Pas mane DSG6, pirmas remontas buvo atliktas prie 230kkm. Keistas pagrindines asies guolis.
Keisk laiku tepalus su filtru ir tarnaus tos dezes.
DSG6 turi dvi begas: smagratis ir guolis. Daugiau laiko normaliai.
Būna dar ir daugiau pravažiuoja be jokio remonto. Svarbiausia kaip ir sakė - laiku keisti tepalą ir filtrus. Ta dėžė turi tokį konstrukcinį ypatumą, kad visose sistemose vienas alyvos kontūras. O DSG7 hidraulinė ir transmisinė alyva atskira eina.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Kaip as matau vokieciu skelbimus autoscout ir mobile tai sugebeciau ipirkti 2010m su rida jau apie 200t km. ir kaip tas tepalas buvo keistas parodys nebent dokumentai, realiai tai kitaip nezinosi ar jis buvo ten laiku keistas ar nebuvo. O remontuoti deze kas 20-30t km nelabai noretusi, nes tie remontai tikrai nebus pigus kaip suprantu is forumu.
Su mano Octa II pre FL pravažiuota jau 223k km ant skydelio. Pats pravažiavau šiek tiek virš 100k km su ja. Keičiu tepalus su filtrais pagal tai kai ppriklauso. Tiek 150k pakeičiau smagratį. Sakau nežinau kiek reliai bėgus mašina, nes ten yra kita istorija su ja. Ir viskas, visi remontai. Man asmeniškai DSG palikus gerą ispūdį, ir man kolkas DSG yra geriausia ką turėjau. Tikrai visko matė ta dežė, ir draskymų ir greičių, bet viskas ok, na tiktai nebuvo tampytos priekabos niekada.
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
O pas pre fl octa2 6 bege dsg taipat stovi? Kiek matau pas kolegas cia atsiliepimai geri apie dsg. O buvau issigandes del ju nelaikymo. Tepalai keiciami kas 60t km?
Jo, Pre FL Octavia DSG 6 bėgių stovi. Dabar bijau pameluot, ar kas 50k ar kas 60k, bet jau keičiau du kartus. Šiaip anksčiau būdavo baisios kainos tepalų keitimo, bet dabar tai to kaip ir nebėra.
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
Sveiki, i savo octavia 1.6tdi 2010m pilu shell helix ultra 0w-30. ir gamintojas rekomenduoja ji keist kas 30000km ar ne per daug? kaip patys darote? ar kaip darytumete? as pats asmeniskai ji vistiek pasikeiciu kas 15000km.
Sveiki, neseniai įsigyjau Škoda Octavia VRS 2012. Šiuo metu automobilis su R18 diskais ir 225/40 vasarinėmis padangomis. Žiemai svarstau tarp R17 225/45 arba R16 205/55. Ką patartumėt ? Gal yra vairuojančių tokius pat automobilius? Taip pat domintų purvasaugiai šiam modeliui, kur rekomenduotumėt įsigyti? Iš anksto dėkoju už atsakymus.
irmantas777 paziurek koks minimaliai dydis eina, gali buti, kad 17 maziausi eina, siaip ziemai reikia deti kuo aukstesnes ir siauresnes padangas taip didinant pravazuma, jei telpa 16 tai jos geriausia ziemai tiktu
Šiandien buvau ARX servise, norėjau nusipirkti purvasaugius Octviai II VRS universalui ir nelabai maloniai nustebau... VRS modelis nekomplektuojamas su purvasaugiais. Priekinius nupirkau, nes tinka nuo paprasto modelio, o galas netinka...Vadybininkas atsakė, kad ŠKODA apskritai negamina purvasaugių VRS modeliui. Gal kas iš forumiečių sprendė šią problemą ir žino kur galima įsigyti kokius nors kokybiškus neoriginalius? Beje Latvijoje užmačiau vieną su purvasaugiais.. https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/skoda/octavia/mxflo.html Žodžiu, laukiu komentarų iš žinančių daugiau :)
VRS galinis buferis toks pats, kaip OII Facelift modelio - jeigu nori purvasargių, tada dėk į galą nuo facelift, jie bus apvaliais kampais. Atrodo taip: http://www.superskoda.com/images/Plasty/kea600001a3.jpg
Jeigu dar neišpakavai priekinių - pamėgink pasikeisti, kad visi vienodi būtų, nes priekiniai skiriasi tik forma - apvalus arba statmenas kampas.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Sveiki,Skoda Octavia 1.9 tdi 81kw,2003m. pravalius EGR ir uzglusinus,po pusdienio vazinejimo dingo trauka,ir atsirado sios klaidos (foto) ar cia sutapimas ar del uzglusinto EGR? Dvi pirmos klaidos buvo pries EGR valyma is seniau.
Su vakumais kazkur problemos bus, vakumines slangeles perziurek ar visas sumovei, egr salnga glusink su sratu arba samariezu. Jei nebus vakumo ir meta tokis klaidas. Nemanau kad cia su slegiais bedos ar su turbina. nebent interkuleris prakiuro kazkur, kuom abejoju.
Slegio daviklis stovi ant interkulerio vamzdio kaip ir Tiukus sake, ne interkuleryje :) Interkuleryje stovi dazniausiai kur interkuleris yra didelis ir stovi masinos priekyje, cia gi maziukas.
bandysiu vakumines slangutes persiziuret,nors ten nera kur suklyst as tik dvi buvau numoves ir 100% sumoviau atgal,kaip ir buvo. Jei tik uzmyni tapke normaliai persoka i limp mode ir apsukos daugiau nei iki 3000rpm nekyla ir automobilis zinoma bukas. Blyn mistika kazkokia
Vytautas_LT stabdziai nepablogejo,kokie buvo tokie ir liko. Pravaliau ta g71, pratryniau klaidas,pralekiau trumpa distancija viskas ok,bet neaisku ar ilgam. Vakar zmona i darba vaziavo viskas buvo ok,o atgal vaziuojant uzmyne tapke,bamt ir vel limp mode :/
Tai du variantai, geometrija arba katalyzas, lysk po apacia ir tegu kasnors gerai pagazuoja, jei katalyzas, matysi dumai net pro sujungimus gluso ima eiti lauk, ziurek prie gluso galo kaip ismetimas kai gerai uzgazuoji, jei nepucia vadinasi katalyzas :) .Turbina kaip sykis kimba dazniau ant aukstesniu pavaru 4 ar 5 bent man taip budavo kitoje auto ir apsukos kai pasiekdavo 3t ir limp. Ant pirmo antro trecio begio nepakipdavo turbina. Virs 90 vaziuojant gazo tik uzduodi ir limp. Tada valiau jau turbinos geometrija. Zodziu eksperimentuoji ir darai isvadas :)
ValdasM per gluso gala pucia gerai,tai greiciausiai geometrija. Ryt varau i garaza,gal pagaliau isspresim problema. Kolkas didelis Aciu visiems uz patarimus. Parasysiu,kai zinosiu tiksliai kame beda buvo.
Pas mane DSG6, pirmas remontas buvo atliktas prie 230kkm. Keistas pagrindines asies guolis.
Keisk laiku tepalus su filtru ir tarnaus tos dezes.
DSG6 turi dvi begas: smagratis ir guolis. Daugiau laiko normaliai.
Nuo nulio iki 230k. km ir jokio remonto?
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Būna dar ir daugiau pravažiuoja be jokio remonto. Svarbiausia kaip ir sakė - laiku keisti tepalą ir filtrus. Ta dėžė turi tokį konstrukcinį ypatumą, kad visose sistemose vienas alyvos kontūras. O DSG7 hidraulinė ir transmisinė alyva atskira eina.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Kaip as matau vokieciu skelbimus autoscout ir mobile tai sugebeciau ipirkti 2010m su rida jau apie 200t km. ir kaip tas tepalas buvo keistas parodys nebent dokumentai, realiai tai kitaip nezinosi ar jis buvo ten laiku keistas ar nebuvo. O remontuoti deze kas 20-30t km nelabai noretusi, nes tie remontai tikrai nebus pigus kaip suprantu is forumu.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
O is kur istraukei kad remontuot kas 20-30kkm reikes?
Rusu forumu prisiskaiciau kad jie visi keikia. Visi ten vargsta, tai pabugau net. Bet kaip Waidulis sako, kamsciai pas juos-peilis.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Su mano Octa II pre FL pravažiuota jau 223k km ant skydelio. Pats pravažiavau šiek tiek virš 100k km su ja. Keičiu tepalus su filtrais pagal tai kai ppriklauso. Tiek 150k pakeičiau smagratį. Sakau nežinau kiek reliai bėgus mašina, nes ten yra kita istorija su ja. Ir viskas, visi remontai. Man asmeniškai DSG palikus gerą ispūdį, ir man kolkas DSG yra geriausia ką turėjau. Tikrai visko matė ta dežė, ir draskymų ir greičių, bet viskas ok, na tiktai nebuvo tampytos priekabos niekada.
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
O pas pre fl octa2 6 bege dsg taipat stovi? Kiek matau pas kolegas cia atsiliepimai geri apie dsg. O buvau issigandes del ju nelaikymo. Tepalai keiciami kas 60t km?
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Jo, Pre FL Octavia DSG 6 bėgių stovi. Dabar bijau pameluot, ar kas 50k ar kas 60k, bet jau keičiau du kartus. Šiaip anksčiau būdavo baisios kainos tepalų keitimo, bet dabar tai to kaip ir nebėra.
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
Kas 60k keičiama DSG alyva
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
O gal kas zinot nuo kelintu metu pradejo det dsg7. Kada jos atsirado?
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Kažkur nuo 2008 m. Pagal variklį žiūrėk - 1.6 TDI tik su tokia dėže buvo.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Buvo DSG7 ir su 1,9TDI
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
Ieskosiu manau visgi su 2.0tdi kad butu sesiabege. Ir butinai cr. Nes ziuriu 2009m yra dar ir pd su 2.0 motoru.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Sveiki, i savo octavia 1.6tdi 2010m pilu shell helix ultra 0w-30. ir gamintojas rekomenduoja ji keist kas 30000km ar ne per daug? kaip patys darote? ar kaip darytumete? as pats asmeniskai ji vistiek pasikeiciu kas 15000km.
Sveiki :)
Gal žinote kam, jie skirti? Apibraukta raudonai :)
Skoda Octavia 1.6 mpi 2009 m.
dariau gerai darai, taupai varikli ir turba, asmeniskai iki 10 tukst vaziuociau tarp tepalu keitimu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
adzius kam tau tos smulkmenos
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
noriu žinot apie savo auto viską :) smalsumas :)
Skoda Octavia 1.6 mpi 2009 m.
Sveiki, neseniai įsigyjau Škoda Octavia VRS 2012. Šiuo metu automobilis su R18 diskais ir 225/40 vasarinėmis padangomis. Žiemai svarstau tarp R17 225/45 arba R16 205/55. Ką patartumėt ? Gal yra vairuojančių tokius pat automobilius? Taip pat domintų purvasaugiai šiam modeliui, kur rekomenduotumėt įsigyti? Iš anksto dėkoju už atsakymus.
adzius sveikinu, domekis....
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
irmantas777 paziurek koks minimaliai dydis eina, gali buti, kad 17 maziausi eina, siaip ziemai reikia deti kuo aukstesnes ir siauresnes padangas taip didinant pravazuma, jei telpa 16 tai jos geriausia ziemai tiktu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tiukus, pagal čia https://www.wheel-size.com/size/skoda/octavia/2012/ ,tai R17 minimalus. Pats taip pat linkęs dėti R16, bet nesu garantuotas ar tinka, todėl ir užklausiau čia.
paprasciausias budas tiesiog ant priekio uzdeti r16 ir ziureti ar suportas leidzia, nes buna pagal kataloga nerodo, o realiai tinka
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Reiks pabandyt pasimatuot...Dėkui :)
Jeigu ten Octavia II FL , tai tikrai telpa R16. Standartas 205/55
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Šiandien buvau ARX servise, norėjau nusipirkti purvasaugius Octviai II VRS universalui ir nelabai maloniai nustebau... VRS modelis nekomplektuojamas su purvasaugiais. Priekinius nupirkau, nes tinka nuo paprasto modelio, o galas netinka...Vadybininkas atsakė, kad ŠKODA apskritai negamina purvasaugių VRS modeliui. Gal kas iš forumiečių sprendė šią problemą ir žino kur galima įsigyti kokius nors kokybiškus neoriginalius? Beje Latvijoje užmačiau vieną su purvasaugiais.. https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/skoda/octavia/mxflo.html Žodžiu, laukiu komentarų iš žinančių daugiau :)
imti standartinius ir bandyti deti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
AŠ taip pat norėjau imti standartinius, bet man ARX aiškiai pasakė, kad normaliai neužsideda .
VRS galinis buferis toks pats, kaip OII Facelift modelio - jeigu nori purvasargių, tada dėk į galą nuo facelift, jie bus apvaliais kampais. Atrodo taip:
http://www.superskoda.com/images/Plasty/kea600001a3.jpg
Jeigu dar neišpakavai priekinių - pamėgink pasikeisti, kad visi vienodi būtų, nes priekiniai skiriasi tik forma - apvalus arba statmenas kampas.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Sveiki,Skoda Octavia 1.9 tdi 81kw,2003m. pravalius EGR ir uzglusinus,po pusdienio vazinejimo dingo trauka,ir atsirado sios klaidos (foto) ar cia sutapimas ar del uzglusinto EGR? Dvi pirmos klaidos buvo pries EGR valyma is seniau.
slegio davikli ziurek, tas g71 daviklis, gal kas jam, trauka galejo del jo dingti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
bandau googlint,bet nerandu kur jis stovi?
sovi jis interkulerije prie desines faros. jai turi kompa tai ziurek jo parametrus, paskutine klaida sako kad perpucia turba.
superb 2012 1.6 GreenLine
arba interkuleryje kaip minejo andzeika arba ant interkulerio vamzdzio
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Aš kažkaip įtariu, kad čia bus esminė klaida 17965.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17965/P1557/005463
Dar kartą įsitikink, kad teisingai sujungei vakuumo žarneles.
O 17563 bus su tuo susijusi - greičiausiai pats daviklis geras.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17563/P1155/004437
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Su vakumais kazkur problemos bus, vakumines slangeles perziurek ar visas sumovei, egr salnga glusink su sratu arba samariezu. Jei nebus vakumo ir meta tokis klaidas. Nemanau kad cia su slegiais bedos ar su turbina. nebent interkuleris prakiuro kazkur, kuom abejoju.
Slegio daviklis stovi ant interkulerio vamzdio kaip ir Tiukus sake, ne interkuleryje :) Interkuleryje stovi dazniausiai kur interkuleris yra didelis ir stovi masinos priekyje, cia gi maziukas.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
bandysiu vakumines slangutes persiziuret,nors ten nera kur suklyst as tik dvi buvau numoves ir 100% sumoviau atgal,kaip ir buvo. Jei tik uzmyni tapke normaliai persoka i limp mode ir apsukos daugiau nei iki 3000rpm nekyla ir automobilis zinoma bukas. Blyn mistika kazkokia
Sveiki. Pas jus skodose rodo kada baigiasi stiklų ploviklis?
Skoda Octavia 1.6 mpi 2009 m.
Adzius - Jeigu daviklis yra, tai rodo. Jeigu nėra - nerodo. :)
Nuo komplektacijos priklauso. Aš pas save pats įsidėjau tą daviklį - naudinga funkcija.
kuzma - o stabdžiai nepablogėję? Jeigu pajutai kažką su stabdžiais - tai tikrai vakuumas kažkur nepajungtas.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Tai spėju nėra :) o kaip tu jį įsidėjai?
Skoda Octavia 1.6 mpi 2009 m.
Vytautas_LT stabdziai nepablogejo,kokie buvo tokie ir liko. Pravaliau ta g71, pratryniau klaidas,pralekiau trumpa distancija viskas ok,bet neaisku ar ilgam. Vakar zmona i darba vaziavo viskas buvo ok,o atgal vaziuojant uzmyne tapke,bamt ir vel limp mode :/
dar vienas klausimukas ar daug reikalu isidet priekinius zibintus su lesiais nuo vrs,kaip su pajungimu? Aciu
Vytautas_LT- kiek uz davikli sumokejai? ir ar sunku ji pajungti? reikia su kompu kazka pririsinet? nes kartais tikrai pritruksta sitos funkcijos :D
kuzma ar ziurejai katalizatoriu?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
tiukus,neziurejau. Matant kiek s... buvo EGR,tiketina,kad katalizatorius pasikises? Reiks operuot :)
nu va vel tas pats s... zmona vaziavo i darba,pasieke 90km/h ir vel limp mode. Blyn gal turbinos valdymas stringa?
irgi variantas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tai du variantai, geometrija arba katalyzas, lysk po apacia ir tegu kasnors gerai pagazuoja, jei katalyzas, matysi dumai net pro sujungimus gluso ima eiti lauk, ziurek prie gluso galo kaip ismetimas kai gerai uzgazuoji, jei nepucia vadinasi katalyzas :) .Turbina kaip sykis kimba dazniau ant aukstesniu pavaru 4 ar 5 bent man taip budavo kitoje auto ir apsukos kai pasiekdavo 3t ir limp. Ant pirmo antro trecio begio nepakipdavo turbina. Virs 90 vaziuojant gazo tik uzduodi ir limp. Tada valiau jau turbinos geometrija. Zodziu eksperimentuoji ir darai isvadas :)
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
ValdasM per gluso gala pucia gerai,tai greiciausiai geometrija. Ryt varau i garaza,gal pagaliau isspresim problema. Kolkas didelis Aciu visiems uz patarimus. Parasysiu,kai zinosiu tiksliai kame beda buvo.
Puslapiai