Nezinau man tam paciam arx sake pazystamas dek paprasta ir nesuk sau galwos. O skirtumo jokio nepajusi. O plaukiojanti idesi wel suges greiciau negu paprasta. Kodel patys gamintojai pripazino kad tai nevykes patobulinimas.
Škoda Octavia Ambiente Combi 2009m . 1.9 TDI, 100 kW
ŽAIDIMAS CLASH OF CLANS - JUNGIAMES Į NAUJĄ KLANĄ - HITMAN CLAN :)
ooops, automashina - audi a3, manual'as 5begiu. klausimas ishkarto prie to pachio, gal zhinot kiek mazhdaug niutonu laiko nauja sankaba (luk, sachs, valeo)?
egabite uzduok dar karta klausima nes nelabai daeina zmogui kaip parasyti tiksliai masina, metus, varikli .....
audi A3 eina nuo kokiu 1997m , bet pagal tai ka parasei galima speti kad apie kokius 2002 m kalbame, tai nuo jokio automobilio netinka neplaukiojanti sankaba yra tik rem komplektai padaryti specialiai sitam varikliui su neplaukiojanciu smagraciu, o del laikymo manau, kad ir 1000Nm laikys, ziurint kaip ja naudosi ir drosi
Sveiki, perskaičiau temą, ir matau, jog kainos surašytos jau prieš kurį laiką. Koks šiai dienai biudžetas būtų susitvarkyt smagratį 77kw, 2006m, mechanikai? Brand'as nesvarbu. Ačiū.
Fabia I, beast with 47kw [past]
Octavia II, 1.9TDI [past]
Octavia III, 1.6TDI [present]
---- Čekių loterija
Sveiki, ar turi but kazkokie garsai pasikeitus skoda octaviai 2.0tdi sankaba pilna su smagraciu i paprasta vienmasi. pakeite pilna komplekta bet ant laisvu girdisi smagracio barskejimas, ismynus sankaba garsai absoliuciai dingsta. aciu
Galbut yra kokiu minciu ka blogai surinko, nes man sako meistrai turi issivaiksciot, atseit nauji tepalai, dezes korpusa restoravo, pravaziuok bent koki 2000km ir ziurek bet man kuo toliau tuo atrodo labiau barska ir tik atleidus sankaba...
Viskas prasidejo nuo to jog barskedavo sankaba ar smagratis, buciau dar vaziaves bet pradejo mechanine greiciu deze grybaut, nutariau viska tvarkyt nes pradejo strigt 1-2begis ir tik gerai pergazavus pavykdavo istraukt svirti. Isardzius greiciu deze pasake kad dezes korpusas issimales ir todel reikia arba keist arba restauruot,nes todel strigt begiai pradejo, kaune domeikavoj vyrai uzsiimineja tuo. atrestauravo, nupirkau visa komplekta sankabos vienmasio su nauju ismynimo guoliu, viska surinko, beabejo pakeite tepalus ir tik pasilus masinai ant neutralios pavaros girdi lb didelis kalimas, ismynus sankaba dirba viskas lb graziai, begiai junginejasi be problemu, nebestringa. dabar dar pasalus rytais uzkurus masina su isminta sankaba atleidinejant sankaba nors ir begis neijungtas masina pradeda vaziuot, tik uztraukiu rankini ir po biski visai atleidziu, tada stovi vietoj... juokai daros
bet kodel tai panasu i sankabos problema ar konkreciau ismynimo guolio, nes kai strigo begiai atrestauravo deze ir viskas tvarkoj nebestringa o sankaba nauja keite viska surinko sako nera ka ne taip surinkt, tik ismini ir nera garsu atleidi vaiksto kazkas, gal atsilaisvino kas ar perverzta nesuprantu..
persnekejus dar kart su su meistru pasake kad ir barskes nes sankaba ta vienmase yra netinkanti ir barska ne smagratis o pirminis velenelis, todel kol sankaba neisminta jis skleidzia garsus, patarimas vaziuok su barskanciu kol begiu neis ijungt ir pasigarsink muzika... isvada taip iseina negalima i 2l det paprastos nes visgi netinka taip iseina...
Mano nuomone, tai Valeo ne kazkokia Garliavos firmele. Ir jeigu jau juos gamina, tai reiskia juo yra tinkami naudoti. O jei tavo meistras sudarankis, tai viskam ras pasiteisinima kad nusleptu savo neismanyma.
realiai apie meistra esu panasios nuomones, nes vistiek jei gamina pereinamus tokia firma reiskia turi but pritaikytos ir diskomforto turi nesijaust, tik idomi kitu nuomone kas keite butent 2.0tdi 103kw sankaba i paprasta vienmase ir ar buvo kazkokiu trukumu kaipo barskejimas ant laisvu, is dezes ar guolio isminamojo...
:) pazistamas i vw sharana sosidejas "ka nerekomendauoja gamintojas", daug vazineja, apie 25 tukst i metus ir turi siokiu tokiu nepatogumu, bet mazesne kaina tai sukaupu atperka.
Narius, bent jau į pirmąją Octaviją dešimtys susidėję paprastas sankabas. Ir NĖ VIENAS nepasiskundė kad dėl to gailisi, kad reikėjo dėti tokią, kokią gamintojas įdėjo. Nenoriu kategoriškai teigti, bet aš tavo vietoje, išsireikalaučiau iš tavo "meistrų" pinigus ir nuvaryčiau pas tikrus meistrus.
man buvo panasi situacija kai nupirko masina su trukusia deze greiciu, mes ja nuemem, nuvezeme suvirinti ir kai uzdejome buvo dzerzgimas nes smagratis biski sieke suvirinimo siule, aisku po kurio laiko viskas isisprende kai nusitryne virinimo siule, nes metalinis smagratis nesunkiai per kuri laika nugrauze aliumini.
bet paaiskinimas, kad garsai yra del naujos sankabos ir to pasekeje barska pirminis velenas, tai kam isvie deze remotavo? abejojiu, kad barskejimo nebutu jei butum plaikiojancia sankaba idejes, kazkaip nesitiki, kad pirminio veleno laisvumas butu isnykes savaime
Pagal gamintoja i Octavijas turi eit dvieju masiu smagratis, o vienmasis yra kaip alternatyva, galbut norint sutaupyt pinigu ar del ramesnio gyvenimo jog greiciau vel pareis ta plaukiojanti... Deze remontavo nes strigo begiai imusus vaziuodavau bet susutojus istraukt vos ejo, nebent lb pergazavus. na sako pravaziuosi pora tukstanciu km turetu praeit, arba vaziuok kol visai subyres tada uzgarantini vel lups, o del garsu paprastas pasakymas pasigarsink muzika...:)
sako kad ne sankaba barska ir barska nei isminamasis guolis, tepalai pakeisti dezej... isvada buvo jog barska pirminis velenelis dezes nes kaip ir neprisitrynes, po poros tukst. km turetu praeit, nes sankaba per kieta vienmase... whatever...
neprisitrynima rodo ir tai ypac dabar pasalus ant laisvos uzkurus auto atleidziant sankaba auto nori vaziuot ciut ir pedalas sunkiau atsimeta lyg strigtu kur...
mintis buvo del brokuoto ismynimo guolio, senasis geras ir buvo, butu gerai pabandyt idet sena ir paziuret kas darysis, bet va vel skleistis reikia, nelabai patrauklu...
Gal kas mazdaug zino kokia preliminari kaina butu greiciu dezes pirminio veleno guolio kaina ir keitimas, didelis barskesys ir atsirado bjaurus kaukimas begejantis?
Ok, užmesiu akį. Kartais smūgis būna toks kad jau visiškai nelinksmai atrodo, lyg su kuvalda kas per variklį kaltų. O kartais švelnus, bet girdimas, jaučiamas.
dsg nedarom
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Nezinau man tam paciam arx sake pazystamas dek paprasta ir nesuk sau galwos. O skirtumo jokio nepajusi. O plaukiojanti idesi wel suges greiciau negu paprasta. Kodel patys gamintojai pripazino kad tai nevykes patobulinimas.
Škoda Octavia Ambiente Combi 2009m . 1.9 TDI, 100 kW
ŽAIDIMAS CLASH OF CLANS - JUNGIAMES Į NAUJĄ KLANĄ - HITMAN CLAN :)
tavo masina, tai tik tau spresti kaip ja remontuoti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Nu tai diskusiju ir patarimu pagalba noriu nusprest :D dar nelaikas bet ateis jis jau manau neuzilgo :)
Škoda Octavia Ambiente Combi 2009m . 1.9 TDI, 100 kW
ŽAIDIMAS CLASH OF CLANS - JUNGIAMES Į NAUJĄ KLANĄ - HITMAN CLAN :)
Aš už vienos masės smagratį. Jokių pkyčių nepastebėjau jį susimontavęs.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Aš irgi už vienos masės. Jau keli mėnesiai kaip pakeičiau vietos dviejų - ir jokio skirtumo nepastebiu.
hey, ishduokit paslapti kas nors, nuo ko tinka paprastas t.y neplaukiojantis smagratis i 1.9 TDI 77kw, achiu:]
1.9 TDI 77kw > 110kw
Tai tu nors parašyk koks automobilis, o dabar spėlioti reikia :)
Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05
ooops, automashina - audi a3, manual'as 5begiu. klausimas ishkarto prie to pachio, gal zhinot kiek mazhdaug niutonu laiko nauja sankaba (luk, sachs, valeo)?
1.9 TDI 77kw > 110kw
egabite uzduok dar karta klausima nes nelabai daeina zmogui kaip parasyti tiksliai masina, metus, varikli .....
audi A3 eina nuo kokiu 1997m , bet pagal tai ka parasei galima speti kad apie kokius 2002 m kalbame, tai nuo jokio automobilio netinka neplaukiojanti sankaba yra tik rem komplektai padaryti specialiai sitam varikliui su neplaukiojanciu smagraciu, o del laikymo manau, kad ir 1000Nm laikys, ziurint kaip ja naudosi ir drosi
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
o gal zinot ar yra sankaba su neplaukiojanciu smagraciu i skoda octavia 1999m. 1,8T, 110kW, kiek ieskojau tai tik plaukiojantis smagratis
turi buti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
surask ir paskaiciuok kiek kainuos su pakeitimu tai atvarysiu pas tave tvarkyt :)
atsiusk man pm su tiksliais masinos duomenimis
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki, perskaičiau temą, ir matau, jog kainos surašytos jau prieš kurį laiką. Koks šiai dienai biudžetas būtų susitvarkyt smagratį 77kw, 2006m, mechanikai? Brand'as nesvarbu. Ačiū.
Fabia I, beast with 47kw [past]
Octavia II, 1.9TDI [past]
Octavia III, 1.6TDI [present]
----
Čekių loterija
su darbu iki 2000
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki, ar turi but kazkokie garsai pasikeitus skoda octaviai 2.0tdi sankaba pilna su smagraciu i paprasta vienmasi. pakeite pilna komplekta bet ant laisvu girdisi smagracio barskejimas, ismynus sankaba garsai absoliuciai dingsta. aciu
isvis neturi buti jokiu garsu kai pakeiti nauja sankaba, nesvarbu ji plaukiojanti ar ne
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Galbut yra kokiu minciu ka blogai surinko, nes man sako meistrai turi issivaiksciot, atseit nauji tepalai, dezes korpusa restoravo, pravaziuok bent koki 2000km ir ziurek bet man kuo toliau tuo atrodo labiau barska ir tik atleidus sankaba...
placiau apie viska, kas yra korpusa restauravi?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Viskas prasidejo nuo to jog barskedavo sankaba ar smagratis, buciau dar vaziaves bet pradejo mechanine greiciu deze grybaut, nutariau viska tvarkyt nes pradejo strigt 1-2begis ir tik gerai pergazavus pavykdavo istraukt svirti. Isardzius greiciu deze pasake kad dezes korpusas issimales ir todel reikia arba keist arba restauruot,nes todel strigt begiai pradejo, kaune domeikavoj vyrai uzsiimineja tuo. atrestauravo, nupirkau visa komplekta sankabos vienmasio su nauju ismynimo guoliu, viska surinko, beabejo pakeite tepalus ir tik pasilus masinai ant neutralios pavaros girdi lb didelis kalimas, ismynus sankaba dirba viskas lb graziai, begiai junginejasi be problemu, nebestringa. dabar dar pasalus rytais uzkurus masina su isminta sankaba atleidinejant sankaba nors ir begis neijungtas masina pradeda vaziuot, tik uztraukiu rankini ir po biski visai atleidziu, tada stovi vietoj... juokai daros
P.S Sankaba nauja Valeo
zinau, kad valeo, jie gamina neplaukiojancias, korpusa gal virino kur tai del to ir trinas kazkas, lauk kol prisitrins
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
bet kodel tai panasu i sankabos problema ar konkreciau ismynimo guolio, nes kai strigo begiai atrestauravo deze ir viskas tvarkoj nebestringa o sankaba nauja keite viska surinko sako nera ka ne taip surinkt, tik ismini ir nera garsu atleidi vaiksto kazkas, gal atsilaisvino kas ar perverzta nesuprantu..
persnekejus dar kart su su meistru pasake kad ir barskes nes sankaba ta vienmase yra netinkanti ir barska ne smagratis o pirminis velenelis, todel kol sankaba neisminta jis skleidzia garsus, patarimas vaziuok su barskanciu kol begiu neis ijungt ir pasigarsink muzika... isvada taip iseina negalima i 2l det paprastos nes visgi netinka taip iseina...
Mano nuomone, tai Valeo ne kazkokia Garliavos firmele. Ir jeigu jau juos gamina, tai reiskia juo yra tinkami naudoti. O jei tavo meistras sudarankis, tai viskam ras pasiteisinima kad nusleptu savo neismanyma.
]
realiai apie meistra esu panasios nuomones, nes vistiek jei gamina pereinamus tokia firma reiskia turi but pritaikytos ir diskomforto turi nesijaust, tik idomi kitu nuomone kas keite butent 2.0tdi 103kw sankaba i paprasta vienmase ir ar buvo kazkokiu trukumu kaipo barskejimas ant laisvu, is dezes ar guolio isminamojo...
octa I dejom keleta neplaukiojanciu valeo tdi 81 ir 74 kW, jokiu pasaliniu garsu ar vibraciju neatsiradi, dirba puikiau
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
realiai ateiciai patarciau i tokia octavia kokia gamintojas nurodo tokia ir det sankaba, cia tas pats kas i mersa idet zigulio varikli..
:) pazistamas i vw sharana sosidejas "ka nerekomendauoja gamintojas", daug vazineja, apie 25 tukst i metus ir turi siokiu tokiu nepatogumu, bet mazesne kaina tai sukaupu atperka.
narius- paaiskink placiau savo zodzius- kokia gamintojas nurodo?????
gamintojas turi tik originaliu detaliu kataloga...
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Narius, bent jau į pirmąją Octaviją dešimtys susidėję paprastas sankabas. Ir NĖ VIENAS nepasiskundė kad dėl to gailisi, kad reikėjo dėti tokią, kokią gamintojas įdėjo. Nenoriu kategoriškai teigti, bet aš tavo vietoje, išsireikalaučiau iš tavo "meistrų" pinigus ir nuvaryčiau pas tikrus meistrus.
]
man buvo panasi situacija kai nupirko masina su trukusia deze greiciu, mes ja nuemem, nuvezeme suvirinti ir kai uzdejome buvo dzerzgimas nes smagratis biski sieke suvirinimo siule, aisku po kurio laiko viskas isisprende kai nusitryne virinimo siule, nes metalinis smagratis nesunkiai per kuri laika nugrauze aliumini.
bet paaiskinimas, kad garsai yra del naujos sankabos ir to pasekeje barska pirminis velenas, tai kam isvie deze remotavo? abejojiu, kad barskejimo nebutu jei butum plaikiojancia sankaba idejes, kazkaip nesitiki, kad pirminio veleno laisvumas butu isnykes savaime
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Pagal gamintoja i Octavijas turi eit dvieju masiu smagratis, o vienmasis yra kaip alternatyva, galbut norint sutaupyt pinigu ar del ramesnio gyvenimo jog greiciau vel pareis ta plaukiojanti... Deze remontavo nes strigo begiai imusus vaziuodavau bet susutojus istraukt vos ejo, nebent lb pergazavus. na sako pravaziuosi pora tukstanciu km turetu praeit, arba vaziuok kol visai subyres tada uzgarantini vel lups, o del garsu paprastas pasakymas pasigarsink muzika...:)
arba kazka daryk arba pasigarsink muzika
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Nematau as cia problemos, varai i ARX'a ides kas priklauso, vaziuosi ir daina dainuosi. Visiems tinka, o jam jau mat netinka paprasta sankaba.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
ir dar deze nauja ides, kad pirminis velenas nebarskeyu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Seip joa parduosiu aki ir iseis ir deze ir sankaba nauja tam ARaxe...
Negali būt kad išminamas guolis barška, nes šalti orai ir tepalas klampus, neužpildo normaliai, dėl to ir barška...
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
sako kad ne sankaba barska ir barska nei isminamasis guolis, tepalai pakeisti dezej... isvada buvo jog barska pirminis velenelis dezes nes kaip ir neprisitrynes, po poros tukst. km turetu praeit, nes sankaba per kieta vienmase... whatever...
neprisitrynima rodo ir tai ypac dabar pasalus ant laisvos uzkurus auto atleidziant sankaba auto nori vaziuot ciut ir pedalas sunkiau atsimeta lyg strigtu kur...
Kad tam velenui nėra prie ko prisitrint. Vienam gale krumpliai, kitam šlicai, ir guoliai korpuse.
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
kad isminimo guolis ir naujas keistas kartu su sankaba...
Keisciausia kad ismynus sankaba jokio garso absoliuciai lb graziai dirba, atleidi tai lyg smagratis atrodo vaiksto..
Tai smagratis nesvarbu kad naujas,bet gali būt jame bėdos. Pasitaiko broko ir tarp naujų.
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
koks ten brokas metalo gabale, ji tik isbalansuoja ir viskas, juk neplaukiojantis idetas naujas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
mintis buvo del brokuoto ismynimo guolio, senasis geras ir buvo, butu gerai pabandyt idet sena ir paziuret kas darysis, bet va vel skleistis reikia, nelabai patrauklu...
Gal kas mazdaug zino kokia preliminari kaina butu greiciu dezes pirminio veleno guolio kaina ir keitimas, didelis barskesys ir atsirado bjaurus kaukimas begejantis?
Gal turit minčių...
Kuriant mašiną pasigirsta smūgis. Kartais jo nebūna.
Starteris ? Ar galbūt tai smūgis smagračio kūrimo metu ? Bėgiai mėtosi be problemų, jokių vibracijų kaip ir nejaučiama.
Octa II 1,9 Tdi 77kw
variklio pagalves ziurek
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Ok, užmesiu akį. Kartais smūgis būna toks kad jau visiškai nelinksmai atrodo, lyg su kuvalda kas per variklį kaltų. O kartais švelnus, bet girdimas, jaučiamas.
Puslapiai