Naujokas, branco teisus. Benzinui reikia sviesom pazibint, o dyzeliui akumas susizadina kaitinant zvakes. Tai jau ne tik mano, bet ir specialistu rekomendacijos.
Beje, siandien mano akumas krito nelygioje kovoje su salciu, nors siandien silciau nei vakar.
Nors eismoinfo.lt ryte rode -18, tačiau mano mašiniukas rode -16 (gal dėl to, kad prie požeminio pakringo vedinimo šachtos). Vieną kart pašildžiau, ir opa, važiuojam.
Ryte -18, uzsikure be problemu. Nes akuma is kambario atsinesiau. :D Vakare po darbo apie 20 val., -16, pypiec, reikejo bendradarbio pagalbos. Todel dar karta pasakysiu ka jau ne karta esu sakes: NIEKADA NEPIRKIT " VARTA" AKUMULIATORIU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
As vakar po darbo kolegas su savo grabeliu uzkurinejau, netgi benzai nesikure :) Imesiu kada foto savo zieminio komplektelio foto, kuris dabar masinoje vazineja, jau ne viena is bedos trauke :))
Kur jus tokias temperaturas matot? :))) as jau antra savaite ryte, maziau negu -18 nematau, siandien - 18, vakar -19. Delfis su Lrytu vakar visa diena rode 21-22 salcio.
Robke, tu gal isnesk termometra i lauka :)))
Juk rašiau, kad mano parkavimo vieta pire pat pozeminio parkingo vedinimo sachta. Is ten tikrai iseina siltesnis oras. Kapota kaip imanoma arciau privarau :)
Tai kapota nusukineji kiekviena vakara, Robke :)))) Va, uzvaziuokit su Naujoku pas mani kada nors, tada suprasit ka reiskia ziema uzsikurti masina ir da puse kaimo uzkurti su ta pacia :)))
Ryte buvo -19C. Du kartai pakaitinta žvakės ir užsikūrė kaipmat. :) Tik apie variklio ir salono šylima, tai patyliu. Nors ir idėtas papildomas elektrinis salono šildytuvas, bet vistiek mašina didelė ir išildyt sunku. :/ Ryte birbinta 13min, + iki darbo apie 10km, tai pasiekė kokius +60C laipsnių.
Ryte Siauliuse -19, vietomis -20, pakaitinau viena syki zvakes (niekada nekaitinu daugiau kartu) is poros apvertimu uzsikure puikiai, pravaziavus 9km miesto rezimu, darbine temperatura pasieke apie 85 laipsnius, vakar, kai ryte buvo -14 darbine temperatura gan greitai buvo pasiekta 90laipsniu. Beje, masina birbinama tik kol langus nugrandau +-5min.
Ir visa laime didelis aciu ASR sistemai, kitaip butu visiska zhopa, keliai jau antra diena nebarstyti mieste, aisku ASR ne ESP bet geriau nei nieko.
Šiandien prie -20 du kartus pakaitinau, purpt ir užsikūrė. Dūmo beveik nemetė, lengvas baltas dūmelis, greičiausiai garai. Kadangi priekinis langas buvo iš vidaus apsitraukęs, teko birbinti apie 20 min. kol nupūtė, paprastai vidaus negramdau. Pradėjus važiuoti po ~2 km jau buvo koks 50-60 laipsnių antifrizo temperatūra. Nu išlaikė akumas egzaminą, nes nuo pirkimo nežinojau kokia jo būklė, o preitą žiemą tokių šalčių kaip ir nebuvo.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
mano kazkoks silpnas akumas, originalas nuo 2011m, mazas toks, fabijoj galingesnis stovi. Italijos rinkai masina tai tikriausiai todel. Reiks siandien su testeriu pasitikrint ka ten rodo jis dar...
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
prie -20, tris kartus pakaitinau zvakes ir uzsikure ant trecio rato :)
akumas Bosh S5, 77 Ah 780 A, pastatytas 2012.02.05
Susilo gan greitai, nes uzvakar uzsidejau priekio apsauga :)
Vincai, turėtų būti stipresnis akumas, kaip 1,6 dyzeliukui tai tikrai mažokas 55Ah.
Prieki bandžiau glušint, bet kartu ir interkuleris užsideda. Mašina buka pasidaro. Kai ankščiau kuleriai budavo prie priešrukiniu angu, tai gali radiatoriu drasiai dengt, dabar viskas stovi kartu. Nepramuša toks dalykas. :/D
vakar skoda neuzikure, siandien jau laikia naujas varta silver akumas, bus idetas
passatas vakar visa diana apie 200km vaziavo be problemu, siandien saltis ji irgi pakirto, pakrovus akuma uzsikure, bet kuras salo vaziuojant, ispiltas kuras, pakeistas kitu, pakeistas kuro filtras, istorija tesiasi
siandien ryte prie -18 Kaune is kart uzsikure. Tik pradzioj mete esp klaida ir dege antipraslydimo zenkliukas geltonas. Bet siek tiek pasilus varikliui viskas dingo. Itariu kad stabdziu skystis pagyvenes, nes sankaba sunkiai vaiksciojo pradzioj, reiks greitu laiku pakeisti
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Na man buvo įdomiau. :)) Šeštadienį ryte neužkūriau Octavios II. Iš pradžių net nesuko starteris, po to po kokio 9 bandymo sujudėjo ir starteris... bet akumuliatorius buvo per daug išsikrovęs. Tai pastovėjo akumuliatorius kambary gal 5 valandas ir tada įdėjęs jau užkūriau nesunkiai. :) Džiugu, kad starteris parodė ragus, nes remontą jau reikėjo padaryt prieš 4 metus, lupsim lauk ir vešim perrinkt.
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
Kurėsi be problemu mano octa II kol per didziusius salcius neoastovėjo pora dienų neliesta, duota prikurkė užvesta, akumas pakrautas ir toliau sėkmingai važinėjama, nors įtariu paskutinė žiema šiam akūmui nes jau 7 metai jį eksploatuoju, akūmas moll firmos tai labaiaš juo patenkintas , filtrą visada prieš šalčius pasikeičiu tai su kuru bėdų nekyla o ir kuras tik iš degalinės. :-) Beje kažkaip pasikeitus termostatą dingo bėdos su ilgu variklio šilimu, jokių dangtelių niekada nededu, net su šaltu varikliu tik išvažiavus į trasą jau po 1- 2 km šiltą orą į saloną pučia o sakyčiau po kokių š km jau 90 laipsnių rodo nesvarbu ar net lauke -25. Aišku dar keičiant termostatą pakeistas ir aušinimo skystis, gal tas irgi padėjo. Vat tik viena bėda yra su dyzeliais kurią pastebėjau, tai kai iš trasos įvažiuoji į miestą ir toliau saloną šildai, tai darbinė temperatūra krenta. Gal kas rado kokį sprendimo būdą šiai bėdai, nes tarkim benzinui tai įtakos neduoda.
Nu tada reik bandyt iš naujo Ryčiui skambint ir tartis, vakar numetė ir nebepersuko.
EX: 1999m Škoda Octavia mk1 GLX 1.9TDI 66kW
Kuriamės nei gerai, nei blogai, starteris pradžioj vos vos pasuka, poto įsivažiuoja ir suka kaip bitė. Reikės perrinkinėt starterį. :)
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
tamas bandyk skambint, manau nespeja jis vienas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
vakar buvau uzsukes, sutariau tepalus 4dieni kazkuriuo metu
юзербары для форумов
Naujokai, o 400W su zvakem nesusizadina :)))) Jei skaitai, tai skaityk iki galo, benzams reikia mirkseti :))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Naujokas, branco teisus. Benzinui reikia sviesom pazibint, o dyzeliui akumas susizadina kaitinant zvakes. Tai jau ne tik mano, bet ir specialistu rekomendacijos.
Beje, siandien mano akumas krito nelygioje kovoje su salciu, nors siandien silciau nei vakar.
]
Siandien moteris kuresi is ryto, tai budejau su atsarginiu akumu prie lango :)))) bet praktiskai s pol oborota, be jokiu pasispardymu uzsikure :))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Na, kolegos. Ar daug atkritusių šiandien?
Nors eismoinfo.lt ryte rode -18, tačiau mano mašiniukas rode -16 (gal dėl to, kad prie požeminio pakringo vedinimo šachtos). Vieną kart pašildžiau, ir opa, važiuojam.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
-18.5 vedesi is puses apsukimo (naujas akumas ir naujos pakaitinimo zvakes) tik s...na iskarto gesdavo ;-(
galiausiai uzsikuriau ir ...;-)
Skodufke Octa-II 2006 2.0 TDI 140 kumelių
Toyota URBAN CRUISER 1.8 (Bobrikas)
Šįryt pasuko šiek tiek ilgiau nei įprastai, bet užsivedė iš pirmo karto.
ryte -19, be problemu abi masinos uzsikure
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Ryte -18, uzsikure be problemu. Nes akuma is kambario atsinesiau. :D Vakare po darbo apie 20 val., -16, pypiec, reikejo bendradarbio pagalbos. Todel dar karta pasakysiu ka jau ne karta esu sakes: NIEKADA NEPIRKIT " VARTA" AKUMULIATORIU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
]
As vakar po darbo kolegas su savo grabeliu uzkurinejau, netgi benzai nesikure :) Imesiu kada foto savo zieminio komplektelio foto, kuris dabar masinoje vazineja, jau ne viena is bedos trauke :))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Šiandien ryte -14, biški pasipyriojo :|. Vakar, prie -16 kur kas geriau kurėsi.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Kur jus tokias temperaturas matot? :))) as jau antra savaite ryte, maziau negu -18 nematau, siandien - 18, vakar -19. Delfis su Lrytu vakar visa diena rode 21-22 salcio.
Robke, tu gal isnesk termometra i lauka :)))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Cia pas mus Lietuvoj tokios temperaturos.
]
Jo, vakar ir pas mane rode -19, atsisedau pas bendradarbi i masina ir ten rode -19, sian pasiziurejau tai -15 rode bet vejas didelis.
Juk rašiau, kad mano parkavimo vieta pire pat pozeminio parkingo vedinimo sachta. Is ten tikrai iseina siltesnis oras. Kapota kaip imanoma arciau privarau :)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Tai kapota nusukineji kiekviena vakara, Robke :)))) Va, uzvaziuokit su Naujoku pas mani kada nors, tada suprasit ka reiskia ziema uzsikurti masina ir da puse kaimo uzkurti su ta pacia :)))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Viskas pas mane tvarkoj, Kliovas knarkia siltai. Netrugdom :-D
Na, prisipažinkit, kas neužsikūrėt. :)
Mano užsikūrė normaliai - beveik puikiai. Tik rankinis užstrigo dar vakar.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
vakar vakare prie -15 Kaune tik purpt ir yra, tik variklis sunkiai syla
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Šendiena -17,5, užsikūrė, tik durų spyna su fenu reikėjo atšyldit, nes nefiksavo durų.
2001 Škoda Octavia Combi 1.9 TDI
2007 Škoda Octavia Combi 2,0 TDI
2018 Škoda Kodiaq 2,0 TDI CR, 110kw
Ryte buvo -19C. Du kartai pakaitinta žvakės ir užsikūrė kaipmat. :) Tik apie variklio ir salono šylima, tai patyliu. Nors ir idėtas papildomas elektrinis salono šildytuvas, bet vistiek mašina didelė ir išildyt sunku. :/ Ryte birbinta 13min, + iki darbo apie 10km, tai pasiekė kokius +60C laipsnių.
Škoda Kodiaq RS
Ryte Siauliuse -19, vietomis -20, pakaitinau viena syki zvakes (niekada nekaitinu daugiau kartu) is poros apvertimu uzsikure puikiai, pravaziavus 9km miesto rezimu, darbine temperatura pasieke apie 85 laipsnius, vakar, kai ryte buvo -14 darbine temperatura gan greitai buvo pasiekta 90laipsniu. Beje, masina birbinama tik kol langus nugrandau +-5min.
Ir visa laime didelis aciu ASR sistemai, kitaip butu visiska zhopa, keliai jau antra diena nebarstyti mieste, aisku ASR ne ESP bet geriau nei nieko.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Šiandien prie -20 du kartus pakaitinau, purpt ir užsikūrė. Dūmo beveik nemetė, lengvas baltas dūmelis, greičiausiai garai. Kadangi priekinis langas buvo iš vidaus apsitraukęs, teko birbinti apie 20 min. kol nupūtė, paprastai vidaus negramdau. Pradėjus važiuoti po ~2 km jau buvo koks 50-60 laipsnių antifrizo temperatūra. Nu išlaikė akumas egzaminą, nes nuo pirkimo nežinojau kokia jo būklė, o preitą žiemą tokių šalčių kaip ir nebuvo.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
mano kazkoks silpnas akumas, originalas nuo 2011m, mazas toks, fabijoj galingesnis stovi. Italijos rinkai masina tai tikriausiai todel. Reiks siandien su testeriu pasitikrint ka ten rodo jis dar...
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Vincai kiek pas tave Ah akumas stovi octavijoje?
Pas mane 68Ah. AGM akumas. :)
Škoda Kodiaq RS
55 jei gerai pamenu..... liudnas reikalas, bet vakar dar uzkuriau, matysiu kas ryt bus ryte :D
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
prie -20, tris kartus pakaitinau zvakes ir uzsikure ant trecio rato :)
akumas Bosh S5, 77 Ah 780 A, pastatytas 2012.02.05
Susilo gan greitai, nes uzvakar uzsidejau priekio apsauga :)
Priekio apsauga ir pas mane is lenkeliu parsisiunciau, bet dengia tik virsutines groteles, bamperio anga lieka atvira.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
na pas mane ir virsu dengia, bet apacioje mazesnes groteles, tai maziau priespriesinio vejo patenka, tai ne taip greitas isveja karsta ora.
Vincai, turėtų būti stipresnis akumas, kaip 1,6 dyzeliukui tai tikrai mažokas 55Ah.
Prieki bandžiau glušint, bet kartu ir interkuleris užsideda. Mašina buka pasidaro. Kai ankščiau kuleriai budavo prie priešrukiniu angu, tai gali radiatoriu drasiai dengt, dabar viskas stovi kartu. Nepramuša toks dalykas. :/D
Škoda Kodiaq RS
vakar skoda neuzikure, siandien jau laikia naujas varta silver akumas, bus idetas
passatas vakar visa diana apie 200km vaziavo be problemu, siandien saltis ji irgi pakirto, pakrovus akuma uzsikure, bet kuras salo vaziuojant, ispiltas kuras, pakeistas kitu, pakeistas kuro filtras, istorija tesiasi
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
dyzelis tai nieko, bet va kelione i darba apsunko kai vidury kelio užšąlo antifryzas šiandien :D turejau krūva problemų
dar ir taip buna :D
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Apsileidimas tiesiog, kai prie -20 uzsala antifryzas.
siandien ryte prie -18 Kaune is kart uzsikure. Tik pradzioj mete esp klaida ir dege antipraslydimo zenkliukas geltonas. Bet siek tiek pasilus varikliui viskas dingo. Itariu kad stabdziu skystis pagyvenes, nes sankaba sunkiai vaiksciojo pradzioj, reiks greitu laiku pakeisti
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Na man buvo įdomiau. :)) Šeštadienį ryte neužkūriau Octavios II. Iš pradžių net nesuko starteris, po to po kokio 9 bandymo sujudėjo ir starteris... bet akumuliatorius buvo per daug išsikrovęs. Tai pastovėjo akumuliatorius kambary gal 5 valandas ir tada įdėjęs jau užkūriau nesunkiai. :) Džiugu, kad starteris parodė ragus, nes remontą jau reikėjo padaryt prieš 4 metus, lupsim lauk ir vešim perrinkt.
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
Siaip priminsiu visiems, kad VAG'ams ta vadinama darbine temperatura yra nuo 63 iki 113 laipsniu, taip, kad 85 idomiai skamba, kai jie matomi ;)
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Kurėsi be problemu mano octa II kol per didziusius salcius neoastovėjo pora dienų neliesta, duota prikurkė užvesta, akumas pakrautas ir toliau sėkmingai važinėjama, nors įtariu paskutinė žiema šiam akūmui nes jau 7 metai jį eksploatuoju, akūmas moll firmos tai labaiaš juo patenkintas , filtrą visada prieš šalčius pasikeičiu tai su kuru bėdų nekyla o ir kuras tik iš degalinės. :-) Beje kažkaip pasikeitus termostatą dingo bėdos su ilgu variklio šilimu, jokių dangtelių niekada nededu, net su šaltu varikliu tik išvažiavus į trasą jau po 1- 2 km šiltą orą į saloną pučia o sakyčiau po kokių š km jau 90 laipsnių rodo nesvarbu ar net lauke -25. Aišku dar keičiant termostatą pakeistas ir aušinimo skystis, gal tas irgi padėjo. Vat tik viena bėda yra su dyzeliais kurią pastebėjau, tai kai iš trasos įvažiuoji į miestą ir toliau saloną šildai, tai darbinė temperatūra krenta. Gal kas rado kokį sprendimo būdą šiai bėdai, nes tarkim benzinui tai įtakos neduoda.
webasta yra problemos sprendimo budas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
reiks ir man pasikeisti, sunkiai syla octavia ir greitai pradeda kristi
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Puslapiai