Gali vairą kad ir aukštyn kojom uždėti ir taip važinėti, nuo to neturi traukti į kurią nors pusę paleidus vairą...juk vairo gražus išlyginimas yra tik vizualus dalykas, kad tipo išstatyti tiesiai. Pakabos ir vairo mechanizmo darbas nepriklauso nuo tikslios vairo išstatymo padėties. Čia aš taip visą laiką galvojau ir dabar taip manau :)
Čia gal kažkokios bėdos su geometrija kėbulo arba pakabos/vairo mechanizmo, nu, arba nemoka suvedimo padaryti. Beje, irgi turėjau senai Audi Coupe, visada traukdavo į dešinę kad ir kiek suvedimų dariau, bet sakydavo, kad gavusi į ratus stipriai...ir pats žinaojau, kad buvo muštas šonas, tai gal dėl to ir traukė...
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Pas mane yra desines puses priekinis sparnas brauktas, gal kiek ir ratui kliuve, bet du metus vairas ejo kaip ikaltas, is po ziemos prasidejo linksmybes. Ir kuo daugiau reguliuoja tikslina, tuo daugiau traukia vaira :) Reikes bandyti jauciu ant 3D stot i eile. Knisa taip vazineti, Man viskas turi buti idealiai kad ir senam lupatui.
Teko sian pasinaudoti akumuliatoriai24.lt paspaugomis. Internetu uzsisakiau Exide akuma vakar, sian atvariau - sako tai pardavem tavo akuma...Teko imt Varta E44 berots. Varta kainavo 87 su akcija, tai padare virs 10 eur nuolaida, kad pardave mano uzsakyma, dar 10 eur uz sena akuma, tai isejo nupirkt uz 65 eur. Ziuresim kaip laikys tas Varta..
Laba diena,
Skoda octavia 2006 m. 1.9tdi. 77kw. Turiu tokia problema. Klaida P0299. Taip vadinamas turbinos nedaputimas. Masina "Netrauke". Buvo uzsideges "Check engine". Labai daug variantu kas galetu buti. Patarkite Vilniuja GERA SERVISA kur vyrai su tiesiomis rankomis ir moka taisyti. Paciam deja nera galimibes "pasikrapstit" Nusibodo kai net nepaziureja i masina, pasako kad reikia keist turbina i nauja ir perrinkti puse variklio. Zinom tokius, nusibodo.
Pries metus ir 3 menesius buvo kita turbinos klaida - perputimas (pute per daug slegio). Man perrinko turbina. Istate nauja karsta "Krilciatka", slidimo guolius, pavale geometrija. Vakumas buvo normoja. Ligej metus ir 2 menesius atvazinejau ramej. Nesenej pakeiciau smagrati ir prie to pakeite persitrinusi turbinos laikikleli. Masina paspaudus gazo visiskai nedumina, dumingumas ir visi parametrai geri, nera jokio "baisaus" turbinos uzimo ar kitu akivaizdziu garsu. Vienu momentu gal buvo uzsidegusi alyvos trukumo lempute, bet tai buvo savaie po filtro ir alyvos keitimo, dapyliau puslitri ir jau 1000 km. ligis nesikeicia. Per buvusius metustarp filtro keitimo dapiles 0,5 l tepalu ant 15.000 km. ridos. Baltu, juodu ar kitos spalvos dumu nera. Pastebejau kad variklis letai isila netdabar vasara. 90 laipsniu pasekus gali ir vel mazet. Net vaziojant 1-2 pavara.
ARX servise padare priverstini kietuju daleliu filtro valyma. Po pravaziuotų 600km uzsidege vel regeneracijos indeksas skydelyje. Nuvariau i ARX patikrinimui. Tepale atrado dyzelino.. patikrino purkstukus - sake viskas ok. Paklausus is kur dyzelinas tepale, atsake kad vykstant regeracijai, nesudegus kurui jis gryžo atgal i tepala.. Ar taip imanoma??
Meistro taisymo sprendimas: nunulinti klaidas, pakeisti tepalus ir vaziuoti, jei atsiras vel beda tada kreipsisi i skoda gamykla ir klaus ka daryt...
Gal kazkam yra buvusi panasi situacija ir kaip elgtis..??
Jei nedapucia, tai gal vakumo sandarumo problema. Kad ir tame paciame tandeminiame siurblyje (jo stuceryje). Ar slangeliu itrukimuose, kuriu nesimato po isoriniu medziaginiu tinkleliu.
220.000. Su restaurota turbina apie15.000
Kiek man zinoma katalizatorius nepjautas. Nedumina. Sodziu nespjaudo,
Algjusta, UAB. Linkmenų g. 15, Vilnius (girdejau negeru atsiliepimu, bet deja tik po remonto)
Manot EGR sistemos kazkaip ipainiotos?
negirdejes tokios firmos tarp tu, kurios restauruoja turbinas, arba jas veza kazkur atba kazka patys buria...
Egr ne prie ko cia, katalizatorius greiciausia pagrindine problema, jei jis uzkistas tai ir yra tas faktorius kuris zudo turbina.
Egyda, tiesa, kuras nusesta i tepala vykstant regeneracijai. Ir buna variantas kad net tenka nupilti tepalo nes jima virsyti normas, o kaskart po regeneracijos keisti tepalus brangus malonumas. Isprogramavus DPF imsi pastebet kad tepalo ims mazeti, o nebe dides. Ir nieko cia nepakeisi.
Kad kas liecia katalizatoriu darymas paprastas, imi ilga grazda ir ivarai 3 skyles, tik nepjaustant vamzdzio nei uz katalizatoriaus nei pries, nes bus poto kaip man kad buvo per TA :)
Žiurejau, jokiu uzrasu neradau. Atsidarius kapota, apziurinejau is vidaus fara, jokiu dangteliu nera lempuciu keitimui. Xenonams lyg ir turetu buti palikta keitimo galimybe. Sakau, gal cia led?
Xenon"ai įjungti jie tarsi turi tokį pradinį išylimą. Vos tik įjungti nešviečia taip kaip po minutės. Gali pažiūrėti ar naktį įjungus šviesas iškart šviečia ryškiai ar tas ryškumas atsiranda per 10-20 sekundžių. Jei iškart šviečia ryškiai tai bus led'ai.
kas gali but, vaziuojant ant kokiu 120-140km/h ir greiciau pastabdant garsas toks lyg diskai butu pasioksidave stabdant... o diskai sudeti nauji su kaladelem (diskai raizyti ATE, kaledeles Ferodo). mazesniais greiciais nieko nebuna...
Atrodė, kad tai liko kažkur praeityje su "irkliniais" (ne elektriniais) langais ir pan., bet pasirodo ne. Negi taip brangiai kainuoja tie stumokliukai.
Sveiki, reikia pakeisti skydeli ir priristi, is paprasto i ta kuris eina su pilnu ekraneliu, gal yra tokiu kurie daro vilniuje?
p.s. Octavia II 2008 metu
Kolegos patarkit koki „kvepala“ kabint po kapotu atbaidyt gyvunus, nes jau kuri laika kazkoks gyvis lenda ant variklio sildytis, buna variklio dangtis nusliauziotas, laidai murzini. Jau pabodo, visa laime kad negrauzia slanguciu ir laidu.
Gal kam reikia arba žinot kam reikia naujo variklio diržo - Octavia, 77kw. su pompa, pilnas komplektas. Išpakuotas, nes sau turėjau keistis, bet pirkdamas prašiau 66kw varikliui, bet kažkaip nesužiūrėjau, kad pardavė 77kw.
Kitaip buvo. Pirkau Tekslaroj dar balandžio mėnesį, po kelių dienų (prieš pat Velykas) patekau į avariją (į galą įvažiavo man), tai nenešiau atgal, nes galvojau po kėbulo remonto, keisiu diržą, vis tiek reikės. Kol draudimas užregistravo įvyko (dėl Velykų), kol servisas priėmė, taisė kėbulą dar mėnesį, tai tik gegužės gale atsiėmiau. Ir tada birželį jau kitam servise pastebėjom, kad diržas netinka. O čekio jau irgi neturėjau..
Hėhė, čia kaip su religija. Kiekvienam savaip šviečia. Aš pasirinkau TSI prieš beveik 2 metus. Pliusai į TSI pusę:
Už kainos skirtumą perkant TSI, galima daug benzino nupirkti
TSI aptarnavimai pigesni
Tylesnis važiavimas, mažiau vibracijų
Visi kiti svarstymai labiau subjektyvūs. LT dar ne, bet daugėja draudimų įvažiuoti į miestų centrus. Nuolat eskaluojama tema, kad dyzeliai labiau teršia, tad juos reikia apmokestinti ir t.t.
Daug važinėjant dyzelis vis tiek pigiau.
Sveiki, ant skydelio užsidegė "service 1500 km". Klausimas būtų, kas kiek km jis užsidega, ar čia apžiūrų metu individualiai padaroma ar standartiškai? Skoda Octavia I 1.9 81 Kw 2003
Triukus tiesą sako. 15k. Senai turėjau golf 4 81kw. Tai šita galima pačiam nunulint. Kažkaip viena ranka nunulint reikia trip KM, laikant mygtuką paspausta reikia kita ranka įjungti degimą. Vis laikant KM nunulinimo mygtuką neatleidžiant, kai degimą įjungi su ta ranka reikia laikrodžio rodyklę pasukti į dešinę lygtai ir palaikyti keletą sekundžių. Tada tas servizas nusinulina. Ten YouTube yra daug video kaip tai padaryti. Pažiūrėk Wanted ir pats nunulinsi šitą daiktą. :)
Gali vairą kad ir aukštyn kojom uždėti ir taip važinėti, nuo to neturi traukti į kurią nors pusę paleidus vairą...juk vairo gražus išlyginimas yra tik vizualus dalykas, kad tipo išstatyti tiesiai. Pakabos ir vairo mechanizmo darbas nepriklauso nuo tikslios vairo išstatymo padėties. Čia aš taip visą laiką galvojau ir dabar taip manau :)
Čia gal kažkokios bėdos su geometrija kėbulo arba pakabos/vairo mechanizmo, nu, arba nemoka suvedimo padaryti. Beje, irgi turėjau senai Audi Coupe, visada traukdavo į dešinę kad ir kiek suvedimų dariau, bet sakydavo, kad gavusi į ratus stipriai...ir pats žinaojau, kad buvo muštas šonas, tai gal dėl to ir traukė...
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Pas mane yra desines puses priekinis sparnas brauktas, gal kiek ir ratui kliuve, bet du metus vairas ejo kaip ikaltas, is po ziemos prasidejo linksmybes. Ir kuo daugiau reguliuoja tikslina, tuo daugiau traukia vaira :) Reikes bandyti jauciu ant 3D stot i eile. Knisa taip vazineti, Man viskas turi buti idealiai kad ir senam lupatui.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Sveiki, kolegos :) pribrendo reikalas keisti 10 m senumo akumuliatorių:) gal pasidalinsit patirtimi kokius naudojate? :)
Skoda Octavia 1.6 mpi 2009 m.
Tai jau gal dėk tokį patį kaip buvo, jei taip gerai laikė. :)
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Teko sian pasinaudoti akumuliatoriai24.lt paspaugomis. Internetu uzsisakiau Exide akuma vakar, sian atvariau - sako tai pardavem tavo akuma...Teko imt Varta E44 berots. Varta kainavo 87 su akcija, tai padare virs 10 eur nuolaida, kad pardave mano uzsakyma, dar 10 eur uz sena akuma, tai isejo nupirkt uz 65 eur. Ziuresim kaip laikys tas Varta..
Nuo 2018-04: Octavia II 2006m, 77kw
Dapyliau zalio vairo stiprintuvo skyscio, buvo pasirodo geltonas. Gal nieko tokio, dapilta koks100ml.tik.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Laba diena,
Skoda octavia 2006 m. 1.9tdi. 77kw. Turiu tokia problema. Klaida P0299. Taip vadinamas turbinos nedaputimas. Masina "Netrauke". Buvo uzsideges "Check engine". Labai daug variantu kas galetu buti. Patarkite Vilniuja GERA SERVISA kur vyrai su tiesiomis rankomis ir moka taisyti. Paciam deja nera galimibes "pasikrapstit" Nusibodo kai net nepaziureja i masina, pasako kad reikia keist turbina i nauja ir perrinkti puse variklio. Zinom tokius, nusibodo.
Pries metus ir 3 menesius buvo kita turbinos klaida - perputimas (pute per daug slegio). Man perrinko turbina. Istate nauja karsta "Krilciatka", slidimo guolius, pavale geometrija. Vakumas buvo normoja. Ligej metus ir 2 menesius atvazinejau ramej. Nesenej pakeiciau smagrati ir prie to pakeite persitrinusi turbinos laikikleli. Masina paspaudus gazo visiskai nedumina, dumingumas ir visi parametrai geri, nera jokio "baisaus" turbinos uzimo ar kitu akivaizdziu garsu. Vienu momentu gal buvo uzsidegusi alyvos trukumo lempute, bet tai buvo savaie po filtro ir alyvos keitimo, dapyliau puslitri ir jau 1000 km. ligis nesikeicia. Per buvusius metustarp filtro keitimo dapiles 0,5 l tepalu ant 15.000 km. ridos. Baltu, juodu ar kitos spalvos dumu nera. Pastebejau kad variklis letai isila netdabar vasara. 90 laipsniu pasekus gali ir vel mazet. Net vaziojant 1-2 pavara.
Kiek km nuvaziavusi masina?
Ar pjautas katalizatorius, DPF filtras?
Kur keite turbina, kas ja restauravo?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki,
Skoda octavia 2012 metu.
ARX servise padare priverstini kietuju daleliu filtro valyma. Po pravaziuotų 600km uzsidege vel regeneracijos indeksas skydelyje. Nuvariau i ARX patikrinimui. Tepale atrado dyzelino.. patikrino purkstukus - sake viskas ok. Paklausus is kur dyzelinas tepale, atsake kad vykstant regeracijai, nesudegus kurui jis gryžo atgal i tepala.. Ar taip imanoma??
Meistro taisymo sprendimas: nunulinti klaidas, pakeisti tepalus ir vaziuoti, jei atsiras vel beda tada kreipsisi i skoda gamykla ir klaus ka daryt...
Gal kazkam yra buvusi panasi situacija ir kaip elgtis..??
Ačiū
Jei nedapucia, tai gal vakumo sandarumo problema. Kad ir tame paciame tandeminiame siurblyje (jo stuceryje). Ar slangeliu itrukimuose, kuriu nesimato po isoriniu medziaginiu tinkleliu.
220.000. Su restaurota turbina apie15.000
Kiek man zinoma katalizatorius nepjautas. Nedumina. Sodziu nespjaudo,
Algjusta, UAB. Linkmenų g. 15, Vilnius (girdejau negeru atsiliepimu, bet deja tik po remonto)
Manot EGR sistemos kazkaip ipainiotos?
negirdejes tokios firmos tarp tu, kurios restauruoja turbinas, arba jas veza kazkur atba kazka patys buria...
Egr ne prie ko cia, katalizatorius greiciausia pagrindine problema, jei jis uzkistas tai ir yra tas faktorius kuris zudo turbina.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Kaip patikrint katalizatoriaus uzkimstuma?
geriausia butu vizualiai, jei tai imanoma
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Egyda, tiesa, kuras nusesta i tepala vykstant regeneracijai. Ir buna variantas kad net tenka nupilti tepalo nes jima virsyti normas, o kaskart po regeneracijos keisti tepalus brangus malonumas. Isprogramavus DPF imsi pastebet kad tepalo ims mazeti, o nebe dides. Ir nieko cia nepakeisi.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Na aisku "Pjauti". Tai kas diel tieserankiu servisu Vilniuja. Ar kas ka gali patarti?
tiukus kažkaip ten pas save gerai padarė, kad net TA nesikabina.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Kad kas liecia katalizatoriu darymas paprastas, imi ilga grazda ir ivarai 3 skyles, tik nepjaustant vamzdzio nei uz katalizatoriaus nei pries, nes bus poto kaip man kad buvo per TA :)
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Klausimėlis trumpas. Turiu octavia lll, 18’metų. Kokios visgi pas mane priekinės faros ksenonai ar led?. Kaip atskirti?
manau xenon, pagaliau ant faros bus parasyta kokia lempute ten dedasi, greiciausia d2s bus
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Žiurejau, jokiu uzrasu neradau. Atsidarius kapota, apziurinejau is vidaus fara, jokiu dangteliu nera lempuciu keitimui. Xenonams lyg ir turetu buti palikta keitimo galimybe. Sakau, gal cia led?
Xenon"ai įjungti jie tarsi turi tokį pradinį išylimą. Vos tik įjungti nešviečia taip kaip po minutės. Gali pažiūrėti ar naktį įjungus šviesas iškart šviečia ryškiai ar tas ryškumas atsiranda per 10-20 sekundžių. Jei iškart šviečia ryškiai tai bus led'ai.
Škoda Kodiaq RS
kas gali but, vaziuojant ant kokiu 120-140km/h ir greiciau pastabdant garsas toks lyg diskai butu pasioksidave stabdant... o diskai sudeti nauji su kaladelem (diskai raizyti ATE, kaledeles Ferodo). mazesniais greiciais nieko nebuna...
Passat b8
Gal tiesiog reikia pritrinti, jeigu ką tik pasikeitei?
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
jo. pravaziuota gal 500km jei ne maziau.
Passat b8
Dainioske, Waidulis teisus, prastabdinek, prisitrins, neliks jokiu garsu.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
nes perziurejau, viskas gerai sudeta ir t.t. blyn net padangas visai naujas nusipirkau ...
Passat b8
Kartais buna paprastu dalyku, kurios bandom suprast per sudetingai :) Kalbu is patirties.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
nu nera to blogo kas neiseitu i gera. 4 naujos padangos uzdetos.
Passat b8
Ant šios škodos xenonu net nebėra. Tik halogenai (pigesniuose modeliuose) arba full LED. Net nevark ieškodamas :)
Sveiki,
o pas visas naujas oktavijas kapotas prilaikomas su atremiama lazdele? Taip keistai pasirodė.
Volvo XC70 2004 D5 120kw >> 136kw purkštukai >>184ag/410Nm + chip = 197ag/470Nm
Volvo V70II 2000 2.5D 103kw >> 133ag/272Nm + chip = 175ag/372Nm. Parduota
keistai lyginant su kuo?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Atrodė, kad tai liko kažkur praeityje su "irkliniais" (ne elektriniais) langais ir pan., bet pasirodo ne. Negi taip brangiai kainuoja tie stumokliukai.
Volvo XC70 2004 D5 120kw >> 136kw purkštukai >>184ag/410Nm + chip = 197ag/470Nm
Volvo V70II 2000 2.5D 103kw >> 133ag/272Nm + chip = 175ag/372Nm. Parduota
Šį nepatogumą galite spręsti sekančiai:
http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-III/Octavia-III-hood-power-damper-set-KI-R
o as galvojau, kad globalinis atsilimas yra beda..... bet kapoto laikiklis perspjove viska....
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Gal gamintojas baiminasi,kad pasenus stumokliukams ir esant dideliems salciams ju mylimas klientas gali gauti su kapotu per galva?
2012 Skoda Roomster 1.6d 66kw
Taupe taupo ir taupys. Kitaip nebus konkurencingi.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Sveiki, reikia pakeisti skydeli ir priristi, is paprasto i ta kuris eina su pilnu ekraneliu, gal yra tokiu kurie daro vilniuje?
p.s. Octavia II 2008 metu
Kolegos patarkit koki „kvepala“ kabint po kapotu atbaidyt gyvunus, nes jau kuri laika kazkoks gyvis lenda ant variklio sildytis, buna variklio dangtis nusliauziotas, laidai murzini. Jau pabodo, visa laime kad negrauzia slanguciu ir laidu.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Sveiki, reiketu pastatyti mk3 octavijai autopilota, ar kas galetu tai padaryti vilniuje ir kokia kaina?
Sveiki,
Gal kam reikia arba žinot kam reikia naujo variklio diržo - Octavia, 77kw. su pompa, pilnas komplektas. Išpakuotas, nes sau turėjau keistis, bet pirkdamas prašiau 66kw varikliui, bet kažkaip nesužiūrėjau, kad pardavė 77kw.
O tai kur cia pirktas, kad nekeicia.
Octavia I 1,9TDI chip 97KW SLX
Octavia I FL L&K 1.9TDI 81KW
Kitaip buvo. Pirkau Tekslaroj dar balandžio mėnesį, po kelių dienų (prieš pat Velykas) patekau į avariją (į galą įvažiavo man), tai nenešiau atgal, nes galvojau po kėbulo remonto, keisiu diržą, vis tiek reikės. Kol draudimas užregistravo įvyko (dėl Velykų), kol servisas priėmė, taisė kėbulą dar mėnesį, tai tik gegužės gale atsiėmiau. Ir tada birželį jau kitam servise pastebėjom, kad diržas netinka. O čekio jau irgi neturėjau..
Sveiki, ketinu pirkti nauja Skoda Octavia universala is salono, klausimas: 1.4 TSI DSG 110 kW (150 AG) ar 2.0 TDI CR DPF DSG 110 kW (150 AG) ? Dekui uz pamastymus is anksto.
Hėhė, čia kaip su religija. Kiekvienam savaip šviečia. Aš pasirinkau TSI prieš beveik 2 metus. Pliusai į TSI pusę:
Už kainos skirtumą perkant TSI, galima daug benzino nupirkti
TSI aptarnavimai pigesni
Tylesnis važiavimas, mažiau vibracijų
Visi kiti svarstymai labiau subjektyvūs. LT dar ne, bet daugėja draudimų įvažiuoti į miestų centrus. Nuolat eskaluojama tema, kad dyzeliai labiau teršia, tad juos reikia apmokestinti ir t.t.
Daug važinėjant dyzelis vis tiek pigiau.
OIII 1.4TSI DSG
Sveiki, ant skydelio užsidegė "service 1500 km". Klausimas būtų, kas kiek km jis užsidega, ar čia apžiūrų metu individualiai padaroma ar standartiškai? Skoda Octavia I 1.9 81 Kw 2003
kas 15t km turetu uzsidegineti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Triukus tiesą sako. 15k. Senai turėjau golf 4 81kw. Tai šita galima pačiam nunulint. Kažkaip viena ranka nunulint reikia trip KM, laikant mygtuką paspausta reikia kita ranka įjungti degimą. Vis laikant KM nunulinimo mygtuką neatleidžiant, kai degimą įjungi su ta ranka reikia laikrodžio rodyklę pasukti į dešinę lygtai ir palaikyti keletą sekundžių. Tada tas servizas nusinulina. Ten YouTube yra daug video kaip tai padaryti. Pažiūrėk Wanted ir pats nunulinsi šitą daiktą. :)
Škoda Kodiaq RS
Puslapiai