Tuos ratus jau desimt kart nuiminijau ir uzdejinejau, tokie dalykai atmetami kaip neprisuktas ratas, drebintu tada nuolant, ne tik stabdant. Man jau nupirkus auto ir per vaira dauze ir drebino, pakeiciau priekinius diskus per vaira nebemuso o drebinimas liko, pakeiciau gale tik bugnus, drebinimad susilpnejo bet liko, mano manymu dar stiprokas. Vel pirkt naujus diskus i prieki?Prasilenkia viskas su sveiku protu. Suvedimas isvertimas padaryti, vaziuokle idealiai tvarkinga, nebera ko kaltinti.
Sveiki, trumpas klausimas, ar tiks vairas nuo VW Bora trijų stipinų į mano Škoda Octavia I FL 2002 metų? Dabar yra įdėtas 4 stipinų vairas. Ar reiks kažką perdarinėti ar bus viskas bolt-on? Dėkui už info.
Yra infos drive2.ru tas zenkas keiciasi tik pagalves nuardymas nera lengvas. Kitas variantas perki pagalve su skoda zenklu, ka dariau ir as, nes vairai identiski buna.
Pasikeičiau termostatą. Pravažiavus apie 18km maksimaliai sušilę buvo iki 70 laipsnių variklis maždaug. Įvažiavus į miesta karts nuo karto net nukrisdavo temperatūra.
Kas dar gali būt ?
Gal kas susidūrėte su tokia pačia problema. Stabtelėjus su Automobiliu prieš kalniuka ( būtent prieš kalniuka) ir palaikius ilgiau stabdžius, atrodo, kad stabdžiai užsifiksuoja. Todėl pradedant važiuoti, reikia duoti stipriau gazo, kad automobilis pajudėtu iš vietos. Taip pat atleidus stabdį ir nevažiuojant pirmyn, automobilis tik po kurio laiko pradeda riedėti atgal. Ar taip turėtu buti?
Automobilis škoda Octavia 4x4, 2010m, 103 kw, mechaninė pavaru dėžė.
Tai gal čia pas tave įkalnės asistentas? Pas mane yra, tiesa pas mane DSG, bet gal ir ant mechaninių būna...Jo funkcija yra įkalnėje, kai atleidi stabdžio pedalą, neleisti mašinai porą sekundžių judėti atgal. Pakankamai patogus daiktas, ypač moterims :)
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Ačiū už atsakymus. Nesu mašinose specas ir prieš tai turėtos mašinos tokio dalyko neturėjo, todėl kėlė šiokį tokį nerimą. Bus galima ramiai eksploatuoti :)
Su tuo įkalnės asistentu turėjau reikalų prieš kelis metus, kol neišsiaiškinau, kaip jis veikia. Jeigu atsistojai įkalnėje priekiu - jis veikia tik tuomet, kai įjungtas pirmas bėgis. Jeigu bėgis išjungtas, arba įjungtas atbulinis - mašina riedės atgal.
Jeigu mašina stovi įkalnėje atbulai - tuomet stabdžiai laikys tik įjungus atbulinį bėgį.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Sveiki, daug skaičiau įvairius forumus, bet panašios temos neradau. Žodžiu mano Octaviai sugedo turbina. Nuvariau į servisą meistrui. Meistras išardė ir nuvežė meistrams restauruoti. Meistrai restauravo, meistras turbiną įdėjo atgal. Dūmai dingo, tačiau dingo ir trauka. Automobilis daugiau 120 netraukia. Ar gali būti, kad meistrai kažko "nedataisė"? Turiu garantinį lapą turbinos restauracijai, ar jie turi man ieškoti bėdos? Kame galėtų būti reikalas? Būčiau dėkingas už patarimus. Ar galėjo pats meistras kažko, paėmęs restauruotą turbiną, neprisukti ir pan.?
TA metu buvo pasakyta kad per dideli ratai ant Octavia stovi, liepe uzsidet r17 (max leistinus). Nemaniau kad taip imanoma, ar kasnors is jusu yra praeje TA su R19 ir didesniais ?
valdasm- nera jokiu gremztuku, oru isputi, o, kad tikrai viskas gerai butu praeini paprastu sriegikliu, kad sriegi pataisyti ir tuo paciu isvalyti, po to sutepineju keramika ir suku. Spec gremstukas- freza yra purkstuku lizdams valyti
Srs maciau far geresni cirka- kaip dideli trukuma, del kurio TA nepraleidziama irase kvapuka ant veidrodelio pakabinta, kuris tipo trukdo apzvalgai, o su ratais nenustebinai
Sveiki, kiek maždaug kainuotų keleivio priekinių durelių originalus stiklas su darbu servise? Radau džiaugsmą ryte po nakties, drausta kasko, išskaita 90 eurų, tai aktuali suma :) ovtavia 1 2002
EDIT:
Kaip išvis su ta išskaita, jeigu servisas paima 200€ o išskaita 90€ tai draudimas gražina 110€ ar visą sumą (200€)?
Kiek suprantu, išskaita tam ir yra, kad tu ją pats susimoki. Tai taip, turėtų ją išminusuoti, ir grąžinti 110. Iš tikrųjų nelabai gilinausi ir skaičiau, gal skiriasi sutartys, bet bent jau vienas kolega sakė, kad pvz. pas jį yra taip - jeigu yra aiškus nustatytas kaltininkas - išskaitos jis nemoka, jei kaltininkas nenustatytas - išskaitą moki.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Joo taip ir darysiu, reik dar duris prardyt, visur stiklų prikritę, į sėdynes prilindo, labiausiai laiko gaila, važinėt reikia, tai užklijavau plėvę, jausmas kaip lėktuve
Su katoliku viskas gerai, patikrinta, meistras buvo nuvažiavęs su auto ten, kur restauravo turbiną, iš "akies" patikrinę aiškina, kad viskas su ja gerai, bet sutarta, kad nuims ir dės diagnostikai. Buvo užsiminta, kad gali būti kaltas siurblys. Bet nelabai tikiu, kad būtent suėjus turbinai tuo pat metu ir siurblys sueitų. Nes iki turbinos numirimo trauka buvo gera. Ar gali būti blogai restauruota turbina? Pats meistras, kuris ją vežė taisyti, sako kad pilnai neišpučia.
Išjungti tūrio davikliams arba posvyrio davikliams. Tūrio daviklį aktualu išjungti, kai palieki atvirus langus arba gyvūną mašinoje, kad neįsijungtų signalizacija. Prie tam tikrų sąlygų matyt aktualu išjungti ir posvyrio daviklius.
Šios funkcijos deaktyvuojamos paspaudžiant tą mygtuką (simbolis turi užsidegti geltonai), tada uždaryti duris ir įprastai užrakinti pulteliu. Atrakinus mašiną šios funkcijos aktyvuojamos vėl.
Norint šias funkcijas išjungti pastoviai - tą galima padaryti su vcds.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
i octa 2 yra 2 variantai, su siauresniu stoku man buvo 2 kart pasitaike, o kaip atskirt kur kokie stovi pagal varikli ar metus katalogai neduoda, galima pamatuoti pakelus masina
Turbina buvo išimta, ir antrą kartą nuvežta tikrinimui - viskas gerai. Su katalizatoriumi ir viskas gerai. Kuriasi, važiuoja gerai, jokių trūkčiojimų, tik trūksta traukos. Meistras įtaria, kad kažkas su kuro padavimu, t. y. gali būti "užsikimšus kažkokia siurblio dalis" - nesu specas tokių dalykų, todėl gal būt netiksliai atkartoju. Ar tai tik gali būti priežastis, gal dar gali būti kokių nuo kur reikėtų pradėti žiūrėti?
Gediminai, o ar buvo kas kompa pasijunges? Pas tave skirstomojo tipo siurblys, vistiek yra elektroninė dalis. Kompa pajungus juk ir degimas reguliuojamas tikslus. Kažka turėtu rodyti, nusimanantis žmogus turėtu pasakyti kas kaip. Jei neklystu ant 2o ar 3io purkštuko turėtu but purkštukas su elektronika, laidelis ateina. Turi rodyt kuro padavima.
Aš turėjau 81kw toki varikliuka 2000m golf4, tai tas pats velnias, tik turbina kintama geometrija nei 66kw. Tai pajungus kompa rodydavo kiekvienam purkštukui paduodama kura.
Tuos ratus jau desimt kart nuiminijau ir uzdejinejau, tokie dalykai atmetami kaip neprisuktas ratas, drebintu tada nuolant, ne tik stabdant. Man jau nupirkus auto ir per vaira dauze ir drebino, pakeiciau priekinius diskus per vaira nebemuso o drebinimas liko, pakeiciau gale tik bugnus, drebinimad susilpnejo bet liko, mano manymu dar stiprokas. Vel pirkt naujus diskus i prieki?Prasilenkia viskas su sveiku protu. Suvedimas isvertimas padaryti, vaziuokle idealiai tvarkinga, nebera ko kaltinti.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Keiti bugnus i diskus ir problema isspresta:). O visos masinos tampymas tai nuo galo.
Per brangi investicija kaip i tokia masina. Juk stebuklu nebuna, reikia tik liga atspet ir pataikyt.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Ligas ne spelioti reikia, o nustatyti ;) Pabandyk nuvaryti kur daro suvedima ratu, ka jie padainuotu.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Sveiki, trumpas klausimas, ar tiks vairas nuo VW Bora trijų stipinų į mano Škoda Octavia I FL 2002 metų? Dabar yra įdėtas 4 stipinų vairas. Ar reiks kažką perdarinėti ar bus viskas bolt-on? Dėkui už info.
Vairai vw passat b5.5 golf 4 bora octavia vienodi, gali det sportini 3 stipinu viskas tinka idealiai.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
jeigu pas mane ant r15 ratlankiu uzdetos 195/55 padangos , kokiu matmenu padangas galeciau dar uzmauti? 185/60 tarkim?
taip, butent tokiu ismatavimu artimiausias analogas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki, gal turite minciu kaip nuo VW triju stipinu vairo nuimti "VW" logotipa? Ir kur butu galima gauti atitinkamo dydzio Škoda logotipa? :) Dekoju.
Yra infos drive2.ru tas zenkas keiciasi tik pagalves nuardymas nera lengvas. Kitas variantas perki pagalve su skoda zenklu, ka dariau ir as, nes vairai identiski buna.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Pasikeičiau termostatą. Pravažiavus apie 18km maksimaliai sušilę buvo iki 70 laipsnių variklis maždaug. Įvažiavus į miesta karts nuo karto net nukrisdavo temperatūra.
Kas dar gali būt ?
Octavia II facelift Combi 2.0 TDI 103kw
https://www.youtube.com/watch?v=-l1EBaabHYU
Gal kas susidures ? keisti ortaki ?
istraukti suba is bagazines ir viskas susitvarkys :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Gal kas susidūrėte su tokia pačia problema. Stabtelėjus su Automobiliu prieš kalniuka ( būtent prieš kalniuka) ir palaikius ilgiau stabdžius, atrodo, kad stabdžiai užsifiksuoja. Todėl pradedant važiuoti, reikia duoti stipriau gazo, kad automobilis pajudėtu iš vietos. Taip pat atleidus stabdį ir nevažiuojant pirmyn, automobilis tik po kurio laiko pradeda riedėti atgal. Ar taip turėtu buti?
Automobilis škoda Octavia 4x4, 2010m, 103 kw, mechaninė pavaru dėžė.
Tai gal čia pas tave įkalnės asistentas? Pas mane yra, tiesa pas mane DSG, bet gal ir ant mechaninių būna...Jo funkcija yra įkalnėje, kai atleidi stabdžio pedalą, neleisti mašinai porą sekundžių judėti atgal. Pakankamai patogus daiktas, ypač moterims :)
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Tai ne problema , o navarotas ! Inzinieriai vargo kure , o tu skundiesi :) Jeigu ru neskaitai sakyk isversiu .Pas mane irgi yra geras dalykas ...
OCTAVIA II 2010m.
2.0 TDI 100KW
Ačiū už atsakymus. Nesu mašinose specas ir prieš tai turėtos mašinos tokio dalyko neturėjo, todėl kėlė šiokį tokį nerimą. Bus galima ramiai eksploatuoti :)
P.S.
straipsnį supratau!
Su tuo įkalnės asistentu turėjau reikalų prieš kelis metus, kol neišsiaiškinau, kaip jis veikia. Jeigu atsistojai įkalnėje priekiu - jis veikia tik tuomet, kai įjungtas pirmas bėgis. Jeigu bėgis išjungtas, arba įjungtas atbulinis - mašina riedės atgal.
Jeigu mašina stovi įkalnėje atbulai - tuomet stabdžiai laikys tik įjungus atbulinį bėgį.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Keiciant pakaitinimo zvakes su kuo kas valote zvakiu lizdu vietas?Spec gremztuku neturiu, kaip sakant namu salygomis. Kas kokiu gudriu minciu?
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Sveiki, daug skaičiau įvairius forumus, bet panašios temos neradau. Žodžiu mano Octaviai sugedo turbina. Nuvariau į servisą meistrui. Meistras išardė ir nuvežė meistrams restauruoti. Meistrai restauravo, meistras turbiną įdėjo atgal. Dūmai dingo, tačiau dingo ir trauka. Automobilis daugiau 120 netraukia. Ar gali būti, kad meistrai kažko "nedataisė"? Turiu garantinį lapą turbinos restauracijai, ar jie turi man ieškoti bėdos? Kame galėtų būti reikalas? Būčiau dėkingas už patarimus. Ar galėjo pats meistras kažko, paėmęs restauruotą turbiną, neprisukti ir pan.?
TA metu buvo pasakyta kad per dideli ratai ant Octavia stovi, liepe uzsidet r17 (max leistinus). Nemaniau kad taip imanoma, ar kasnors is jusu yra praeje TA su R19 ir didesniais ?
valdasm- nera jokiu gremztuku, oru isputi, o, kad tikrai viskas gerai butu praeini paprastu sriegikliu, kad sriegi pataisyti ir tuo paciu isvalyti, po to sutepineju keramika ir suku. Spec gremstukas- freza yra purkstuku lizdams valyti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
gediminas8 pradziai bent parasyk kokia masina ir variklis, manau aiskiau atsakymus duosim
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Srs maciau far geresni cirka- kaip dideli trukuma, del kurio TA nepraleidziama irase kvapuka ant veidrodelio pakabinta, kuris tipo trukdo apzvalgai, o su ratais nenustebinai
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tiukus, auto Octavia 1, 2001 m., tdi 1.9 66 kw. Kaip ir minėjau, po turbinos restauracijos, dingo trauka, padidėjo sąnaudos.
gediminas8 ar dumyja?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tiukus, restauravo dėl to, kad dūmijo, neįmanoma buvo važiuoti. Kai sutvarkė, dingo visi dūmai. Bet dingo ir trauka.
katalizatorius yra?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Nežinau, ar yra, pirkau praeitais metais, tai technikinę praėjo, lyg ir nesikabino, kad išpjautas.
pasitikrink, jei yra pjauk laukan, pasitikrink visus vakuumus
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tai bet jei prieš sugendant turbinai, viskas veikė gerai, kam pjaut tą katalizatorių? Ar negali būti blogai sutaisyta turbina?
o gal turba del katoliko ir nuleke, nekarta taip buvo
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki, pas mane 2006 octavia, nebeveikia pašildymo elementas (greičiau pašildo) kokia maždaug tvarkymo kaina? Ačiū
Šitą temą skaitei? http://www.skodaklubas.lt/forum/pasidaryk-pats/salono-sildytuvo-z35-1k0-963-235-e-remontas
Gal rasi sau ką naudingo...ten ir kainos yra, ir darbai...gal pats susiremontuosi
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Sveiki, kiek maždaug kainuotų keleivio priekinių durelių originalus stiklas su darbu servise? Radau džiaugsmą ryte po nakties, drausta kasko, išskaita 90 eurų, tai aktuali suma :) ovtavia 1 2002
EDIT:
Kaip išvis su ta išskaita, jeigu servisas paima 200€ o išskaita 90€ tai draudimas gražina 110€ ar visą sumą (200€)?
Kiek suprantu, išskaita tam ir yra, kad tu ją pats susimoki. Tai taip, turėtų ją išminusuoti, ir grąžinti 110. Iš tikrųjų nelabai gilinausi ir skaičiau, gal skiriasi sutartys, bet bent jau vienas kolega sakė, kad pvz. pas jį yra taip - jeigu yra aiškus nustatytas kaltininkas - išskaitos jis nemoka, jei kaltininkas nenustatytas - išskaitą moki.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
dėkui :)
Manau sąvartyne už kokių 20 eur gautum stiklą. Dar už tiek pat ir pakeistų meistriukas koks.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Joo taip ir darysiu, reik dar duris prardyt, visur stiklų prikritę, į sėdynes prilindo, labiausiai laiko gaila, važinėt reikia, tai užklijavau plėvę, jausmas kaip lėktuve
-
Yra kam nors pavyke namu salygom toki ekrana sutvarkyti?
Su katoliku viskas gerai, patikrinta, meistras buvo nuvažiavęs su auto ten, kur restauravo turbiną, iš "akies" patikrinę aiškina, kad viskas su ja gerai, bet sutarta, kad nuims ir dės diagnostikai. Buvo užsiminta, kad gali būti kaltas siurblys. Bet nelabai tikiu, kad būtent suėjus turbinai tuo pat metu ir siurblys sueitų. Nes iki turbinos numirimo trauka buvo gera. Ar gali būti blogai restauruota turbina? Pats meistras, kuris ją vežė taisyti, sako kad pilnai neišpučia.
visko gali buti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki, kam reikalingas šis jungiklis ?
Išjungti tūrio davikliams arba posvyrio davikliams. Tūrio daviklį aktualu išjungti, kai palieki atvirus langus arba gyvūną mašinoje, kad neįsijungtų signalizacija. Prie tam tikrų sąlygų matyt aktualu išjungti ir posvyrio daviklius.
Šios funkcijos deaktyvuojamos paspaudžiant tą mygtuką (simbolis turi užsidegti geltonai), tada uždaryti duris ir įprastai užrakinti pulteliu. Atrakinus mašiną šios funkcijos aktyvuojamos vėl.
Norint šias funkcijas išjungti pastoviai - tą galima padaryti su vcds.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Yra skirtumas tarp Scout ir paprastos 4x4 Octavios amortiku? nes kiek pastebejau pardavime yra du variantai skirtingo skersmens, tai kas nuo ko?
i octa 2 yra 2 variantai, su siauresniu stoku man buvo 2 kart pasitaike, o kaip atskirt kur kokie stovi pagal varikli ar metus katalogai neduoda, galima pamatuoti pakelus masina
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Turbina buvo išimta, ir antrą kartą nuvežta tikrinimui - viskas gerai. Su katalizatoriumi ir viskas gerai. Kuriasi, važiuoja gerai, jokių trūkčiojimų, tik trūksta traukos. Meistras įtaria, kad kažkas su kuro padavimu, t. y. gali būti "užsikimšus kažkokia siurblio dalis" - nesu specas tokių dalykų, todėl gal būt netiksliai atkartoju. Ar tai tik gali būti priežastis, gal dar gali būti kokių nuo kur reikėtų pradėti žiūrėti?
Gediminai, o ar buvo kas kompa pasijunges? Pas tave skirstomojo tipo siurblys, vistiek yra elektroninė dalis. Kompa pajungus juk ir degimas reguliuojamas tikslus. Kažka turėtu rodyti, nusimanantis žmogus turėtu pasakyti kas kaip. Jei neklystu ant 2o ar 3io purkštuko turėtu but purkštukas su elektronika, laidelis ateina. Turi rodyt kuro padavima.
Aš turėjau 81kw toki varikliuka 2000m golf4, tai tas pats velnias, tik turbina kintama geometrija nei 66kw. Tai pajungus kompa rodydavo kiekvienam purkštukui paduodama kura.
Škoda Kodiaq RS
3cias su elektrolaidu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Puslapiai