogumas, ypač jei nuspręsiu į tolimesnes keliones važiuoti. Užsidegus "kolonėlei" pravažiavau dar apie 40 km ir į baką tilpo tik 48 litrai. vadinasi dar galiu nemažai nuvažiuoti, juo labiau kad rodyklė tik buvo įlindusi į raudoną zoną.
Džiugu kad jūsų tokios kuklios sąnaudos, kaip naujiems auto manau labai neblogai. Realiai kažko panašaus ir tikėjausi, jog apsidirbus varikliui bus: dyzeliukai ~ 6, benzinas ~ 8 litrus 100km.
Beje, kaip greitai pas jus pašyla automobiliai? Kiek reikia nuvažiuoti km, kad jau pradėtų pūsti šiltą orą?
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
su įšylimu nekas, įšilinėja lėtai, tas pats buvo ir Octaviai, nu dizeliai tokie jau yra, reikia kokias 7-10 min važiuoti kol rodyklė pajuda, o pilnai įšyla per kokius 15 - 20 min važiavimo, ne stovėjimo, aišku vasara įšils greičiau. čia žiemai, kai kokie -10 laipsnių.
Visu Skoda Yeti bakas yra 60 litru.
Siandien,penkias minutes pabirbinau uzvedes,ir pradejo pusti drungna vejuka.
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
nu jo drungną pradeda kažkur po 5 minučių pūsti, bet rodyklė pajuda vėliau, o pilnai įšyla dar vėliau
Arrmoras, tu šiek tiek klysti :) . Pas mane 55litrai.
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
Stai rankose laikau Yeti brosiura,ir cia juodu ant balto parasyta,kad bako talpa(visiems varikliu variantams) 60 litru.
Kur tu matai uzrasa pas save 55 litrai .?
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
Arrmoras, ar nesiginčysiu, tačiau 1.2TSI kai buvo išleista, bakas buvo 60 litrų. Nežinau kuriuo metu, bet apie 2010 metų vidurį baką sumažino iki 55 litrų. 1.4 TSI pasirodė tik rudenį, su 55 litrų bakais. Brošiūroje yra klaida - tai mano nuomonė.
Nežinau kaip su visais, tačiau didžioji dalis variklių išlaikė 60 litrų bako talpą, ypač 4x4.
Suprantu kad mano informacija prieštarauja tam kas parašyta brošiūroje, vis dėlto galbūt pardavėjų teikiama informacija įtikins :)
http://www.buyacar.co.uk/skoda_yeti_estate/car_14_tsi_s_5dr_31472.jhtml
http://listers.co.uk/New/Cars/Skoda/Yeti/1.4_TSI_S_5dr/49055
http://www.nationwidevehiclecontracts.co.uk/Skoda_Yeti-5DR_HAT_14_TSI_S-22847-Technical.htm
Taip pat internete gali rasti ir senos informacijos, kur kuro bako talpa nurodoma 60 litrų.
O gyvai man neteko įpilti daugiau kaip 48 litrų, nors jau buvau su degančia pravažiavęs apie 40 km.
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
man taip pap daugiau 48 ltr nepavyko supilti, nors jau raudonas degė, manau bakas yra 55 ltr plius rezervas.
Tai kodel as supyliau 55 litrus,o jau buvau apie 15 km numynes kai kompas rode 0. Ne kai raudonas Force uzsidege,o kai komas rodo jau nuli.
Taigi: supyliau 55 + 5 rezervas(manyciau taip)=60 litru.
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
tai greičiausiai taip ir yra 55 ltr plius rezervas, lygiai taip pat Octavijoje buvo, ant dokumentų 55 ltr, o buvau supilęs 59,5 ltr, kai vėjus kolonėlėje kėliau dėl blogos apskaitos.
Reiskia bakas 60 l.
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
Arrmoras. Nepyk bet tu remiesi prielaidomis, aš kur kas labiau mėgstu faktus:
http://new.skoda-auto.com/SiteCollectionDocuments/Catalogue/Yeti/10_Yeti_Catalogue_ENG.pdf
Kaip ir minėjau savo poste aukščiau, mano kuro bako talpa 55litrai, kaip ir kitų 2x4. 4x4 - 60 litrų.
:)
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
Puslapiai