Sveiki maniskeje fabijoje jauciasi variklio virpesiai ant laisvu apsuku. Virpesiai nera pastovus, dirba svariai tik kartais pajuntamas sudrebejimas. Vizualiai apsuku skydelyje nesimato, bet atsidarius kapota ant variklio galima pastebeji, kai jis sujuda. Pagrinde taip buna kol variklis tik syla, pasiekus darbine temperatura virpesiu tankumas ir stiprumas sumazeje zymiai, o gal net praktiskai dingsta. Buvo daryta diagnostika, klaidu nerasta. Gal kas esate susidures su panasiu atveju, kad ir kitos kubaturos variklyje. Kaip sprendete.
Plius salone girdisi foninis garsas nuo dugno. Esu skaites, kad tai ar kuro slangeles i korpusa besiliesdamos vibruoja nuo variklio darbo. Gal zinote kazka daugiau?
Aciu uz info.
Dėl netolygaus variklio darbo teko girdėt kelis variantus: 1,8 TSI - kuro siurblio gedimas, 1,4 TSI - gamyklinis brokas - išsitempė skirstomoji grandinė. Pradžiai vis dėlto siūlyčiau pakeisti žvakes.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
pasiziurek uzdegimo sistema- laidai, zvakes
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Octavia 1.6 benzinas, kazkas panasaus buvo, tai kaip jau cia minejo, buvo uzdegimo sistemos bedos. Pasikeiciau zvakes, nepadejo, bet tada po didesnio lietaus isgirdau, kad kazkur auksta itampa pramusineja. Paaiskejo, kad vienas laidas jau kiaurai prakaltas. Pakeitus, lyg ir pagerejo, bet veliau paaiskejo, kad ir babinos korpusas pramustas. Pakeitus ja, problema dingo. Man irgi is po nakties tampydavosi, o pasilus viskas susitvarkydavo - tiesiog per nakti prisitraukia dregmes, o paskui ji isgaruoja/isdziusta.
Pasijungus diagnostiką reikia pažiūrėti pagal neuždegimų skaičių (misfire count) kaip jie pasiskirsto tarp cilindrų. Jeigu konkrečiai vienas cilindras grybauja - tolimesnis diagnozavimas iškart palengvėja.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Zmogus raso, kad buvo daryta diagnostika ir klaidu nerasta...
Kaip žinia, diagnostika - ne tik klaidų nuskaitymas :)
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
Asmeniskai man, kai turejau panasia problema, tai mesdavo "missfire detected"...
Teisingai pastebėta. Nuskaito klaidas, ištrina jei yra ir sako - padaryta diagnostika. Žaidimas čia, o ne diagnostika.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
diagnostika daryta ne autorizuotam servise, jauciu galejo ir prigribauti. Man tik keista, kad vaziuojant jokiu netolygumu nejauciu, bet sustojus ties sankriza ant laisvu apsuku prasideda sie niuansai.
Dviem savaitem isvaziuoju, grizes uzsirasysiu i ARX. Jei kazka pavyks issiaiskinti tolimesne eiga pranesiu.
shatt001, turiu būtent tokią Fabią 1.2 TSI. Prieš pirkdamas išbandžiau dar tokias pat dvi Fabijas. Kol variklis šaltas retkarčiais pasijaučia silpnas truktelėjimas kol dirbama ant laisvų apsukų, silpnas, vos jaučiamas truktelėjimas, tai susiję su grandine kol variklis neapšilęs. Jei taip yra ir pas tave, nesuk galvos, visuose trijuose modeliuose taip buvo (rida nuo 5000 iki 30 000 km). Diagnostika nieko nerodys, nes tai nėra jokia klaida ir važiuojant variklis dirba puikiausiai, net ir šaltas. Grandinės šitiems modeliams neišsitampo kol rida nesiekia bent 120 000 km :) Pas mane dabar 40.000 km rida. Turiu Ross Tech VCDS diagnostikos kabelį, niekada nėra išmetę jokios klaidelės su varikliu.
Fabia Monte Carlo
H2M, pas mane rida 135K ;) Planuoju pasikeist grandines komplekta. Nezinau ar taip turi buti bet yra vos girdimas grandines garsas salone. H2M, kokios kuro sanaudos tavosios Fabijos, man vazinejant Vilniaus mieste saunaudos 8-8,5/100km, uzmiestyje 5,5-6/100km, vaziuojant ramiai. Neatrodo labai ekonomiskai, o ir gamintojas deklaruoja gerokai maziau, aisku kad ten jis pieno riebuma gali uzdeklaruot :) bet kazkaip is 1,2 motoro tikejausi maziau ;)
jei seki zinias, tik ka uz tokius deklaravimus mitsubishi motors 50 mlrd $ gaus premijos.... panasu, kad greit daugeli gamintoju iztrauks ant vienos vietos uz tuos pieno riebumo skaicius.....
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Jus gal ziurekit variklio galingumo ir svorio koeficienta, o ne pulkit kaltint gamintoju, galvoji idetu 0,5L varikli, tai valgytu 2l? Taip, jie ten pievas deklaruoja, bet daug maz atitinka. Tiukau, cia tik laiko klausimas buvo ir viesa paslaptis, jiems tai realus rezultatai, nes idealiom salygom bandoma :))))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Sveiki dar karta. Siandien pasidariau pakartotinai diagnostika, klaidu nerasta, bet meistras patikrines live paremetrus diagnozavo, kad misfire'ina 1 ir 4 cilindrai.
Pirmasis tai atlieka tik saltas nuo 5 iki 10 kartu per 1000 ciklu, susilus varikliui issilygina ir stovi stabiliai ties 0.
Ketvirtasis misfirina pastoviai 5-8 kartai per 1000 ciklu, nesvarbu variklis siltas ar saltas.
Darau prielaida, kad ECU diagnozuoja misfire klaida, tik tuomet kai misfire skaicius virsija kazkokia konstanta, kad ir 50 per 1000 ciklu.
Viskas aisku su tais neaiskiais virpesiais is kur jie kyla, bet vis dar neaisku del ko kyla. Meistro buvo ivardintos pagrindines priezastys:
Issitampiusi grandine,
Zvakes i pabaiga,
Babinos i pabaiga,
oksidavesi kontaktai.
Kaip manote nuo ko pradeti? Siaip jau dairausi grandines komplekto, nes man nepatinka, kad prie laisvu apsuku, pakankamai smarkiai girdisi grandine salone, vos pakelus apsukas 50-100rpm tas garsas momentaliai dingsta. Gal but pas jus taip pat, ar vis tik tai zenklas, kad grandine reikia keisti?
zvakes nebrangios ir nesunku jas keisti, bei bent apziureti ju bukle issukus
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
O verta ekspermentuoti, jas keiciant tarp cilindru? Kad isitikinti ar tikrai zvakes?
bandyk, juk keiti edamas nieko blogo nepadarysi
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Kokia rida pas tave?
shatt001, sąnaudos pas mane vidutinės 7.6 litro, žiemą buvo 8.7 litro. Važinėju mieste, bet be kamščių ir ne pensininko režimu. Užmiestyje sąnaudos apie 5.3 l/100 km. Prieš tai važinėjau su toyota hibridu, nors deklaruojamos buvo 3.8, vistiek mažiau kaip 5.5 litro nesigaudavo, fabios normalios sąnaudos :)
Tavo vietoj keisčiau grandinę ir visos problemos išsispręstų. Grandinės garso neturi girdėt kai dirba ant laisvų, ji pas tave išsitampiusi.
Šitiem varikliam būtent ant tavo ridos pasireiškia grandinės bėdos.
Fabia Monte Carlo