Sveiki visi, kurie neserga ir vairuoja Škoda auto.
Renkantis auto, traukė Octavia Scout, bet kadangi nelabai reikėjo 4x4, o tik prošvaisos + kaina, pasirinkimas „krito“ ant Yeti.
Mano Yeti:
2010-09-28, nors užsakyta buvo 04 mėn. pradžioje;
varomas priekiniais ratais;
1,2 l, 77kW (105AG), benzinas;
pavarų dėžė- mechaninė;
spalva – raudona, esu šios spalvos fanas ;) , o jei rimtai, tai ryškiai matomas ir žiemą, ir vasarą + rask suvalkietį, kuris mokėtų papildomus pinigus už tokį nieką :) ;
komplektacija - Experience +keli papildomi pribombasai;
pravažiuota beveik 6000 km (dauguma mieste).
Užsakant kiek gąsdino variklis, ar nereikės papildomai pedalų, bet viduj tūnantis suvalkas nugalėjo. Likau nustebintas: mašiniukas bėga kaip basas per žarijas J)
FOTO žemiau :)
Sveikas prisijunges.
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
Ah, labai jau grazi, bet foto mazokos ;)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Gauseja, gauseja musu gretos.....
Reaguojam į kritiką ir taisom, ką pritapšnojom :D
2010-09-28 Yeti 1,2 TSI, 77kW, Experience+
Sveikinu, įsigijus Yeti, visai neblogai žiūrisi raudonas Yeti. Pirma asociacija-gaisrininko mašina :D
Sveikas prisijungęs prie Yeti komandos. Aš iš pradžių buvau užsakęs 1.2, o po savaitės ir 1.4 pasirodė. Kaip sakau su 1.4 gali paplėšyti asfaltą, tad tikiu jog ir 1.2 per akis normaliam važinėjimui.
Lygaus kelio tau ir tavo Yečiui.
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
Raudona mašina visada atrodo važiuojanti greičiau, bent taip teigia psichologai. Ypač konsultavę Ferari :)
Kolūkietiškas klausimas- kas per 6 (?) knopkytės ant vairo? Ir ta septintoji blizganti?
Truputį primena šį:
http://www.15min.lt/naujiena/gazas/autosportas/mclaren-mp4-26-bolido-vairas-sunkiai-prisimenama-mygtuku-ir-veiksmu-ivairove-25-145033
Juozax
Aha, kaip tikroje gaisrinėje dar prie raudonos spalvos paieškosiu švyturėlių – būsiu visai greitas ;)
Kai užsakinėjau auto, 1,4 l dar nebuvo, būčiau susigundęs...
Dėl vairo: trys mygtukai kairėje – radio/CD valdymas, trys dešinėje – Maxi DOT naršymas, nustatymai. Septintas :quest: – garso signalas, arba blikas nuo fotiko :)
2010-09-28 Yeti 1,2 TSI, 77kW, Experience+
Beje, RolandaSS, kaip pas tavo Yeti su kuro sąnaudom? Man smalsu palyginti benzininių sąnaudas. Jei gali mestelk info į temą apie yeti kuro sąnaudas. dėkui.
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
sveikinu istojus į YETI kariauna :party: dar tau reikia baltų dviejų dryžių :) ir išties geri tie 1,2 kad ir ką besakyti
YETI 1.2
Siaip dievinu sy auto tik ne raudona būk geras persydazyk bet dėl skonio nesigincijama.
Tuoj bus, jau volelį ir aliejinių dažų nusipirkau :D
Šiaip, kad ir trydos spalva, svarbu, kad nelūžtų...
2010-09-28 Yeti 1,2 TSI, 77kW, Experience+
Graži ta raudona spalva, dar vat kad su paniauktais langais, tai visai gerai atrodytų.
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
Siaip ilgiau isiziurejus :) ir visai nieko spalva.
Kadangi ne viskas aaamžina, reikia foto iš naujo įdėti
čia su vasariniais "sandalais" :)
2010-09-28 Yeti 1,2 TSI, 77kW, Experience+
Sveikas gyvas orientacininke (matau iš Tako 2010 Molėtuose punkčiuko) iš Suvalkijos, žinau, spalvą pasirinkai ne iš skūpumo, bet kiek aš pažįstu orientacininkus, iš praktiškumo.
Visiems kitiems pabandysiu paaiškinti: kai orietuojiesi miške punktai būna su raudona spalva ir pastebimi žaliame miške iš tolo, jau nekalbant apie startus žiemą su slidėmis. Taigi, kartais nugrybauni beieškodamas truputėlį didesnio punkto, negu kabo pas Rolandą auto, bet savo raudonajį YETI nesurast neįmanoma. Arba blogiausiu atveju YETI galima panaudoti vietoje punkto, kaip vieną iš treniruočių metodikų. Įvarei kur nors į pelkėtą lomą ir tegul jaunieji orientacininkai ieško tokio Didžiulio punkto, o pats sėdėdamas ant bagažniko gurkšnoji arbatėlę iš termosiuko.
Tai toks ir praktiškumas, kaip mus mokė šiandieninis Kauno meras Rimantas
Taigi sveikinu prisijungus, spalva gera, tai ne mano ispanus nuvylusios pavasarinės futbolo aikštės spalva...
Škoda Yeti 2.0 TDI CR DPF/81 kW (110 AG) 2WD, Mato brown metallic Experience+
Praėjom lengvą testą Yeti tėvynėje: truputis kalnų, truputis greitkelio, viso 2542 km. Jokių nusiskundimų, tik kalnuose daugiau su pavaromis dirbti reikia, jaučiasi, kad 1,2. Visa tai su "vonia" ant stogo (dvi dienas buvau nuėmęs) :)
Greitkelyje buvau iki 150 km/h insibėgęs, bet trumpam - visur pagal taisykles...
Kuro suvartojimas ~6,77 l/100km - čia paskaičiavus pagal degalinių čekius, kompas irgi apie 7 l rodė, todėl tikslumas kaip turgaus svarstyklių...
Auto talpumo irgi pakako (4 žmogai), jei namie palikus bagažinės dangtį, buvo galima be "vonios" išsiversti ;)
2010-09-28 Yeti 1,2 TSI, 77kW, Experience+
grazus man Yeti. Kazi kaip ziuretusi nudazius banperius, slenkscius ir moldingus kebulo spalva, nebandei su photoshop pazaisti? :)
galetu dar buti stoikes tarp priekiniu ir galiniu duru juodos, nes priekinio lango juoda, galiniu irgi, tas viduriukas neisdirbtas man ;)
Buvau savaitėliai iškritęs iš šoferukų rato - Yeti "traumą" gydė.
Ačiū "Batievai", gerai padarė, prie to pačio pakeitė tepalus, filtrus - laikas atėjo.
2010-09-28 Yeti 1,2 TSI, 77kW, Experience+