Sveiki,
Ką tik pradėjau važinėti po miestą su Oktavia ir iš karto esminis klausimas.
Kas kiek kilometrų varyti į garantinį aptarnavimą (keisti tepalus, filtrus ir t.t.)
Klausimas iškilo todėl, kad kai atsiiminėjau naujutėlaitę Oktavia (77kW, 1,6tdi)Taline, estoncai man sakė, kad tepalus keisti reikia kas 30t kilometrų, o jau Vilniuje paporino, kas kas 15t kilometrų. Mano kolegė nusipirko Oktavią (77kW, 1,9tdi) iš Prancūzijos, tai techninio aptarnavimo zinyne matyti, kad prancūzas tepalus keitė irgi kas 30t kilometrų. tai kaip iš tikrųjų?
Priklauso nuo tepalu visu pirma :)
'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI
Patikrinsiu rytoj.
O tai koks turi būti, kad kas 30t o koks kas 15t km?
Citroen XM 2.1 td auto 98
kandidatas į Raudonąją knygą
Škoda Oktavia 2010m
1.6 TDI CR DPF/77 kW 5-pav. mech.
darbinis arklys
tai pirkai nauja, paziurek ka raso?
QG1 ar QG2
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Jei pirkai naują tai serviso knygelėje turi būti įrašas kada prisistatyti.
Pas mane įrašas 15000km.,o instrukcijoj dar pridurta kas 15000km. arba suėjus metams.
Jei gyveni Vilniui tai geriau nespėliok ir ARX se pasitikslink ir suderink su jais.
Arba važiuok pas estoncus.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
***
Forex ,o ką tai reiškia QG2-QG1
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
I'd highlight one of the option codes. It can be found in the last row, this is the first code of the line.
It can be QG0, QG1 or QG2.
This code shows, how the car was manufactured: with a normal service and oil change period of 1 year or 15.000 km (9.000 miles) or an elongated, felxible service period when the car is watching some parameters (no, not the wear of oil as most people would think) and depending on them, instructs the driver when it's time to change oil and have a service check. If the driver handles the car properly (few cold starts, long journeys, no high revs with cold engine), then the maximum service period is 2 years or 30.000 km (19.000 miles).
QG0 and QG2 mens that the car must be taken to check-up and oil service in every year or in every 15.000 km (9.000 miles).
QG1 means, that it's an elongated service interval, the on-board computer will notify if time of service check and oil change has arrived. This depends on how the car is used: number of cold starts, the time the engine spent in high rev zone, etc.
The maximum period possible is 30.000 km (19.000 miles) or 2 years.
This service period requires special oil that fulfills VW standards. It's a little bit more expensive than a regular oil for the same engine but with short service period. It's far more expensive, if You buy the oil from the dealer.
If the service booklet says, that an originally QG1 car was serviced in 1-year or 15.000 km (9.000 miles) period, it means that either the owner asked this, because of the cheaper oil or the dealer (intentionally or not) set the service interval wrongly during the pre-delivery revision.
IMPORTANT! An originally QG1 service period car set to QG0 period later, cannot be set to QG1 again!
ką tik radau lipduką ant stoikės vairotojo pusėj. 15000 km. Tai kaip ir viskas aišku.
Citroen XM 2.1 td auto 98
kandidatas į Raudonąją knygą
Škoda Oktavia 2010m
1.6 TDI CR DPF/77 kW 5-pav. mech.
darbinis arklys
O,kas ta stoikė vairuotojo pusėj....smalsu ir man paieškoti.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Nesipizdavojam
Citroen XM 2.1 td auto 98
kandidatas į Raudonąją knygą
Škoda Oktavia 2010m
1.6 TDI CR DPF/77 kW 5-pav. mech.
darbinis arklys
Jokios pašaipos čia nėra. Ar stoikė tai priekinio ir šoninės vairuotojo pusės lango sandūra.
Ar stoikė=statramsčiui
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Gal statramstis? Tai viena kur vairotojo durys užsirakina ar ką jos ten daro.
Citroen XM 2.1 td auto 98
kandidatas į Raudonąją knygą
Škoda Oktavia 2010m
1.6 TDI CR DPF/77 kW 5-pav. mech.
darbinis arklys
Supratau,kad tai vieta ant ko kabo apsaugos diržo sagtis.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
http://img17.imageshack.us/i/img0024avh.jpg/
http://img580.imageshack.us/i/img0020ahi.jpg/
http://img94.imageshack.us/i/img0022aa.jpg/
pasižiūrėk serviso knygelėj, turi būti viršelio vidinėj pusėj lentelė su kodais. QG1, QG2 turi būti ten, kur raudona rodyklė, man nesigavo nuotrauka ryški.
Oktavia 2010 1,9 TDi
Pats pirkau iš salono kovo mėnesį, dar nebuvau servise, bet iki Maujų jau reiks nulėkr, nes nors pas mane ir QG1, bet salone užrašė, kad po 15 000 km. techninis patikrinimas kažkoks turi būti, matysim kas ir kaip. O tepalus, jei pilt tuos, kur kas 30 000 km., tai litras 60 Lt., kur kas 15 000 - per pusę pigesni. Servise turėtų viską papasakot.
Oktavia 2010 1,9 TDi
ja ja
Citroen XM 2.1 td auto 98
kandidatas į Raudonąją knygą
Škoda Oktavia 2010m
1.6 TDI CR DPF/77 kW 5-pav. mech.
darbinis arklys
ARX apgaudinėja. Knygelėje aiškiai buvo įklijuota QG1 (reiškia kas 30000), o sako kas 15000km, kad darbo daugiau būtų. Iš gamyklos ateina su Long Life tepalais. Kai tai pasakiau, tada taip iškošė, - "galima ir kas 30000km. Tai va. Mažiau tikėkit ką servisas sako, o daugiau, ką gamintojas nurodo. Aš beje visada keičiu kas 30000km. Ir nieko nenutiko.
Octavcia Elegance 2011 1,6TDI-CR 7DSG
nz kur cia tiesa,as pirma aptarnavima dariausi kitoje salyje(prie 15000),ir jie man paaiskino kad lietuviu atstovai greiciausiai uzsakineja jau is gamyklos su paprastais tepalais,taip sumazindami automobilio pradine kaina,bet gali but ir tavo tiesa,kad jie nori pasipelnyt
bet jei atidziau pasiskaitai serviso knyga,ten aiskiai parasyta,kad prie 15000km butina pasikeisti gamyklini tepala,o veliau jau intervalas kas 30000km arba kas 2metus,ziurint kas ateina anksciau
Na aš viską atidžiai skaitau, ir jau antra iš salono važinėju, abiem atvejais užpilta gamintojo longlife. Taigi nieko jie netaupo. Pats ARX pila kažkokį Shell kur net specifikacijos nepamatysi, tai aš pas juos ir nevažiuoju, turiu galimybes keistis viską VW servise, gaunu tikrus VW grupės longlife tepalus ir nesinervuodamas važiuoju tuos 30000km.
Octavcia Elegance 2011 1,6TDI-CR 7DSG
Varikliai siuolaikiniai, turbinos yra. Kam taupyti tepalu saskaita? Pora simtu gal ir sutaupysi su longlife.
Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08
Serviso knygelėje rašo dantytojo diržo keitimas kas 120 000 km.. Servisas aiškina kad jie keičia kas 90 000.... Gal kas žino kaip iš tikro yra? Aš pats linkęs pasitikėti serviso knygele...
Škoda Octavia Elegance 2007 1,9 TDI 77KW
Jei nori parduoti masina tada yra skirtumas ar 90 ar 120, nes keisti teks pirkejui. Bet jei planuoji pats vazinetis, tai koks skirtumas kada keisti, dabar ar po metu :)
Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08
Parduot tikrai neplanuoju.. bet kažkaip nesinori kad tas diržas trūktų. Iš kitos pusės šiuo metu nesinori palengvint kišenių 1000 Lt. Jei saugu važiuot iki 120 000 tai geriau ten ir nukelčiau išlaidas.
Škoda Octavia Elegance 2007 1,9 TDI 77KW
Argi nera parasyta knyguteje, kad prie 90k tikrinama dirzo bukle ir jei reikia, tai keist. Jei servise sako, kad dar viskas ok, tai prie120k keisi 100%
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Tame ir esmė kad siūlo ne patikrint, o net nematę auto - keist. Ok, dėkui už atsakymus, bandysiu kažkur patikrint tą diržą.
Škoda Octavia Elegance 2007 1,9 TDI 77KW
Vienam servise meistras man tikrino diržą be ardymo.. aparatu panašiu į stetoskopą paklausė ar nėra kažkokių ūžesių, sako diržas geras, gali dar važinėt drąsiai. :)
Škoda Octavia Elegance 2007 1,9 TDI 77KW
:D daktaras "Ai skauda". Seip manyciau kad nenuemus dirzo, jo tikrosios busenos nepamatysi, o nuemus jau gali ir pasikeist.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Esu labiau technikos teoretikas nei praktikas, tai nežinau ar rimtas toks patikrinimo būdas :~
Škoda Octavia Elegance 2007 1,9 TDI 77KW
Jeigu labai taupai, tai nekeisk, jeigu diržai, guoliai buvo kokybiški atlaikys ir iki 120 000 km., kai kurie zmonės nuvažiuoja ir 180 000 km. nekeitę, bet jeigu nori būti visiškai ramus ir turi pakankamai lėšų, gali pasikeisti. Iš savo patirities galiu paskayti, kad turėjau AR 156, iš pirmo žvilgsnio diržas atrodė dar geras, tačiau pilnai jį išemus iš vidinės pusės jau matėsi nedidelis įtrūkimas, rida buvo 110 000 km. Man ARX diržą keitė irgi prie 90 000 km.
Jau apskaičiuota ir nuspręsta, keisiu.. Išlaidų nukėlimas brangiau gali kainuoti. Tik dabar servisą reikia surast..
Škoda Octavia Elegance 2007 1,9 TDI 77KW
Kai pirkau Toledo is prancuzijos atvaryta, tai dirzas buvo originalus, o masinos rida 143k km buvo. Bet jau visi itempejai orkestru grojo :bigsmile:
Sveiki,
turiu ir as tokia dilema, kadangi labai cia ARX peikiate tai noriu pasiklausti patarimo. Mano Octavia pirkta ir metus laiko eksploatuota vokietijoje ir kaip sykis velykom planuoju gimtuosius krastus atleikyti. O dabar skydelis rodo 28000 km o tai reiskia, kad Lietuveleje bus visas 30000. Tai taip pat reiskia, kad ir tech aptarnavimas kaip tik sueis.
Kaip jus man patartumete, ar ji psaidaryti ARX (man visiskai nesvarbu kur vaziuoti nes malsiuos ir apie siaulius, ir apie kauna, ir apie vilniu), ar vis tik vaziuoti atgal pas vokiecius ir pasidaryti cia (uz brangiai, nes serviso valandos kaina cia 100 EUR).
Ar pakankamos kokybes dalis sudes ARX?
Virtualus
tai, kad ne ka ir darys tavo masinai, pakeis filtrus su tepalais ir tiek, gali ir cia ramiai viska darytis...
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Dekui. Ramiai tada rezervuosiuosi laika ARXe
Virtualus
bet vistiek atkreipk demesi kaip ir ka jie darys, dar paklausinek kvailu neesminiu dalyku ir smulkmenu, pamatysi aptarnavimo kokybe...
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
prikeliu tema is apdulkejusios lentynos tiems kas vazinejasi garantinemis skoda octavia, kaip tik vakar papuole 2010 m octa 1,9 tdi jau pogarantine ir islindo grazus garantinio aptarnavimo trukumas- nekeistas oro filtras, jei yra mananciu, kad 75000 km su originaliu oro filtru masinai riedeti yra normalu, gal galit kazka del to pridurti?
Sita posta rasau kaip ispejima garantinemis masinomis vazinejantiems- PASITIKRINKITE ar eilinio aptarnavimo metu viskas buvo pakeista kas priklauso
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tai škodos dileriams turbūt ,,normalu" net su 15000km rida nuvažiavus aptarnavimui, bando įtikint kad tepalų keist nereikia, nors joks ne long life supiltas, tik po skambučio į Arx'ą persigalvoja ir pakeičia. O šiaip tai reikia pačiam domėtis viskuo, ir nepalikinėt vienos mašinos meistrų valioje, taip sumažėja aplaidumo tikimybė.
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
nelabai kas klijenta leidzia i servizo sale kur atliekami aptarnavimai, nors galima reikalauti to
kaip oficialus servisas gali atlikinedamas aptarnavimus akivaizdziai daro tokius dalykus kurie gali pabloginti masinos bukle?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Teko susidurti su tokia nesamone,paprasius paaiskinti,numike ,kad gamintojas taip numates,tai nebesukes galvos,pats pasikeiciu
kazkokia nesamone
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
kuo daugiau skaitinėju Jūsų forumą, tuo labiau šiaušiasi plaukai aplink išangę...
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
Mūsų mk3 Octa jau 60k prabėgo, kiek mačiau oro filtras nekeistas. :D
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
vytkee patvirtina mano zodzius
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Jeigu nesumeluosiu, tai tai pagal gamintojo numatytus keitimo intervalus, bent jau Octavia I, oro filtras keičiamas kas 60 000 km, tai išeitų , kad kas ketvirtą variklio alyvos keitimą. Aš keičiu kiekvieną kartą keičiant tepalus, tuo labiau, kad filtras priklausomai nuo gamintojo kainuoja ~30 Lt.
kas keisciausia filtro keitimo intervalus numato filtru gamintojai, o ne masinu gamintojai, tai kas cia per saviveikla?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Na as filtrus salono ir oro keiciu du kartus per metus, pavasari ir rudeni. Jei pralekiu per metus ~ 15 k. Tai kas 7 k. Keiciu. Taip iseina kad tureciau keisti kas keturis metus :-D musiet ten jau butu puvekas o ne filtras.