ValdasM - dėkui, aš jau spėjau paieškoti info internete. Jei kam nors bus naudinga, tai šitos dėžės (02J) turi panašius perdavimo skaičius:
EGR, DQY - iš 66kW;
EWX, EUH - iš 74kW;
DEA, EBF, EBJ - iš 81kW.
Įdomus faktas, kad 5 bėgis 66kw ir 74kw variklių transmisijose yra ilgesnis (mažesnės apsukos esant tam pačiam greičiui) nei 81kw transmisijoj. Skirtumas nežymus - tik 2-4%.
Tiukus - jei išardžius matysis stiprus sankabos nusidėvėjimas, tai būtinai keisiu tai kas sugadinta.
Man svarbiausia žinoti, ar galėsiu uždėti savo smagratį ir sankabą ant kitos dėžės (jei ji bus ne nuo 81kW).
Sveiki,
Turiu problema. Skoda Superb II, 1,8 TSI mechanine deze.
6 pavara, ties 3500-4000 apsuku jauciasi sankabos buksavimas. Nezinau ar sankaba baigiasi, ar kas tai, bet pirma syki sia problema pastebejau pries 7000 km. bet vaziuoju iki siol. sankaba suveikia vos atleidus pedala. Gal kas zino kur problema ir kaip ja spresti....?
Ir dar viena beda yra, kad dega cekas. Kompas rodo oro srauto davikli. Bet patikrinus, daviklis kaip ir geras. Klaida nutrynus, pradeda burbuliuoti variklis mazom apsukomis, bet kai vel uzidega cekas, variklis dirba tolygiai, bepulsavimu.... Kaip sita velniava suprasti....?
Garantinis baigesi prieš 2 men. Su 60000 ir išlindo. Pradejus važiuoti kaip ir gerai, o pavažiavus kelis kilometrus prasideda. Tepalai dezeje dar nekeisti
kuo daugiau nupilsi tuo sunkiau bus musinet begius. mano isvis darant 1pav gazas dugnas 2pav neimusi vel neismynes.
taip jau greit bus pravaziuota 60gab km, rida 270gab bus.
tik autoriaus beda tokia pati pas mane su 1pav saltai, keites alyva bet ne oem.
as apie tai kalbu, kad ispilt tepalus ir paziuret ar nupiltame tepale nera pasaliniu dalyku jame, taipgalima kazkokias isvadas apie dezes gyvuma daryti. Jei jie svarus tai galima juos taip pat ir atgal supilti
Susisiekiau su greičiu dėžių meistriuku, tai papasakojus tel. kas darosi, pasakė garantuotai 3 begio sinchronizatorius parėjo. Trečiadieni gryš draugelis važuosiu i Škoda ieškoti bėdos
Kas įdomiausia,dažniausiai susdrožia antros pavaros sinchronas,o ne trečios. Pirmą kartą karjeroje girdėčiau,kad jis sudrožtas,jei pasitvirtins diagnozė.
Pas mane ant 66kw dezes raides yra EGR.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
paketi deze, prie to pacio ir sankaba, darbas tas pats gaunasi
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
ValdasM - dėkui, aš jau spėjau paieškoti info internete. Jei kam nors bus naudinga, tai šitos dėžės (02J) turi panašius perdavimo skaičius:
EGR, DQY - iš 66kW;
EWX, EUH - iš 74kW;
DEA, EBF, EBJ - iš 81kW.
Įdomus faktas, kad 5 bėgis 66kw ir 74kw variklių transmisijose yra ilgesnis (mažesnės apsukos esant tam pačiam greičiui) nei 81kw transmisijoj. Skirtumas nežymus - tik 2-4%.
Tiukus - jei išardžius matysis stiprus sankabos nusidėvėjimas, tai būtinai keisiu tai kas sugadinta.
Man svarbiausia žinoti, ar galėsiu uždėti savo smagratį ir sankabą ant kitos dėžės (jei ji bus ne nuo 81kW).
aisku galesi
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
ok, dėkui :)
Sveiki,
Turiu problema. Skoda Superb II, 1,8 TSI mechanine deze.
6 pavara, ties 3500-4000 apsuku jauciasi sankabos buksavimas. Nezinau ar sankaba baigiasi, ar kas tai, bet pirma syki sia problema pastebejau pries 7000 km. bet vaziuoju iki siol. sankaba suveikia vos atleidus pedala. Gal kas zino kur problema ir kaip ja spresti....?
Ir dar viena beda yra, kad dega cekas. Kompas rodo oro srauto davikli. Bet patikrinus, daviklis kaip ir geras. Klaida nutrynus, pradeda burbuliuoti variklis mazom apsukomis, bet kai vel uzidega cekas, variklis dirba tolygiai, bepulsavimu.... Kaip sita velniava suprasti....?
Pirma - padilęs diskelis ir visada buksavimas jaučiasi pirmiausia ant aukščiausių pavarų.
Dėl osm - kaip suprasti tą "kaip ir gera"?
o ka ten dar sprest, sankaba jai slista reiskia laikas ja pakeist.
del OSM lig ir gera cia vizualiai? ar kaip?
superb 2012 1.6 GreenLine
papasakok kaip atikrinai oro srauta, kad jis geras?
sankabai jau amen, laikas keisti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki. Mechaninė dėžė :perjungiant tik 3 pavara,toks garsas, kad atrodytu neiminta sankaba iki galo. Kas per nutikusi bėda, galėtų būti?
ar yra skirtumas kai silta ar salta masina? ar tepalus bandei keisti dezeje?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Garantinis baigesi prieš 2 men. Su 60000 ir išlindo. Pradejus važiuoti kaip ir gerai, o pavažiavus kelis kilometrus prasideda. Tepalai dezeje dar nekeisti
bandyt nupylineti tepalus ir ziureti ar nera juose pasaliniu dalyku ar jis svarus
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
kuo daugiau nupilsi tuo sunkiau bus musinet begius. mano isvis darant 1pav gazas dugnas 2pav neimusi vel neismynes.
taip jau greit bus pravaziuota 60gab km, rida 270gab bus.
tik autoriaus beda tokia pati pas mane su 1pav saltai, keites alyva bet ne oem.
as apie tai kalbu, kad ispilt tepalus ir paziuret ar nupiltame tepale nera pasaliniu dalyku jame, taipgalima kazkokias isvadas apie dezes gyvuma daryti. Jei jie svarus tai galima juos taip pat ir atgal supilti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Panašiau į sankaboa bėdas,o ne į dėžės.
Susisiekiau su greičiu dėžių meistriuku, tai papasakojus tel. kas darosi, pasakė garantuotai 3 begio sinchronizatorius parėjo. Trečiadieni gryš draugelis važuosiu i Škoda ieškoti bėdos
o nupylus tepalo jame bus pilna “aukso” greiciausia, susitrynusiu sinchronizatoriu dulkes
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Kas įdomiausia,dažniausiai susdrožia antros pavaros sinchronas,o ne trečios. Pirmą kartą karjeroje girdėčiau,kad jis sudrožtas,jei pasitvirtins diagnozė.
pas mane 2001 metu skoduke 3-cias sinchronas parejo, bet kai deze 50€ kainavo svartyne, tiek tos bedos…
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Puslapiai