visi apie dyzelius kaip ir viska zinom ,bet siaip idomu tie visokie TSI,FSI motorai ar tikrai jau tokie be bedu ir niansu ,visgi ta pacia turbina turi kaip ir dyzelis ,
sanaudomis galk trasoje ka nors panasauss ir parodo kaip dyzelis ,bet mieste jei dar biski kamstis tai faktas kad dyzelis bus ekonomiskiau
ka matau tai kad benzas ziema geriau :)
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
Alvis,
Joa labai žiurėjau man regis šita ir idėta forumo skelbimuose tik va žinau dabar visi norėsit mušt, na bet man Octavia FL labiau limpą ir nors nusišauk :) ir laaaabai laaabai žiurėjau ta http://auto.plius.lt/skelbimai/skoda-octavia-1-4-l-universalas-2010-benzinas-2674520.html
turi viską ko mano širdelė pageidauja tik menka problema - mano kišenėje 30k... Aišku derybos gerai, bet nemanau, kad realu nusimušt 6k :)
Galvojau ir as OII imti su 1.9TDI arbar 2.0TDI, bet perskaicius viska, ir zinant galimas dyzelio problemas, vis labiau sukasi mintys apie benzininius, tuo labiau, kad kamsciuose Kaune nelabai buna pasitaikyt, o ir ziemos problemos nesvetimos.
turejau ir benza ir dyzeli ir dujas ,teko vel gryst vel prie dyzelio,,remontuot reikejo visas ar benzas ar dujos o pigiausia vaziuot vistiek su dyzeliu
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
nu nezinau as gal ko skaiciuot nemoku
renault laguna 2002m 1.8i benzas trasa i klaipeda 140km/h 8.5l
octavia 1.9tdi dsg 140km/h 7l dyzelio
miestas renault 10 litru ,skoda 8 litrai
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
Kitas klausimas del airbagu. Ar yra kokios instrukcijos kaip patikrinti ar airbagai yra o ne reles idetos. Kitas klausimas, kiek kainuoja airbag'ai is sroto?ar imanoma rast ju ten?
Hm.. Airbag gal galima tikrinti juos atjungiant. Jei atjungsi ir įjungsi degimą, vadinasi turi užsidegti ir degti lemputė. Taip pat ir klaidą pagauti. Tik nežinau ar toks tikrinimas veiksmingas
su airbagu tikrinimu reiktu atsargiai, nes kitaip prigaudysi klaidu. kai kurie vag com laidai net ir sugadina airbaga, jei bandai tikrint, net ispejimas programoj issoka pries tikrinant. teko girdet atveji, kai turguje vienas su laidu tikrinosi masina, tai po airbago tikrinimo teko ja ir nusipirkt.
Stulpas, tai gal gali tada paaiškiknti, kas pasikeičia iššovus pagalvei, kodėl atsiranda klaida. Pagalvė pajungta tik dviem laideliais. Vadinasi kompas kažkaip mato kad ji iššovus. Dėl to daro apėjima. Tad manau, kad esant apėjimui atjungus pagalvę, lemputė turėtu užgesti. Teoriniai pamastymai diskusijai, tik nežinau, ar ją verta rutulioti čia.
nu tai pagalve isovus. vietoi pagalves daviklio ant tu paciu laidu dedama varza ar dar koks biesas ,is kompo istrinima visos klaidos ir viska pajungia per nauja ,kompas pagalves grandineje nemato jokiu pakitimu ir rodo kad pagalve sveika
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
nu tai faktas kad rodys klaida atjungus ,bet esme tame kad ja rodys ar yra pagalve ten ar nera ,kompas uzfiksuos tiktais pakitimus elektros grandineja ir viskas
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
as kaip isivaizduoju tai tos pagalves yra elementari elektros grandine,ir viskas kompas arba gauna tinkama varza arba ne ,ir jam dzin ar ta varza yra padaroma tranzo pagalba ar tikrai stovi pagalve ,ir nera ten jokiu super duper apgaviku ,jei grandineje palaikoma varza atitinkamai pajungtai pagalvei tai ir kompas jokiu klaidu nemes .
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
radau, tik kad 2.0 silpnoji dalis purkstukai, ir jie brangus, plius 1.9 geriau kuriasi.
Apsistosiu ties 1.9 pradziai. Reiks dar karta paskaityt foruma ir ziuret minciu, ka tikrinti, nes visad su patyrusiu autoelektriku ziuredavom, o dabar teks vienam verstis bent is pradziu.
arba tas vairas gali buti nuo tarkim ziedu ant pirstu...nors velniai zino nuo ko priklauso- musu darbinis berlingo turi jau 290, o bendradarbio kazkas apie 160-180 ir pas ji vairo praktiskai nebera(ziedu nenesioja), o musiskis dar norm...
Tėvas su '06 Jetta gal 230k pravažiavo pats, tai vairas buvo čiut pasitrynęs vienoj pusėj, poto sėdo kitas žmogus važiuot, tai dar 20k km pamynė, tai vairas buvo tragiškas jau. :O Pvz vairavau vieną žiemą savo ex A6 su odinėm pirštinėm ir buvo guminis vairas, tai taip neblogai nusidrožė ta vairo pusė dėl pirštinių, poto be pirštinių vairavau, tai viskas liko taip kaip buvo nuvaryta iki to.
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
@branco prajuokinai, mano tevas sita irgi kartoja pastoviai :D
minciu galybe, bet uzstrigau ties tokia. Yra pora variantu OII 1.9 universalu is BRC, numyne beveik po 300k, bet eksploatuoti LT su visa remonto istorija, vaziuokle tvarkoj (pasak skelbimo), kaina irgi gera palyginus su auto is uzsienio (lieka rezerve 4-7k lt sekantiems remontams) tai kelia daugiau pasitikejimo, nei kad is uzsienio parvaryti su galimai atsuktom ridom arba dauzti.
Taigi mintis tokia, jei kebulas nepradejes rudyt, vaziuokle tvarkoj, lieka variklis kuri butu galima patikrinti servise. Tai klausimas ar per defektavima ARX ar kur kitur imanoma nustatyti daug maz apytiksle bukle:
- variklio (purkstuku, kitu elementu)
- turbinos
- radiatoriaus
- sankabos
- vairo stiprintuvo
- kuro siurblio
- stabdziu disku, kaladeliu, sarnyru, granatu
- ir kitu man nezinomu ar neapgalvotu elementu
Gale manau vistiek butu apie 20k, bet bent jau viskas butu keista aisku kuom ir kada.
pradziai nuvaziuok paziurek gyvai tuos brc variantus ,nes teke kelis matyt ,imones buvusios tai nudroztos taip kad net sestis nesinori ,salonas po cheminio bet nudevetas baisiai jau buvo , visgi octavia eilinio vadybininkelio masina
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
Beje iš pažystamų patirties galiu pasakyti, kad apgaudinneja ir brc, nes buvo nusipirkta masina kaip nedausta, bet poto isaiskejo kad buvo gavus gerai siknon. Taip kad ten saziningumo manau tiek pat kiek pas turgaus pardavėjus, manau kad ir rida gali būti atsukta.
Jei gerai pamenu, tai tomasvilda berods is brc pirko auto, komplektacijoj buvo parasyta kad abs yra, o veliau apsiziurejo kad vis delto nera. bande su brc aiskintis, galu nerado. ten jie gal net blogesni uz turginius.
Mano Octavia iš BRC, mūsų Mazda 6 iš BRC. Pastarąją turim tris metus, tai nu ideali mašina. Aišku gali ir ten ant gero lavono užsiraut, visur reik žiūrėt.
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
Labai daug skirtingu situaciju ir masinu atsiduria pas BRC. Mano imone turejo du 2007 civic`us sedanus 1.8 VVTI. Abu pravaziavo lizingo laikotarpiu po 30-40 k. Vazinejama mieste. Kaina buvo 35k BRC pardavime. tai isejo per kelias dienas nes bukle buvo kaip naujos. net neabejoju, kad galima rast ir geru variantu, tik aisku, kaip ir minejo - reikia labai ziureti!
nu va, apvaiksciojau Kauno turgu, tai radau keleta OII universalu, apziurejus kilo klausimas ar visi universalai turi toki dideli tarpa tarp bagazines dangcio/dureliu ir kebulo - apie 7-8 mm ir galinius zibintus stovincius biski suktai (kairio zibinto vidinis krastas prie bagazines dureliu eina ne statmenai, o biski pakrypes i kaire puse, desinys i desine), nes auto su tokiais zibintais radau bent kelis variantus (keliuose is ju matesi ne vienodi tarpai tarp bagazines dureliu ir kebulo, tai matyt musta ir tvarkyta).
Panasus variantas su priekiniais zibintais, bet cia matyt, tiesiog aiskus variantas kad priekis buvo tvarkytas, klausimas ar po avarijos ar kitu atveju.
Kitas niuansas - panele virs keleivio puses airbag'o. Ji turetu buti truputi minsta ir linkstanti ar kieta?
Tik kelias auto ciupinejau is vidaus, tai pas vokieti padrozta panele buvo minksta ir vos linkstanti, o pas italiska auto panele buvo kieta ir beveik nelinko. Kaip turetu buti realiai?
Kaip su tom panelem, tai negaliu pasakyt, kazkaip neciupinejau, nes zinau, kad pas mane jinai vietoj :D
O kas liecia begiu svirtis. Tai sidabrine bus tada, kai auto bus su mazu odos kompelktu. Tai yra odinis vairas, oda aptrauktas rankinis, begiu svirtele. Elegance komplektacijoj tai tikrai yra.
O juodas virsus tai yra pati paprasciausia komplektacija, tikriausiai, kad tokioj net gale langu pakelejai bus paprasti irklai, ne elektra :)
perziurejus autoplius, tavo versija pasitvirtina. juodi ambiente, chromuoti elegance, klausimas tik Classic kokie.
Kas kiek reikia keisti Octaviai tepalus - 15000 km? ziuretam italui serviso knygutei irasai tai buvo tik 33000 km ir 77000 km. Tarpiniu irasu nebuvo. Tai cia autorizuotas servisas pramove ar cia su Longlife tepalais vare, bet tai filtrus vistiek turejo keisti tarpe.
apciupinau dar karta itala. pagal serviso lapus, tai tikrinimas turejo buti 30k ir 60k, buvo padarytas 33k ir 77k, tai antras pradelstas. Lapuose minimas Longlife, tai kaip ir yra...
idedu kelias nuotraukas, gal ka nors iziuresit blogo :)
pasiemes check lista is automobiliuremontas.lt sutikrinau, tai radau tik viena beda - galinis valytuvas neveikia, ko pasekoj atidziau apziurejus gala, kyla mazu abejoniu, kad galas gali buti tvarkytas. Atidarius bagazine, pasimato kad bamperis neina palei kebula ir ties bamperio viduriu jis atsitraukes apie beveik 1 cm nuo kebulo ir matosi laikiklis smugio sugerejui (nezinau kaip tiksliai vadinasi), bandziau biski stumtelt bamperi per viduri, bet jis ne krust nes remiasi i ta putplasti ar kaip ten jis(girgzda spaudziant). Pacios bagazines dureles tvarkingos, spalva tolygi, tik dureliu plastmase siek tiek kruta.
Vistiek ryt varysiu i servisa, paziuresim ka ten ras, nes kazkaip sita auto man limpa, gal per daug emocijos veikia apie nauja zaisla :)
tai faktas , apsiziuri +- patinka ir varai i servisa....o del tu tarpeli u atstumo atstumo ... na pvz as viena fara pakeiciau nes buvo skilus.. nu ir dabar atrodo tarpai truputi skiriasi, aisku jei parduot noreciau turbut sakytu pyyzdec musta buvo :D
Jo reik žiūrėt. Aš atėjau, pamačiau, patiko ir nusipirkau :D Rizika žinoma. Bet kad nuvežt į servisą reik kelt ant tralo kažkokio :) Na o nusipirkus jau tada palindau po dugnu :) Gali pardavėjo iškart pasiklaust ar išpjautas katalizatorius ar ne :) Nes jo pasilenkus nesimato. Tik pakėlus arba iš duobės. Dar perkant žiūrėk kad būtų VISOS įmanomos plastmasės. Dugno apsauga, variklio, ten gale prie bako vienoi pusėi ir turi būti.
NERKA galėtum įsidėt didesnę savo bolido fotkę, neįžiūriu kas ten per gerumo ratai užmauti pas tave :D
Jeigu jis nesuvirintas iš dviejų, tai turėtų būti praktiškai naujas automobilis su pakankmai nebloga komplektacija http://auto.plius.lt/skelbimai/skoda-octavia-1-2-l-hecbekas-2011-benzinas-2605616.html Trąsoje 5 ltr., lyginant su 1,6 TDI 1 ltr. daugiau. Jeigu būtinai reikai universalo šitas gal nieko http://auto.plius.lt/skelbimai/skoda-octavia-1-4-l-universalas-2010-benzinas-2377288.html
Jeigu būtinai dyzelis, tai šitas tvarkingas turėtų būti, tik klausimas ar verta tiek permokėti už gerus metus ir mažą ridą? http://auto.plius.lt/skelbimai/skoda-octavia-1-6-l-hecbekas-2011-dyzelinas-2551608.html
http://auto.plius.lt/skelbimai/skoda-octavia-1-4-l-universalas-2010-benzinas-2674520.html gera komplektacija
visi apie dyzelius kaip ir viska zinom ,bet siaip idomu tie visokie TSI,FSI motorai ar tikrai jau tokie be bedu ir niansu ,visgi ta pacia turbina turi kaip ir dyzelis ,
sanaudomis galk trasoje ka nors panasauss ir parodo kaip dyzelis ,bet mieste jei dar biski kamstis tai faktas kad dyzelis bus ekonomiskiau
ka matau tai kad benzas ziema geriau :)
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
Apie 1.6 TDI yra atskyra tema. Ten galima plačiau susipažinti su šiuo varikliu.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Garfildazz, jamk mano :) http://www.autogidas.lt/skoda-octavia-ii-tdi-elegance-universalas-2006-0124520338.html#
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
Alvis,
Joa labai žiurėjau man regis šita ir idėta forumo skelbimuose tik va žinau dabar visi norėsit mušt, na bet man Octavia FL labiau limpą ir nors nusišauk :) ir laaaabai laaabai žiurėjau ta http://auto.plius.lt/skelbimai/skoda-octavia-1-4-l-universalas-2010-benzinas-2674520.html
turi viską ko mano širdelė pageidauja tik menka problema - mano kišenėje 30k... Aišku derybos gerai, bet nemanau, kad realu nusimušt 6k :)
Realybe - tai alkoholio trūkumo sukelta iliuzija.
Galvojau ir as OII imti su 1.9TDI arbar 2.0TDI, bet perskaicius viska, ir zinant galimas dyzelio problemas, vis labiau sukasi mintys apie benzininius, tuo labiau, kad kamsciuose Kaune nelabai buna pasitaikyt, o ir ziemos problemos nesvetimos.
Klausimas su OII vagystemis? lupa nuo ju ka nors?
Skoda Octavia II (1Z5) 2007m 1.9 TDI 77kw
turejau ir benza ir dyzeli ir dujas ,teko vel gryst vel prie dyzelio,,remontuot reikejo visas ar benzas ar dujos o pigiausia vaziuot vistiek su dyzeliu
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
Jei dyzelis iš kolonkės, nei velnio nepigiau. Dujos valdo... ( virtuvėje) :)
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
nu nezinau as gal ko skaiciuot nemoku
renault laguna 2002m 1.8i benzas trasa i klaipeda 140km/h 8.5l
octavia 1.9tdi dsg 140km/h 7l dyzelio
miestas renault 10 litru ,skoda 8 litrai
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
gerai, nusistoviu ties dyzeliu.
Kitas klausimas del airbagu. Ar yra kokios instrukcijos kaip patikrinti ar airbagai yra o ne reles idetos. Kitas klausimas, kiek kainuoja airbag'ai is sroto?ar imanoma rast ju ten?
gal ziuret biski dauztas ir remontuotis.
Skoda Octavia II (1Z5) 2007m 1.9 TDI 77kw
tikrai nepersam mes tau dyzelio,cia jau pats turi apsisprest
del airbagu realiai neisrinkes nelabai ka ir patikrinsi ,nebent ziuret ar vairo dangteliai airbago originalai ar panele netraukta originali
dauzta prikt gera mintis tik tada as ieskociau turbut uzsienyje ir paciam is ten pirkt,nes lietuvoje sunku rast su "teisingu" musimu
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
Hm.. Airbag gal galima tikrinti juos atjungiant. Jei atjungsi ir įjungsi degimą, vadinasi turi užsidegti ir degti lemputė. Taip pat ir klaidą pagauti. Tik nežinau ar toks tikrinimas veiksmingas
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
nu tai jei atjungsi ta ir pagaus klaida nes tu atjungsi maitinima nesvarbu ar ten pagalve stovi ar varza ar rele
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
su airbagu tikrinimu reiktu atsargiai, nes kitaip prigaudysi klaidu. kai kurie vag com laidai net ir sugadina airbaga, jei bandai tikrint, net ispejimas programoj issoka pries tikrinant. teko girdet atveji, kai turguje vienas su laidu tikrinosi masina, tai po airbago tikrinimo teko ja ir nusipirkt.
Stulpas, tai gal gali tada paaiškiknti, kas pasikeičia iššovus pagalvei, kodėl atsiranda klaida. Pagalvė pajungta tik dviem laideliais. Vadinasi kompas kažkaip mato kad ji iššovus. Dėl to daro apėjima. Tad manau, kad esant apėjimui atjungus pagalvę, lemputė turėtu užgesti. Teoriniai pamastymai diskusijai, tik nežinau, ar ją verta rutulioti čia.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
nu tai pagalve isovus. vietoi pagalves daviklio ant tu paciu laidu dedama varza ar dar koks biesas ,is kompo istrinima visos klaidos ir viska pajungia per nauja ,kompas pagalves grandineje nemato jokiu pakitimu ir rodo kad pagalve sveika
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
jei atjungsi laida ir ijungsi degima, tai klaida tikrai atsiras.
nu tai faktas kad rodys klaida atjungus ,bet esme tame kad ja rodys ar yra pagalve ten ar nera ,kompas uzfiksuos tiktais pakitimus elektros grandineja ir viskas
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
Vadinasi, iššovus pagalvei, kompas gauna arba didesnės arba mažesnės itmapos signala. Taip?
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
tai tas pats bus ir jei pagalve yra ,atjungi laida nutruksta signalas ir dega airbag
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
O jus pagalvokit, kad jei stovi kazkoks apgavikas, kuris tik lempute jungineja, tai klaida jau yra. Ir ja numetus ji iskart vel turi atsirasti.
]
as kaip isivaizduoju tai tos pagalves yra elementari elektros grandine,ir viskas kompas arba gauna tinkama varza arba ne ,ir jam dzin ar ta varza yra padaroma tranzo pagalba ar tikrai stovi pagalve ,ir nera ten jokiu super duper apgaviku ,jei grandineje palaikoma varza atitinkamai pajungtai pagalvei tai ir kompas jokiu klaidu nemes .
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
ziurejau situos skelbimus
1) http://auto.plius.lt/skelbimai/skoda-octavia-1-9-l-universalas-2006-dyzelinas-2583994.html - vairas matosi gerai patrintas, pavaru jungtis irgi gerai nulupta, rida daugiau nei 300000 km, pabraizytas - pigus variantas, bet realus, nors siandien ciupinejau Subaru Forester su 200k km prasukta (reali rida), tai ten vairas vos vos nutrintas, o cia visas istisai, tai gal bus zymiai daugiau nei 300k prasukta.
2) http://auto.plius.lt/skelbimai/skoda-octavia-2-0-l-universalas-2006-dyzelinas-2674522.html
3) http://auto.plius.lt/skelbimai/skoda-octavia-2-0-l-universalas-2007-dyzelinas-2645974.html
kaip Jusu mintys apie situos?
Beje, gal yra kas nors kaunieciu Octavia II vairuotoju ? but idomu apziuret, kaip veikia tvarkingas auto
Skoda Octavia II (1Z5) 2007m 1.9 TDI 77kw
geriau ziurek 1.9tdi variklius jeigu sau.
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
kaip tai? kazkaip nieko blogo neradau apie 2.0l
Numeskit linka arba patys papasakot kas blogai apie juos?
Dar vienas variantas - http://auto.plius.lt/skelbimai/skoda-octavia-1-9-l-universalas-2008-dyzelinas-2677655.html
Skoda Octavia II (1Z5) 2007m 1.9 TDI 77kw
Matai, reikia ne ieskoti kas blogai, o lyginti juos abu :)))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
radau, tik kad 2.0 silpnoji dalis purkstukai, ir jie brangus, plius 1.9 geriau kuriasi.
Apsistosiu ties 1.9 pradziai. Reiks dar karta paskaityt foruma ir ziuret minciu, ka tikrinti, nes visad su patyrusiu autoelektriku ziuredavom, o dabar teks vienam verstis bent is pradziu.
Pradesiu nuo 1enio apziurinet.
Skoda Octavia II (1Z5) 2007m 1.9 TDI 77kw
O tu galvoji 1,9 PD variklio purskiukai pigus :)))) PD purskiuku resursas ~300K km.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Apie 2.0 bedas kazkur rasyta buvo. Esme tai, kad reik ziureti koks kodas ant galvos. Alvis rase, gali ji per PM paklausti.
o del Octavia 300k ir forester 200k - speciau kad tie 300 octavios prasukti mieste, nes matosi kaip vairas nutrintas sukinejant delnu.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
arba tas vairas gali buti nuo tarkim ziedu ant pirstu...nors velniai zino nuo ko priklauso- musu darbinis berlingo turi jau 290, o bendradarbio kazkas apie 160-180 ir pas ji vairo praktiskai nebera(ziedu nenesioja), o musiskis dar norm...
юзербары для форумов
Tėvas su '06 Jetta gal 230k pravažiavo pats, tai vairas buvo čiut pasitrynęs vienoj pusėj, poto sėdo kitas žmogus važiuot, tai dar 20k km pamynė, tai vairas buvo tragiškas jau. :O Pvz vairavau vieną žiemą savo ex A6 su odinėm pirštinėm ir buvo guminis vairas, tai taip neblogai nusidrožė ta vairo pusė dėl pirštinių, poto be pirštinių vairavau, tai viskas liko taip kaip buvo nuvaryta iki to.
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
Mano senelis irgi su tais paciais batais 25 metus i baznycia pravaiksciojo, o kai tevui atidave, tai per pusmeti tas sujojo :))))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
@branco prajuokinai, mano tevas sita irgi kartoja pastoviai :D
minciu galybe, bet uzstrigau ties tokia. Yra pora variantu OII 1.9 universalu is BRC, numyne beveik po 300k, bet eksploatuoti LT su visa remonto istorija, vaziuokle tvarkoj (pasak skelbimo), kaina irgi gera palyginus su auto is uzsienio (lieka rezerve 4-7k lt sekantiems remontams) tai kelia daugiau pasitikejimo, nei kad is uzsienio parvaryti su galimai atsuktom ridom arba dauzti.
Taigi mintis tokia, jei kebulas nepradejes rudyt, vaziuokle tvarkoj, lieka variklis kuri butu galima patikrinti servise. Tai klausimas ar per defektavima ARX ar kur kitur imanoma nustatyti daug maz apytiksle bukle:
- variklio (purkstuku, kitu elementu)
- turbinos
- radiatoriaus
- sankabos
- vairo stiprintuvo
- kuro siurblio
- stabdziu disku, kaladeliu, sarnyru, granatu
- ir kitu man nezinomu ar neapgalvotu elementu
Gale manau vistiek butu apie 20k, bet bent jau viskas butu keista aisku kuom ir kada.
Prasau, pakritikuokit.
Skoda Octavia II (1Z5) 2007m 1.9 TDI 77kw
pradziai nuvaziuok paziurek gyvai tuos brc variantus ,nes teke kelis matyt ,imones buvusios tai nudroztos taip kad net sestis nesinori ,salonas po cheminio bet nudevetas baisiai jau buvo , visgi octavia eilinio vadybininkelio masina
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
Beje iš pažystamų patirties galiu pasakyti, kad apgaudinneja ir brc, nes buvo nusipirkta masina kaip nedausta, bet poto isaiskejo kad buvo gavus gerai siknon. Taip kad ten saziningumo manau tiek pat kiek pas turgaus pardavėjus, manau kad ir rida gali būti atsukta.
Jei gerai pamenu, tai tomasvilda berods is brc pirko auto, komplektacijoj buvo parasyta kad abs yra, o veliau apsiziurejo kad vis delto nera. bande su brc aiskintis, galu nerado. ten jie gal net blogesni uz turginius.
]
Mano Octavia iš BRC, mūsų Mazda 6 iš BRC. Pastarąją turim tris metus, tai nu ideali mašina. Aišku gali ir ten ant gero lavono užsiraut, visur reik žiūrėt.
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
Labai daug skirtingu situaciju ir masinu atsiduria pas BRC. Mano imone turejo du 2007 civic`us sedanus 1.8 VVTI. Abu pravaziavo lizingo laikotarpiu po 30-40 k. Vazinejama mieste. Kaina buvo 35k BRC pardavime. tai isejo per kelias dienas nes bukle buvo kaip naujos. net neabejoju, kad galima rast ir geru variantu, tik aisku, kaip ir minejo - reikia labai ziureti!
nu va, apvaiksciojau Kauno turgu, tai radau keleta OII universalu, apziurejus kilo klausimas ar visi universalai turi toki dideli tarpa tarp bagazines dangcio/dureliu ir kebulo - apie 7-8 mm ir galinius zibintus stovincius biski suktai (kairio zibinto vidinis krastas prie bagazines dureliu eina ne statmenai, o biski pakrypes i kaire puse, desinys i desine), nes auto su tokiais zibintais radau bent kelis variantus (keliuose is ju matesi ne vienodi tarpai tarp bagazines dureliu ir kebulo, tai matyt musta ir tvarkyta).
Panasus variantas su priekiniais zibintais, bet cia matyt, tiesiog aiskus variantas kad priekis buvo tvarkytas, klausimas ar po avarijos ar kitu atveju.
Kitas niuansas - panele virs keleivio puses airbag'o. Ji turetu buti truputi minsta ir linkstanti ar kieta?
Tik kelias auto ciupinejau is vidaus, tai pas vokieti padrozta panele buvo minksta ir vos linkstanti, o pas italiska auto panele buvo kieta ir beveik nelinko. Kaip turetu buti realiai?
Cia auto.plius skelbimai:
vokietis - http://auto.plius.lt/skelbimai/skoda-octavia-1-9-l-universalas-2007-dyzelinas-2677319.html
italas - http://auto.plius.lt/skelbimai/skoda-octavia-1-9-l-universalas-2007-dyzelinas-2390805.html
Beje, gal kas zinot kodel pas vienas begiu svirtys su juodu virsum, o pas kitas su chrominiu virsum? cia nuo komplektacijos priklauso?
Skoda Octavia II (1Z5) 2007m 1.9 TDI 77kw
Kaip su tom panelem, tai negaliu pasakyt, kazkaip neciupinejau, nes zinau, kad pas mane jinai vietoj :D
O kas liecia begiu svirtis. Tai sidabrine bus tada, kai auto bus su mazu odos kompelktu. Tai yra odinis vairas, oda aptrauktas rankinis, begiu svirtele. Elegance komplektacijoj tai tikrai yra.
O juodas virsus tai yra pati paprasciausia komplektacija, tikriausiai, kad tokioj net gale langu pakelejai bus paprasti irklai, ne elektra :)
Octavia 07 1.9 TDI
perziurejus autoplius, tavo versija pasitvirtina. juodi ambiente, chromuoti elegance, klausimas tik Classic kokie.
Kas kiek reikia keisti Octaviai tepalus - 15000 km? ziuretam italui serviso knygutei irasai tai buvo tik 33000 km ir 77000 km. Tarpiniu irasu nebuvo. Tai cia autorizuotas servisas pramove ar cia su Longlife tepalais vare, bet tai filtrus vistiek turejo keisti tarpe.
Skoda Octavia II (1Z5) 2007m 1.9 TDI 77kw
Gali buti kad Long Life tepalai supilti buvo, kurie keisti po 30000 km. Antras biski uzdelstas
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Ne pirma masina is IT su tokiais dalykais ar ten jie tingi, ar varo kur papuola. Nesakyciau, kad i sveikata tie LL tepalai be filtro keitimo.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
isvis tie long life nesveika
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
Nemanau kad patys tepalai yra blogi, tiesiog intervalas keitimo vis vien turi būti dažnesnis, nei 30k km.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
keitimas kas 15.000, long life sistemos skodose nera, tad tepalus kokius bepilsi max 15,000 km keitimas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
apciupinau dar karta itala. pagal serviso lapus, tai tikrinimas turejo buti 30k ir 60k, buvo padarytas 33k ir 77k, tai antras pradelstas. Lapuose minimas Longlife, tai kaip ir yra...
idedu kelias nuotraukas, gal ka nors iziuresit blogo :)
pasiemes check lista is automobiliuremontas.lt sutikrinau, tai radau tik viena beda - galinis valytuvas neveikia, ko pasekoj atidziau apziurejus gala, kyla mazu abejoniu, kad galas gali buti tvarkytas. Atidarius bagazine, pasimato kad bamperis neina palei kebula ir ties bamperio viduriu jis atsitraukes apie beveik 1 cm nuo kebulo ir matosi laikiklis smugio sugerejui (nezinau kaip tiksliai vadinasi), bandziau biski stumtelt bamperi per viduri, bet jis ne krust nes remiasi i ta putplasti ar kaip ten jis(girgzda spaudziant). Pacios bagazines dureles tvarkingos, spalva tolygi, tik dureliu plastmase siek tiek kruta.
Vistiek ryt varysiu i servisa, paziuresim ka ten ras, nes kazkaip sita auto man limpa, gal per daug emocijos veikia apie nauja zaisla :)
Skoda Octavia II (1Z5) 2007m 1.9 TDI 77kw
tai faktas , apsiziuri +- patinka ir varai i servisa....o del tu tarpeli u atstumo atstumo ... na pvz as viena fara pakeiciau nes buvo skilus.. nu ir dabar atrodo tarpai truputi skiriasi, aisku jei parduot noreciau turbut sakytu pyyzdec musta buvo :D
Jo reik žiūrėt. Aš atėjau, pamačiau, patiko ir nusipirkau :D Rizika žinoma. Bet kad nuvežt į servisą reik kelt ant tralo kažkokio :) Na o nusipirkus jau tada palindau po dugnu :) Gali pardavėjo iškart pasiklaust ar išpjautas katalizatorius ar ne :) Nes jo pasilenkus nesimato. Tik pakėlus arba iš duobės. Dar perkant žiūrėk kad būtų VISOS įmanomos plastmasės. Dugno apsauga, variklio, ten gale prie bako vienoi pusėi ir turi būti.
NERKA galėtum įsidėt didesnę savo bolido fotkę, neįžiūriu kas ten per gerumo ratai užmauti pas tave :D
Idomiai tu cia parasei :)))))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Puslapiai