Egabite Octavia II 2005

35 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
Egabite
Egabite portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 1 savaitė
Joined: 2012-04-07 17:17
Egabite Octavia II 2005

Nu va, pagaliau nutariau prisistаtyti, nors ir ne klubo narys, bet virtualiai jau (3-5 mėn.) seniai su jumis, perskaičiau didžiąja dalį forumo. Po ilgų ieškojimų pasisekė surasti man tinkama auto, nors ir norėjau su 1,9 motoriuku, bet kai pamačiau, užkūriau ir pabandžiau auto, kažkaip į antrą planą nuėjo visos galimos variklio blogybės. Auto pirkau iš „pirmų rankų“ iki „perekūpų“ nepriėjo. Aišku padėjo vienas pažystamas „perekūpas“, kuris koordinavo auto judėjimą ant tralo iki LT ir padėjo suderėti kainą...
Pagal vin kodą Elegance komplektacija, nors pardavėjas įtikinėjo, kad čia PRAHA komplektacija. Pasigooglinus, pradžioje nieko apie Praha neradau, bet kadangi auto iš Prancūzijos, tai pabandžiau paieškoti pas prancūzus, akurat tokia komplektacija yra 1:1 atitinkanti manajai. Kiek supratau ši koplektacija skirta prancūzams, kažkiek patobulinta Elegance.

Pagrindiniai parametrai:
Pagaminimo metai 2005
Variklis 2.0 TDI 103 KW
Pavarų dėžė mechaninė 6-ių pavarų
Ratai R17 225/45
Salonas odinis
Vairuotojo sėdynė elektrinė su atmintimi
Lempos Kseoninės
Padangų slėgio kontrolės daviklis
Parktronikai priekyje ir gale
Klimatronikas
Autopilotas
Automatiškai tamsėjantys visi veidrodžiai
10-imt oro pagalvių
Multifunkcinis vairas
Magnetola su integruotu *.mp3 6 cd keitikliu (nežinau, gal pas visus taip yra)
Ir t.t.....
Rida 235000, tikra, patikrinau Škodos centre.

Atliktos investicijos:
pakeista granatos apsaugine guma
pakeistas šakės „salenblokas“
pakeistas generatoriaus amortizatorius
pakeistas tepalas ir filtrai
sumontuota „adaptyvinė“ signalizacija
nupirkti iš Tiukaus salono guminiai kilimėliai
pakeistas dešines pusės posūkis po veidrodžiu

Nusimatantys darbai:
lengvai apibraižyti abu buferiai, nežinau ar dažysiu ...
kai šlapias oras neveikia parktronikai, atėjus vasarai, reikės susitvarkyti
sudegęs vairuotojo pusės veidrodėlis, neveikia patamsėjimas
nebeveikia ir kairės pusės posūkis po veidrodžiu, tvarkysiu pats

Bendrai paėmus automobilis labai tvarkingas, variklis „gyvas“, pirmas tris dienas teko mokytis važiuoti su 103 KW, truputi spusteli ir jau 80-90 km/h. Prieš tai važinėjau su Nissan Primera 95 m, 66 KW be turbinos :D .

Paveiksliukai: 
Egabite
Egabite portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 1 savaitė
Joined: 2012-04-07 17:17

dar truputi pridėsiu ....

Paveiksliukai: 

Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05

tonis
tonis portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 4 mėnesiai
Joined: 2010-01-20 08:58

Geras mašiniukas, sveikinam prisijungus :)

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 2 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2009-10-17 22:17

Nebloga komplektacija. Liuks.

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

Papka
Papka portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 3 mėnesiai
Joined: 2010-10-09 11:21

Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08

branco
branco portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 3 savaitės
Joined: 2011-04-13 10:38

Ten jaunesnysis brolis :)


Ex: Škoda Octavia '99 66kW

Egabite
Egabite portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 1 savaitė
Joined: 2012-04-07 17:17

Čia geras 1:1 . Bet nors ir janesnis bet pagal rida sėdynės labiau sutrintos.

Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05

branco
branco portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 3 savaitės
Joined: 2011-04-13 10:38

Vazinek autobanais ~80Kg ir mieste kokias picas isveziok ~120Kg dar ne toki skirtuma pamatysi prie tos pacios ridos :) O be to, ten standartine lietuviska rida :)


Ex: Škoda Octavia '99 66kW

Romanas
Romanas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 1 mėnesis
Joined: 2011-07-11 13:17

nu kad turputi skirias magas taviskes ir tos is A+. pas tave kazkas virsuj yra nematyto.. klavisas is kaires, salia EJECT. ten gal cd keitiklio mygtukas :)

Egabite
Egabite portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 1 savaitė
Joined: 2012-04-07 17:17

Nu ir pastabumas pas tave.... paspaudus ši klavišą tavęs paprašo išsirinkti poziciją į kuria įdėsi CD, tada 6-ių mygtukų pagalba išrenki pozicija ir tik tada tavęs paprašo, kad įkištum CD.

Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05

Egabite
Egabite portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 1 savaitė
Joined: 2012-04-07 17:17

Tai ir išlindo pirmi gedimai. Pradėjo varvėti aušinimo skystis. Nuvarius į servisą, rado kad prakiuro radiatorius. Radiatoriaus kaina 150,00 (neoriginalus, lenkiškas) . Radiatoriaus prakiurimo priežastis elementari: apatinėje dalyje prilindo visokiausių nešvarumų, ko pasekoje toje vietoje kaupėsi drėgmė ir elementariai prapuvo.

Paveiksliukai: 

Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05

Romanas
Romanas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 1 mėnesis
Joined: 2011-07-11 13:17

yes yes, mes cia pastabus ;) o dar klausimas, has ten per GEO mygtukas ant mago? irgi nematytas man :)

Egabite
Egabite portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 1 savaitė
Joined: 2012-04-07 17:17

Paspaudus Geo klavišą nustatatai balansą tarp priekio/galo ir kairė/dešinė. Pridedu nuotraukas su Geo ir su CD .

Paveiksliukai: 

Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05

Romanas
Romanas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 1 mėnesis
Joined: 2011-07-11 13:17

ai... kad pas tave net ir magas kitaip vadinas.. as galvojau cia Stream standartinis, kaip pas visus... o cia net kazkokx audience... va ka reiskia Praha komplektacija :))

Egabite
Egabite portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 1 savaitė
Joined: 2012-04-07 17:17

Išlindo liga. Lenkiant paspaudus akceleratorių iki galo dingo trauka, tipo turbina nebeveiktų. Sustojau užgesinau , užkūriau viskas ok ir trauka atsistatė. Pasikartojus taip porą kartų, nutariau išvalyti EGR-ą. Išlaidos, 9.00 Lt už acetoną. Bandžiau valyti Benzinu - plauna gerai, bet blogai tirpina smalą, Acetonas - gerai tirpina, bet plauna blogai tuoj džiūna ir išsimozoja viskas, Tirpiklis 646 - gerai tirpina, puikiai plauna, tai praktiškai juo viską ir išploviau. Efekto dar nežinau, nebandžiau, laiko užtruko 1val. ardymui + 2-3 val. ploviau + 40min. surinkinėjau, labai neskubėjau, parūkydamas, paplepėdamas. :) Pridedu foto kaip atrodė prieš ir po.

Paveiksliukai: 

Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05

Egabite
Egabite portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 1 savaitė
Joined: 2012-04-07 17:17

Įsigijus VAG-HEX-CAN 10.6 kabelį, atsirado galimybė susitvarkyti kelias bėdas, kuriuos buvo perkant automobilį. Tai pasikeisti parktroniką, be kabelio nebuvo galimybės nustatyti kuris blogas, nes jų yra net 8. VCDS-as parodė, kad blogas yra „Rear Left Center“. Turėjau vilties, kad nuėmus galinį buferį rasiu apsioksidavusius, gal nutrūkusius laidus. Bet viltys nepasitvirtino. Jis buvo negyvas. Kad prieiti iki galinio „parktroniko“ reikėjo nemažai paplušėti, nes jau labai daug varžtelių reikia atsukti, kad prieiti iki buferį laikančių varžtelių. Reikia atkelti šoninius kilimus, išimt galines lempas ir t.t... Naujo parktroniko kaina „Škodos centre“ 200 Lt. + PVM. Surasti naudotą šiukšlyne, nelabai sekėsi. Bet galų gale iš žmogau, kurį sutikau atsitiktinai šiukšlyne, nupirkau už 70 Lt, kurio net nereikėjo perdažyti, spalva buvo tokia pat. Pakeitus, parktroniką, jo adaptuoti nereikėjo, tiesiog užteko ištrinti klaidas. Sugedus kitam parktronikui, pradžioje pirksiu jį, o ne ardysiu buferius. Parktronikai tinka nuo Audi, VW, Seat automobilių. Maniškis buvo nuo Audi A6. Jų galima nusipirkti naujų ir Ebay-juje po 80-100 Lt. Tai tiek apie “parktronikus”
Taip pat buvo aptikta ir kitą problemėlė, pasirodo neveikia pakaitinimo žvakė 2-ame cilindre. Nors dabar vasara ir ji įtakos variklio darbui neturi jokios, bet vis tiek nusprendžiau susitvarkyti, nes ruduo jau neužkalnų. Prisiklausęs visokių nuomonių apie žvakių nulūžimus keičiant jas, o po to variklio galvos nuėmimą, pabijojau pats keisti. Pasiklausinėjęs keletą „meistrų“ (gyvenime pas juos nevažiuočiau) gavau informacijos, kad taip ir bus, kad jie neužsiims žvakės pakeitimų, tipo labai sunku prieiti ir labai daug rizikos. Nu ką, kai visados padėjo visagalis „Google“. Paieškojus truputi, radau kad šiam varikliui pakeisti žvakes, kaip du pirštus apsi...ti. 2.0 ltr. BKD varikliuose, žvakės yra po dangteliu. Jos praktiškai niekada „neprikepa“, nes neturi sąryšio su aplinka. Tai nutariau pasikeisti pats. Reikėjo atjungti alsuoklio žarną, atsukti kuro vamzdelius laikančius varžtelius, nuimti pagrindinio diržo apsauginį dangtelį ir po to atsukti 9-ius, dangtelį laikančius, varžtelius. Prieš keičiant žvakes turėjau nusistatymą, kad keisiu visas, bet nuardžius ir pamatavus visų veikiančių žvakių varžą, persigalvojau. Jų varža buvo po 0,6 omo, tokia pat kaip ir naujos. Originali žvakė buvo BERU, Šiauliuose tokios gauti nesugebėjau, pirkau Bosch. Kaina 40 Lt., pirkau iš pažystamo, sakė čia didmeninė kaina. Atsukant ir prisukant jokių netikėtumų nebuvo. Reikėjo tik 8-ių „vamzdelinio“ raktelio, nes žvakė gana gilokai. Viso laiko sugaišau su nuardymu ir surinkimu 1-ą val. Sekanti karta užtektu koki 30-40 min. Tarpinės po dangteliu keisti nereikėjo, nes ji daugiakartinė, guminė. Informacija apie išardymą ir surinkimą paėmiau iš rusų forumo: http://vwts.ru/forum/index.php?s=8a456ede8f5b1f605dff321c513ced9f&showtopic=121093&st=0
Pridedu keletą nuotraukų, apie parktroniką, žvakes ir variklį.

Paveiksliukai: 

Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05

nerka
nerka portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 6 mėnesiai
Joined: 2012-04-10 14:30

grazi skodute ir komplektacija super :)

Egabite
Egabite portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 1 savaitė
Joined: 2012-04-07 17:17

Artėja žiema, tai nutariau apauti žieminiais ratais. Paskaičiavus ir pagalvojus tai R17 225/45 truputi brangoka ir nepatogu važinėti :) . Nutariau apsistoti ties R15. Po neilgų paieškų radau dėvėtus VW originalius. "Ebajus", padėjo perkrikštyti į Škodinius . Padangas, ContiWinterContact s810 R15 195/65, pasisekė nebrangiai dėvėtas gauti.
Aišku kaip visada neapsėjo ir be problemų... Nors ir skaičiau, girdėjau... žinojau, kad reikia mest lauk tuos "security" varžtus. Du gerai atsisuko, trečias prasisuko, o ant ketvirtas jau iki manęs buvo pakeistas į paprastą. "Melga" padėjo atsukti. Aišku įsukti buvo paprasti varžtai. Pagalvojus , jei taip atsitiktu kelyje.... Tai kolegos "Škodistai" jei kas neišmetė lauk šitų varžtų, tai meskit lauk.

Išlaidos:
Ratlankiai - 420,00 Lt
Padangos - 0,00 Lt (barteris)
Padangų permontavimas - 0,00 (barteris)
Škoda ženkliukai - 15,00 Lt
3-ys nauji varžtai - 15,00 Lt (po 5,00 Lt. Melgoje)
Prasukto varžto atsukimas - 20,00 Lt

Paveiksliukai: 

Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05

tomasvilda
tomasvilda portretas
Offline
Last seen: prieš 9 valandos 9 minutės
Joined: 2009-10-20 18:35

Truksta dangteliu ant varztu, tada butu is viso gerai.

Egabite
Egabite portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 1 savaitė
Joined: 2012-04-07 17:17

Kadangi "Security" varžtą išmečiau, tai 1-as iš 5-ių dangtelių silpnai laikosi, bijau pamesti. Nors gal vistiek reiks sudėti, naudos man iš jo nebus, galima ir pamest, jei kas nusipirksiu ;) .
Pasitaisysiu - Sudėsiu.

Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05

Egabite
Egabite portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 1 savaitė
Joined: 2012-04-07 17:17

Išlindo klaidos:

19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground
P3101 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.69 V
Bin. Bits: 00001000
Torque: 0.0 Nm
Torque: 354.0 Nm

19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal
P3102 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.46 V
Bin. Bits: 00101100
Torque: 0.0 Nm
Torque: 354.0 Nm

17075 - Fan 1 Control Circuit: Short to GND
P0691 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 798 /min
Torque: 32.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.14 V
Bin. Bits: 00101100
Temperature: 74.7°C
Duty Cycle: 9.6 %

Readiness: 1 2 0 0 0

Pasiskaičius, internete, paaiškėjo, kad sugedo vožtuvas , kuris yra prie EGR-o (kaip tiksliai LT vadinasi, nežinau). Kadangi ant to pačio saugiklio F8 yra ir radiatoriaus ventiliatorius pajungtas, tai tuo pačiu meta ir ventiliatoriaus klaida. Pakeitus saugikli ventiliatoriaus klaidos nebeliko, liko tik „Motor for Intake Manifold Flap“ . Nu ką, teko kreiptis, pas meistrus. Naujas kainavo 533,00 Lt. Kaip visada, mane įveikė smalsumas, išardžiau. Vizualiai matėsi sudile krumpliaračio dantukai, bet itariu, kad dar kažkas buvo sudegė valdymo schemoje ar valdymo varikliukas, nes saugiklis šiaip nedega. Važiavimui ir kuro sąnaudom šis gedimas įtakos neturėjo, gal tik šiokia tokia traukos "duobė", pajudant iš vietos, buvo atsiradusi. Dabar viskas ok. Pridedu nuotraukas.

Paveiksliukai: 

Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05

Egabite
Egabite portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 1 savaitė
Joined: 2012-04-07 17:17

Prisidirbau eilini karta problemų, gal greičiau daugiu išgąsčio, negu problemų. Važiuojant miško keliuku, sugebėjau su dugnu stuktelėti variklio dugną ir ko pasekoje išlindo geltonas pranešimas - "Oil sensor workshop".
Aišku puoliau tikrinti tepalo lygį, lįsti po auto ir ieškoti ar nėra tepalo balos ir t.t. Nieko neradus, nutariau judėti toliau (iki namų ~170 km. Anykščių raj.), pastebėjęs, kad įtakos variklio darbui nėra važiavau įprastu režimu.
Grįžęs prijungiau PC ir radau:

1 Fault Found:
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
007 - Short to Ground
Freeze Frame:
Ign. Timing: 1.5 °BTDC
Raw, Form. N/A: 000 000 000
Raw, Form. N/A: 000 000 000
Raw, Form. N/A: 000 000 000
Raw, Form. N/A: 000 000 000
Raw, Form. N/A: 000 000 000
Raw, Form. N/A: 000 000 000
Raw, Form. N/A: 000 000 000

Klaidų trynimas nepadėjo. Susitariau su autoservisu patikrai. Pakėlus auto ant pakėliko, nuėmus variklio apsaugą, radau "juvelyriškai" sudaužyta tepalo daviklį. Naujo kaina ~300 Lt., kažkaip pagailo litų, tai dėvėta radau už 50 Lt. + darbas. Pakeitus reikėjo su kompu ištrinti klaidą ir viskas pradėjo dirbti, nors kiti internautai rašė, kad užtenka kelis šimtus metrų pravažiuoti. Pridedu nuotrauką, kaip atrodė daviklis:

Paveiksliukai: 

Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05

dunojus
dunojus portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 5 mėnesiai
Joined: 2010-01-31 20:39

Na tavo masinyte, kaip as sakau svajone:) Jokiu nereikalingu plastiku isoreje, ir viskas kas turi tureti geras auto savo vietoje!!! Sveikinimai !!! Beje dekui uz issamius reportazus apie atliekamus darbus, manau visiems kas "nori-bet neisitikines" atlikti koki remontele bus gera pagalba!!!

broliai saunuoliai

Egabite
Egabite portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 1 savaitė
Joined: 2012-04-07 17:17

Stengiuosi neužkrauti savo problemų kitiems, susirandu sprendimus ir pasidalinu. Logika tame - jei man atsitiko, reiškia kažkam irgi gali atsitikti. O, dėl nereikalingų plastikų, tai man patinka, kai viskas artima originalui, aišku labai norėtųsi irgi kaip ką "patiuniguoti", bet kadangi man čia tik transporto priemonė, tai gaila litų, o tik palaikau techniškai ir vizualiai tvarkinga.

Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05

Egabite
Egabite portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 1 savaitė
Joined: 2012-04-07 17:17

Eilinė eksploatacinė problema. Pastebėjau, kad xeonai pradėjo gyventi savo gyvenimą, t.y. pradėjo chaotiškai vartytis, tai į viršų šviečia, tai šokinėja, tai į apačią. Visos bėdos pasireikšdavo tik važiuojant, stovint viskas ok. Nu galvojau py...c kokiam nors valdymo blokui ir ate mano šimtinėm Litų. Pagooglines radau, kad valdymo sistema susideda iš dviejų daviklių, priekinis ir galinis, kurie tvirtinami prie priekinės ir galinės šakės, ir valdymo bloko, kuris paslėptas giliai po magnetola. Nuvaręs į servisą, paaiškinau problemą, parodžiau schema kur kas randasi, t.y. daviau visą suvirškintą informaciją, tai jiems beliko tik rasti kuris daviklis nedirba. O bėda pasirodo buvo akivaizdi: užsikirto priekinio daviklio traukės šarnyras ir ko pasekoje nulūžo tvirtinimo prie šakės kronšteinas. Sprendimas paprastas - išmankštino ir sutepė šarnyrą ir suvirino sulūžusi kronšteiną. Tikiuosi ateinančią žiemą atlaikys, o gal ir ilgiau :) . Kad būtų aiškiau pridedu schema kas prie ko...
Prieš surasdamas gedimą buvau prisijungęs ir kompą, kuris dėl xeonų nieko blogo neparodė, bet parodė, kad pirmame cilindre bloga pakaitinimo žvakė, tai tuo pačiu pakeitė ir žvakę.
Už remontą, žvakę ir žvakės pakeitimą sumokėjau (įskaitant ir BERU žvakę) sumokėjau 110 Lt.

Paveiksliukai: 

Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05

Egabite
Egabite portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 1 savaitė
Joined: 2012-04-07 17:17

Kaip visada monologas apie gedimą. Šį kartą išlindo sėdynės ABS klaida:
01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199)
001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON
Per paieška išsiaiškinau, kad šio gedimo priežastis – blogas kontaktas jungtyje po vairuotojo sėdine. Klaidos trinimas su kompu, nepadėjo. Sprendimas paprastas, tuo pačiu ir patikimas – reikia iškirpti jungti, o laidelius tiesiog sulituoti. Informacija apie gedimo šalinimą radau čia: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?2815467 . Nors šiame pavyzdyje Golf 5, bet problema ir sėdynės modelis 1:1 kaip ir pas mane.
Trumpai, ką aš dariau. Atjungiau akumuliatorių,atjungiau sėdynės laidus (3-ys jungtys), išėmiau sėdynę, parsinešiau į kambarį ir ramiai pasidėjęs ant stalo ėmiausi darbo. Suradau problematiška jungtį, iškirpau ją. Pasiruošiau tris termo kembriko gabaliukus, sulitavau laidus ir uždėjau kembrikus. Kaip ir viskas, bet dėl didesnio patikimumo išardžiau ir jungtį kuri kišasi į kontaktus po sėdynę. Išardžius akivaizdžiai matėsi , kad kontaktai patamsėja. Nuvaliau kontaktus su nuliniu švytriniu popieriumi, surinkau atgal į korpusą . Po to sėdynę įdėjau į mašiną, prisukau, pajungiau laidus, pajungiau akumuliatorių. Užkūrus klaida nedingo, pajungiau kompą ištryniau klaidą. Po trumpo ~30 min. “test draivo” klaida nebelindo. Reikia tikėtis ilgam užmiršiu šią problemą.
Reziume, jei nors truputi draugauji su lituokliu, tai šį gedimą galima susitvarkyti namų sąlygomis ir sutaupyti xx,x Lt.
Pridedu kelias nuotraukas.

Paveiksliukai: 

Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05

magaizeris
magaizeris portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 2 mėnesiai
Joined: 2013-08-27 22:40

Kur pirkai egr? o adaptavai po išvalymo jį?

VAG Broliai Lietuva oficiali grupė!
https://www.facebook.com/groups/868751906657681/

Egabite
Egabite portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 1 savaitė
Joined: 2012-04-07 17:17

Egr adaptuoti nereiki, jis vakuumu valdomas visiškai "tupas", tu tikriausia turėjai omenyje "Motor for Intake Manifold Flap" kuris yra elektrinis ir prilipdytas prie egr. Ji pakeitus nieko adaptuoti nereikėjo, tik klaidas ištryniau ir viskas. Egr-as, kol kas nekeistas, tik išvalytas.

Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05

magaizeris
magaizeris portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 2 mėnesiai
Joined: 2013-08-27 22:40

jo flapas v157. Tai gi aš galvojau, kad nereikia o pasirodo reikia kai dedi atgal adaptuoti ja,aš taip dariau ir, ne kalibravau, gavau tas pačias klaidas kaip tu,saugiklį F8 išmuštą, sakau pizela dabar jau, kol neradau žmogaus gero, kuris paaiškino ką daryti, problema dingo po kalibravimo. :)

VAG Broliai Lietuva oficiali grupė!
https://www.facebook.com/groups/868751906657681/

Egabite
Egabite portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 1 savaitė
Joined: 2012-04-07 17:17

Mano atveju nieko adaptuoti ir kalibruoti nereikėjo, pakeitė servise, kadangi jie softo ir kabelio vw neturi, tai aš pats su netebooku ištryniau klaidas. Kodėl tau reikėjo adaptuoti, nežinau, neturiu tiek patirties, kad keisčiau kas savaite, tai gal ir paaiškinimų turėčiau. :)

Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05

magaizeris
magaizeris portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 2 mėnesiai
Joined: 2013-08-27 22:40

Na aš norėjau tik pasakyti, kad identiški mūsų varikliai ir identiška bėda buvo,tik aš susitvarkiau pats ir nereikėjo keist egr, nors buvau peršikes jau, o meistrų yra būtent daug tokių kurie nežino jog egr nuėmus ir uždėjus reikia ji suadaptuoti pirma

VAG Broliai Lietuva oficiali grupė!
https://www.facebook.com/groups/868751906657681/

Mariukas
Mariukas portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 8 mėnesiai
Joined: 2014-05-07 13:04

Jei ne paslaptis, kur pirkta Škoda? nes panašią norėjau pirkti, bet persigalvojau

Egabite
Egabite portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 1 savaitė
Joined: 2012-04-07 17:17

Mašina pirkta iš Tauragės tiekėjo, padedant vienam gerai pažįstamam "perekūpui", šiaip apie ją viską žinojau dar kol buvo pas prancūzus, praktiškai daviau žodinį sutikimą, kad pirksiu nematęs, pasitikėjau gerais santykiais tarp "perekūpo" ir tiekėjo.

Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05

Egabite
Egabite portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 1 savaitė
Joined: 2012-04-07 17:17

Pvasario atlikti darbai:
Pakeistas tepalas, visi filtrai įskaitant ir kuro filtrą. Nupirkau ir uždėjau vasarines padangas. Ilgai ir nuobodžiai svarsčiau, rinkau nuomones dėl kinietiškų padangų, bet nesugebėjau perlipti abejonių slenkstį, tai pažįstamas pasiūlė apynajas Mischelin Pilot Sport 3 (2013 metų 36 savaitės) už 900 Lt, tai ir paėmiau, kol kas nesigailiu, rieda tyliai, mašina ant kelio “stovi“ stabiliai. Tuo pačiu padarytas ratų suvedimas.
Nu ir ką, pagrindinis veiksmas tai TA. Viskas ok, jokių gedimų nerado, beveik nerado tik dūmingumas nepraėjo. Pasikalbėjus su vienu kitu servisu, vienareikšmiškas sprendimas reikėjo duoti jai „prasratsa“, t.y. išlėkiau į Šiaulių aplinkelį max. 2-3 pavara, greitis 100-120, atstumas 20 km. Atvykus į TA centrą, atlikus dūmingumo patikrinima – viskas ok, ir naują lipduką ateinantiems dviem metams turiu. 
Tai pat atnaujinau draudimą, gavau iš Sezam vadybininkės pasiūlymą, bazinis Kasko ~450 Lt + privalomas 160 Lt. Susigundžiau, apsidraudžiau.
Atsirado keistas gedimas, kuris pasitaiko kas 5-10 kartą , o problema tokia įjungus dešinį posūkį jis 2-3 kartus sumirksi į kairę o po to pradeda į dešinę. Įtariu posūkių rankenėlei chana, neardžiau, tai nežinau ar yra ten ka taisyti ar valyti.
Tai tiek, pirmi 2-u eksploatacijos metai manęs nenuvylė, važinėsiu toliau...

Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05

ingridziukas
ingridziukas portretas
Offline
Last seen: prieš 9 mėnesiai 3 dienos
Joined: 2019-12-03 22:13

Nugi taip įdomiai skaičiau skaičiau ir pasibaigė škodukės istorija, kaip čia taip? Pardavė autorius ar pristigo kantrybės toliau aprašinėti taip gražiai ir nuoširdžiai problemas ir jų sprendimą? :) o o praverstų labai, praktiškai su visom susidūriau irgi.