Gal ir geras dalykas, bet mokėti apie 500 lt, tai tikrai neverta. Gal Rusijoj tai kažkiek aktualu, bet manau kad pas mus saliarą jau pakankamai gerai pritaikytą šalčiams pardavinėja. Pernai metais buvau užsipylęs žalios vasarinės kai spustelėjo šalčiai, dapyliau žibalo (maždaug litrą ant 10 litrų saliaros) ir važinėjau ramus, jokių problemų nebuvo.
Ta baltarusiska iranga gaunasi 3600rub tai apie 300lt, bet kaip ir tu sakei 1:10 zibalas su saliara taip gaunasi arktine ir ramiai gali vazineti...
Visiskai teisus esi, o pagal technologija 1:10 jau eina arktine saliara ir turi -30 laikyti, benzo pylimas tai tik trukuma turi, kad prie labai zemos temperaturos su saliara jis nebais gerai maisosi ir masinai nera bais gerai jei padaugin to benzo :(
O man pirmas sniegas parodė Octavios valytuvų mechanizmo trukumą - neįmanoma nuvalyti stiklo po valytuvais.
- Kol valytuvai pradinėje padėtyje galima tik vos vos juos nuo stiklo pakelti. Greičiau nudaužysi dažus nuo kapoto negu nuvalysi stiklą.
- Galima valytuvus pastatyti per stiklo vidurį, tačiau kur garantija, kad gumos neprišalo ir neliks prilipusios prie stiklo. Be to valytuvais bružinant per apledėjusį stiklą susidėvi gumos.
tam reikalui naudoju toki "cirka": ijungi degima, isjungi degima, palaikai valytuvu ijungimo rankenele nulenkes 2 sek. i apacia ir valytuvai sustoja pasikele i virsu. Issivalai stikla ir lauki sniego vel :bigsmile:
2007 Škoda Octavia (BLACK),1.4MPI, Ambiente, VILNIUS
tam reikalui naudoju toki "cirka": ijungi degima, isjungi degima, palaikai valytuvu ijungimo rankenele nulenkes 2 sek. i apacia ir valytuvai sustoja pasikele i virsu. Issivalai stikla ir lauki sniego vel :bigsmile:
Tai aš turėjau omeny, kad gali gumutęs prilipusias prie stiklo palikti, arba taip kiekvieną kartą darant (ypač kai daug važinėji, o lauke labai šalta) per ledą sugadinsi gumutes. Vienu žodžiu dažnai reikės keisti valytuvus.
O man pirmas sniegas parodė Octavios valytuvų mechanizmo trukumą - neįmanoma nuvalyti stiklo po valytuvais.
- Kol valytuvai pradinėje padėtyje galima tik vos vos juos nuo stiklo pakelti. Greičiau nudaužysi dažus nuo kapoto negu nuvalysi stiklą.
- Galima valytuvus pastatyti per stiklo vidurį, tačiau kur garantija, kad gumos neprišalo ir neliks prilipusios prie stiklo. Be to valytuvais bružinant per apledėjusį stiklą susidėvi gumos.
jo, pilnai pritariu, labai nepatogu kai negali pakelti normaliai valytuvu. bandau po trupui ikrapstineti sluotele, bet tai tik kaip zaidimas gaunasi.
Teko vazineti su darbiniu VW CADDY,tai tokia pati problema.Tikrai labai uzknisantis dalykas.
Vazinekit su senesnem oktaviom,tai valytuvai normaliai atsilenkines :D
Aha atsilenkineja gerai pas senesnes, o klausimas kam keisti valytuvus jei gumytes susidevi? Pakeiskite tik gumytes uz kelis litus ir vel valytuvai kaip nauji :)
Aha atsilenkineja gerai pas senesnes, o klausimas kam keisti valytuvus jei gumytes susidevi? Pakeiskite tik gumytes uz kelis litus ir vel valytuvai kaip nauji :)
Na ne visiskai kaip nauji :) As mieliau 2-3 metus su champion'ais atvazineju, ir vel naujus nusiperku.
tiukus jeigu nebuvai ishardes tai nesakyk kad nesiardo... Ardosi ir dar kaip ir gumele keichiasi tik riekia zhiureti kad guma lystu gan sunkiai ta prasme ikishti ja i plastmasinius sregius butu nelengva, nes tik taip jie gerai laikysis bei valys.
idomus patarimas keleta kartu zvakes pasildyt, dekui, pameginsim kai bus proga.
siaip cia kada -17 vilniuj buvo (ana savaite?) tai is viena ryta be problemu isvis, kita ryta kazkodel biski pasuko ir vsio toks vaizdas kad akumas numire... jau galvoju blemba ko cia prasyt kad uztemptu, nes uzsistumt tai nelabai ten gautusi... na bet dar karta pasukau ir uzsikure iskart (biski nusipurtes:)). paskui siaip diena trumpam kazkur sustojus biski ilgiau pasukdawo nei rytais kai kurdawosi tai tas idomei taip :) ta prasme ryte s pol abarota o diena kur trumpai nubegi isedi atgal i masina ir gal koke visa sekunde dzh dzh dzh
tiukus jeigu nebuvai ishardes tai nesakyk kad nesiardo... Ardosi ir dar kaip ir gumele keichiasi tik riekia zhiureti kad guma lystu gan sunkiai ta prasme ikishti ja i plastmasinius sregius butu nelengva, nes tik taip jie gerai laikysis bei valys.
Tuci tu teisus, galima pakeisti, bet kurie prekiauja sake, kad nebegaunamas tas efektas kai pakeiti gumytes juose nebevalo gerai, o kodel nezino :(
O man gal reiks pirmadienį iki elektrikų pašokti pasitikrinti. Ryte -18, akumas vos pasuko, vos užsikūriau (jei kas nepastebėjo kitų temų, tai akumas pirktas prieš mėnesį naujas Varta), vakare -18, užsikuria iš pusės apsukimo. Kažkokia chiernia darosi. Gal kas idėjų turi?
Sunku ka ir patarti, del ko taip sunku starteriui sukti.Pas mane ryte rode -19,tai iskarto pasildziau tris kartus,vedant "abs" uzsidege,bet pagavo neblogai, be jokiu purtymusi.
Taip su masem ne vienas atvejis buvo.Su starteriu irgi nefaktas kad po buvusio remonto, vel neatsinaujino.Del sroves nutekejimo, tai lengva patikrinti. Ryte pamatuoti pries kurima kokia itampa, jei virs 12 tai kaip ir norma, jei ne, tai patikrinti kiek mA srebia.
situacija: 2 dienas pastovejo vakare reik kurti, nesuka starteris, prietaisu skydelis vos ziba, uzsidege visos kokios tik yra daciku lemputes - akumas negyvas. kelis kart pabandziau kurti nieko, tad pasikvieciau drauga ir su krokodilais is pirmo pasukimo. siek tiek pavazinejau, matysiu kas ryt darysis po tokios asigalio nakties. Ps. masina lauke stovi, matyt reikes akuma krauti ryt, arba visai namo parsinest :)
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Tai va, buvau pabandyti saviškės ryte. Gaila, bet kai kūriau, tai rodė tik -14. Patikrinus akumo parametrus, tai rezultatai tokie: prieš kūrimą rodė 12.33 v, įjungus pakaitinimo žvakes krito iki 11.2 v, bet pradėjo atsistatinėti, pradėjus sukti starteriui kritimas iki 8.44 v. :O Tai kaip tą suprasti, kaltas starteris?
Realaus iskrovimo kaip ir nesimato.Reiskia labai sunku sukti,todel didelis kritimas.O del ko tai neaisku.
As siandien ryte kuriau, tai buvo -22,5.Tai irgi jau jautesi kad labai sunkiai prasuka,nes jau signos reles,ir posukiai pradejo klakseti,bet pagavo.Prie tokiu salciu aisku jau ir sintetiniai tepalai nepamaisytu, o dabar pusiausintetika.
Gal kokias 4 dienas nelieciau skodos, su renuku vazinejau... Idomu,kaip pavyks uzvest...? :~ Norejau paklaust apie octaviaII, jei nuimsiu akuma,tai magas uzsikoduos? Magas audience, vat neprisimenu, ar yra koks kodas pas mane uzrasytas serviso knygelej ar ne...
Bent jau pas mane magas ,,Stream'' tai neužsikoduodavo, viskas normaliai, tik vairo simbolis ekrane padega kokias 5 minutes ir viskas. Ai dar el. langai praranda atmintį :)
Bent jau pas mane magas ,,Stream'' tai neužsikoduodavo, viskas normaliai, tik vairo simbolis ekrane padega kokias 5 minutes ir viskas. Ai dar el. langai praranda atmintį :)
Na bent pas mane truputi paspaudus jungiklį, kol laikai tol stiklas vaziuoja, o numygus iki galo ir atleidus stiklas varo iki galo. Po akumo atjungimo kiek laikai tiek vaziuoja pradžioj, paskui supranta ir pradeda veikt. :)
krc nesitikejau kad tiek nesamoniu reiks nuimt kol iseis is fabijos akuma isimti...
Kad nieko ten baisaus fabijoj... Ten tik tas skydelis su saugikliais is virsaus stovi... Tik dvi "zasciolkes" nuimt ir viskis... :) As manau,kad pasibaigus salciams reikes pastatyt pakraut akuma... Off course, jei neteks jo dabar statyt kraut... :D
Na taip, sunku sukti. Bet akumas tai naujas. Ir jeigu jau prie -18 taip suka, tai ką tada daryti kai bus kokie -25? Suprasčiau jei akumas būtų pagyvenęs, o dabar....
Zinok sunku ka ir patarti.Jei itarimas del akumo,tai bandyk su kitu.Aisku saltis turetu mazdaug toks pats buti.
masina stovejo lauke nuo ketvirtadienio, vakare sumasciau nueit pabandyt uzkurt, ryt i darba reiks vaziuoti, pasildziau 3 kart zvakes, pagriebe beveik iskart, gal is antro starterio sukio, tik jau variklis negraziai kelias sekundes dirbo - drebejo. ir nepirma karta pastebejau, kad truputi padrebejus varikliui, apsukos sokteli iki beveik 2k ir iskart nukrenta iki 1k. cia taip normalu su tom apsukom?
beje, tokiais orais labai gerai butu turet nesiojama "prikurke" akumuliatorine, labai geras dalykas, pas mus darbe toks daiktas yra, tik net neisivaizduoju kiek kainuoja, jauciu nepigiai. ryte jei jauti, kad gali neuztekt gyvybes akumui, tai pajungei ir uzsikurei, nes kiek isivaizduoju akumo uzdusimas nera labai jau sveikas dalykas masinai. nusimusa kompai ir panasus dalykai. jei neteisus tai atsiprasau :)
Vienai is masinu (Rover 420 Di) bandziau pasiruosti saltam rytui, uzpyliau kelis litrus reaktyvinio kuro (taip luikole vadinamas zibalas) ir parsinesiau akumuliatoriu i namus :D Ziuresim kokie ryte bus rezultatai, nes setadienio ryta be "krokodilu" kurtis nenorejo :| Siuo metu informacines svieslentes rode -22, tai speju nakti gali nukristi ir zemiau -25...
beje, tokiais orais labai gerai butu turet nesiojama "prikurke" akumuliatorine, labai geras dalykas, pas mus darbe toks daiktas yra, tik net neisivaizduoju kiek kainuoja, jauciu nepigiai. ryte jei jauti, kad gali neuztekt gyvybes akumui, tai pajungei ir uzsikurei, nes kiek isivaizduoju akumo uzdusimas nera labai jau sveikas dalykas masinai. nusimusa kompai ir panasus dalykai. jei neteisus tai atsiprasau :)
Akumo nudusimas nesveikas tik jam paciam. O masinoje nusimusa tavo nuvaziuotas kilometrazas (cia tas kur galima nuresetint) magelis ir laikas. Kazkas dar sake langu pakelejai.
O man buvo taip. Nuo penktadieni vakaro iki siandien ryto nekuriau. Lauke diena -25 (nakti speju apie 28-30). Akumas mano nepasuko, na tikslaiau neuztektinai. Svogeris atvare dzipuke, ten 100Ah 740 startine. Sunkiai bet uzkuriai, isjudinau varikli. Kas keisciausia, lyg ir griebie bet neuzsikuria. Tada sekanti laika labai ilgai palaikiau starteri, apsukos po biski pakilo iki 500, kuri laika palaikiau ir atjungiau starteri, variklis biski po biksi isidirbo iki normaliu apsuku. Palikau kadprasidirbtu ir biski pasilto.
Tuo tarpu savo akuma idejau i ta dzipa. Jis 5-10 min buvo dirbes po dvieju dienu nedarbo (is garazo). Maniskis be problemu ji uzkure. Tai kaip ir akumas OK.
Tad kame gali but problem. Itarciau zvakes, bet jos variklio isjudinimui itakos juk neturi. Turiu omeny sunku starterio sukima. Tepalai pakeisti pries ziema 5W-30 Castrol.
Vienai is masinu (Rover 420 Di) bandziau pasiruosti saltam rytui, uzpyliau kelis litrus reaktyvinio kuro (taip luikole vadinamas zibalas) ir parsinesiau akumuliatoriu i namus :D Ziuresim kokie ryte bus rezultatai, nes setadienio ryta be "krokodilu" kurtis nenorejo :| Siuo metu informacines svieslentes rode -22, tai speju nakti gali nukristi ir zemiau -25...
Šįryt -26 ir užsivedė be didesnių problemų, visai kitas starterio sukimas, kai akumuliatorius nakti praleido pliusineje temperaturoje :) Tiek, kad nepatogu, kiekviena vakara isimineti ir su savimi temptis akumuliatoriu i penkta auksta, bet kito varianto nebuvo,nes butinai siandien reikejo masinos.
Pas mane ryte rodė -24.5, pašildžiau žvakes 3 ar 4 kartus ir po trijų starterio apsisukimų užsikurė. Akumas sunkiai suko, toks jausmas, kad nuduso, tačiau po kiekvieno apsisukimo suko greičiau. variklis dar keleta sekundžių pasipurtė ir viskas OK
Ta baltarusiska iranga gaunasi 3600rub tai apie 300lt, bet kaip ir tu sakei 1:10 zibalas su saliara taip gaunasi arktine ir ramiai gali vazineti...
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Visiskai teisus esi, o pagal technologija 1:10 jau eina arktine saliara ir turi -30 laikyti, benzo pylimas tai tik trukuma turi, kad prie labai zemos temperaturos su saliara jis nebais gerai maisosi ir masinai nera bais gerai jei padaugin to benzo :(
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
O man pirmas sniegas parodė Octavios valytuvų mechanizmo trukumą - neįmanoma nuvalyti stiklo po valytuvais.
- Kol valytuvai pradinėje padėtyje galima tik vos vos juos nuo stiklo pakelti. Greičiau nudaužysi dažus nuo kapoto negu nuvalysi stiklą.
- Galima valytuvus pastatyti per stiklo vidurį, tačiau kur garantija, kad gumos neprišalo ir neliks prilipusios prie stiklo. Be to valytuvais bružinant per apledėjusį stiklą susidėvi gumos.
Skoda Octavia 1.9 TDI
na kad sunktu isvalyti tai faktas....
tam reikalui naudoju toki "cirka": ijungi degima, isjungi degima, palaikai valytuvu ijungimo rankenele nulenkes 2 sek. i apacia ir valytuvai sustoja pasikele i virsu. Issivalai stikla ir lauki sniego vel :bigsmile:
2007 Škoda Octavia (BLACK),1.4MPI, Ambiente, VILNIUS
Tai aš turėjau omeny, kad gali gumutęs prilipusias prie stiklo palikti, arba taip kiekvieną kartą darant (ypač kai daug važinėji, o lauke labai šalta) per ledą sugadinsi gumutes. Vienu žodžiu dažnai reikės keisti valytuvus.
Skoda Octavia 1.9 TDI
jo, pilnai pritariu, labai nepatogu kai negali pakelti normaliai valytuvu. bandau po trupui ikrapstineti sluotele, bet tai tik kaip zaidimas gaunasi.
Octavia 2,0 TDI
na jo, nedarau ir as taip, kazkaip visad bunu su pirstinem, tai viska iskrapstau ranka labai greitai...
2007 Škoda Octavia (BLACK),1.4MPI, Ambiente, VILNIUS
Teko vazineti su darbiniu VW CADDY,tai tokia pati problema.Tikrai labai uzknisantis dalykas.
Vazinekit su senesnem oktaviom,tai valytuvai normaliai atsilenkines :D
Aha atsilenkineja gerai pas senesnes, o klausimas kam keisti valytuvus jei gumytes susidevi? Pakeiskite tik gumytes uz kelis litus ir vel valytuvai kaip nauji :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
kazin ar ardosi noji valytuvai, m?
2007 Škoda Octavia (BLACK),1.4MPI, Ambiente, VILNIUS
Tie kur yra vadinami bananai, tai nesiardo, o paparasti tai keiciasi gumos be bedu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
tai va, ir vel beda....
2007 Škoda Octavia (BLACK),1.4MPI, Ambiente, VILNIUS
Tai ir blogiausia,kad visos masinos turi savu bedu, nepagamino dar idealios masinos :(
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Na ne visiskai kaip nauji :) As mieliau 2-3 metus su champion'ais atvazineju, ir vel naujus nusiperku.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
na kiekvienam savo :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
tiukus jeigu nebuvai ishardes tai nesakyk kad nesiardo... Ardosi ir dar kaip ir gumele keichiasi tik riekia zhiureti kad guma lystu gan sunkiai ta prasme ikishti ja i plastmasinius sregius butu nelengva, nes tik taip jie gerai laikysis bei valys.
Pay tha cost to be da BOSS!!
tai bananais nesinaudojau, kuriuos maciau pirkti nesikeite gumos, o seno tipo kasmet gumeles keiciu, tai zinau tiksliai...
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
idomus patarimas keleta kartu zvakes pasildyt, dekui, pameginsim kai bus proga.
siaip cia kada -17 vilniuj buvo (ana savaite?) tai is viena ryta be problemu isvis, kita ryta kazkodel biski pasuko ir vsio toks vaizdas kad akumas numire... jau galvoju blemba ko cia prasyt kad uztemptu, nes uzsistumt tai nelabai ten gautusi... na bet dar karta pasukau ir uzsikure iskart (biski nusipurtes:)). paskui siaip diena trumpam kazkur sustojus biski ilgiau pasukdawo nei rytais kai kurdawosi tai tas idomei taip :) ta prasme ryte s pol abarota o diena kur trumpai nubegi isedi atgal i masina ir gal koke visa sekunde dzh dzh dzh
Fabia Combi 2002 1.9SDI
gali but ir akumo trukumai islindo per salcius, del kitu bedu vargu daugiau butu...
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tuci tu teisus, galima pakeisti, bet kurie prekiauja sake, kad nebegaunamas tas efektas kai pakeiti gumytes juose nebevalo gerai, o kodel nezino :(
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
siandien kaune ryte 18 buvo, bet uzsikuriau puikiai, neseniai dar zvakes pasitikrinau, akuma viskas ok, tai nebijau :)
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
-25
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
normaliai, siandien sedziu namie, niekur nevaziuosiu :)
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
O aš šiandien į teatrą keliaut turėsiu :cry:
EX 96 Felicia 1,3 LPG
94 Audi 80 avant 1,9 TDI
as pasidarysiu namuose teatra: tv-geras filmas :)net zvejot nesinori kai taip spaudzia
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
prasukau pora ratu per Trakus siandien, tai nemazai zveju maciau sedinciu ant saulutes :)
Octavia 2,0 TDI
eina sau, kai taip salta sikna gali prie ledo prisalt :)
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
tai reik ant dezes sedet, o ne ant ledo :bigsmile:
Octavia 2,0 TDI
As siandien dar nekuriau, speju ryt ieskosiu kas patemptu :)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Sunku ka ir patarti, del ko taip sunku starteriui sukti.Pas mane ryte rode -19,tai iskarto pasildziau tris kartus,vedant "abs" uzsidege,bet pagavo neblogai, be jokiu purtymusi.
Taip su masem ne vienas atvejis buvo.Su starteriu irgi nefaktas kad po buvusio remonto, vel neatsinaujino.Del sroves nutekejimo, tai lengva patikrinti. Ryte pamatuoti pries kurima kokia itampa, jei virs 12 tai kaip ir norma, jei ne, tai patikrinti kiek mA srebia.
Idmumo delei pastatyk testeri taip, kad kurimo momentu matytum koks kritimas.
situacija: 2 dienas pastovejo vakare reik kurti, nesuka starteris, prietaisu skydelis vos ziba, uzsidege visos kokios tik yra daciku lemputes - akumas negyvas. kelis kart pabandziau kurti nieko, tad pasikvieciau drauga ir su krokodilais is pirmo pasukimo. siek tiek pavazinejau, matysiu kas ryt darysis po tokios asigalio nakties. Ps. masina lauke stovi, matyt reikes akuma krauti ryt, arba visai namo parsinest :)
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
o jeigu nakciai akuma namo parsinest nenusimush kokie kompai ar pns?
Fabia Combi 2002 1.9SDI
siandien nesiu namo kraut, nors is ryto kai vakar vakare pavazinejau uzsikure
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
gerai kai pakroveja turit, mano tai palikta uzkurta burzgia po lagais :D :/
Fabia Combi 2002 1.9SDI
Realaus iskrovimo kaip ir nesimato.Reiskia labai sunku sukti,todel didelis kritimas.O del ko tai neaisku.
As siandien ryte kuriau, tai buvo -22,5.Tai irgi jau jautesi kad labai sunkiai prasuka,nes jau signos reles,ir posukiai pradejo klakseti,bet pagavo.Prie tokiu salciu aisku jau ir sintetiniai tepalai nepamaisytu, o dabar pusiausintetika.
Gal kokias 4 dienas nelieciau skodos, su renuku vazinejau... Idomu,kaip pavyks uzvest...? :~ Norejau paklaust apie octaviaII, jei nuimsiu akuma,tai magas uzsikoduos? Magas audience, vat neprisimenu, ar yra koks kodas pas mane uzrasytas serviso knygelej ar ne...
Octavia 07 1.9 TDI
Bent jau pas mane magas ,,Stream'' tai neužsikoduodavo, viskas normaliai, tik vairo simbolis ekrane padega kokias 5 minutes ir viskas. Ai dar el. langai praranda atmintį :)
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
Ta prasme praranda atminti? jie tokia turi? :D
Octavia 07 1.9 TDI
Na bent pas mane truputi paspaudus jungiklį, kol laikai tol stiklas vaziuoja, o numygus iki galo ir atleidus stiklas varo iki galo. Po akumo atjungimo kiek laikai tiek vaziuoja pradžioj, paskui supranta ir pradeda veikt. :)
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
krc nesitikejau kad tiek nesamoniu reiks nuimt kol iseis is fabijos akuma isimti...
Fabia Combi 2002 1.9SDI
Kad nieko ten baisaus fabijoj... Ten tik tas skydelis su saugikliais is virsaus stovi... Tik dvi "zasciolkes" nuimt ir viskis... :) As manau,kad pasibaigus salciams reikes pastatyt pakraut akuma... Off course, jei neteks jo dabar statyt kraut... :D
Octavia 07 1.9 TDI
Zinok sunku ka ir patarti.Jei itarimas del akumo,tai bandyk su kitu.Aisku saltis turetu mazdaug toks pats buti.
masina stovejo lauke nuo ketvirtadienio, vakare sumasciau nueit pabandyt uzkurt, ryt i darba reiks vaziuoti, pasildziau 3 kart zvakes, pagriebe beveik iskart, gal is antro starterio sukio, tik jau variklis negraziai kelias sekundes dirbo - drebejo. ir nepirma karta pastebejau, kad truputi padrebejus varikliui, apsukos sokteli iki beveik 2k ir iskart nukrenta iki 1k. cia taip normalu su tom apsukom?
Octavia 2,0 TDI
beje, tokiais orais labai gerai butu turet nesiojama "prikurke" akumuliatorine, labai geras dalykas, pas mus darbe toks daiktas yra, tik net neisivaizduoju kiek kainuoja, jauciu nepigiai. ryte jei jauti, kad gali neuztekt gyvybes akumui, tai pajungei ir uzsikurei, nes kiek isivaizduoju akumo uzdusimas nera labai jau sveikas dalykas masinai. nusimusa kompai ir panasus dalykai. jei neteisus tai atsiprasau :)
Octavia 2,0 TDI
Vienai is masinu (Rover 420 Di) bandziau pasiruosti saltam rytui, uzpyliau kelis litrus reaktyvinio kuro (taip luikole vadinamas zibalas) ir parsinesiau akumuliatoriu i namus :D Ziuresim kokie ryte bus rezultatai, nes setadienio ryta be "krokodilu" kurtis nenorejo :| Siuo metu informacines svieslentes rode -22, tai speju nakti gali nukristi ir zemiau -25...
Akumo nudusimas nesveikas tik jam paciam. O masinoje nusimusa tavo nuvaziuotas kilometrazas (cia tas kur galima nuresetint) magelis ir laikas. Kazkas dar sake langu pakelejai.
O man buvo taip. Nuo penktadieni vakaro iki siandien ryto nekuriau. Lauke diena -25 (nakti speju apie 28-30). Akumas mano nepasuko, na tikslaiau neuztektinai. Svogeris atvare dzipuke, ten 100Ah 740 startine. Sunkiai bet uzkuriai, isjudinau varikli. Kas keisciausia, lyg ir griebie bet neuzsikuria. Tada sekanti laika labai ilgai palaikiau starteri, apsukos po biski pakilo iki 500, kuri laika palaikiau ir atjungiau starteri, variklis biski po biksi isidirbo iki normaliu apsuku. Palikau kadprasidirbtu ir biski pasilto.
Tuo tarpu savo akuma idejau i ta dzipa. Jis 5-10 min buvo dirbes po dvieju dienu nedarbo (is garazo). Maniskis be problemu ji uzkure. Tai kaip ir akumas OK.
Tad kame gali but problem. Itarciau zvakes, bet jos variklio isjudinimui itakos juk neturi. Turiu omeny sunku starterio sukima. Tepalai pakeisti pries ziema 5W-30 Castrol.
Any ideas?
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Šįryt -26 ir užsivedė be didesnių problemų, visai kitas starterio sukimas, kai akumuliatorius nakti praleido pliusineje temperaturoje :) Tiek, kad nepatogu, kiekviena vakara isimineti ir su savimi temptis akumuliatoriu i penkta auksta, bet kito varianto nebuvo,nes butinai siandien reikejo masinos.
Pas mane ryte rodė -24.5, pašildžiau žvakes 3 ar 4 kartus ir po trijų starterio apsisukimų užsikurė. Akumas sunkiai suko, toks jausmas, kad nuduso, tačiau po kiekvieno apsisukimo suko greičiau. variklis dar keleta sekundžių pasipurtė ir viskas OK
Skoda Octavia 1.9 TDI
Puslapiai