Ryt prasideda naujos TA reikalavimai.
Aišku visus domina, bet tokie apsurdiški reikalavimai, kad valytuvas turi valyti per savo visą plotą, tai jeigu varysi žiemą ir bus prišale tipo "Fail" bus. O dėl elektros pynių tai išvis nusišnekėta. Pagal kokius parametrus jie ten ką tikrins. Jau yra pasiūlymų ODBII + su - sumaišyti tegul jų scaneriai dega, mūsų dizelius laužyti galima, tai mes scanerius Jų palaužom
Ką manot apie TA nuo 2013-03-01?
Ket, 2013-02-28 18:23
#1
Tute
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2013-01-28 17:36
Ką manot apie TA nuo 2013-03-01?
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
kad tose obd jungtyse ir taip jau priburta pas kai ką, kad pamiršus pasakyt servizai spjaudosi :)
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
eiline afera norint is zmoniu babkiu pasipelnyti, nusipirks irangos uz kuria papildomai mokesime + TA bus sunkiau praeiti ir papildomai uz pakartotinius ejimus mokesime, bet juk tai nesumazins senu masinu kiekio, nes musu ekonomika ne tokia stipri, kad zmones istengtu isigyti najas masinas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Idomu kaip reaguos "Regitrininkas" matantis, kad Golfas I praeina Tech. apziura vien del to, kad pas ji nera zibintu reguliatoriaus , ir kaip i tai reguoja 2008 VW grupes atstovas kai del to TA nepraeina. Ka keikiam VW Inzinierius, kad tai sugalvojo ar LT "DLBJ" kad tokia nesamone sugalvojo. Man pasidare idomu, o Afrikoi ar kas TA eina?
Skoda Oktavia II 2005m 1.9TDI (77kW)
Visiem yra tie reguliatoriai, kam nėr,ten automatiškai reguliuojasi.
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
Turejau Opel Kadett. Ten apie reguliatorius isvis nebuvo net kalbos
Skoda Oktavia II 2005m 1.9TDI (77kW)
na naturalu, kad auto turi buti tvarkingas, idant nekiltu avariju del techniniu nesklandumu, bet kai pradedama jau iki tokio lygio kabinetis, tai tiesiog nesveika... Dabar priviso pilna visokiu kur prisiklijuoja led prie senu trantu ir tipo cia dienos sviesos, o sviecia kaip vilko akis nakti arba toks stiprumas kad reikia prisimerkti prasilenkiant. tai cia ir gerai kad tokius sutvarkys, bet kai prie pakelimu kabinesis tai jau cirkai. nors pas mane jie veikia, bet niekada as ju nejudinu, ten skirtumas realiai net nepastebimas ar max i virsu ar max i apacia....ypac tie tarsos reikalavimai tai is vis juokingi, neva del ju kas nors pasikeis gamtoje, jei kas ir pasikeis, tai valdininku saskaitos banke. Tas nuolatinis kasmetinis brangimas yra jau kasdienybe. Man liepa reikes eiti, iki siol jokiu menkiausiu problemu nebuvo, bet visada buna pirmas kartas
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Pritariu 3 postui 100%. Tarp regitros pinigu ir diedu , kurie kelia tuos reikalavimus, matyt yra glaudus rysiai, giminystes ar dar kokie. Visa esme pinigai kuriuos dalinasi..
Buvo stavke 100Lt tech. praeiti, dabar matyt kils. Mano skodai vienintelis gedimas ir yra tie pakelejai, teks sutvarkyti. Didziausia problema tai su tais dumais, kaip tai uzslepti, sako aliejus i baka padeda...
Tie visi "akinimai" zenonais, ametikietiškos lempos gale. Prieš TA pasikeičia, ar susideda normalias, praeina ir vėl atgal senas. Nesuprantu kaip policija nestabdo nebaudžia tų VW golf 2 ir pan. NEt jei ir sustabdytų kas ten gaus 20lt arba įspėjimą. Dar dabar pastebiu kitą reiškinį, kai į naujas arba gana naujas mašinas kuriose nebuvo (perkant nauja) sudėti xenon žibintai tai susideda tautiečiai patys kinietiškus.
Daerai, pas tave Octoje nuspaustas mygtukas "Pensininkas", kai ji isjungsi, bent pusvalandziui pries TA, tai ir dumingumas bus geras :))))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Įdomiausia, kaip elgsis TA dėl katalizatorių. Jeigu koks pensininkas 10 metų važinėjo su išpjautu, tai kaip dabar praeis. Įsivaizduoju, kad jo mašinos vertė mažesnė, negu įsidėti katalizatorių.
2001 Škoda Octavia Combi 1.9 TDI
2007 Škoda Octavia Combi 2,0 TDI
2018 Škoda Kodiaq 2,0 TDI CR, 110kw
tegu uzsipypina jie, pradesim daryti kitaip jei jau iseities nebus- nusipirksi masina kokioje latvijoje ar lenkijoje ir vazinesi tenais TA praeidineti, neveltui ES gyvename, tad ir naudokimes jos privalumais :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Kiek supratau, tai katalizatoriai aktualu naujai registruojamoms masinoms.
P.S. Tiukau, viesbutuko Ventspilyje, kur apsistoju atostogaudamas, savininko sunus vazineja Audi su lietuviska registracija. Tai gal ten irgi nera taip puiku kaip atrodo.
]
Gal jau kas susidūrė su TA, kokiu būdu jie ten tikrina tą katalizatoriaus buvimą/veikimą? Iš praktikos idomu, o ne vbs.
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
sake matuos temperatura pries ir uz katalyzo.
юзербары для форумов
idomu ar baisiai skirsis ta temperatura kai dabar i TA visi vaziuoja su karstu varikliu ir negesina jos, kad nedroztu noredami ikaitinti variklio iki darbines temperaturos kai tikrina dyzeliu duminguma?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Juokas paėmė šiandien važiuojant pro TA Panevėžio mašinų turgaus. TUŠČIA. Toks įtarimas, kad nedirba išvis. Nė vieno auto. Man irgi įdomu kaip jie pamatuos temperatūrą. Pas mane liambda zondų nėra. Nuo kolektoriaus nėra jokio laidelio iki pat dusliarkos galo.
Skoda Oktavia II 2005m 1.9TDI (77kW)
Jei matuotų temperatūrą už ir prieš bakelį kažkokiu ale termometru, tai yra būdų padaryt kad ji skirtusi ir be katalizatoriaus.
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
logiskiausia, kad matavimai bus atliekami lazeriniu termometru, bet kas gi duos garantija i kuri taska jis tiksliai nutaikys matuoti, pora cm nuokrypis ir matuojame kebulo ikaitima nuo dusliko, eilinis s.... malimas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Ko gi jūs ašarojat dėl tų katalizatoriu? :))) Kažkas klauso, pilnai nedaklauso, o tada kelia audrą stiklinėje.
Kai pirksit naujai mašiną ir pirmą kartą varysit jai technikinę, tai tada ir galvokit kaip bus. O geriausia, tada technikinę varykit su pardavėju.
P.S. Beje, kažkas gal jau ėjo iš mūsiškių naują technikinę, tik išsiaiškinkit kas. :DDDD
http://www.autoreviu.lt/portal/categories/1/1/0/1/article/5668/technine-apziura-kaip-tai-vyksta
]
egi sita viska as zinau, kad tokia tvarka bus, bet katalizatorius juk reiks pjauti vien del masinos eksplotavimo ipatybiu, nes kai jis uzsikisa tai suvarysi turbina ir masina nevaziuoja, pats asmeniskai tai patyriau, kitas klausimas jei ivirinsi i katoliko vieta rezonatoriu, kaip tai bus kvalifikuojama????
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Na tai ir pjauk sau ramus. Kam sukti galva del to "kas bus jeigu bus". Tavo masinos bent jau karta technikine praeje. Reiskias tavo katalizatoriaus netikrins. Kas bus ateityje, siandien nieks neatsakys. Ir didelis klausimas ar aplamai dar reiks tuos katalizatorius pjaustyti. Manau kad yra ar atsiras budu kaip juos isvalyti. Dabartineje diskusijoje matau tik pergyvenimus kaip dabar reiks praeiti technikine. Toks ispudis, kad tik siandien visi susipirko masinas ir visos kos su ispjautais katalyzais. Todel ir rasiau kad nepradekit anksciau laiko asaroti. O kaip bus del rezonatoriu, tai sitas per kelis menesius isaiskes. Ir nereikia del to nuo pat pirmos dienos jaudintis ir spelioti.
]
Beje, toks klausimas paskaicius ta nuoroda, neseniai buvo priimti reglamentai jok technikinej jie turi sureguliuot sviesas, o dabar taip iseina pagal si tinklapi kad jau atvaziavus turi nut susireguliaves zibintus, su ne didesniu negu nustatyta nuokrypiu. Tai kaip cia gaunasi?
kad straipsnio data 2008-12-17 07:11...
юзербары для форумов
Tai as ta nuoroda daviau tik del to, kad ten Octavija technikine eina. I data neziurejau ir straipsnio neskaiciau. :)
]
Na variau siandien svagierkos Yaris 2005m., benzas. Antra technikine. Del katoliko (jis yra) tai nieko nematavo,bendrai paziurinejo visa varikli is apacios. Is pakabos patikros tai papildomai sukele asis, rankom paklibino, prasuko ratus, issuko i viena i kita puse ir viskas. Patikrino ar normaliai dirba vairo kolonele ir stiprintuvas (su uzvesta ir ne). Valytuvus paziurejo ar aplamai veikia, bet ne kaip valo, galinio net netikrino. Lempu aukscio reguliatoriu tik sededamas salone pasukinejo, bet realiai ar jis valdo neziurejo. Kazko labai ilgai studijavo akuma, gal netikejo kad toks mazas turi buti ar kas taip ir nesupratau. Vyras labai nekalbus papuole tai ir as visai i akis nelindau, pasitraukiau i sona ir stebejau.
Taigi bent jau siandien ypatingo demesio pasikeitimams nepastebejau.
Vilniuje pagrindineje Tuvlitoje eileje prastovejau truputi virs valandos (nuo 16val)
TA- Katalizatorius – muilo burbulas?
O kaip dėl katalizatoriaus? Kontrolierius net pasišiaušė: „Jau pavargau visiems tą patį aiškinti. Muilo burbulas čia išpūstas kaip reikiant. Skambina man net patyrę automobilininkai. Klausia, ką, pavyzdžiui, daryti su žiguliuku, kuriame katalizatoriaus per amžius nebuvo. Negi dabar už tūkstančius pirkti? Kartoju: jeigu tai – pirmoji automobilio techninė apžiūra, tada taip, tikrinsime ar yra jo konstrukcijoje nurodytas katalizatorius ir kaip jis veikia. Jeigu tai antroji, trečioji ir t.t. apžiūra – jokio katalizatoriaus mes neieškome ir netikriname.“
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/ikrauk/naujiena/svarbu/grieztesni-techniniu-apziuru-reikalavimai-ar-velnias-toks-baisus-koks-piesiamas-515-313424#ixzz2MlZY7Xyn
Juozax
Tai tame ir reikalas, kaip minėjau, neįsigilinama į reikalavimus ir be reikalo keliamos bangos. Pagal įstatymus gali netgi be diržų važinėti jeigu gamintojas jų nemontavo į savo automobilius. Nekalbu apie dabartinius, kalbu apie senus automobilius. Kaip pavyzdys, kad ir toje pačioje GAZ 21 Volgoje. Ten berods diržų nebuvo. Gali ramiai važinėti. Ir nieks tau nė pusės žodžio nepasakys.
]
O kur Jus matot teisybę, kai GOLF II "sukirmijęs" praeina TA nors jo teršimo ribos yra vos ne MAX. O aš norintis 2010 auto įsigyti nepraeinu vien dėl to, kad Katalizatoriaus nėra, nors teršimo lygis MIN.
Skoda Oktavia II 2005m 1.9TDI (77kW)
Na va, vėl pavyzdys kai piktinasi nežinodamas visų niuansų. Taip ir priburia kitiems nesąmonių. Čia ne vien esmė teršime. Katalizatoriaus išėmimas tai yra konstrukcinis mašinos pakeitimas. Štai todėl ir bus žiūrima. O kitas dalykas, kaip ir minėjau, žiūrėk ką perki. Tada ir problemų nekils dėl technikinės. Juk ir tuos pačius saugos diržus galima išsiimti. Ir sakyti: štai, 21 volgoj nei diržų nėra nei oro pagalvių ir jai galima važinėti ir technikinę praeiti, o pas mane nors diržų nėra, bet pagalvės likę, o manęs nepraleidžia.
]
Čia panašiai gaunasi kaip ir su Pensijų reforma ar 2 litrų bambalių panaikinimas, sugalvojom darom sugalvojom ne. Dar po to žiūrėk ir nepatiks tauriujių metalų katalizatorių pakeitimas į keramikinius nes tai bus Konstrukcijos pakeitimas
Skoda Oktavia II 2005m 1.9TDI (77kW)
Egis 73, tu gal koks ekstrasensas ar rentgeno akinius nešioji, kad perkant gali nustatyt yra katalizas ar ne ? Ir vidurių iškratymas labai jau baisus konstrukcinis pakeitimas, suprasčiau jei variklį F-1 idėtum, ar vikšrus ant octos vietoj barabanų užmautum.
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
tam ir yra kiekvieno pirkejo teise reikalauti, kad kartu su pardaveju eitu TA, visa kita is to sekantys dalykai ir derybos.....
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Alvi, nesu ekstrasensas, bet pakankamai protaujantis, kad padaryčiau kaip minėjo Tiukus: pardavėją už čiupros ir į technikinę. Nesutinka - siunti ant trijų raidžių arba nusiteiki išleisti krūvą pinigų, nes katalizatorių kainos šoks iki debesų.
]
Tute, aš ir netvirtinu kad tai yra teisinga. Paprasčiausiai žinau kokioje šalyje gyvenu ir jau su tuo susitaikiau. Vienas pažįstamas lietuvis, 10 metų gyvenantis angluose, kai anglam papasakojo apie technikinių reikalavimus Lietuvoje, tai tie už galvų susiėmė.
]
tai kad nieko manau ten naujo nebus ir tiek praeis pora savaiciu apsiramins ir viskas
Toks durnas klausimas :D Ar su suplysusia granatos guma, jei visa kita tvarkoje ir katalizatorius vietoje praleis TA, ar tai bus kaip didelis trūkumas?
Man Octos pirmos TA nepraleido su vairo traukes antgalio plysusia gumyte :)))))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Didelis trukumas Rokai, nepraleis
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Variau šiandien technikinę (Vilniuje, Viršuliškių stoty). Fabia '08 1,9TDI. Neramu buvo dėl dūmingumo, bet praėjo be problemų, užrašė 1,19 (riba užrašyta 3,00, nors maniau kad turi būt 2,50). Suko 2-3 kartus iki raudonų ir dar truputį. Važinėju ramiai, bet retkarčiais užspaudžiu iki 3000 ar daugiau, gal dėl to tas dūmingumas ir nedidelis.
Valytuvų berods net netikrino. Lempų aukščio reguliatorių pasukinėjo viduj sėdėdamas ir tiek. Kai matavo lempų lygį, paprašė atidaryt kapotą ir pats pareguliavo. Kaip rašė Valdesas, ratus rankom pasukinėjo, paklibino, anksčiau to berods nedarydavo. Prie gesintuvo, vaistinėlės galiojimo laiko nesikabinėjo, tik užmetė akį ar yra. Nors nugirdau kad vienam vyriokui liepė nuvažiuot gesintuvą pasikeist. Katalizo tikrai neieškojo :D
Nepraleido dėl nesidarinėjančio vairuotojo lango, aplamdyto vieno skardinio ratlankio ir neveikiančio rūko žibinto gale. Teks užsiimt pagaliau rimtai su tuo langu.
Tai kaip supratau nepraleido tik del lango, ratlankio ir zibinto ??? nu cia tai apsurdas...
Jeigu tai skirta "tipo naujoviskai" apziurai, tai nieko cia absurdisko. Manes del neveikiancio vairuotojo lango, jau pries 3 ar 4 metus nepraleido.
Variau šiandien darbinę Toyota Hi-Lux, '08 m. Veiksmas vyko Šiauliuose. Labai nustebęs buvau, kad mažai ką ir tikrino. Signalo nepypino, langų nedarinėjo, žibintų aukščio nereguliavo, langų purkštukų ir valytuvų netikrino ir kas įdomiausia dūmingumą tikrino kaip senais laikai t.y. į išmetama vamzdį įkišo zondą, "pagazavo" iki maksimaliu kokias 5 sec. ir viskas, nors prieš metus ir apsukų daviklį jungė, ir į tepalo matuoklę kišo temp. daviklį ir "gazavo" kokius tris kartus...Nesuprasi ten jų, toks įtarimas kad tingėjo dirbti ir greičiau viską atliko.
Šiaip TA praėjau, nors ir viską būtų atidžiau tikrine, vis-tiek viskas ok, prižiūriu automilį tvarkingai. :)
Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05
Mane uzpernai del lango neveikiancio praleido, bet nepraleido del vairo traukes antgalio gumytes suplysusios :)
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Prieš savaitę ar daugiau praeidinėjau TA (rodos kovo 4 ). Viską patikrino apie ką tik galima pagalvoti. Net jungė VAG-COM tik kažkodėl nepavyko nuskaityti jam, tai numojo ranka. Vilniuje Lentvario gatvėje veiksmas. Užkliuvo tik negerai sureguliuoti žibintai - bandė reguliuoti - lyg nesigavo, tai įrašė eilutę, kad privalau susireguliuoti, bet TA praleido. Yra kitas blogas niuansas - po to minimo kelis kartus iki maksimumo pradėjo dinginėti aušinimo skystis ir traukos pasigendu. Iki TA tvarkiausi mašiniuką, tai trauka buvo stipriai pagerėjusi, o dabar jau kelia nerimą :( Bet būtent po TA pastebėjau... Dabar stebėsiu ir prie kompo jungsiu - gal ką parodys.
jei prapute galvos tarpine tai kompas nieko meparodys :(
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
TA - tikrintojams kliūva gesintuvai ir žibintai :
http://www.lrytas.lt/verslas/auto/nauji-reikalavimai-techninese-apziurose-tikrintojams-kliuva-gesintuvai-ir-zibintai.htm
Juozax
Na ka ir as penktadieni apsilankiau TA, teko apie pusantros valandos prastoveti eileje.
Buvau garantuotas jog praisiu net nemirkteledamas kadangi is pat ryto apsilankiau servise kuriame iskrate visa pakaba ir reikejo pakeisti vairo traukes antgali ir viena svirti, tada padare ratu suvedima, pasikeiciau oro filtra. Bet nuvares i TA iskart prisikabino prie gesintuvo galiojimo laiko kuris buvo pasibaiges (sake zopa) tada prisikabino prie numeriu apsvietimo ir priekiniu gabaritu kurie pas mane yra LED'iniai ir diodiniai, tai grieztai draudziama ainant i TA, bet policija prie ju nesikabina tik TA. Tada prisikabino prie priekiniu stabdziu disku, kadangi jose buvo apie 2-3 mm briauna, galima apie 1 mm. tipo sake reikia keisti ir vsio.
Tikrinimo metu stabdziai, pakaba ir visa kita buvo idealu. O tada... nuvaziavo po stogeliu tikrinti CO, galvojau, ai saltas variklis tai daug nespaus... vat kai pradejo gazuoti iki 5.5 apsisukimu nors pas mane tik 6 tuks. tai man net sirdis nusileido i kelnias :D kelis kart tai buvo :D Galutinis rezultatas CO geras, beveik nepakites nuo pirmos TA, nors ir su BY salerka :D
Verdiktas: buciau nepraejes del gesintuvo, LED lempuciu, stabdziu disku. Bet paprasiau, kad suprastu atleistu, tai praejau :D
nu man del galiniu disku briaunos nepraleido, kai variau tik nupirkes.gerai prasei ziuriu :D
юзербары для форумов
nusiimk stabdziu diskus ir su bulgarke nuimk kantus (briaunas), tai praeisi be problemu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
paskaiciau naujoko zinute ir nusipurciau.. 1.9 zyzelioka iki 5.5 uzspaude... ir dar salta... da nu ...
Puslapiai