Mūsiškė valdžia visada nori iššokti aukščiau bambos. Todėl ir atrodom kaip idiotai prieš visą pasaulį. Bent jau reiktų tiems idiotams padėkoti kad nepareikalavo tokius vežiotis.
As tai uz 2 kg. gesintuvus nera jau jie tokie dideli, pas mane jis guli ir nemaiso, tik siek tiek platesnis nei 1 kg. su 1 kg. nieko neuzgesinsi. Teko man kai dirbau degalinej viena masina gesinti kur netiketai sprogo, tai net kelis 6 kg sunaudojom. Aisku tas 2 kg ir neuzgesins masinos jei prades jau gerai degti, bet bent jau prigesins kad nors issilaisvisnti ar issiimti is masinos ku nors.
Kai gesintuvą laikai salone ir įvyksta avarija, ypatingai jei mašina kelis kartus verčiasi, ar tuo momentu per galvą geriau gauti 1kg gesintuvu ar 2kg? Nieks nedraudžia savanoriškai vežiotis kad ir 10kg. gesintuvo, bet nereikia perlenkti lazdos. Taip žiūrint tai nepamaišytų ir nedegaus audinio gabalas, pora kibirų smėlio, laužtuvas ir gaisrininko kirvukas. Dar ir gaisrininko apranga gerai būtų.
Egis73 pas tave vel kas butu jeigu butu ir t.t. tai tada geriau gal isvis gesinimo iranga itaisyti i masina kur stovi sportiniuose automobiliuose, uzsidega masina a tu paspaudi mygtuka ir tau viska uzgesina. Cia kalba ejo apie 1 kg ir 2 kg gesintuvus o ne apie ezerus smelio karjierus ir audiniu parduotuves.
Naujokas, tai esmė tame ir yra: kas būtų jeigu būtų. Specialistų nuomone tokio dydžio (2kg) gesintuvas automobilio salone yra baisiai nesaugus avarijos atveju. Galima aišku laikyti bagažinėje, bet tie patys specialistai rekomenduoja jį laikyti greitai ir lengvai pasiekiamoje vietoje automobilio salone. Gerai pagalvojus, tai visa techninė apžiūra yra pagrįsta principu kas būtų jeigu būtų: jeigu susidėvėjus trakė išsirakins, o gal ir neišsirakins; jeigu plikos padangos ant šlapio asfalto praras sukibimą, o gal ir nepraras ir t.t Esmė tame, kad mūsų proto bokštai visada nori iššokti aukščiau už kitus, todėl ir gimsta idiotiški reikalavimai ir sprendimai. Vienas pažystamas jau daug metų anglijoj gyvena ir vairuotoju dirba. Kai buvo priimti pirmieji technikinės patobulinimai dėl dyzelinių variklių ir t.t., papasakojo bendradarbiams anglams apie tai. Tie nenorėjo patikėti, už galvų susiėmė. Po dabartinių naujų reikalavimų juos gal ir širdies smūgis ištiktų. Reikalavimai turi atitikti sveiką protą. O tu jau paskui pats spręsk kokio dydžio ir kiek tų gesintuvų vežiotis.
penktadieni ejau technikine Jurbarke. Labai viskas tvarkingai jokiu priekabiu, auto irgi tvarkingas, tik dumingumas ant ribos, nes auto ilgai garaze stovejo ir ramiai vazineju, sake tas veikejas pries TA reikia "pagainioti". 3 kartus spaude iki max apsuku, apie 5k. bet laike trumpai. pirma karta is leto kele palaipsniui, paskui 2 kart staigiai max spaude
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Cia as pilnai sutinku!!! Masinos zinoma turi buti techniskai tvarkingos, bet reikalaut EURO 5 standartu is 10- 15 metu senumo masiniuku yra nesamone. Balandzio menesi ejau technikine, uztruko 7 minutes, is kuriu 3 paplepejau su kontroleriumi apie gera ora ir ateinancia vasara. Sedo, pravaziavo, ijunge/isjunge valytuvus sviesas, patikrino ar visi dirzai veikia kaip privalo ir viskas. Po to kai gavau pasirasyti lapuka apmokejimu pasiteiravau del gesintuvo, nes mano 1.5 ltr. ar atitinka standartus? Pasake-tavo reikalas koki veziosi. Palinkejome vienas kitam geros dienos. O svarbiausio jokio streso nei man nei jam.
Uosvis mano dirba TA tai keikiasi ziauriai del nauju reikalivimu, del to kad masinas dusint turi, del 3-5 valandu kurias zmones eileje laukia. Del nesamoningu ir niekam nereikalingu atliekamu matavimu... ka cia dar be pridursi...
Puse Europos dusina tas masinas ir nieko joms neatsitinka, pabandykit TUV'a pas vokiecius praeiti :)))) As tik is 3 karto duminguma praejau, aisku uzkniso, bet dabar nors suzinojau kas buvo :) Aisku yra dalyku, kurie nelabai ir trukdo tau vaziuoti, bet TA nepraleidzia :) bet kai pradedi galvoti logidkai, tai tikrai - turi jie veikti :))
P.S. Niekas ir nereikalauja is senu grabu EURO 5 standartu, normos skiriasi pagal metus.
Na va sestadieni is ryto teko apsilankyti tech. apziuroje. Praejau be jokiu uzsikabinimu. Tik paminejo jog vienos granatos apsauga yra persisukus ir gali graitai plysti, tai reiks kur nuvaryti, kad atsuktu arba pakeistu. Imetu palyginima praitos tech. ir sios.
Kas idomiausiai, kad dumingumas 0.00 nors manau siek tiek ryja tepaliuka, bet is kitos puses pries pora metu naudojau BY salera, o dabar jau pora metu piluosi is Lukoil.
Sestadieni pravariau, rasti trukumai:
1. Nera gale vidurinio dirzo, nors aiskinau kad praeidavo seniau, ir jis turi buti.
2. nedega numerio 1 is 2 lempikiu
3. Galinis ratas netolygiai stabdo.
4 blogai zibintai sureguliuoti, nors reguliavo diena pries TA.
is antro karto praejau, kai dirza suradau po sedyne, isukau lempuke, servise sutvarke stabd ir antra kart servise tam paciam Kedainiuose zibintus reguliavo, kurie pagal TA eksperto vel blogai sviete, tada jis pats sureguliavo su savo atsuktuvu :D :D
tie zibintai tai kosmosas kazkoks, o reguliavimas 5.70e dar kainuoja, tiesa kai parodziau lapa kad blogai, antra kart nemokamai dare
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
O kaip tikrina dūmingumą, jeigu mano auto gamykliškai ant laisvų neleidžia užkelti apsukų daugiau negu berods 2k ir jas numeta? Tai ar jie su kompu kažką atjungia tikrinimo metu, ar pvz. ant 1,8k apsukų tikrins?
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Nieko jie neatjunginės. Spaus max gazą ir tikrins. Kiek apsukų bus, tiek ir bus. Tarkim pas mane ant laisvų duoda gazuot iki 2500-2600rms/min. Daugiau neduoda. Aišku galima tai apeit. Išjungi aptipraslydimą, kad užsidegtų ant panelės ir išspaudi sankabą ir gazuoji. Tuomet pas mane duoda spaust iki redline. Bet čia kaip kokiai Škodai. Tarkim vienam draugui taipat Greenline toks bajeris nepadeda ir daugiau 2500 neduoda apsukų. Gali pas save išsibandyt ar veikia toks dalykas. Bet TA tokių slaptų paspaudimų išjungimų nedaro.
Prisegu savo T.A. DŪM testo rezultatą . Ten matosi tikrinimo metu buvusios apsukos. Čia daryta prieš savaitę. :D
Nežinau kame kampas Andžėjau. Manau, kad priklauso kada registruota auto. Mano tarkim 2015m. Aš esu užfiksavęs tokį dalyką, kad dėdė pirko 2016metais Toyota corolla verso 2008m. Tai pas jį tech. pase įrašyta EURO 4 standartas. O pas mane jokių įrašų nėra. Manau nuo to ir priklauso kelintais metais įregistruota, gal nuo to ir priklauso įrašai ir tech. apžiūrų centre.
Pabandyk pasižiūrėt savo tech. pasą ir ar jame yra įrašykas EURO 5 standartas?
Nu pas mane irgi tech pase jokio EURO 5 neįrašyta, registruota 2015 m. lapkritį berods, tai irgi tikiuosi didesnės ribos :). Pats varysiu pirmą TA tik 2017 pabaigoje, bet reiks pažiūrėti, koks dūmingumas ir riba buvo praėjusio TA atlikimo dokumente.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
technikineja yra normatyvai, didelis plakatas buna pakabinta kokioms masinoms prie kiek apsuku tikrina DUMINGIMA taip ir tikrina ji spausdami iki dugno
Gal dar priklauso nuo to, kokiame mieste TA varai. Pirmą kart variau Marijampolėje, o antrą kart Ignalinoje. Gal Vilniuje naujausia TA įranga ir griežčiausi reikalavimai, todėl ir buvo Andžėjui euro 5 riba 0,6..
Sveiki, susiduriau su problema TA ir katalizatoriumi:) Auto pirkau pries 2 metus, Octavia '99 1,9tdi., tada praejau TA, be trukumu. Siandien nuvariau antrai tech apziurai, aisku viskas buvo ok, isskyrus - prie katalizatoriaus virinta (neisivaizduoju kada ir kaip, nes prie manes nebuvo virinta), tai del to ir nepraleido, nes reikia keisti katalizatoriu. Kaip cia suprast, tech ejau antra kart, pirma praleido.
Ant debilo pataikei. As ir ant a3 keiciau vamzdi iki pat katalyzo ir kaip pakeist, pjove prie katalyzo ir apvirino. Ir viskas ok. Paimk katalyzo bakeli pasveisk kur virinta nupursk juodaos dazais. Bus uzmaskuota del TA. Ir taikyk ant kito kontrolieriaus.
nu teks kazka burti, nes tikrai, kad ant ne ta koja atsikelusio pataikiau. Tiesiog ieskojo prie ko prikibt, nes viska susitvarkiau, kad bedu nebutu, o cia kaip perkunas is giedro d...labai nesinori nauja katalyza detis, ypac kai masinai 18 metu :D
Bet tai juk iki kažkokių tai metų mašinoms netikrina tų katalizatorių, ar kaip ten? Nu tikrai nesamonė, kai 18 metų auto pasako, kad nėra katalizatoriaus...
2013 metų straipsniukas: „Katalizatoriai bus tikrinami tik tiems automobiliams, kurie techninę apžiūrą eis pirmą kartą nuo kovo 1 dienos, tai pirma nuostata. Antra – katalizatorius turi būti įrengtas ir numatytas gamintojo“, – teigė „Transporto studija“ direktoriaus pavaduotojas Ramūnas Vėlavičius. Jo teigimu, vairuotojai, kurie jau kartą atliko techninę automobilio apžiūrą, gali būti ramūs, nes jų transporto priemonės katalizatorius nebus tikrinamas."
Bet iš esmės supratau viena - neturi matyti kažkokių aiškių pjovimo, virinimo žymių. Arba statai kokį vamzdį ar tuščią katoliką ir gražiai užvirina, nušlyfuoja, kad neliktų žymių, arba eini už pinigus, arba stataisi naują katoliką (berods dabar jau yra pakankamai pigių), arba gal dar kokį apynaujį galima būtų surasti, bet nežinosi, kas ten iš jo likę.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Esme ta, kad pries katalizatoriu ir uz jo matosi virinimo zymes, bet pats katalizatorius nepazeistas, reiskiasi gal cia buvo tik vamzdynas keistas. Nzn, praeitos TA co parodymai normalus. Tai tikrai nesamone kazkokia...
Gal kokiam servise tau padare meskos paslauga ir tiek. Siaip gali issipjauti kataliza, bet neturi buti jokiu matomu virinimo siuliu, geriausiai nuimti kataliza ir is virsaus prapjauti bei vel uzvirinti tai tikrintojai tikrai neciupines tai virsaus, jie vizualiai pasviecia su proziku ir tiek ziniu.
Greiciausiai taip ir buvo. Ir numanau net kuriam servisa tai padare, nes jis tuom pagarsejes. Bet nepagautas - ne vagis... siandien nauja ivirins, 139+darbas...
Is vienos puses palaikau tokius dalykus, as uz ekologija is kitos puses darai nesamone, meti pinigus i bala, as turejau 1999m sharana su 1,9tdi 81kw masina prasukusi arti 600tkm ir buvo kaip kolegos minejo katalizatorius ispjautas isvalytas tik per virsu viskas poto ideta graziai pusle atgal ir ivirinta ir TA praejau be jokiu bedu nes simetimas buvo normos ribose, pries tai aisku pragainiojau gerai prapuciau glusa ir viskas, dar pamenu uz katalizatoriaus drozles gavau 30euru supirktuvej :)
Kadangi as praita savaite pasikeiciau turbina, tai meistras dar siule ir kataliza issioperuoti, nes viska yra isvales ir sake per tiek metu vistiek bus uzsiterses kazkiek katalizas, kad ir turba nauja ir gerai pucia, bet jos galia ribos nepraeinamumas ismatamuju duju. Tai dabar mastau ar "kastruoti" ar ne. nes technikine nepersianiausiai praejau, o po dvieju metu nezinia kas bus :)
Na va, naujas katalizatorius imontuotas. Garsas nepakito, toks jausmas, kad trauka ne tokia kokia buvo, bet apziuroj ismetamuju duju testa praejo is pirmo karto - "egzaminuotojas" dar pakomentavo - kaip naujos masinos :)))
Na supratau tiukau, reiks musiet prisiruosti kastruot.
bbdinky>> dziaugiames uz tavo praejima, bet kaip jau buvo aptarta katolikas dumingumui ytakos neturi ;)
Su benzu kur katalizatoriuje stovi liamda zondas yra beda kai reikia pjauti o negali, o ispjovus pivos ir su kuru ir su apsukomis buna. Katalizatoriai tokie kaip originaliai stovi yra labai brangus nauji, visi pardavime kas yra rinkoje yra pigesni pakaitalai ir kitokios truputi sudeties, pigesniu sudedamuju medziagu.
naujokas, o prasei kad suprastu su pepsi buteliuku rankoj? :D
Dėl techninės apžiūros - gal GEROS naujienos:
Naujus techninės apžiūros reikalavimus nutarta patikslinti (išgirsti vairuotojų skundai)
http://auto.delfi.lt/patarimai/naujus-technines-apziuros-reikalavimus-nutarta-patikslinti.d?id=61161159
Juozax
pagaliau kazka protingo sumaste ir realaus, o ne is kosmoso trauktus dalykus....2l gesintuvas bus pakabintas katilinej :D
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Mūsiškė valdžia visada nori iššokti aukščiau bambos. Todėl ir atrodom kaip idiotai prieš visą pasaulį. Bent jau reiktų tiems idiotams padėkoti kad nepareikalavo tokius vežiotis.
]
Be reikalo is Plikio faru reguliatorius nupirkau ka tik :(, Nereikalingas daiktas visai ir nustoja veikti nuo nenaudojimo, uzsistovi
Kodėl be reikalo, bus proga susitvarkyti ir kitiems vairuotojams į akis vakare nespiginsi, kai į bagažinę kelis maišiukus bulvių įsidėsi. :P
Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05
haha, geras ten gesintuvas :D pas amne fabijoj tik jis ir tilptu :DD
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Vietoje kelaiviu ir vairuotojo ;-)
Skodufke Octa-II 2006 2.0 TDI 140 kumelių
Toyota URBAN CRUISER 1.8 (Bobrikas)
As tai uz 2 kg. gesintuvus nera jau jie tokie dideli, pas mane jis guli ir nemaiso, tik siek tiek platesnis nei 1 kg. su 1 kg. nieko neuzgesinsi. Teko man kai dirbau degalinej viena masina gesinti kur netiketai sprogo, tai net kelis 6 kg sunaudojom. Aisku tas 2 kg ir neuzgesins masinos jei prades jau gerai degti, bet bent jau prigesins kad nors issilaisvisnti ar issiimti is masinos ku nors.
Kai gesintuvą laikai salone ir įvyksta avarija, ypatingai jei mašina kelis kartus verčiasi, ar tuo momentu per galvą geriau gauti 1kg gesintuvu ar 2kg? Nieks nedraudžia savanoriškai vežiotis kad ir 10kg. gesintuvo, bet nereikia perlenkti lazdos. Taip žiūrint tai nepamaišytų ir nedegaus audinio gabalas, pora kibirų smėlio, laužtuvas ir gaisrininko kirvukas. Dar ir gaisrininko apranga gerai būtų.
]
Egis73 pas tave vel kas butu jeigu butu ir t.t. tai tada geriau gal isvis gesinimo iranga itaisyti i masina kur stovi sportiniuose automobiliuose, uzsidega masina a tu paspaudi mygtuka ir tau viska uzgesina. Cia kalba ejo apie 1 kg ir 2 kg gesintuvus o ne apie ezerus smelio karjierus ir audiniu parduotuves.
Naujokas, tai esmė tame ir yra: kas būtų jeigu būtų. Specialistų nuomone tokio dydžio (2kg) gesintuvas automobilio salone yra baisiai nesaugus avarijos atveju. Galima aišku laikyti bagažinėje, bet tie patys specialistai rekomenduoja jį laikyti greitai ir lengvai pasiekiamoje vietoje automobilio salone. Gerai pagalvojus, tai visa techninė apžiūra yra pagrįsta principu kas būtų jeigu būtų: jeigu susidėvėjus trakė išsirakins, o gal ir neišsirakins; jeigu plikos padangos ant šlapio asfalto praras sukibimą, o gal ir nepraras ir t.t Esmė tame, kad mūsų proto bokštai visada nori iššokti aukščiau už kitus, todėl ir gimsta idiotiški reikalavimai ir sprendimai. Vienas pažystamas jau daug metų anglijoj gyvena ir vairuotoju dirba. Kai buvo priimti pirmieji technikinės patobulinimai dėl dyzelinių variklių ir t.t., papasakojo bendradarbiams anglams apie tai. Tie nenorėjo patikėti, už galvų susiėmė. Po dabartinių naujų reikalavimų juos gal ir širdies smūgis ištiktų. Reikalavimai turi atitikti sveiką protą. O tu jau paskui pats spręsk kokio dydžio ir kiek tų gesintuvų vežiotis.
]
penktadieni ejau technikine Jurbarke. Labai viskas tvarkingai jokiu priekabiu, auto irgi tvarkingas, tik dumingumas ant ribos, nes auto ilgai garaze stovejo ir ramiai vazineju, sake tas veikejas pries TA reikia "pagainioti". 3 kartus spaude iki max apsuku, apie 5k. bet laike trumpai. pirma karta is leto kele palaipsniui, paskui 2 kart staigiai max spaude
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Cia as pilnai sutinku!!! Masinos zinoma turi buti techniskai tvarkingos, bet reikalaut EURO 5 standartu is 10- 15 metu senumo masiniuku yra nesamone. Balandzio menesi ejau technikine, uztruko 7 minutes, is kuriu 3 paplepejau su kontroleriumi apie gera ora ir ateinancia vasara. Sedo, pravaziavo, ijunge/isjunge valytuvus sviesas, patikrino ar visi dirzai veikia kaip privalo ir viskas. Po to kai gavau pasirasyti lapuka apmokejimu pasiteiravau del gesintuvo, nes mano 1.5 ltr. ar atitinka standartus? Pasake-tavo reikalas koki veziosi. Palinkejome vienas kitam geros dienos. O svarbiausio jokio streso nei man nei jam.
Uosvis mano dirba TA tai keikiasi ziauriai del nauju reikalivimu, del to kad masinas dusint turi, del 3-5 valandu kurias zmones eileje laukia. Del nesamoningu ir niekam nereikalingu atliekamu matavimu... ka cia dar be pridursi...
broliai saunuoliai
Puse Europos dusina tas masinas ir nieko joms neatsitinka, pabandykit TUV'a pas vokiecius praeiti :)))) As tik is 3 karto duminguma praejau, aisku uzkniso, bet dabar nors suzinojau kas buvo :) Aisku yra dalyku, kurie nelabai ir trukdo tau vaziuoti, bet TA nepraleidzia :) bet kai pradedi galvoti logidkai, tai tikrai - turi jie veikti :))
P.S. Niekas ir nereikalauja is senu grabu EURO 5 standartu, normos skiriasi pagal metus.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Na va sestadieni is ryto teko apsilankyti tech. apziuroje. Praejau be jokiu uzsikabinimu. Tik paminejo jog vienos granatos apsauga yra persisukus ir gali graitai plysti, tai reiks kur nuvaryti, kad atsuktu arba pakeistu. Imetu palyginima praitos tech. ir sios.
Kas idomiausiai, kad dumingumas 0.00 nors manau siek tiek ryja tepaliuka, bet is kitos puses pries pora metu naudojau BY salera, o dabar jau pora metu piluosi is Lukoil.
Sestadieni pravariau, rasti trukumai:
1. Nera gale vidurinio dirzo, nors aiskinau kad praeidavo seniau, ir jis turi buti.
2. nedega numerio 1 is 2 lempikiu
3. Galinis ratas netolygiai stabdo.
4 blogai zibintai sureguliuoti, nors reguliavo diena pries TA.
is antro karto praejau, kai dirza suradau po sedyne, isukau lempuke, servise sutvarke stabd ir antra kart servise tam paciam Kedainiuose zibintus reguliavo, kurie pagal TA eksperto vel blogai sviete, tada jis pats sureguliavo su savo atsuktuvu :D :D
tie zibintai tai kosmosas kazkoks, o reguliavimas 5.70e dar kainuoja, tiesa kai parodziau lapa kad blogai, antra kart nemokamai dare
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
2 punktas tai juokingas. Niekad nesu užkliuvęs dėl 1-nos nedegančios lemputės. Na, o 1-as punktas tai vertas prizo :D :D
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Man kalpoka suluzusi irase ir bamperi skilusi :))) O dirza, tai pats susirado.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
pas mane nesugebejo rasti :D jaunas bachuras, labai savo pseudogalia demonstravo...
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Sveiki,
O kaip tikrina dūmingumą, jeigu mano auto gamykliškai ant laisvų neleidžia užkelti apsukų daugiau negu berods 2k ir jas numeta? Tai ar jie su kompu kažką atjungia tikrinimo metu, ar pvz. ant 1,8k apsukų tikrins?
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
manau tikrai su kompu nieko neatjungs
Skoda Octavia 2008m 2.0tdi 125kw RS
Labas Waiduli,
Nieko jie neatjunginės. Spaus max gazą ir tikrins. Kiek apsukų bus, tiek ir bus. Tarkim pas mane ant laisvų duoda gazuot iki 2500-2600rms/min. Daugiau neduoda. Aišku galima tai apeit. Išjungi aptipraslydimą, kad užsidegtų ant panelės ir išspaudi sankabą ir gazuoji. Tuomet pas mane duoda spaust iki redline. Bet čia kaip kokiai Škodai. Tarkim vienam draugui taipat Greenline toks bajeris nepadeda ir daugiau 2500 neduoda apsukų. Gali pas save išsibandyt ar veikia toks dalykas. Bet TA tokių slaptų paspaudimų išjungimų nedaro.
Prisegu savo T.A. DŪM testo rezultatą . Ten matosi tikrinimo metu buvusios apsukos. Čia daryta prieš savaitę. :D
Škoda Kodiaq RS
as kazko nesuprantu ar pas juos klaidos. mano 1.6green. apsukos taipat 2500 daugiau neuzkelsi. bet dumingumo riba 0,6 o pas tave 1,5 kur klasta???
superb 2012 1.6 GreenLine
Nežinau kame kampas Andžėjau. Manau, kad priklauso kada registruota auto. Mano tarkim 2015m. Aš esu užfiksavęs tokį dalyką, kad dėdė pirko 2016metais Toyota corolla verso 2008m. Tai pas jį tech. pase įrašyta EURO 4 standartas. O pas mane jokių įrašų nėra. Manau nuo to ir priklauso kelintais metais įregistruota, gal nuo to ir priklauso įrašai ir tech. apžiūrų centre.
Pabandyk pasižiūrėt savo tech. pasą ir ar jame yra įrašykas EURO 5 standartas?
Škoda Kodiaq RS
Nu pas mane irgi tech pase jokio EURO 5 neįrašyta, registruota 2015 m. lapkritį berods, tai irgi tikiuosi didesnės ribos :). Pats varysiu pirmą TA tik 2017 pabaigoje, bet reiks pažiūrėti, koks dūmingumas ir riba buvo praėjusio TA atlikimo dokumente.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
technikineja yra normatyvai, didelis plakatas buna pakabinta kokioms masinoms prie kiek apsuku tikrina DUMINGIMA taip ir tikrina ji spausdami iki dugno
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
pas mane dūmingumo normos iki 1,5, nors auto su euro5. Jokių plakatų Panevėžio TAS nemačiau, nebent priešais kasą A4 formatu...
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
Gal dar priklauso nuo to, kokiame mieste TA varai. Pirmą kart variau Marijampolėje, o antrą kart Ignalinoje. Gal Vilniuje naujausia TA įranga ir griežčiausi reikalavimai, todėl ir buvo Andžėjui euro 5 riba 0,6..
Škoda Kodiaq RS
nemanau kad marijampolej ar ignalinoj galima labiau dumunt. :D
superb 2012 1.6 GreenLine
Sveiki, susiduriau su problema TA ir katalizatoriumi:) Auto pirkau pries 2 metus, Octavia '99 1,9tdi., tada praejau TA, be trukumu. Siandien nuvariau antrai tech apziurai, aisku viskas buvo ok, isskyrus - prie katalizatoriaus virinta (neisivaizduoju kada ir kaip, nes prie manes nebuvo virinta), tai del to ir nepraleido, nes reikia keisti katalizatoriu. Kaip cia suprast, tech ejau antra kart, pirma praleido.
Octavia Combi 1.9 tdi 81kw.
Ant debilo pataikei. As ir ant a3 keiciau vamzdi iki pat katalyzo ir kaip pakeist, pjove prie katalyzo ir apvirino. Ir viskas ok. Paimk katalyzo bakeli pasveisk kur virinta nupursk juodaos dazais. Bus uzmaskuota del TA. Ir taikyk ant kito kontrolieriaus.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
nu teks kazka burti, nes tikrai, kad ant ne ta koja atsikelusio pataikiau. Tiesiog ieskojo prie ko prikibt, nes viska susitvarkiau, kad bedu nebutu, o cia kaip perkunas is giedro d...labai nesinori nauja katalyza detis, ypac kai masinai 18 metu :D
Octavia Combi 1.9 tdi 81kw.
Bet tai juk iki kažkokių tai metų mašinoms netikrina tų katalizatorių, ar kaip ten? Nu tikrai nesamonė, kai 18 metų auto pasako, kad nėra katalizatoriaus...
2013 metų straipsniukas: „Katalizatoriai bus tikrinami tik tiems automobiliams, kurie techninę apžiūrą eis pirmą kartą nuo kovo 1 dienos, tai pirma nuostata. Antra – katalizatorius turi būti įrengtas ir numatytas gamintojo“, – teigė „Transporto studija“ direktoriaus pavaduotojas Ramūnas Vėlavičius. Jo teigimu, vairuotojai, kurie jau kartą atliko techninę automobilio apžiūrą, gali būti ramūs, nes jų transporto priemonės katalizatorius nebus tikrinamas."
Bet iš esmės supratau viena - neturi matyti kažkokių aiškių pjovimo, virinimo žymių. Arba statai kokį vamzdį ar tuščią katoliką ir gražiai užvirina, nušlyfuoja, kad neliktų žymių, arba eini už pinigus, arba stataisi naują katoliką (berods dabar jau yra pakankamai pigių), arba gal dar kokį apynaujį galima būtų surasti, bet nežinosi, kas ten iš jo likę.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Esme ta, kad pries katalizatoriu ir uz jo matosi virinimo zymes, bet pats katalizatorius nepazeistas, reiskiasi gal cia buvo tik vamzdynas keistas. Nzn, praeitos TA co parodymai normalus. Tai tikrai nesamone kazkokia...
Octavia Combi 1.9 tdi 81kw.
Gal kokiam servise tau padare meskos paslauga ir tiek. Siaip gali issipjauti kataliza, bet neturi buti jokiu matomu virinimo siuliu, geriausiai nuimti kataliza ir is virsaus prapjauti bei vel uzvirinti tai tikrintojai tikrai neciupines tai virsaus, jie vizualiai pasviecia su proziku ir tiek ziniu.
Greiciausiai taip ir buvo. Ir numanau net kuriam servisa tai padare, nes jis tuom pagarsejes. Bet nepagautas - ne vagis... siandien nauja ivirins, 139+darbas...
Octavia Combi 1.9 tdi 81kw.
Bet cia katalizatoriu imi ar rezonatoriu?
Is vienos puses palaikau tokius dalykus, as uz ekologija is kitos puses darai nesamone, meti pinigus i bala, as turejau 1999m sharana su 1,9tdi 81kw masina prasukusi arti 600tkm ir buvo kaip kolegos minejo katalizatorius ispjautas isvalytas tik per virsu viskas poto ideta graziai pusle atgal ir ivirinta ir TA praejau be jokiu bedu nes simetimas buvo normos ribose, pries tai aisku pragainiojau gerai prapuciau glusa ir viskas, dar pamenu uz katalizatoriaus drozles gavau 30euru supirktuvej :)
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Kadangi as praita savaite pasikeiciau turbina, tai meistras dar siule ir kataliza issioperuoti, nes viska yra isvales ir sake per tiek metu vistiek bus uzsiterses kazkiek katalizas, kad ir turba nauja ir gerai pucia, bet jos galia ribos nepraeinamumas ismatamuju duju. Tai dabar mastau ar "kastruoti" ar ne. nes technikine nepersianiausiai praejau, o po dvieju metu nezinia kas bus :)
Katalizatoriaus buvimas ar nebuvimas dūmingumo neįtakos, bet trauka gali pagerėti.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Taip, anas dumingumo neitakoja.
katalizatoriaus uzsikimsimas itakos turbinos gyvavimo trukme, pjauk ta katolika lauk ir vazinesi ramiai
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Na va, naujas katalizatorius imontuotas. Garsas nepakito, toks jausmas, kad trauka ne tokia kokia buvo, bet apziuroj ismetamuju duju testa praejo is pirmo karto - "egzaminuotojas" dar pakomentavo - kaip naujos masinos :)))
Octavia Combi 1.9 tdi 81kw.
Na supratau tiukau, reiks musiet prisiruosti kastruot.
bbdinky>> dziaugiames uz tavo praejima, bet kaip jau buvo aptarta katolikas dumingumui ytakos neturi ;)
Gal kas nors varet TA su tokiu katalizatorium ?
http://www.ebay.co.uk/itm/111417663159?ul_noapp=true
Octavia I 1,9TDI chip 97KW SLX
Octavia I FL L&K 1.9TDI 81KW
panasu buvome ivirine i benzinine masina nes co buvo kosminis, liambda be katoliko kilometrus skaiciavo, cia kaip katalizatoriaus pakaitalas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Su benzu kur katalizatoriuje stovi liamda zondas yra beda kai reikia pjauti o negali, o ispjovus pivos ir su kuru ir su apsukomis buna. Katalizatoriai tokie kaip originaliai stovi yra labai brangus nauji, visi pardavime kas yra rinkoje yra pigesni pakaitalai ir kitokios truputi sudeties, pigesniu sudedamuju medziagu.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Puslapiai