Sveiki, gal kas buvo susidure, siandien ryte atveziau uosve i oro uosto. Sustojau prie isvykimo vartu, kur stovi pastoviai begales masinu, palikes avarini ja su lagaminais palydejau iki registracijos ir grizau atgal. Prisistate pareigunas, sako jus pazeidete KET, na nuejau i ju kontora. Paziurejo kad maziau nei pries metus buvau baustas ir uz panasu nusizengima, stovejimas draudziamoje vietoje. Tai sake 300LT bauda, dar norejo kisio, dave tam uzuominas, bet as pabijojau duoti. Po manes zmogus buvo, tai sumokejo jiem. Dabar reik man eiti i komisija, nes man 300LT maximali bauda yra perdaug.
Kas idomiausiei ten pastoviai stovi, toj vietoj pilna masinu kurie atveza zmones i oro uosta, pries ivaziuojan i ta estakada yra zenklas stovejimas neleistinoje vietoje, masina bus nutempiama, bet prie pat iejimo jokiu zenklu nera visi stovi su avariniais.
Tiesiog noriu isgirsti jusu nuomones.
Mano nuomone nera cia ka gincytis, pazeidei taisykles, kitos stovincios su avariniais irgi (stovinciu kiekis su avariniais neduoda leidimo tau irgi daryti ta pati :)
Tommyli, o kodel pakartotinai, zenklas turetu buti pastatytas dar ir prie iejimo. Ar tau reikia, kad kas keli metrai. Yra nustatytos zenklo galiojimo taisykles ir siuo atveju viskas yra teisingai.
Nieks prie taves nebutu prisikabines, jei nebutum palikes masinos ant panduso, o tik islaipines keleivius. Nes visokiu gudruoliu pastoviai atsiranda, palieka masinas su avariniais ir tipo galiu eiti kur noriu ir kiek noriu laiko. Taip ir uzkemsamas visas pravaziavimas. O ir pagal oro uosto saugumo reikalavimus ten negali uzsistoveti masinos.
Kad tau , kap tikram lietuviui, butu biski ramiau, galiu pasakyti, kad del tokio pazeidimo baudziami ir patys oro uosto darbuotojai.
Dėl baudos dydžio - "nes man 300LT maximali bauda yra perdaug.":
- senokai, gal prieš 7 metus, sprendimą dėl baudos už stovėjimą apskundžiau Administraciniame teisme. Tada tik ir sužinojau, kad jame galima teistis "nemokamai", t.y. be advokatų, žyminio mokesčio ir kitų išlaidų. Teisėja, įvertinusi mano argumentus, baudą sumažino 5 kartus.
- gal klystu, bet DABAR berods, baudą perpus galima susimažinti pačiam- apmokant ją (150 Lt) IŠKART.
Juozax
Nežymėti policijos auto - jų vis daugiau. Šiame gana silpnokame straipsnyje ir ypač komentaruose matosi, jog greitkeliuose "sėsdami ant uodegos" vairuotojus neretai provokuoja patys policininkai.
http://www.alfa.lt/straipsnis/15131339/Vairuotojai.pradejo.medzioti.nezymetus.policijos.automobilius=2013-04-12_18-09/
Juozax
As sutinku kad padariau nusizengima, prasysiu kad bauda sumazintu per pus ir iskart ja apmokesiu.
Galiu papasakoti apie komisiją. Prieš 1-2 metus mane sustabdė Anykščiuose. Tuo metu su savim neturėjau civilkės, nes per klaidą naują išmečiau, o seną pasilikau. Kai paklausė, kur patogiau atvažiuot, sakiau kad Vln. Pažiūrėjo į savo lapą ir pasakė - atvažiuosi X dieną Y valandą į giraitėje esantį policijos štabą.
Nuvažiavęs sužinojau, kad tą X dieną Y valandą jau niekas nedirba ir man reik ateiti kitą dieną (buvo penktadienis, reik ateit pirmadienį) 8:00. Na po savaitglio važiuoju antrą kartą. Tada buvau maloniai nustebęs, nes sprendimas priimtas be manęs, nes nepasirodžiau. Gerai kad tai tebuvo įspėjimas.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Youtubėj nemažai vaizdelių kaip uždarbiauja rusų mentai. Kokioj nors ilgoj atkarpoj su ištisine juosta arba jie patys nežymėtu automobiliu arba kokie nors jų parankiniai tysiasi vėžlio greičiu. Kai paskui važiuojančio vairuotojo nervai neatlaiko ir jis aplenkia per ištisine, tada prisistato įstatymo saugotojai ir išrašo premiją.
]
Robke, betgi jie dabar turi internetą ir duomenų bazes ir iškart gali patikrinti ar tu apsidraudęs ar ne. kam dar jiems tas popieras reikalingas. Čia kažkokia nesąmonė.
]
tai lygiai taip pat gali patikrinti ir TA, ir visa kita, bet... reikia pateikti teises, ta lapa, draudima ir dokus masinos.tada klausimas, kam jiems tos visos naujos technologijos...
юзербары для форумов
Pas juos masinose stovi numeriu skaneriai ir ismeta iskart, kad masina nedrausta ir be TA :) jei tave sustabde jiems paprasciausia nieko nerode, tai ir pasitikrina, gal kas uzgliucino aparaturoje :))))) O siaip yra tokia tvarka, kad turi pateikti visus popierius ir tiek, jei atkreipei demesi, tai jie net neziuri tu tavo draudimu it TA ;)
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Nu jau, (tfu tfu tfu...) senokai stabde mane :) bet kiek mano trumpa atmintis nesha, tai kai panaikino apziuros talonus ir padare situs a4 formato lapus, tai lyg ir sake, kad jie nebutini veziotis, bet visdelto reikalingi...
bet jau einam o.t....
юзербары для форумов
mane stabde neseniai pora kartu per reidus vilniuj. 15 minuciu intervalas buvo. neturejau su savimi draudimo, tai taip ir pasakiau is karto, tas nuejo iki numerio, nuskenavo, padave atgal dokus ir gero kelio palinkejo. tad, kaip supratau, ner bedu dabar del situ popieriu
čia matyt ant kokio bepročio užsirausi priklauso...
юзербары для форумов
pries 4 metus turejau identiska situacija Rygos oro uoste tik ten yra juostos kur negalima sustoti, as ja kirtau gal 20cm, gavau bauda 47lat, nuejau pasiaiskinti tai rusiskai pasiunte mentai kur nesueina... po siai dienai nesumokejau
Siaip tai keista, jei ten negalima vaziuoti ir sustoti isleisti keleiviu, tai kam tada ten kelias padarytas, arba uzdetu uzkarda ir tada visiems aisku butu, o dabar interpretuoja kaip nori
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Žėsim ar aš negausiu kokio kvietimo, nes šia naktį irgi stovėjau ten, tik be avarinio. :)
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
Pirmiausia gal reiktų pradėti nuo to, kas tai per ženklas: stovejimas neleistinoje vietoje. Arba aš taisyklėse pasiklydęs arba sukurtas naujas ženklas. Žinau du draudžiančius ženklus susijusius su stovėjimu: 332. Sustoti draudžiama ir 333. Stovėti draudžiama. Pirmuoju atveju jis negalioja tik "Neįgaliesiems". Antruoju atveju sustoti gali visi, bet neilgiau kaip 5 minutėms. Minutės negalioja "Neįgaliesiems". Todėl nereikia nustebti kad pažeidus šiuos ženklus gaunamos baudos. Ir kaip jau buvo minėta, avarinis nesuteikia jokių privilegijų ir nuo atsakomybės neatleidžia. Nebent automobilis tikrai sugedo.
Vincai, jei ten stovi ženklas 333. Stovėti draudžiama, tai nieks tau nedraudžia sustoti ir išleisti keleivius. Bet jokių būdų tai nereiškia, kad sustosiu, įsijungsiu avarinį, nueisiu išlydėti artimųjų, dar užsuksiu nusipirkti laikraštį, išgersiu kavos ir grįžęs po valandos ramiai nuvažiuosiu. Jei toks požiūris, tada kenčia piniginė.
P.S. Tik paskelbęs, temos pavadinime pamačiau kad ten ženklas 333. Stovėti draudžiama. Reiškias, gali drąsiai sustoti išleisti/ paimti keleivius, bet neilgiau nei 5 minutėms.
]
Na siandien eisiu i komisija, tikiuosi sumazint bauda is 300 iki 150lt :))
as uztrukau gal 1, 5 min, ne daugiau, juolab kad juostos kirtimas kur zenklas galioja buvo vos 20 cm perzengtas, tiesiog prisikabino ir tiek, nesismulkino ir dar paskui koliojosi. Tai spyga as jiems ir mokejau
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Įstatymiškai galioja 5 minutės. Jei nepateikia įrodymų kad tu tikrai užtrukai daugiau nei 5 minutes, tai siunti ant trijų raidžių. Čia kaip greitį iš akies be radaro nustatinėtų ir baustų.
]
tai vat cia ir visa esme buvo, kad nesiliedo jie i kalbas ir mane pasiunte ant 3 raidziu. Na nesvarbu, per 4 metus negavau jokio saukimo ar dar kazko :DDD
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Na, jie tave, tu turėjai juos pasiūsti, dar ir zirgo galvom išvadinti. :D Svarbu kad viskas ramu.
]
Susitariau uz 200lt :) vis geriau nei 300lt
siaip, truputi ne i tema, bet kas liecia baudas latvijoje, tai anksciau jie niekada nesiusdavo i lietuva, nei radaru nuotraukas nei ka, pats esu nusifotografaves kelis kartus latvijoj, pora kartu esu uz greiti stabdytas, tai kai sakydavau, kad neturiu pinigu su savim, jie man net protokolo nerasydavo, paleisdavo, nes anksciau lietuva su latvija nebuvo pasirasius kazkokiu popieriu del tu visu baudu siuntimo, bet kiek girdejau, lygtai nuo nauju metu jau formalumai sutvarkyti ir dabar jau lietuvaiciu nuodemes bus siunciamos i LT.
Octavia 2,0 TDI
teisybe sakai, dabar jau gauciau popieriuka su skaiciukais :D
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Egi ir tadeez - tai vat, veltui tas technologijas kuria. Branco - mane stabde ne is paskos vaziuojantis, o siaip prie baznycios stovejes ekipazas
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Visus dokus reikia veziotis nes ne visos policijos masinos turi skanerius ir kompus. Nuvarysi i koki tamsu kaima ir teks aiskinti kad tu viska turi bet tik nepasiemes, kiek pamenu jei esi nepasiemes teisiu su savim tai gali skirti ir 20 lt bauda nors jie ir paziures per duomenu baze, cia skiria profilaktiskai, kad neuzmirstum kita karta ir nereiketu jiems papildomai daryti darbu :D Del TA tai as dabar pereidinejau ir klausiau ar reikia veziotis, tai jis patvirtino kad reikia tam, kad maziau butu problemu, paeme popierius patikrino ir paleido.
Skaitykit istatymus ir bus viskas aisku, lauzot streles del nieku. Ten aiskiai parasyta ka turi pateikti vairuotojas sustabdzius policijai. Spekit kaip pagauna desiniavairius, kurie daugiau negu 90 dienu vazineja LT :)))))))))))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
"Transporto priemonės stovėjimas (toliau – stovėjimas) – iš anksto numatytas transporto priemonės sustabdymas ilgesniam laikui, negu reikia keleiviams laipinti arba transporto priemonei krauti.
Transporto priemonės sustojimas (toliau – sustojimas) – iš anksto numatytas transporto priemonės sustabdymas ne ilgesniam laikui, negu reikia keleiviams laipinti arba transporto priemonei krauti. "
Ženklas draudziantis stoveti (333) nedraudžia sustoti, t.y. laipinti keleivius, ar pakrauti iškrauti T. P. , nesvarbu kiek tai laiko užtruktu. Visais kitais atvejais tai yra stovėjimas ir ženklo pažeidimas. Pamirškite 5 min.
Dar kai laikiau teises tai stovėjimo laikas buvo 5 minutės. Galbūt šiuo metu tai jau pakeista. Bet kaip jau žinome iš temos autoriaus situacijos, jis tuo metu keleivius jau buvo išlaipinęs ir nukeliavęs nuo mašinos. Todėl galima daryti išvadą, kad policijos pareigūnai buvo šimtu procentų teisūs. Beje, seniau ženklas "sustoti draudžiama" ir reiškė kad sustoti draudžiama. Ir per egzaminus labai mėgdavo pabandyti tokius pokštus. Egzaminuotojas liepdavo sustoti. Ir neduok dieve to ženklo veikimo zonoje ir sustosi. Iškart būsi pravytas. O dabar galima versti akis, kad nieko nepažeidžiau, nes galvojau kad egzaminuotojas išlipti nori. Ir turėtum būti teisus. Hmmm, bijau kad gal kažką tu maišai čia.
]
Truputį palandžiojau po internetą ir esu įsitikinęs kad truputį nugrybavai. taip, šiuo metu ženklo "Stovėti draudžiama" galiojimas neapibrėžiamas penkiomis minutėmis. Jis negalioja tol, kol vykdai leidžiamą veiklą:
O ženklas "Sustoti draudžiama" aiškiai nusako kas sustoti draudžiama. ir nesvarbu ar keleivį išleisti ar dešrainį nusipirkti. Štai kitas pavyzdys:
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika/automobiliai/bauda-uz-taksi-stabtelejima/
]
Na labiau norėjau akcentuoti i 5 min., galiu patikslinti:
...Visais kitais atvejais, isskyrus neigaliuosius ar priverstini sustojima, tai yra ženklo pažeidimas.
Tavo informacija nenorom galėjo suklaidinti: sustojimas ir stovėjimas. Ją perskaičius galima buvo pagalvoti, kad jei tik keleivius išlaipinti, tai galima sustoti ir ženklo 332 "Sustoti draudžiama" veikimo zonoje. Tos sąvokos galioja tik ženklui 333 "Stovėti draudžiama". O dėl tų penkių minučių ir aš nežinojau kad jau jų nėra. Dar kada būčiau užsirovęs ant baudos šventai tikėdamas kad suteikto laiko nepažeidžiau. :)
]
Tai taip ir nesupratau, kur tavo manymu "nugrybavau", ir kuris teiginys patį klaidina.
Vat tas klaidino, ką tu dabar pataisei. Pagal ankstesnį parašymą galima buvo suprasti kad viena sąvoka taikoma ir ženklui 332. Dabar jau aišku kad tai galioja tik ženklui 333.
]
Egi73, ar nemanai, kad pravartu būtų susikurt kokią pastovią temą KTET praktiniais klausimais? Kažkada portale "15 min" buvo testų rinkinys su atsakymais. Pasitreniruodavau, rezultatai prastoki mano buvo, nors kartais pavykdavo berods 20 klausimų testą "išlaikyti".
Juozax
Reiktų su kitais aptarti. Bet kad tų klausimų retai pasitaiko. O testų net nebandau. Bijau kad po jo pats sau teises atimčiau. :D
]
Manau, pritartų.
Tik ką perėjau 30 (sic!) klausimų testą čia:
http://www.automokyklos.lt/vairavimo-teorijos-testai/
Kadangi ne balandžio 1 - prisipažįstu - SUSIMOVIAU. Niekaip neradau atsakymų, pasirodo, testai mokAmi. :(
Juozax
Juk KET, su naujais papildymais ir priedais 2014 metu,aiskiai juoda ant balto parasyta,kad draudziamieji zenklai 302;303;332;333 negalioja skiriamuoju zenklu "Neigalusis"arba neigaliu asmenu auto statymo kortele pazymetoms transporto piemonems...Nukrypavau(vaikstau tik su ramentu) i kalvariju turgu,grizau gal po 15-20 min.,randu uz valytuvu raudona popieriuka su pazeidimu 124 str. , ir dar parasyta kad nufotkintas 260str..
Patarkit ! Ar cia as paskutinis durnius,nemokantis skaityti KET ? Ar cia kokia diskriminacija ? Ar vienas is "atidziausiu" pareigunu "gerai"dirbanciu ???
Tai jeigu automobilis yra (buvo pazeidimo metu) pazenklintas neigaliojo zenklu, tai nuvarai i keliu policija (geriausia pas koki nors nachalnyka), isdestai situacija, pasiunti ant triju raidziu ir viskas. Arba kreipiesi i teisma ir apskundi skirta bauda.
]
Siaip jei viskas teisybe, tai nelabai ziuri ar buvo pazymetas jis, atleidzia anys :) Dabar gi neuztenka to neigaliojo zenklo, reikia dar kazkoki popieriuka priklijuoti, o gal ir susapnavau :))))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Kiek zinau tas nelabai galioja melynas invalidas, invalidumo centre maciau yra spec. Kazkokie lipdukai ir ju belekam nedalina. O jei atveziai neigaluji tai turi tureti irgi spec. Kortele kuria isduoda svitrigailos gatveje.
Taip, dabar nebeuztenka to zenkliuko, nes ji vos ne bet kur gaut galima. Yra spec leidimai automobilių statymui. Jie iesduodami irgi ne visiems. Jei su ramentais vaikstai, tai gali but, kad net ir nepriklauso. Reiktu labiau pasidomet dar.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW