sutikau tolima pazystama, kuris man aiskina, kad su DSG deze, galima isibegejus ir pvz nuo kalno, ar iki sviesoforo, ijungus N padeti riedeti - tipo jis su pasatu jau pora metu va taip daro. o as esu girdejes, bet irgi turgaus bobu lygije, kad negalima. tai kaip yra istikruju?
DSG N padetis
Ant, 2011-11-29 16:53
#1
uodas
Offline
Last seen: prieš 12 metų 2 mėnesiai
Joined: 2011-11-18 08:29
DSG N padetis
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
Iš vis nepatartina laisvu bėgiu riedėti, ypač žiemą esant slidžiai kelio dangai, o dar su DSG perjunginėti padėtis, tai nesuprantu kam to viso reikia? Nesuprantu tavo pažįstamo iš tikro :)
Zmogus mazina kuro sanaudos ir panasiai - juk ant D padeties toli nenuriedesi, tik todel manau, bet neesme kam viso to reikia, esme AR APLAMAI GALIMA tai daryti? o priezasties neanalizuokim.
Octavia, 2007m, 2.0 dizeliux,100kw, DSG
Aš neatsakysiu ar toks veiksmas galimas apskritai, gal kiti tiksliai žinos ir tau atsakys, bet kas liečia degalų taupymą, tai yra atvirkščiai - degalai yra taupomi riedant įjungta pavara, nes tuo metu yra atjungiami purkštukai ir kuras nepaduodamas.
RS tai variklis uzgestu jei purkstukai butu atjungiami
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Gal ne taip išsireiškiau, bet variklis neužgęsta, kažkur jau buvo apie tai detaliau išdiskutuota, bet esmė tame, kad kuro labiau sutaupai riedėdamas įjungta pavara, nei laisvu begiu.
Bet čia jau nukrypstam nuo temos, tai ar galima važiuojant DSG perjunginėti rėžimus ar ne?
RS, tai daugiau galioja mechaninem greiciu dezem. Bent as taip manau.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Robke, DSG ir yra mechanine robotizuota deze, bent taip ja vadina, cia ne grynas automatas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
tiukai,
teisingai, dsg yra tiesiog robotizuota mechanine deze su dviem sankabom. is principo, pagal gamintojo rekomendacijas, N padeti galima naudoti tik 50km atstumu, tempiant masina. daugiau nieko. bet siaip kaip paciam teko pastebet, judant automobiliui, is D i N ir atgal galima persijungt net nespaudziant mygtuko. tad manau viskas cia tvarkoj, ir gali riedet laisvu begiu.
bet kuras, kaip RS ir minejo, labiau tauposi kai vaziuoji butent su D.
:)
Kai automobilis rieda ijungta pavara ir nepaduodamas gazas, tuomet kuro padavimas nutraukiamas, o automobilis negesta, nes paprasciausiai ratai ji suka per sujungta pavara.
Skoda Octavia Combi 1.9TDI, 66 kW SLX
kai tempi automobili, dazniausiai buna isjungtas variklis ir tokiu atveju nesusidaro spaudimas dezeje, del to ir rekomenduojama tempti iki 50 km.
Octavia 2,0 TDI
galit man durnam automatuose paaiskinti, kodel butent iki 50 km?
Skoda Octavia Combi 1.9TDI, 66 kW SLX
jei neklystu tai del dezes tepalu, del uzkaitimo
nu va niekas nepasake, as pradejau vazineti - tik paeksperimentuoti :)
taigi, isviso needa kuro kai atleidi gaza ir riedi ant "D" tada 0 litro, bet problema, kad tuo paciu ir stabdo - salta labai, silta maziau, bet stabdo.
Su padetimi "N" rieda vienodai, kaip mechanine, ant laisvo (maziausiai dvigubai, gal net trigubai toliau nei ant "D") ryja nuo 1litro/100km iki 2.5 litro - nuo ko tai priklauso, nelabai pagavau.
jei matau kad nebespeju uz kokiu 400metru ant zalio sviesoforo (savame mieste mes visi zinome, kas po ko dega)tada isimeti "N" ir dariedi iki sviesoforo, o su padetimi "D" jokiu sansu iveikti toki atstuma, vaziuojant ant 55km/h
dabar beliko suprasti ar tai sveika dezei :)
Octavia, 2007m, 2.0 dizeliux,100kw, DSG
Uodas - turbut nesi girdėjas apie tokia fraze "stabdymas varikliu", kad atleidus gazu su ijungta "D" tau yra problema, kad auto per daug greitai leteja :). Realiai niekados nenaudoju lasivos padeties vaziuojant. Geriau tolygiai kazkiek pavaziuot, o tada palapisniui begius žemint iki sviesaforo, taip stabdant varikliu. Kuro sanaudos 0 ir stabdziu needa. Nuo Seskines kalno 5 begiu man pastoviai 60 km/h palaiko stabdziu neneaudojant. O be to, ziema net nepatariama su lasivu vazinet.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
fraze "stabdymas varikliu" man zinomas ir naudojamas, kai to reikia. man problemu nera visai jokiu :) as aiskinuosi DSG dezes visas imanomas galimybes, net jei tau atrodo jos keistos (man neatrodo keista, kad yra pas zmones noras riedeti laisvom apsukom maksimalu atsuma)
ar labai keista, kad su tavo varijantu (beto ne DSG) ant N, nuriedesi pvz lygiame kelyje daugiau nei 500, o su D 200?
beto ant laisvo nepatartina ir su mechanine SLIDZIOS ziemos metu vazineti - bet neapie sauguma dabar kalba.
Octavia, 2007m, 2.0 dizeliux,100kw, DSG
sveikas,tiesiog pasidalinsiu kaip yra pas mane,siandien visa diena prie vairo,kielione i Alytu atgal ,ir po Vilniu pusdienis.Isbandziau viska,vaziuojant D rezimu apie 100 km.greiciu atleidus gaza nuo septinto begio iki antro kompas rodo 0,isijungus antram,o veliau pirmam begiui rodo nuo 0.6 iki 1.0 l.simtui km.vaziuojant 100 km.val. ir imetus N iki visisko sustojimo rodo 0.7 simtui,o sustojus 0.6 l.per val.cia tik mano pastebejimas,kenia ijungineti N padeti ar ne,nezynau,mastikit patys,bet mano manimu kam isviso pirkti automata ir ijungineti pavaras,o juolab DSG dezes sanaudos viens prie vieno kaip ir mehanikos.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
kam pirkti automata, kai pacios kojos ir rankos negalvojant, tiksliai ir laiku meto begius ir nera kazkokiotai fyzinio-dvasinio diskomforto spustyse - istikruju nesuprantu - gal klaida su kuria dabar tenka vazinet? :)
bet i darba naudojant padeti "n" as nuvaziuoju visu litru maziau, va ir visa paslaptis.
Octavia, 2007m, 2.0 dizeliux,100kw, DSG
o kiek iki darbo km, kad net litru skiriasi sanaudos :)
Octavia 2,0 TDI
nu as nekalbu, kad iki darbo 100km, as sneku apie sanaudas. esme kad kol salta masina, labai dsg deze atleidus gaza stabdo, o ant "n" rieda kuo puikiausiai. iki darbo 15km.
Octavia, 2007m, 2.0 dizeliux,100kw, DSG
gal kas zinot kur siauliuose galima nebrangiai nusipirkti diagnostikos reikmenis,programa kompui ir laida?
Ne šioje temoje klausimas. Atsakyma gal rasi čia, arba užklausi informacijos - VAG-COM - noriu pirkti
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW