gal kas galit mane apsviest - kaip krauti AD akumuliatoriu? Zodziu, kitus kai kraudavau, tai reikdavo atsukti elektrolito kamztelius, o AD akumo jokiu kamsteliu nera, tik tie du dideli pricindalai(manau suprasit kas paziuresit i AD akuma) ir nezinau ar jie nusiima, bent jau lengvai tikrai nenusiima, bijau sulauzyt. Gal cia uztenka laidus uzmesti ir krauti ir nereikia ziureti jokio elektrolito?
Mes viena karta neatsukom, tai gryzom is mokyklos tai rusis gerai kvepejo, nes akumas sprogo, dabar jie gaminami su alsuokliais ir dabar ju nereikia atsukineti, bet ir palikti be prieziuros irgi nepatarciau, nes neisku ar tie alsuokliai neuzsikimse.
rusu laikais atsukt butinai reikejo, taigi net virdavo elektrolitas jei greiciau ikraut nori, uzsisukdavo ten aklinai ..dabar akumai visokios padielkos, duosi tiek amperu kad uzvirtu ir amen jam, anksciau budavo px, pora metu vis tiek ilgiau nelaikydavo
Pasidalinkite patirtimi, kas jau daugiau kaip 2 žiemas atvažinėjot su AD 77 Ah 780 A arba Bosch S5008 analogu, ar pirktumete antrą kartą tokį patį daiktą? Ir dar laukiu atsiliepimų iš tų kurie pirko praėjusią žiemą EXIDE AGM akumuliatorius, per šalčius jie atsparesnį už įprastinius, geriau suka? Nes renkuosi tarp AD 77 Ah 780 A ir EXIDE http://www.auviras.lt/index.php?cl=details&cnid=440f9b6cd82f284db37103c53454d92c&anid=b8d8d710bfeca70757f078af3edfd09f&listtype=list&& Kainų skirtumas ~100 Lt. Neturėjau problemų ir nusipirkau dyzelį :D
As jau 7m naudoju tik exide akumuletorius pernais nusipirkau AGM kol kas lb patenkintas pries tai turejau premium klases atitarnavo 5m buvo 4 golfe 1.9 tdi.
Pas mane mane irgi AD tokis pat, kaip minejai, bet kad tik viena ziema dar atvazinejau, bent pernai problemu nebuvo. Tomai, tavo EXIDE dar bus ne Lenkijoje gaminti, dabar pas mus lenku darbo ir dar jie tik viena ziema mate, todel nelabai gali lyginti su savo.
pas mane 6 metus buvo merso originalas fiamm firmos, dar ir dabar veikiantis, tik prie salcio greit issikrauna jau. siemet pakeiciau ji kazkokiu TOPLA, cekiskas berods
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Apie juos nemažai diskutavome Fabijos skyriuje, bet Tiukus jau yra sukūręs temą apie akumuliatorius ir pateikęs daug naudingos informacijos. Pabandysiu jį papildyti.
Pirmoje lentelėje yra surašyti duomenis apie Varta akumuliatorius, bet nemanau kad ir kiti kažkuo skirsis, nebent labai nežymiai. Įtampą rekomenduojama matuoti praėjus 8 valandoms po variklio išjungimo. Pilnai pakrautas akumuliatorius būna 12,7 - 12,9 volto prie 20 - 25 laipsnių šilumos.
Įkrovimo laipsnis
Išsikrovimo laipsnis
Elektrolito tankis g/cm³
Akumuliatoriaus įtampa V
100%
0%
1.28
12.7
80%
20%
1.245
12.5
60%
40%
1.21
12.3
40%
60%
1.175
12.1
20%
80%
1.14
11.9
0%
100%
1.10
11.7
Antroje lentelėje galite matyti prie kokios temperatūros užšąla elektrolitas. Kuo labiau išsikrovęs akumuliatorius, tuo mažesnis elektrolito tankis ir tuo prie aukštesnės temperatūros gali užšalti jūsų akumuliatorius.
Elektrolito tankis prie 25°C g/cm³
Užšalimo temperatūra °C
Elektrolito tankis prie 25°C g/cm³
Užšalimo temperatūra °C
1.09
-7
1.22
-40
1.10
-8
1.23
-42
1.11
-9
1.24
-50
1.12
-10
1.25
-54
1.13
-12
1.26
-58
1.14
-14
1.27
-68
1.15
-16
1.28
-74
1.16
-18
1.29
-68
1.17
-20
1.30
-66
1.18
-22
1.31
-64
1.19
-25
1.32
-57
1.20
-28
1.33
-54
1.21
-34
1.40
-37
Žiemą nerekomenduojama iškrauti akumuliatorių daugiau kaip 25 procentais, o vasarą daugiau kaip 50 procentų. Prie žemų temperatūrų, kai krovimo įtampa nedidelė akumuliatorius praktiškai nepriima krovimo, todėl po truputį išsikraudinėja ir gali peržengti rekomenduojamus 25 procentus. Jeigu krovimo įtampa mažesnė nei 13,8 volto, tai akumuliatorius jau nedasikrauna, o po truputį išsikraudinėja.
Kas supranta rusiškai, tai labai geros info apie akumuliatorius ir jų ekspluataciją yra čia: http://www.avtonov.svoi.info/akb2.php Beje, tame tinklapyje yra aplamai daug informacijos apie automobilį ir jo įrenginius. Įdomu paskaityt ir bent kiek nusimanančiam apie techniką, o pradedančiajam technikui aplamai būtina paskaityti, labai daug klausimų atkristų. :)
jau kruva tokiu akumu pastatem, keli tik bedu tureju ir juos po patikrinimo pakeite naujais, tokia istorija, mano skodoje jau kelis metus stovi AD akumas
Gal kas galetu paprotinti ar galima isimti akumuliatorius ilgesniam laikui is "Skoda Octavia 19TDi (Elegance)"
Ieskojau informacijos internete, taip konkretaus atsakymo neradau, vienur raso kad negalima tai nusimes kompiuterio atmintis, tai airbagu lempute uzsidegs ,tai imobilaizerio kodai nusimes ir t.t gal kas galetu konkreciai atsakyti...
Gedmas, ar galima išimti ilgesniam laikui dėl kompiuterio nežinau. Bet esu 99 procentais įsitikinęs, kad su durelių atrakinimu po to bus bėdos.
Kiek supratau, geriau neužrakinti durelių (net jei mechaniškam atrakinimui spynelė idealiai tvarkinga!!!) arba palikti kapotą neužspaustą.
Sveiki klubiečiai,
tai vis dėlto kokie akumuliatoriai kainos ir kokybės santykiu yra optimaliausi, ką patartumėte pirkti ir įdėti į Octavia 1,9 TDI 77kW, nes prieš 2 metus įdėtas Bosch S5008 77 Ah 780 A nuduso ir bijau, kad nebepakraunamai... :(
Raimondas
Dek tai ka rekomenduoja gamintojas , o pas tave buvo kaip tik toks. Tik galvoju , kad tu per tuos du metus , nesi jo ne karto ikroves su stacionariu ikrovikliu . Vazinejant trumpais atstumais generatrius niekada neikrauna pilnai akumuliatoriaus ir jo ikrova vis mazeja , del to reikia bent karta i metus ji isemus pakrauti pilnai...
Matau kad nuo AD akumų pirkimo praėjo >3 metai. Kaip įspūdžiai ? Dar laiko ar jau pakeisti kažkuo kitu ?
Kadangi liepos mėnesį pora kart teko užstumdinėti savo dyzeliuką (Octavia 1Z5, 1.6 dyzelis, akumas dar gamyklinis stovi), tai pradėjau ieškoti kuo pakeisti.
Nebus tau tiukus turbūt problemų, nes ilgus atstumus važinėji...Va jeigu su jais trumpus tik mieste, tada šakės...turėjau ad, pagrinde trumpos distancijos mieste, 3 metus teatlaikė...Aišku, neįkraudinėjau papildomai :)
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Man Ad Octoje 3 ziemas atlaike be problemu, manau ir dar laikys, jei neismete :)) Aisku per gerus salcius buvo isimamas ir dakraunamas problemu jokiu nebuvo. A va dabartinis ir vasara uzgliucijo ir neuzsikuriau benzo :))) Na, bet ten ir senolis jau, reiks paziureti kiek metu jam.
Turiu saviskej moll jau keturi metai kolkas visdar labai patenkintas, tiesa teko jau viena kart dapilt distiliuoto skyscio ir pakraut gerokai nes jau ploksteles buvo islinde. bet ir toliau visa ziema iki dbr puikiai laiko, pries ziema vel bus skyscio lygio patikra ir profilaktinis uzkrovimas su pakroveju bent para pusantros. :-)
Nežinau koks pas mane akumas, bet nekeistas nuo mašinos isigyjimo iš salono, t.y. realiai 5/6 metai jau be problemu ir net prie baisiausių šalčių be jokių problemų ... (tfu tfu tfu) :)
Pries savaite pakeiciau akuma, pirkau VARTA 74 Ah 750 A (E38), sumokejau 68Eurus, nes pridaviau ir senaji i ta vieta, ir pakeiciau dvi pakaitinimo zvakes, nes mirusios visiskai buvo, dejau Beru, nors apie jas yra daug skirtingu nuomoniu. Po situ reveransu masina kuriasi nuostabiai, aisku dar -2 tebuvo didziausias saltis :)
Po marsruto condikas rodo 12,7-12,6v. Pastovi auto 3 diena - kondikas rodo 12,1. Kas nusiurbia?? akumuliatorius 2 metu senumo tik, Bosh silver. Kaip patikrinti ar yra nuotekis? Aparaturos daug prideta, bet nera klausoma nevaziuojant.
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Ar esi tikras, kad nusiurbia? Blogai kuriasi? Išimk voltmetrą ir neturėsi problemų. Rimtai. Tie kintantys skaičiai po kablelio tik nervus pačiam gadina ir jokios iš jų naudos.
O šiaip yra normalu, kad po kelionės rodo daugiau, nei šiek tiek pastovėjus - taip visada bus.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Vincai, dar neišaugai kaip matau :)
Aš vaikystėje pamenu visas šitas bėdas. Lygiai tas pats budavo :/DD Buvo ir nervai dėl iškrovimo, bet ir muzikos norėjosi. :)
haha, na man 33 jau, bet kadangi esu muzikuojantis ir megstu kokybiska muzika, tai tenka nesuaugti :) Bet nemanau kad aparatura sodina, nes jau 3 metai sudeta, taip nebudavo.
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Tai padaryk bandyma, pabandyt viska atjungt keletui dienu, kai sutaps, kad mašinos nejudinsi. Ir matysi ar tas pats ar ne. Jei ne, tai bėdos kitur ieškot ;)
Vincai, labai daznai butent kondikai su displejum ir sodina. Tikrai jau ne su vienu ar dviem atvejais esu susidures. As ir pats savo kondiko visa galva su displejum nuimiau lauk. Tada nelieka jokiu schemu. O ar yra nuotekis gali pamatuoti su testeriu. Statai ant amperu, nuimi viena klema ir jungi i ta tarpa testeri. Tik uzdaryk. Isas duris ir uzspausk kapoto mygtuka jei toks yra. Tada ziurek ka rodo po to ir ijunges. Tik reikia uzdarius duris ar pridavus signa palaukti keliika sekundziu kol masinos kompas uzmigs. Kondensatoriu irgi galima su testeriu patikrinti. Pilnai uZkrauta reikia atjungti ir pajungt testeri. Jei krenta ant akiu reiskiasi kondas tikrai sodina.
Na va, įsigijau tą AD 77Ah su 780 startine. Bandysim įsidėt savaitgalį, parašysiu įspūdžius :D Kaštavo 239.99 LTL
Škoda Octavia 1998 1.9 TDI 81kW nuo 2010.06 iki 2013.08
Audi A6 2000 1.9 TDI 81 kW nuo 2013.08
as lygtai toki pat idejau, normaliai dirba ir paleidimas didelis
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Suka puikiai, tikrai jaučias skirtumas. Žiūrėsim kas žiemą bus :)
Škoda Octavia 1998 1.9 TDI 81kW nuo 2010.06 iki 2013.08
Audi A6 2000 1.9 TDI 81 kW nuo 2013.08
gal kas galit mane apsviest - kaip krauti AD akumuliatoriu? Zodziu, kitus kai kraudavau, tai reikdavo atsukti elektrolito kamztelius, o AD akumo jokiu kamsteliu nera, tik tie du dideli pricindalai(manau suprasit kas paziuresit i AD akuma) ir nezinau ar jie nusiima, bent jau lengvai tikrai nenusiima, bijau sulauzyt. Gal cia uztenka laidus uzmesti ir krauti ir nereikia ziureti jokio elektrolito?
Niekad jokiam akumui nieko neatsukinedavau kraudamas.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Mes viena karta neatsukom, tai gryzom is mokyklos tai rusis gerai kvepejo, nes akumas sprogo, dabar jie gaminami su alsuokliais ir dabar ju nereikia atsukineti, bet ir palikti be prieziuros irgi nepatarciau, nes neisku ar tie alsuokliai neuzsikimse.
rusu laikais atsukt butinai reikejo, taigi net virdavo elektrolitas jei greiciau ikraut nori, uzsisukdavo ten aklinai ..dabar akumai visokios padielkos, duosi tiek amperu kad uzvirtu ir amen jam, anksciau budavo px, pora metu vis tiek ilgiau nelaikydavo
nereikia pas naujus atsukineti nieko, kaip minejo naujokas pas akumus alsuokliai padaryti ir garai laisvai nuteka
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Dekui uz info
kolegos , gal kas mokat rast ar nufotografuot savo galit? :D
reiktu nuotraukos , kaip klemos stovi ant akumuliatoriaus :) ( o2 1.9 tdi )
Pasidalinkite patirtimi, kas jau daugiau kaip 2 žiemas atvažinėjot su AD 77 Ah 780 A arba Bosch S5008 analogu, ar pirktumete antrą kartą tokį patį daiktą? Ir dar laukiu atsiliepimų iš tų kurie pirko praėjusią žiemą EXIDE AGM akumuliatorius, per šalčius jie atsparesnį už įprastinius, geriau suka? Nes renkuosi tarp AD 77 Ah 780 A ir EXIDE http://www.auviras.lt/index.php?cl=details&cnid=440f9b6cd82f284db37103c53454d92c&anid=b8d8d710bfeca70757f078af3edfd09f&listtype=list&& Kainų skirtumas ~100 Lt. Neturėjau problemų ir nusipirkau dyzelį :D
mano passate stovi exide bet ne agm, jau 3 metai, jokiu bedu ziema neturiu, o skodoje mineto galingumo AD akumas 2 ziemos puikiai veikia
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
As jau 7m naudoju tik exide akumuletorius pernais nusipirkau AGM kol kas lb patenkintas pries tai turejau premium klases atitarnavo 5m buvo 4 golfe 1.9 tdi.
Pas mane mane irgi AD tokis pat, kaip minejai, bet kad tik viena ziema dar atvazinejau, bent pernai problemu nebuvo. Tomai, tavo EXIDE dar bus ne Lenkijoje gaminti, dabar pas mus lenku darbo ir dar jie tik viena ziema mate, todel nelabai gali lyginti su savo.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Rokai, kas per aparatas daba pas tave?
юзербары для форумов
pas mane 6 metus buvo merso originalas fiamm firmos, dar ir dabar veikiantis, tik prie salcio greit issikrauna jau. siemet pakeiciau ji kazkokiu TOPLA, cekiskas berods
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
na ką, artėja žiema ir vėl patarimų lietus :) http://www.15min.lt/naujiena/gazas/gatve/akumuliatorius-kaip-apsaugoti-automobilio-achilo-kulna-ziema-657-388402?cf=vl
юзербары для форумов
Antra ziema su Exide 77ah. Jokiu problemu.
Škoda Octavia 2006m. TDI 1,9l. 77kW BXE
Apie juos nemažai diskutavome Fabijos skyriuje, bet Tiukus jau yra sukūręs temą apie akumuliatorius ir pateikęs daug naudingos informacijos. Pabandysiu jį papildyti.
Pirmoje lentelėje yra surašyti duomenis apie Varta akumuliatorius, bet nemanau kad ir kiti kažkuo skirsis, nebent labai nežymiai. Įtampą rekomenduojama matuoti praėjus 8 valandoms po variklio išjungimo. Pilnai pakrautas akumuliatorius būna 12,7 - 12,9 volto prie 20 - 25 laipsnių šilumos.
Antroje lentelėje galite matyti prie kokios temperatūros užšąla elektrolitas. Kuo labiau išsikrovęs akumuliatorius, tuo mažesnis elektrolito tankis ir tuo prie aukštesnės temperatūros gali užšalti jūsų akumuliatorius.
Žiemą nerekomenduojama iškrauti akumuliatorių daugiau kaip 25 procentais, o vasarą daugiau kaip 50 procentų. Prie žemų temperatūrų, kai krovimo įtampa nedidelė akumuliatorius praktiškai nepriima krovimo, todėl po truputį išsikraudinėja ir gali peržengti rekomenduojamus 25 procentus. Jeigu krovimo įtampa mažesnė nei 13,8 volto, tai akumuliatorius jau nedasikrauna, o po truputį išsikraudinėja.
Kas supranta rusiškai, tai labai geros info apie akumuliatorius ir jų ekspluataciją yra čia: http://www.avtonov.svoi.info/akb2.php Beje, tame tinklapyje yra aplamai daug informacijos apie automobilį ir jo įrenginius. Įdomu paskaityt ir bent kiek nusimanančiam apie techniką, o pradedančiajam technikui aplamai būtina paskaityti, labai daug klausimų atkristų. :)
]
Na ka, dar viena ziema pradeda belstis i duris ir ...... i musu akumuliatorius... :) manajai skodai tai jau bus 4-oji ziema, o akumas jau visai prie galo (+ speju gal dar ir originalus https://lh5.googleusercontent.com/-raZIpJac0_Q/U95ryFmiyGI/AAAAAAAAC0Q/orqFrcmKBzA/w769-h577-no/20120209129.jpg ; https://lh3.googleusercontent.com/-L9DOX490z-A/U95ryxq5o2I/AAAAAAAAC0Q/0PwEvaR4aoQ/w769-h577-no/20120209130.jpg ) - vos vos beuzvedu siom paskutinem dienom :)
Taigi, reiks pirkt :) Atsiliepkit AD'istai- jau praejo kai kam 4, kai kam 3 metai, jau kazkokiu nuomoniu turetu buti, galvoju butent apie AD.
юзербары для форумов
jau kruva tokiu akumu pastatem, keli tik bedu tureju ir juos po patikrinimo pakeite naujais, tokia istorija, mano skodoje jau kelis metus stovi AD akumas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Gal kas ka girdeje apie BAREN akumuliatorius?
юзербары для форумов
kiek girdejautai tik negeruma, neimk geriau
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
supratau, dekui
юзербары для форумов
Gal kas galetu paprotinti ar galima isimti akumuliatorius ilgesniam laikui is "Skoda Octavia 19TDi (Elegance)"
Ieskojau informacijos internete, taip konkretaus atsakymo neradau, vienur raso kad negalima tai nusimes kompiuterio atmintis, tai airbagu lempute uzsidegs ,tai imobilaizerio kodai nusimes ir t.t gal kas galetu konkreciai atsakyti...
Gedmas, ar galima išimti ilgesniam laikui dėl kompiuterio nežinau. Bet esu 99 procentais įsitikinęs, kad su durelių atrakinimu po to bus bėdos.
Kiek supratau, geriau neužrakinti durelių (net jei mechaniškam atrakinimui spynelė idealiai tvarkinga!!!) arba palikti kapotą neužspaustą.
Juozax
Gali isimti ir viskas bus gerai. Kilometrazas tai 100% nusimes, o visa kita turi veikti kaip veike.
Kilometrazas momentinis, o ne bendras.
]
Sveiki klubiečiai,
tai vis dėlto kokie akumuliatoriai kainos ir kokybės santykiu yra optimaliausi, ką patartumėte pirkti ir įdėti į Octavia 1,9 TDI 77kW, nes prieš 2 metus įdėtas Bosch S5008 77 Ah 780 A nuduso ir bijau, kad nebepakraunamai... :(
Raimondas
Dek tai ka rekomenduoja gamintojas , o pas tave buvo kaip tik toks. Tik galvoju , kad tu per tuos du metus , nesi jo ne karto ikroves su stacionariu ikrovikliu . Vazinejant trumpais atstumais generatrius niekada neikrauna pilnai akumuliatoriaus ir jo ikrova vis mazeja , del to reikia bent karta i metus ji isemus pakrauti pilnai...
OCTAVIA II 2010m.
2.0 TDI 100KW
Sveiki
Matau kad nuo AD akumų pirkimo praėjo >3 metai. Kaip įspūdžiai ? Dar laiko ar jau pakeisti kažkuo kitu ?
Kadangi liepos mėnesį pora kart teko užstumdinėti savo dyzeliuką (Octavia 1Z5, 1.6 dyzelis, akumas dar gamyklinis stovi), tai pradėjau ieškoti kuo pakeisti.
AD variantas būtų priimtinas.
pas mane 2 jose masinose ad akumai stovi, kolkas bedu nera jau daugiau nei 2 metai, kaip bus toliau matysiu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Nebus tau tiukus turbūt problemų, nes ilgus atstumus važinėji...Va jeigu su jais trumpus tik mieste, tada šakės...turėjau ad, pagrinde trumpos distancijos mieste, 3 metus teatlaikė...Aišku, neįkraudinėjau papildomai :)
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
manau ir kitos firmos taip pat tuos 3 metus ir telaikytu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Jei kam nelaiko ad galiu pasiulyti EXIDE Premium 85Ah 800A ~pusmecio naudojimo ir atlikusi nuo parduotos masinos :)
Škoda Superb 2012 m. 103 kW 2.0 TDI
Man Ad Octoje 3 ziemas atlaike be problemu, manau ir dar laikys, jei neismete :)) Aisku per gerus salcius buvo isimamas ir dakraunamas problemu jokiu nebuvo. A va dabartinis ir vasara uzgliucijo ir neuzsikuriau benzo :))) Na, bet ten ir senolis jau, reiks paziureti kiek metu jam.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Turiu saviskej moll jau keturi metai kolkas visdar labai patenkintas, tiesa teko jau viena kart dapilt distiliuoto skyscio ir pakraut gerokai nes jau ploksteles buvo islinde. bet ir toliau visa ziema iki dbr puikiai laiko, pries ziema vel bus skyscio lygio patikra ir profilaktinis uzkrovimas su pakroveju bent para pusantros. :-)
Nežinau koks pas mane akumas, bet nekeistas nuo mašinos isigyjimo iš salono, t.y. realiai 5/6 metai jau be problemu ir net prie baisiausių šalčių be jokių problemų ... (tfu tfu tfu) :)
svarbu kiek zadama sumoketi. Fiam, BOCH silver-. Dyzeliui vienoks, benzinui kitoks....reikia info daugiau.
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Pries savaite pakeiciau akuma, pirkau VARTA 74 Ah 750 A (E38), sumokejau 68Eurus, nes pridaviau ir senaji i ta vieta, ir pakeiciau dvi pakaitinimo zvakes, nes mirusios visiskai buvo, dejau Beru, nors apie jas yra daug skirtingu nuomoniu. Po situ reveransu masina kuriasi nuostabiai, aisku dar -2 tebuvo didziausias saltis :)
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
I tavo octavia originaliai is gamyklos eina BERU zvake
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tai kad ant VAG`u kiek esu keites nemaciau dar kad originaliai ne BERU butu, tiek ant vw tiek ant audi.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Po marsruto condikas rodo 12,7-12,6v. Pastovi auto 3 diena - kondikas rodo 12,1. Kas nusiurbia?? akumuliatorius 2 metu senumo tik, Bosh silver. Kaip patikrinti ar yra nuotekis? Aparaturos daug prideta, bet nera klausoma nevaziuojant.
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Ar esi tikras, kad nusiurbia? Blogai kuriasi? Išimk voltmetrą ir neturėsi problemų. Rimtai. Tie kintantys skaičiai po kablelio tik nervus pačiam gadina ir jokios iš jų naudos.
O šiaip yra normalu, kad po kelionės rodo daugiau, nei šiek tiek pastovėjus - taip visada bus.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
taip, kuriasi prasciau. Pakroviau akuma pilnai, po savaites tas pats. Voltmetras ant condiko, tai negaliu atjungti, negros paskui :)
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Vincai, dar neišaugai kaip matau :)
Aš vaikystėje pamenu visas šitas bėdas. Lygiai tas pats budavo :/DD Buvo ir nervai dėl iškrovimo, bet ir muzikos norėjosi. :)
Škoda Kodiaq RS
haha, na man 33 jau, bet kadangi esu muzikuojantis ir megstu kokybiska muzika, tai tenka nesuaugti :) Bet nemanau kad aparatura sodina, nes jau 3 metai sudeta, taip nebudavo.
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Tai padaryk bandyma, pabandyt viska atjungt keletui dienu, kai sutaps, kad mašinos nejudinsi. Ir matysi ar tas pats ar ne. Jei ne, tai bėdos kitur ieškot ;)
Škoda Kodiaq RS
Vincai, labai daznai butent kondikai su displejum ir sodina. Tikrai jau ne su vienu ar dviem atvejais esu susidures. As ir pats savo kondiko visa galva su displejum nuimiau lauk. Tada nelieka jokiu schemu. O ar yra nuotekis gali pamatuoti su testeriu. Statai ant amperu, nuimi viena klema ir jungi i ta tarpa testeri. Tik uzdaryk. Isas duris ir uzspausk kapoto mygtuka jei toks yra. Tada ziurek ka rodo po to ir ijunges. Tik reikia uzdarius duris ar pridavus signa palaukti keliika sekundziu kol masinos kompas uzmigs. Kondensatoriu irgi galima su testeriu patikrinti. Pilnai uZkrauta reikia atjungti ir pajungt testeri. Jei krenta ant akiu reiskiasi kondas tikrai sodina.
aciu valdesai!
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Puslapiai