Islek i uzmiesti ir prasivalys DPF, miesto rezimu tu ji gali kankinti ir visas tris dienas, vaziuojant trumpais atstumai nespeja variklis sukelti reikiamos temperaturos DPF issivalymui. Zinoma jei nesuvargsi taip besikankindamas ir bekankindamas masinos. Kitas kelias DPF delete. Ka dauguma ir yra pasidare.
Visi kas cipuoja visi tie ir dpf isprogramuoja, asmeniskai as esu dares pas Startline Kaune, greitai ir kokybiskai padare, be jokiu klaidu ir defektu o ir kaina pas juos buvo normaliausia :) darbas truko apie 1,5valandos. As tavo vietoje ir dpf ir egr pasidaryciau off. Pasiskaitinek daugiau apie tai, susidarysi savo nuomone, bet egr cr motoram irgi nieko gero nezada.
Jei vilniuje tai galiu 100% rekomenduoti Black Smoke Factory. Jaunas, bet tikrai kompetetingas bachūriukas, paaiškina ką daro. prieš čipuojant patikrina turbinos būklę, jei nori paaiškina, ką daro. Dar tik kuriasi, neturi stendo, bet daro kokybiškai. Maždaug prieš mėn čipavo ir išjungė EGR octavia mk2 2.0 TDI PD BKD varikliui. Tekainavo 70 EUR. Viskas puikiai veikia, trauka pagerėjo juntamai, sakė turėtų būt apie 125-130kw ir apie 400 kNm. (turbnos slėgį pakėlė iki 1.55bar+pakoreagavo mapą, kad trauka būtų tolygi visame apsukų diapazone). Esu daugiau nei patenkintas.
Pjaukit, šalinkit viską, poto kai užlauš su ekologija, tai ne tiek kainuos, kad viską atstatyt. P.S. čia tik mano asmeninė nuomonė, jos tikrai niekam neperšu.
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
cia tarp kitko,kodel puslapio adminai nededa jokiu nauju straipsniu apie skodas,pirmame puslapyje jau tapati skoda 3 metai,ir kad bus nauju varikliu,nu pakeiski si straipsi pagaliau jau
Octavia II Combi, atidarius bagazine tai usidega bagazines lemputes tai nedega, patikrinu lemputes, tai visos sveikos, tai daviklis atidarymo grybauja? kur jis stovi? spynoje? keiciasi atskirai ar su visa spyna?
Dar gali būti laidai patrūkinėje toje pynėje, kur eina bagažinės viršuje tarp durų ir rėmo, per tą vietą kur lankstosi atidarius bagažinę. Gan dažna problema, bet galbūt labiau senesniems auto. Gali būti ir spynos daviklyje problema, kaip pats sakai.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Octavia II, skydelis su pilnu lcd ekraneliu, kai ijungi degima neturi degti tepalo spaudymo lempute? nes paprastam skydelyje tai uzsidega, o kaip su situo?
Sveiki, pastebejau keista dalyka savo skodoj, kai nustatai veidrodziu reguliavimo rankenele ant kairiojio veidrodzio ir ji pradedi reguliuot, tai reguliuojasi abu veidrodziai. o kai nustatai ant desinio - reguliuojasi tik desinysis. kame gali butu beda? anksciau lyg ir nebudavo taip, bent nepastebejau. 2010 octavia
Taip, nustatoma. Čia tokia funkcija, kad nereiktų tau žaisti atskirai su kiekvienu veidrodėliu. Kai nusistatai abu normaliai, tada jau vėliau gali reguliuoti tik vieną, bet juda abu, tokiu būdu iškart su abiem pagauni tinkamą matymo tašką, nereikia žaisti su abiem atskirais.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Sveiki, ištiko keista problema su 2014 Octavia 1,6 77 kW dyzeliu:
Užkūrus variklį, stabdžių pėdalas pasidarė visiškai kietas, o gazo pėdalas visiškai neregavo į nuspaudimą (apsukos nekilo). Užgesinus ir vėl užkūrus automobilį, problema dingo. Gal kas susidurėt su kažkuo panašaus ar numanot kodėl taip galėtų būti?
Manau diagnostika kažką parodys - turi būti išlikusios klaidos atmintyje. Bet kol kas nesukčiau dėl to galvos - kai jau kartosis, tada bus galima ir ieškoti bėdų.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Norejau pasidaryt, kad atidarius duris uzsidegtu lempute duru apacioje apsviecianti zeme, kad neilipt i bala ( kalba eina apie galines dureles, nes nebuvo originaliu lempuciu) Susiradau laida einanti is spynos, po to atsivedziau pliusa ( kadangi is spynos ateina minusas) ir pajungiau Led. Viskas kaip ir puikiausiai veikia, bet uzdarius duris jie vistiek truputeli sviecia. Suprantu, tikriausiai del kinietisku Led, taciau juk minuso grandine nutruksta uzdarius duris, tai nesuprantu is kur jie semesi energijos? :D pajungus normalia kaitrine lempute, ji nesviecia
Būna tokių atvejų. Aš sudėjau LEDus - man salono apšvietimas truputį šviečia, kai uždarau duris. Radau išeitį - statyt varžą. Man geriausiai tiko rusiška 680 Om - mažiausiai kaista.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Led'ai sviecia net be elektros energijos nuo statinio zmogaus kruvio (isbandyta), tad galit isivaizduot kiek jiem mikrovoltu tereikia kad siek tiek sviestu.. :) Varzos padeda.
Turiu beda :( Octavia 2005 1.9 77kw.Salono peciukas pucia tik salta,arba vov vos drungna ora ir variklis pradejo letai silti (90 laipsniu pasieki nuvaziaves apie 15 km),viskas prasidejo po susidurimo su stirna. Galvojau salono peciuko radiatorius uzsikimses,bet numoves iejimo slanga prasipucia kuo puikiausiai,gal turite minciu kas blogai?
Variklio temperatūra kyla normaliai prie dabartinių lauko temperatūrų. Dėl salono - turiu įtarimą, kad pas tave nebeveikia elektrinis šildytuvas. Jeigu problema tame - galiu sutaisyti.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Kad ir pas mane per šiuos šalčius tas pats. Ryte bent 5-8 min pabirbini- pašildai variklį ir pradedi judėti. Iki darbo ~10km. Tai vos 70C temperatūrą pasiekia motoras. Salonas irgi ne ką išyla, nors ir yra elektrinis šildymo elementas, bet salonas didelis, per naktį gerai įšalęs, tai per ~20min ne ką viduje labai ir prišyla. Aišku kai lauke 0C temperatūra, tai jau kita kalba. :)
Beabejo manau dar yra skirtumas pas kuriuos tinkamai funkcionuoja EGR, o kur jis anputuotas išprogramuotas ir panašiai. Jis juk ir skirtas ne tik ekologijai, bet ir šalto variklio greitesniam išylimui.
Čia jau Vytautai nuomonių reikalas. :) Dabar kai lauke šalta, tai bent jau man labai jaučiamas skirtumas kai užkuri ir vos ne iškart važiuoji, tai sankaba labai kieta, bėgiai sunkiai jungiasi ir mašina tarsi su rankiniu pritrauktu, o kai pabirbinu truputį, tai mašina tarsi kaip vasarą. Pedalai minkšti, bėgiai jungiasi labai lengvai, spustelėjus gazo mašina iškart važiuoja nieko negalvodama. Tai va tame ir skirtumas man jaučiamas. Čia jau buvę straipsnių 15min. Tai straipsnio komentarai kaip ir pas mus forume. Vieni šildo- kiti ne. :)
1.Ausinimo sistema masinoje turi buti sandari,t.y,nerasoti.negaruoti slangai ir tt.,ypatingai arciau salono.
2.Atvaziavus porai minuciu atidaryti langus ar duris ,kad temp.lauke ir salone susivienodintu,temp.reguliatoriu pastatyti ant saltos padeties.
3.Kilimeliai turi buti guminiai be sniego likuciu palikti.
4.Pries islipant negerti karstu gerimu salone,alkoholio irgi.
5.Galima kaip dregmes sugereja laikyti salone druskos saujele arba kaciu kraigo medziaginiame maiselyje.
Škoda lietuviškam vadove (Superb II) taip parašyta:
"Veikdamas laisvąja eiga, variklis labai ilgai nepasiekia savo darbinės temperatūros. Tačiau įšilimo fazėje yra ypatingai didelis susidėvėjimas ir kenksmingųjų medžiagų išmetimas. Todėl pradėkite važiuoti tuojau pat po variklio užvedimo. Tačiau tuo metu reikia vengti didelių variklio apsisukimų"
Fanas, kai lauke toks saltis ir pas mane langas apsala is vidaus, kol. Nugrandau juos is lauko. Bet ventiliatoriu statau tik ant langu tai greit nupucia, bet langu kampai lieka apsale ir iki darbo, isvisi apie 8km. Svarbu kad veiktu papildomas sildytuvas. Kuri mini Vytautas, kuris po 2min jau ant priekinio stiklo pucia silta ora.
Vat būtent tas ir lemia, kad su Mersais Afrijoje nuvažiuoja 1000.000km be problemų, o šiaurės europoje vargiai pasiekia 500.000km be rimtų remontų, nes šaltis daro įtaką, kad ir kaip bebūtų. Afrikoje užkuri motorą jau su esančia pusiau darbine temperatūra, o šiaurės Suomijoje tarkim -30C temepratūra, tai skirtumas iki darbinės temperatūros tampa Afrikoje ~ 60C o Suomijoje ~ 120C skirtumas. Dvigubai daugiau. :D
Vilis> na, žmonės mato ir girdi ką nori matyti ir girdėti.... Ar Afrikoj , ar šiaurėje variklis greičiau (LAIKO ATŽVILGIU !! ) sušils iš karto pradėjus važiuoti (negu prieš tai šildai tuščioj eigoj , o po to važiuoji) . Instrukcijoje ir rašo „...įšilimo fazėje yra ypatingai didelis susidėvėjimas ir kenksmingųjų medžiagų išmetimas...“.
Beje, šita teorija ir aš pradžioj mintyse neigiau.... bet paanalizavus giliau – teoriškai tai įmanoma....ši teorija :)
Bet čia dar nieko.....kai baigiau skaityti instrukciją dar geresnę naujieną perskaičiau: jei ilgai važiuoji, sakykim iš Vilniaus į Klaipėdą, tai atvažiavus iš karto nepatartina gesinti variklio, turi minutę kitą ant tuščio eigos padirbti... Jei rasiu kur parašyta, įkelsiu konkrečias frazes.
Taip Robertai, nuomonių yra daug, ir čia yra diskusija o ne barniai. Bendraujam ir tiek. :)
O dėl minutės kitos negesinimo, tai tikrai sutinku, ypač turbininiams varikliams, nes turbina (ašelė) labai įkaista ir ji turi atsivėsinti. Ją vėsina tepalas ir variklio veikimas ant laisvų apsukų be turbinos apkrovos. Aišku tepalo temperatūra būna apie 100C, tai vadinasi turbinos ašelė būna net keleta kartų karštesnė, jei ją vėsina 100 laispnių alyva. :)
Pamenu vieną atvejį vaikystėje kaip dėdė atvažavęs į kaimą su audi TD gazuodavo ir staigiai užgesindavo motorą, tada sakydavo "klausyk kokia gera mašina, užgesini motorą ir dar girdi kaip turbina sukasi." :DDD Dabar suprantu koks protingas dėdė buvo...
Vilis>isaugau is "barniu amziaus".
Kadangi esu labai prastas "automobiliu mechanikas" (net ratus keiciuosi servise) , tad tikiu ka zmones sneka..., o juolab raso :)
Ne Vytautas, bet isikišiu. :) Pas tave Fanas nebus elektrinio teno. Pas tave geriausiu atveju bus aušinimo skysčio pašildymo žvakės. Jos matomos ant aušinimo žarnos išeinančios iš galvos link salono. Būna tokios 3įs įmontuotos.
O jei tai vyksta jau antra diena is eiles? nieko tokio?
Islek i uzmiesti ir prasivalys DPF, miesto rezimu tu ji gali kankinti ir visas tris dienas, vaziuojant trumpais atstumai nespeja variklis sukelti reikiamos temperaturos DPF issivalymui. Zinoma jei nesuvargsi taip besikankindamas ir bekankindamas masinos. Kitas kelias DPF delete. Ka dauguma ir yra pasidare.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
O gal zinot kur gerai ta daro? isema ta dpf? vilnius kaunas
Visi kas cipuoja visi tie ir dpf isprogramuoja, asmeniskai as esu dares pas Startline Kaune, greitai ir kokybiskai padare, be jokiu klaidu ir defektu o ir kaina pas juos buvo normaliausia :) darbas truko apie 1,5valandos. As tavo vietoje ir dpf ir egr pasidaryciau off. Pasiskaitinek daugiau apie tai, susidarysi savo nuomone, bet egr cr motoram irgi nieko gero nezada.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Jei vilniuje tai galiu 100% rekomenduoti Black Smoke Factory. Jaunas, bet tikrai kompetetingas bachūriukas, paaiškina ką daro. prieš čipuojant patikrina turbinos būklę, jei nori paaiškina, ką daro. Dar tik kuriasi, neturi stendo, bet daro kokybiškai. Maždaug prieš mėn čipavo ir išjungė EGR octavia mk2 2.0 TDI PD BKD varikliui. Tekainavo 70 EUR. Viskas puikiai veikia, trauka pagerėjo juntamai, sakė turėtų būt apie 125-130kw ir apie 400 kNm. (turbnos slėgį pakėlė iki 1.55bar+pakoreagavo mapą, kad trauka būtų tolygi visame apsukų diapazone). Esu daugiau nei patenkintas.
SUPERB 3 2.0 TDI 110KW Style +remap =140kW
Octavia 2.0 TDI 103kW+remap =140kW
Pjaukit, šalinkit viską, poto kai užlauš su ekologija, tai ne tiek kainuos, kad viską atstatyt. P.S. čia tik mano asmeninė nuomonė, jos tikrai niekam neperšu.
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
cia tarp kitko,kodel puslapio adminai nededa jokiu nauju straipsniu apie skodas,pirmame puslapyje jau tapati skoda 3 metai,ir kad bus nauju varikliu,nu pakeiski si straipsi pagaliau jau
aisku normalu,taip ir turi but,pas mane taspats
Octavia II Combi, atidarius bagazine tai usidega bagazines lemputes tai nedega, patikrinu lemputes, tai visos sveikos, tai daviklis atidarymo grybauja? kur jis stovi? spynoje? keiciasi atskirai ar su visa spyna?
Dar gali būti laidai patrūkinėje toje pynėje, kur eina bagažinės viršuje tarp durų ir rėmo, per tą vietą kur lankstosi atidarius bagažinę. Gan dažna problema, bet galbūt labiau senesniems auto. Gali būti ir spynos daviklyje problema, kaip pats sakai.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Octavia II, skydelis su pilnu lcd ekraneliu, kai ijungi degima neturi degti tepalo spaudymo lempute? nes paprastam skydelyje tai uzsidega, o kaip su situo?
Ar buna Scout'ams papildomi purvasargiai?
Šitam skydelyje užsidega vietoj laikrodžio. Bet patikrinimo įjungus degimą nėra - tik užsidega kai jau bėda yra.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Sveiki, pastebejau keista dalyka savo skodoj, kai nustatai veidrodziu reguliavimo rankenele ant kairiojio veidrodzio ir ji pradedi reguliuot, tai reguliuojasi abu veidrodziai. o kai nustatai ant desinio - reguliuojasi tik desinysis. kame gali butu beda? anksciau lyg ir nebudavo taip, bent nepastebejau. 2010 octavia
cia ne beda o funkcija, ja galima ir isjungt.
superb 2012 1.6 GreenLine
Taip, nustatoma. Čia tokia funkcija, kad nereiktų tau žaisti atskirai su kiekvienu veidrodėliu. Kai nusistatai abu normaliai, tada jau vėliau gali reguliuoti tik vieną, bet juda abu, tokiu būdu iškart su abiem pagauni tinkamą matymo tašką, nereikia žaisti su abiem atskirais.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Man pirmasyk toks bajeris buvo su vw touran pries n metu, tai norejau reguletoriaus rankenele keisti, maniau kad trumpina kazkur :D
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
as irgi pirmai galvodavau kad trumpina kazkur :D bet poto suzinojau kad taip turi buti... :)
Sveiki, ištiko keista problema su 2014 Octavia 1,6 77 kW dyzeliu:
Užkūrus variklį, stabdžių pėdalas pasidarė visiškai kietas, o gazo pėdalas visiškai neregavo į nuspaudimą (apsukos nekilo). Užgesinus ir vėl užkūrus automobilį, problema dingo. Gal kas susidurėt su kažkuo panašaus ar numanot kodėl taip galėtų būti?
Manau diagnostika kažką parodys - turi būti išlikusios klaidos atmintyje. Bet kol kas nesukčiau dėl to galvos - kai jau kartosis, tada bus galima ir ieškoti bėdų.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Octavia II
Tinka galines sedynes nuo sedano i universala?
Norint nuimti visa komplekta galiniu ir priekiniu parktroniku nuo sedano, ka reikia isimti ir kur viskas stovi? Blokai ir pan...
Atsakau i pirma klausyma :D Tinka :)
gal zinot is kur gauti Pin koda magnetolai Skoda Navigation MFD2 ? pas tam tikrus meistrus kolkas nera galimybes pristatyti.
Nebandei šių variantų? https://goo.gl/6w6JqW
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Nebandziau, nes galvojau gal kas turi patirties ir pats yra isbandes patikima ir patikrinta varianta...
Norejau pasidaryt, kad atidarius duris uzsidegtu lempute duru apacioje apsviecianti zeme, kad neilipt i bala ( kalba eina apie galines dureles, nes nebuvo originaliu lempuciu) Susiradau laida einanti is spynos, po to atsivedziau pliusa ( kadangi is spynos ateina minusas) ir pajungiau Led. Viskas kaip ir puikiausiai veikia, bet uzdarius duris jie vistiek truputeli sviecia. Suprantu, tikriausiai del kinietisku Led, taciau juk minuso grandine nutruksta uzdarius duris, tai nesuprantu is kur jie semesi energijos? :D pajungus normalia kaitrine lempute, ji nesviecia
Būna tokių atvejų. Aš sudėjau LEDus - man salono apšvietimas truputį šviečia, kai uždarau duris. Radau išeitį - statyt varžą. Man geriausiai tiko rusiška 680 Om - mažiausiai kaista.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Led'ai sviecia net be elektros energijos nuo statinio zmogaus kruvio (isbandyta), tad galit isivaizduot kiek jiem mikrovoltu tereikia kad siek tiek sviestu.. :) Varzos padeda.
Radau pas save 1kiloomu varza, pajungiau, viskas kuo pukiausiai.
Kad kiek esu emes priekiniu duru lemputes tai nors ir ne led lempos originaliai ten stovi bet varza irgi yra istatyta paciame lempos korpuselyje.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
jai gerai pamenu ten diodas o nevarza.
superb 2012 1.6 GreenLine
Turiu beda :( Octavia 2005 1.9 77kw.Salono peciukas pucia tik salta,arba vov vos drungna ora ir variklis pradejo letai silti (90 laipsniu pasieki nuvaziaves apie 15 km),viskas prasidejo po susidurimo su stirna. Galvojau salono peciuko radiatorius uzsikimses,bet numoves iejimo slanga prasipucia kuo puikiausiai,gal turite minciu kas blogai?
Skoda Octavia 2005 19 TDI
Jei čia prie prie dabartinių temperatūrų, tao visai neblogai šyla. I darba važiuodavau 10 km, tai prie -20 rodyklė ne visada pajudėdavo.
OIII 1.4TSI DSG
Variklio temperatūra kyla normaliai prie dabartinių lauko temperatūrų. Dėl salono - turiu įtarimą, kad pas tave nebeveikia elektrinis šildytuvas. Jeigu problema tame - galiu sutaisyti.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Kad ir pas mane per šiuos šalčius tas pats. Ryte bent 5-8 min pabirbini- pašildai variklį ir pradedi judėti. Iki darbo ~10km. Tai vos 70C temperatūrą pasiekia motoras. Salonas irgi ne ką išyla, nors ir yra elektrinis šildymo elementas, bet salonas didelis, per naktį gerai įšalęs, tai per ~20min ne ką viduje labai ir prišyla. Aišku kai lauke 0C temperatūra, tai jau kita kalba. :)
Beabejo manau dar yra skirtumas pas kuriuos tinkamai funkcionuoja EGR, o kur jis anputuotas išprogramuotas ir panašiai. Jis juk ir skirtas ne tik ekologijai, bet ir šalto variklio greitesniam išylimui.
Škoda Kodiaq RS
O koks tikslas birbint 8 min? Nusigramdai, užkuri ir važiuoji. Per 2 min jau šiltą orą pučia į saloną.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Čia jau Vytautai nuomonių reikalas. :) Dabar kai lauke šalta, tai bent jau man labai jaučiamas skirtumas kai užkuri ir vos ne iškart važiuoji, tai sankaba labai kieta, bėgiai sunkiai jungiasi ir mašina tarsi su rankiniu pritrauktu, o kai pabirbinu truputį, tai mašina tarsi kaip vasarą. Pedalai minkšti, bėgiai jungiasi labai lengvai, spustelėjus gazo mašina iškart važiuoja nieko negalvodama. Tai va tame ir skirtumas man jaučiamas. Čia jau buvę straipsnių 15min. Tai straipsnio komentarai kaip ir pas mus forume. Vieni šildo- kiti ne. :)
Škoda Kodiaq RS
Ne rasoja o apledėja iš vidaus priekinis stiklas, padėkite. Salono filtras keistas, durys pievele užsandarintos, PADĖKITE.
2001m Škoda Octavia 1,9 81kw
1.Ausinimo sistema masinoje turi buti sandari,t.y,nerasoti.negaruoti slangai ir tt.,ypatingai arciau salono.
2.Atvaziavus porai minuciu atidaryti langus ar duris ,kad temp.lauke ir salone susivienodintu,temp.reguliatoriu pastatyti ant saltos padeties.
3.Kilimeliai turi buti guminiai be sniego likuciu palikti.
4.Pries islipant negerti karstu gerimu salone,alkoholio irgi.
5.Galima kaip dregmes sugereja laikyti salone druskos saujele arba kaciu kraigo medziaginiame maiselyje.
2012 Skoda Roomster 1.6d 66kw
Ačiū, pabandysiu.
2001m Škoda Octavia 1,9 81kw
Škoda lietuviškam vadove (Superb II) taip parašyta:
"Veikdamas laisvąja eiga, variklis labai ilgai nepasiekia savo darbinės temperatūros. Tačiau įšilimo fazėje yra ypatingai didelis susidėvėjimas ir kenksmingųjų medžiagų išmetimas. Todėl pradėkite važiuoti tuojau pat po variklio užvedimo. Tačiau tuo metu reikia vengti didelių variklio apsisukimų"
Škoda SuperB II combi /2013 m./ 2.0 TDI 103kW
Nuo 0 C ir šilčiau temperatūros, tai tikrai sutinku, kad nereikia šildyti motoro, bet ar gamintojas čia turėjo uomenyje -20 C temperatūrą? :)
Škoda Kodiaq RS
Na, įšilimo fazė "lieka ir afrikoj" įšilimo faze :)
Tik laikas iki įšilimo skiriasi 0 ir -20
Škoda SuperB II combi /2013 m./ 2.0 TDI 103kW
Fanas, kai lauke toks saltis ir pas mane langas apsala is vidaus, kol. Nugrandau juos is lauko. Bet ventiliatoriu statau tik ant langu tai greit nupucia, bet langu kampai lieka apsale ir iki darbo, isvisi apie 8km. Svarbu kad veiktu papildomas sildytuvas. Kuri mini Vytautas, kuris po 2min jau ant priekinio stiklo pucia silta ora.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Vat būtent tas ir lemia, kad su Mersais Afrijoje nuvažiuoja 1000.000km be problemų, o šiaurės europoje vargiai pasiekia 500.000km be rimtų remontų, nes šaltis daro įtaką, kad ir kaip bebūtų. Afrikoje užkuri motorą jau su esančia pusiau darbine temperatūra, o šiaurės Suomijoje tarkim -30C temepratūra, tai skirtumas iki darbinės temperatūros tampa Afrikoje ~ 60C o Suomijoje ~ 120C skirtumas. Dvigubai daugiau. :D
Škoda Kodiaq RS
Vilis> na, žmonės mato ir girdi ką nori matyti ir girdėti.... Ar Afrikoj , ar šiaurėje variklis greičiau (LAIKO ATŽVILGIU !! ) sušils iš karto pradėjus važiuoti (negu prieš tai šildai tuščioj eigoj , o po to važiuoji) . Instrukcijoje ir rašo „...įšilimo fazėje yra ypatingai didelis susidėvėjimas ir kenksmingųjų medžiagų išmetimas...“.
Beje, šita teorija ir aš pradžioj mintyse neigiau.... bet paanalizavus giliau – teoriškai tai įmanoma....ši teorija :)
Bet čia dar nieko.....kai baigiau skaityti instrukciją dar geresnę naujieną perskaičiau: jei ilgai važiuoji, sakykim iš Vilniaus į Klaipėdą, tai atvažiavus iš karto nepatartina gesinti variklio, turi minutę kitą ant tuščio eigos padirbti... Jei rasiu kur parašyta, įkelsiu konkrečias frazes.
Škoda SuperB II combi /2013 m./ 2.0 TDI 103kW
Taip Robertai, nuomonių yra daug, ir čia yra diskusija o ne barniai. Bendraujam ir tiek. :)
O dėl minutės kitos negesinimo, tai tikrai sutinku, ypač turbininiams varikliams, nes turbina (ašelė) labai įkaista ir ji turi atsivėsinti. Ją vėsina tepalas ir variklio veikimas ant laisvų apsukų be turbinos apkrovos. Aišku tepalo temperatūra būna apie 100C, tai vadinasi turbinos ašelė būna net keleta kartų karštesnė, jei ją vėsina 100 laispnių alyva. :)
Pamenu vieną atvejį vaikystėje kaip dėdė atvažavęs į kaimą su audi TD gazuodavo ir staigiai užgesindavo motorą, tada sakydavo "klausyk kokia gera mašina, užgesini motorą ir dar girdi kaip turbina sukasi." :DDD Dabar suprantu koks protingas dėdė buvo...
Škoda Kodiaq RS
Vilis>isaugau is "barniu amziaus".
Kadangi esu labai prastas "automobiliu mechanikas" (net ratus keiciuosi servise) , tad tikiu ka zmones sneka..., o juolab raso :)
Škoda SuperB II combi /2013 m./ 2.0 TDI 103kW
Vytautai, nesupratau elektrinis šildytuvas kur jis yra, mano 2001m škoda Octavia 1,9 TDI 81 kw?
2001m Škoda Octavia 1,9 81kw
Ne Vytautas, bet isikišiu. :) Pas tave Fanas nebus elektrinio teno. Pas tave geriausiu atveju bus aušinimo skysčio pašildymo žvakės. Jos matomos ant aušinimo žarnos išeinančios iš galvos link salono. Būna tokios 3įs įmontuotos.
Škoda Kodiaq RS
Puslapiai