Baikit, baikit... Kur jau viengubi tokio diametro. Brėžinyje to neparodyta, bet nuotraukoje matosi ventiliacinės angos.
Be to, storis 25 mm. Viengubi būna daugiausia 12 mm.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Kitis, aš manau neverta leisti pinigų . Pas tave ir taip diskai turi būti dideli 312mm. Tai ar maža jų efektyvumo? ir mašina universalas, nėra kažkoks sportinis bolidas, kad su juo tik sport važiavimas būtų. Greit sustosi, bet iš paskos važiuojantis nesustos taip greit kaip tu. :/D
Normaliomis važinėjimo sąlygomis tikrai užteks OEM+, efektą tikrai pajausi lyginant su prieš tai buvusiais stabdžiais. Jeigu nori performance arba racing lygio, tai jau atitinkamai viskas brangsta kelis kartus.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Kaip matyti - kaina beveik dvigubai skiriasi.
Mano nuomone - jeigu su mašina išvažiuoji mėgėjiškam slalomui, pasilakstyti Nemunring'e ar dar kažkur. Tik tokiu atveju verta didinti stabdžių efektyvumą.
Taip, kad spręsti tik pačiam.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Efektyvumo man pilnai uztenka, stabdo tikrai gerai, tiesiog del agresyvensio vazinejimo stiliaus esami diskai perkaito ir susikraipe nuvaziavus palyginus nedideli atstuma, del to ir mastau gal grezioti diskai truputi geriau laikytu...
Kas liecia Trw produkcija, tai esu ja gerokai nusivyles, ilgaamziskumas viskas ok, kitam automobili atlaike priekis apie 100k km, galas 120k km, bet stabdymo efektyvumo nepalyginsi su dabar sudetu zimmermann komplektu, taip pat vasara trw kalades cypdavo taip, kad budavo geda i miesta isvaziuot, bei labai apsinesdavo ratlankiai...
vadinas neturi is ko rinktis kaip greziotus jai jau susikraipe.
ebc apsimoka geriau siustis is uk, keliem zmonems susimetus. lietuviskos kainos uzkeltos.
n1erka, spidometras tikrai grybaus. Aš nusipirkau ratlankius su 225/45R18 ir galvojau su tom padangom važinėti, bet greitai atkalbėjo draugai, sakė dėk kas priklauso t.y. 225/40R18, o ir kiek ieškojausi internete tai spidiko paklaida jau buvo pakankamai nemaža, plius 225/40R18 toks einamesnis dydis padangu, pigiau kainuos nei kiti tavo variantai.
Kalbant apie padangų keitimą į nestandartinių išmatavimų, tai šiandien kalbėjau su vienu meistru, tai sakė nuo 2005 m gamybos automobilių jau yra ne viena automatinė pavarų dėžė sugadinta, nes joms atsiranda paklaida ir spedometui ir dėžės valdymui, nes veikia nesuderintai kaip gamintojo su standartinėmis padangomis. Mechaninė dėžė tai dzin, bet automatuose reikia dėti tik tai kas priklauso. Va tokia patirtį papasakojo meistras. Manau jo žodžiuose yra tiesos. :)
Pabaigineju apsitvarkyti masina su 296000 km rida. Variklis 2.0, 103 kw, CFFB, 16V (facelift Superb 2014 m.), bet:
1. Ar tokiai ridai kazka profilaktiskai daryti su auksto slegio siurbliu ? ar jau kaip sakant taisyti, kai sugedo ir nesukti smegenu
2. Kas nors vale nuo "kaku" egr voztuva ir galbut oro kolektorius ? (per puse metu dukart ismete egr klaida)
P.S. etka rodo, kad pas mane tepalo siurblio ta asele yra 100 mm. Tai kaip suprantu ligos del aseles prasisukimo nebera ? (rase, rase cia forumuose, bet taip ir nesupratau isvados)
2014 m. skodai nemaciau kad kas butu vales is forumieciu, bet dauguma vale senesnem skodom ir octai, kazkur esu imetes foto reportaza. Tas pats su oro kolektoriais, nori valai, nori ne. ten tiek daug "kaku" nera kaip ant EGR.
Del siurblio, nesuk smegenu, uzsilenks tada ir ziurekis, keisk filtrus bei pilk kura is kolonkiu ir vaziuosi normaliai, senajam superbui nieko nedariau siurbliui buvo virs 300 kkm.
Del aseles nieko negaliu pakomentuoti.
Geras pasakymas "Del siurblio, nesuk smegenu"... Va tokiu grynai reikia klausyt...
Jei siurblys apsidrozliuos, tada pakeisi visa kuro sistema nuo bako iki purkstuku ir bus tau nesuk smegenu.
Domekis ar tavo siurblys problematinis, jei taip, kas karta keisdamas filtra stebek ar nera maziausiu metalo drozlyciu, jei jau ju matai, reiskias skubiai keisk siurbli ir po to dazniau pasikeitinek kuro filtra. Lietuvoj dyzelio kokybe nekokia, jis pakankamai sausas, kitas dalykas, daznas kuris keisdamas kuro filtra, nezino kad per VCDS reikia paleisti kuro pripumpavima i kuro filtro deze.
As siurbli pakeiciau prie 255kkm, jau buvo mikroskpoiniu drozliu.
Asele, jei jau stovi, tai ja prisiziuret taip pat reikia, nelaiko nei senosios, nei tos 100mm.
su siurblio ašelėm problemų nebegirdėti....bet yra kita bėda-tepalo siurblį varo diržas, tipo lifetaiminis, bet juk puikiai suprantame, jog nieko amžino nėra, tad ridai perkopus 300k reiktų susimąstyti apie jo pakeitimą..
Keli patikslinimai:
1. Lifetime diržas yra tik ant 1.6 TDI. Ant 2.0 - grandininė sistema.
2. Galimas variantas keisti tepalo siurblį į kitos konstrukcijos, be balansyrų sistemos - tada visos problemos eliminuojamos - bet tai daugiau aktualu senesniems varikliams, su plonesne ašele.
3. Drožlės kuro sistemoje atsiranda besidėvint common rail aukšto slėgio siurbliui, o siurblys bake yra plastmasinis ir šiaip neproblematiškas.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
dekui uz komentus :) Kai keiciau filtra kuro nepaklausiau kokia bukle tu filtru.
Auturoj pakeite dar karta kai purkstukus keite :) kaip ir nieko neminejo.
Bet sita reikes prisiminti, kad stebeti situacija
Gal labai neuztesiu eterio.
Tai pasiziurejau Etka. Na filtas stovi lyg ant siurblio isiurbimo kas logiska, bet kazkoks yra isiurbimo vamzdelio atsisakojimas i common rail'a, tai gal tikrai dali nesvarumu gali filtruoti filtras ir po siurblio.
O siaip vaziuosiu i Autura, ten sake regulatioriuje yra "sietka" ir paziures kaip ji atrodo ar nera dzindru metalo.
P.S. Gal kas turejote patirties su restauruotu vokieciuose daiktu pvz. purkstukas, siurblys ar turbina ? galima imti ?
Nes kaip ir su purkstukais, siurblio LT neremontuoja 2014 Superb'ui :)
vytautai, o kaip čia?:
"Sveiki visi, turiu.. turėjau tokią gražią Škoda Yeti, vieną mielą dienelę skydelyje pradėjo mirkčioti tepalo lemputė ( raudonai), aaa tepalų trukumas pagalvojau. Pažiūrėjau, kad tikrai kokia litriuko trūksta ir dapyliau. Be važiuojant vėl pradėjo mirksėti. Na galvoju, gal senai keičiau ar dar kas nors atsitiko. Nuvariau į servisą. Pakeitė tepalus-nepadėjo. Ilgai kankinosi liaudis kol nuėmę karterį rado beveik sudriskusi dirželį kuris pasirodo varinėjo tepalą ( tepalo siurblys). Autorizuotas servisas toks kaip "Baltieva" apie tokį siurblio dirželį sužinojo pirmą kartą :) kadangi automobilis buvo jau prabėgęs daugiau nei 200000 km ir ne garantinis tai ieškoti kaltų kažkaip ir nesitikėjau. Šiuo metu automobilis remontuojamas jau virš mėnesio ir vis lenda visokie galai ( dėl to, kad nebuvo paduodama tam tikra tepalo norma). Vienu žodžiu variklis išardytas, turbina parėjo, fabas parėjo, indėklai parėjo ir dar velnias žino kas ten parėjo, jau kuo toliau tuo baisiau-sprendimas keisti variklį visą. Tai va gerbiamieji šis "dirželis" man atseis kažkur apie 2000 eur. Neverkiu tik noriu perspėti kitus. Pažiūrėkite ar jums kada nors jis buvo keistas, jis randasi karteryje. Kiek mano automobiliui buvo atliekama techninių aptarnavimų ir pora kartų keisti(kas 100000 km) visi diržai bet matyt "specializuotas autoservisas)" apie tokį net nežinojo. Kas kiek km ji reiktu keisti, iki šiol informacijos net iš gamintojo negauna:)
mikas patikslink koks variklis, jo kodas jei zinai, kubatura, metai?
Gerai, erikano mane prigavo nusikaltimo vietoje.
Patikslinimas:
2.0 reikia kiekvienu atskiru atveju žiūrėti ETKA, nes buvo trys variantai: grandinė, krumpliaračiai, diržas.
1.6 - tik diržas
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Taip, bet pvz CBDB - grandinė, CBBB - krumpliaračiai.
Kiekvienu atveju reikia žiūrėti ETKA.
Berods nuo 2014 m visiems buvo diržas. Ir tai dar klausimas.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
tai su 2ltr iki 2010 metu viskas aisku, bent jau sakydavo kad po 2010m bedos nebera.
Turbinos gedimai su 2,0 TDI VAG gpupës automobiliais
VAG grupës varikliai 2,0 TDI turi gamykliná defektà arba, jeigu taip galima pavadinti – silpnàjà vietà tepalo (alyvos) siurblio pavaroje.
Þemiau nurodyti rizikos grupës automobiliai, kuriems gali pasitaikyti ði problema :
Dauguma VAG grupës automobiliø kuriuose ámontuoti 2,0L. 103Kw TDI VAG varikliai iðleisti iki 2009-10-20 nuo ðios dienos pradëtas montuoti naujas modifikuotas balansyriniø velenø modulis su 100 mm ðeðiakampiu. Jeigu Jûsø variklis buvo pagamintas iki ðios datos, tai Jûsø variklyje yra 7 mm ðeðiakampis ir jis priklauso rizikos grupei – ypaè, jeigu automobilio rida artëja prie 200000 km.
Problemos su kuriomis daþniausiai susiduriama: Iðdyla ðeðiakampio kampai, tepimo siurblys nepakankamai paduoda varikline alyvà á turbinà ir nuo perkaitinimo lûþta turbinos velenas, buvo klientu kuriems tokios istorijos baigësi ne tik turbinos siurblio bet ir variklio remontø. Pasikartosime, jeigu Jus turite toká variklá kuris pravaþiavo nuo 150000 km. iki 200000 km. ir jus neþinote ar buvo keistas tepalo siurblio ðeðiakampis – ne dvejokite skaièiuodami iðlaidas ðeðiakampio keitimui, kuo skubiau já keiskite, kad iðvengtumëte prieð tai iðvardintø problemø ir didesniø kaðtø automobilio remontui.
Ar tikrai nori vėl dėti neaišku ką, kai čia yra didelė bėda šitų siurblių?
Aš asmeniškai net nesvarsčiau dėt kažkokį dėvėta/restauruotą. Pirkau naują, kas atsiejo 600 europietiškų + seno depozito palikimas.
Ir toliau nesukdamas galvos važiuoju su nauju originalu.
Taip vienas, iš patikrinimo būdų yra toj "sietkoj" pažiūrėt ar drožlių nėra. Bet į filtrą jos ir smulkesnės patenka, tad ten galima dar anksščiau užgaudyt artėjantį gedimą :)
Vytautai, Tiukus, Kitis> gal galite Kaune pasiūlyt auksarankį meistrą važiuoklės (mano atveju SuperB)? na ir visų "kitų galų" jei ką. Mat ketinu atsisveikinti su Baltievos paslaugomis. Mašina juk ne nauja....
Kitas klausimas gal kas Kaune parekomenduotų mestrą - skardos ir jų dažymas? Ant kapoto nukrito šaka. Įlenkė kokį milimetrą ir 1 cm dažai įtrūko. nesinori, kad rūdys prasidėtų....
Suprantu, kad kol mašina dar neblogai atrodo, norisi kad ji ir tokia išliktų. Bet vien dėl to perdažyti kapotą tikrai neverta. Siūlau pagal spalvos kodą užsisakyti korekcinį pieštuką ir turėsi visiems kitiems savo auto netobulumams.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Vartotoju teisiu tarnyba netenkino mano skundo, kai po mano pravaziuoti 2k km nuo pirkimo suzinojau kad visi purkstukai ate.
Gal kas gincijosi su automobiliu salonu ir zino koki advokata tokioje srityje, kuris zino ka daro ir iskart uz euru kazkiek gali pasakyti ar vertas zvakiu reikalas ar jau nuleisti galva
Sveiki. Gal kas esate susidure su galinio valytuvo valymu uzkuriant nors svirtele yra ant 0 pozicijos? Nustatymuose varnele nuimta kad nevalytu skaiciuojant priekiniu valytuvu valymo kartus. 2012 m
O priekiniai diakai neturetu nut dvigubi ventiliuojami, nes pagal sita linka tai jie viengubi...
Baikit, baikit... Kur jau viengubi tokio diametro. Brėžinyje to neparodyta, bet nuotraukoje matosi ventiliacinės angos.
Be to, storis 25 mm. Viengubi būna daugiausia 12 mm.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Siaip galvoju det priekinius greziotus su truputi rimtesnem kaladem, ka manot ar verta?
Kitis, aš manau neverta leisti pinigų . Pas tave ir taip diskai turi būti dideli 312mm. Tai ar maža jų efektyvumo? ir mašina universalas, nėra kažkoks sportinis bolidas, kad su juo tik sport važiavimas būtų. Greit sustosi, bet iš paskos važiuojantis nesustos taip greit kaip tu. :/D
Škoda Kodiaq RS
Gręžioti ar ne - skirtumo beveik nebus, o kaladėlės gali būti OEM+ kokybės: ATE, TRW, Zimmermann.
Pvz.
https://www.pigiausiosdalys.lt/lt/akcijos/preke/10001100524/255/10000010995/Stabdziu-kaladeliu-komplektas-abiems-galiniams-ratams-ZIMMERMANN-23914-170-1
https://www.pigiausiosdalys.lt/lt/akcijos/preke/10000553851/254/10000010995/Stabdziu-kaladeliu-komplektas-abiems-priekiniams-ratams-ZIMMERMANN-23801-200-1/
Normaliomis važinėjimo sąlygomis tikrai užteks OEM+, efektą tikrai pajausi lyginant su prieš tai buvusiais stabdžiais. Jeigu nori performance arba racing lygio, tai jau atitinkamai viskas brangsta kelis kartus.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Va, pavyzdys. EBC priekiniai stabdžiai:
OEM+ lygis: http://www.ebcbrakes.lt/stabd/stabdziu-kaladeles/stabdziu-kaladeles-ebc-ultimax-dp1517.html
http://www.ebcbrakes.lt/stabd/stabdziu-diskai/stabdziu-diskas-ebc-standart-d1201.html
Performance lygis: http://www.ebcbrakes.lt/stabd/stabdziu-kaladeles/stabdziu-kaladeles-ebc-greenstuff-dp21517.html
http://www.ebcbrakes.lt/stabd/stabdziu-diskai/stabdziu-diskas-ebc-ultimax-usr1386.html
Kaip matyti - kaina beveik dvigubai skiriasi.
Mano nuomone - jeigu su mašina išvažiuoji mėgėjiškam slalomui, pasilakstyti Nemunring'e ar dar kažkur. Tik tokiu atveju verta didinti stabdžių efektyvumą.
Taip, kad spręsti tik pačiam.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Efektyvumo man pilnai uztenka, stabdo tikrai gerai, tiesiog del agresyvensio vazinejimo stiliaus esami diskai perkaito ir susikraipe nuvaziavus palyginus nedideli atstuma, del to ir mastau gal grezioti diskai truputi geriau laikytu...
Kas liecia Trw produkcija, tai esu ja gerokai nusivyles, ilgaamziskumas viskas ok, kitam automobili atlaike priekis apie 100k km, galas 120k km, bet stabdymo efektyvumo nepalyginsi su dabar sudetu zimmermann komplektu, taip pat vasara trw kalades cypdavo taip, kad budavo geda i miesta isvaziuot, bei labai apsinesdavo ratlankiai...
vadinas neturi is ko rinktis kaip greziotus jai jau susikraipe.
ebc apsimoka geriau siustis is uk, keliem zmonems susimetus. lietuviskos kainos uzkeltos.
Uzsakiau kol kas paprastu Zimmermann komplekta, jai vel susikraipys teks imt kazka mandresnio :)
Sveiki, superb II r18 ratam raso 225/40 padangos, noriu det 225/ 45 arba 235/45 negrybaus spidometras? Pasidalinkit nuomone kas zinot, ačiū
o kam dalintis nuomonemis jei yra tikslios skaiciuokles internete, kam isradineti dvirati nesupratu?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
ko tu nesupranti, yra klausimas as kalusiu atsakymo, tu kas zino ir galbut turi uzsideje. Gali nekomentuot jei neturi ka pasakyt
http://www.rimsntires.com/specspro.jsp
Čia rasi visą informaciją. Gali lyginti turimus su norimais pageidavimais ir matysi kas gaunasi.
n1erka, spidometras tikrai grybaus. Aš nusipirkau ratlankius su 225/45R18 ir galvojau su tom padangom važinėti, bet greitai atkalbėjo draugai, sakė dėk kas priklauso t.y. 225/40R18, o ir kiek ieškojausi internete tai spidiko paklaida jau buvo pakankamai nemaža, plius 225/40R18 toks einamesnis dydis padangu, pigiau kainuos nei kiti tavo variantai.
ka sakiau tokius atsakymus ir gavai
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
235/45 tai jau brauksis kur nors - labai dideli gaunasi.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
aplamai gamintojas tik rs siulo
RATLANKIAI 18"
225 40 R18 92Y
RATLANKIAI 17"
225 45 R17 91
Ant kuro dangtelio surašyti galimi padangų išmatavimai priklausomai nuo ratlankio skersmens R16/ R17/ R18 ir oro slėgis
Kalbant apie padangų keitimą į nestandartinių išmatavimų, tai šiandien kalbėjau su vienu meistru, tai sakė nuo 2005 m gamybos automobilių jau yra ne viena automatinė pavarų dėžė sugadinta, nes joms atsiranda paklaida ir spedometui ir dėžės valdymui, nes veikia nesuderintai kaip gamintojo su standartinėmis padangomis. Mechaninė dėžė tai dzin, bet automatuose reikia dėti tik tai kas priklauso. Va tokia patirtį papasakojo meistras. Manau jo žodžiuose yra tiesos. :)
Škoda Kodiaq RS
Sveiki,
Pabaigineju apsitvarkyti masina su 296000 km rida. Variklis 2.0, 103 kw, CFFB, 16V (facelift Superb 2014 m.), bet:
1. Ar tokiai ridai kazka profilaktiskai daryti su auksto slegio siurbliu ? ar jau kaip sakant taisyti, kai sugedo ir nesukti smegenu
2. Kas nors vale nuo "kaku" egr voztuva ir galbut oro kolektorius ? (per puse metu dukart ismete egr klaida)
P.S. etka rodo, kad pas mane tepalo siurblio ta asele yra 100 mm. Tai kaip suprantu ligos del aseles prasisukimo nebera ? (rase, rase cia forumuose, bet taip ir nesupratau isvados)
Skoda Superb FL DSG 103KW (3T4, sedanas)
2014 m. skodai nemaciau kad kas butu vales is forumieciu, bet dauguma vale senesnem skodom ir octai, kazkur esu imetes foto reportaza. Tas pats su oro kolektoriais, nori valai, nori ne. ten tiek daug "kaku" nera kaip ant EGR.
Del siurblio, nesuk smegenu, uzsilenks tada ir ziurekis, keisk filtrus bei pilk kura is kolonkiu ir vaziuosi normaliai, senajam superbui nieko nedariau siurbliui buvo virs 300 kkm.
Del aseles nieko negaliu pakomentuoti.
Geras pasakymas "Del siurblio, nesuk smegenu"... Va tokiu grynai reikia klausyt...
Jei siurblys apsidrozliuos, tada pakeisi visa kuro sistema nuo bako iki purkstuku ir bus tau nesuk smegenu.
Domekis ar tavo siurblys problematinis, jei taip, kas karta keisdamas filtra stebek ar nera maziausiu metalo drozlyciu, jei jau ju matai, reiskias skubiai keisk siurbli ir po to dazniau pasikeitinek kuro filtra. Lietuvoj dyzelio kokybe nekokia, jis pakankamai sausas, kitas dalykas, daznas kuris keisdamas kuro filtra, nezino kad per VCDS reikia paleisti kuro pripumpavima i kuro filtro deze.
As siurbli pakeiciau prie 255kkm, jau buvo mikroskpoiniu drozliu.
Asele, jei jau stovi, tai ja prisiziuret taip pat reikia, nelaiko nei senosios, nei tos 100mm.
Cia buvo klausimas apie auksto slegio surbli o ne apie ta siurbli kuris yra bake.
Tai Buocius apie jį ir kalba, apie aukšto slegio siurblį ir kalba teisingai.
su siurblio ašelėm problemų nebegirdėti....bet yra kita bėda-tepalo siurblį varo diržas, tipo lifetaiminis, bet juk puikiai suprantame, jog nieko amžino nėra, tad ridai perkopus 300k reiktų susimąstyti apie jo pakeitimą..
octavia '14 1.6tdi
Keli patikslinimai:
1. Lifetime diržas yra tik ant 1.6 TDI. Ant 2.0 - grandininė sistema.
2. Galimas variantas keisti tepalo siurblį į kitos konstrukcijos, be balansyrų sistemos - tada visos problemos eliminuojamos - bet tai daugiau aktualu senesniems varikliams, su plonesne ašele.
3. Drožlės kuro sistemoje atsiranda besidėvint common rail aukšto slėgio siurbliui, o siurblys bake yra plastmasinis ir šiaip neproblematiškas.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
dekui uz komentus :) Kai keiciau filtra kuro nepaklausiau kokia bukle tu filtru.
Auturoj pakeite dar karta kai purkstukus keite :) kaip ir nieko neminejo.
Bet sita reikes prisiminti, kad stebeti situacija
Skoda Superb FL DSG 103KW (3T4, sedanas)
Gal labai neuztesiu eterio.
Tai pasiziurejau Etka. Na filtas stovi lyg ant siurblio isiurbimo kas logiska, bet kazkoks yra isiurbimo vamzdelio atsisakojimas i common rail'a, tai gal tikrai dali nesvarumu gali filtruoti filtras ir po siurblio.
O siaip vaziuosiu i Autura, ten sake regulatioriuje yra "sietka" ir paziures kaip ji atrodo ar nera dzindru metalo.
P.S. Gal kas turejote patirties su restauruotu vokieciuose daiktu pvz. purkstukas, siurblys ar turbina ? galima imti ?
Nes kaip ir su purkstukais, siurblio LT neremontuoja 2014 Superb'ui :)
Skoda Superb FL DSG 103KW (3T4, sedanas)
vytautai, o kaip čia?:
"Sveiki visi, turiu.. turėjau tokią gražią Škoda Yeti, vieną mielą dienelę skydelyje pradėjo mirkčioti tepalo lemputė ( raudonai), aaa tepalų trukumas pagalvojau. Pažiūrėjau, kad tikrai kokia litriuko trūksta ir dapyliau. Be važiuojant vėl pradėjo mirksėti. Na galvoju, gal senai keičiau ar dar kas nors atsitiko. Nuvariau į servisą. Pakeitė tepalus-nepadėjo. Ilgai kankinosi liaudis kol nuėmę karterį rado beveik sudriskusi dirželį kuris pasirodo varinėjo tepalą ( tepalo siurblys). Autorizuotas servisas toks kaip "Baltieva" apie tokį siurblio dirželį sužinojo pirmą kartą :) kadangi automobilis buvo jau prabėgęs daugiau nei 200000 km ir ne garantinis tai ieškoti kaltų kažkaip ir nesitikėjau. Šiuo metu automobilis remontuojamas jau virš mėnesio ir vis lenda visokie galai ( dėl to, kad nebuvo paduodama tam tikra tepalo norma). Vienu žodžiu variklis išardytas, turbina parėjo, fabas parėjo, indėklai parėjo ir dar velnias žino kas ten parėjo, jau kuo toliau tuo baisiau-sprendimas keisti variklį visą. Tai va gerbiamieji šis "dirželis" man atseis kažkur apie 2000 eur. Neverkiu tik noriu perspėti kitus. Pažiūrėkite ar jums kada nors jis buvo keistas, jis randasi karteryje. Kiek mano automobiliui buvo atliekama techninių aptarnavimų ir pora kartų keisti(kas 100000 km) visi diržai bet matyt "specializuotas autoservisas)" apie tokį net nežinojo. Kas kiek km ji reiktu keisti, iki šiol informacijos net iš gamintojo negauna:)
mikas patikslink koks variklis, jo kodas jei zinai, kubatura, metai?
Dyzelinas 2010 02 variklis 1968 cm3, 81kw. 4x4"
octavia '14 1.6tdi
Gerai, erikano mane prigavo nusikaltimo vietoje.
Patikslinimas:
2.0 reikia kiekvienu atskiru atveju žiūrėti ETKA, nes buvo trys variantai: grandinė, krumpliaračiai, diržas.
1.6 - tik diržas
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
erikano - paskaicius tokius komentarus...isvis nebezinai kur vaziuoti kad normaliai masinas tvarkytu. Ir bendrai nebesinori tureti masinos :D
Skoda Superb FL DSG 103KW (3T4, sedanas)
Ant greito ETKA:
octavia 2014, 2015 diesel CKFC varikliui (ir dar keleto kodu) yra dirzas tepalui siurbliui
Skoda Superb FL DSG 103KW (3T4, sedanas)
Taip, bet pvz CBDB - grandinė, CBBB - krumpliaračiai.
Kiekvienu atveju reikia žiūrėti ETKA.
Berods nuo 2014 m visiems buvo diržas. Ir tai dar klausimas.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
tai su 2ltr iki 2010 metu viskas aisku, bent jau sakydavo kad po 2010m bedos nebera.
Turbinos gedimai su 2,0 TDI VAG gpupës automobiliais
VAG grupës varikliai 2,0 TDI turi gamykliná defektà arba, jeigu taip galima pavadinti – silpnàjà vietà tepalo (alyvos) siurblio pavaroje.
Þemiau nurodyti rizikos grupës automobiliai, kuriems gali pasitaikyti ði problema :
Dauguma VAG grupës automobiliø kuriuose ámontuoti 2,0L. 103Kw TDI VAG varikliai iðleisti iki 2009-10-20 nuo ðios dienos pradëtas montuoti naujas modifikuotas balansyriniø velenø modulis su 100 mm ðeðiakampiu. Jeigu Jûsø variklis buvo pagamintas iki ðios datos, tai Jûsø variklyje yra 7 mm ðeðiakampis ir jis priklauso rizikos grupei – ypaè, jeigu automobilio rida artëja prie 200000 km.
Problemos su kuriomis daþniausiai susiduriama: Iðdyla ðeðiakampio kampai, tepimo siurblys nepakankamai paduoda varikline alyvà á turbinà ir nuo perkaitinimo lûþta turbinos velenas, buvo klientu kuriems tokios istorijos baigësi ne tik turbinos siurblio bet ir variklio remontø. Pasikartosime, jeigu Jus turite toká variklá kuris pravaþiavo nuo 150000 km. iki 200000 km. ir jus neþinote ar buvo keistas tepalo siurblio ðeðiakampis – ne dvejokite skaièiuodami iðlaidas ðeðiakampio keitimui, kuo skubiau já keiskite, kad iðvengtumëte prieð tai iðvardintø problemø ir didesniø kaðtø automobilio remontui.
Ar tikrai nori vėl dėti neaišku ką, kai čia yra didelė bėda šitų siurblių?
Aš asmeniškai net nesvarsčiau dėt kažkokį dėvėta/restauruotą. Pirkau naują, kas atsiejo 600 europietiškų + seno depozito palikimas.
Ir toliau nesukdamas galvos važiuoju su nauju originalu.
Taip vienas, iš patikrinimo būdų yra toj "sietkoj" pažiūrėt ar drožlių nėra. Bet į filtrą jos ir smulkesnės patenka, tad ten galima dar anksščiau užgaudyt artėjantį gedimą :)
geri atsakymai - dekui
Skoda Superb FL DSG 103KW (3T4, sedanas)
Kas pasakys į kokią pinigų sumą orientuotis norint abi galines spyruokles pasikeisti Superb 2013 m.? čia įtraukinat ir kainą už darbą.
dėkui
Škoda SuperB II combi /2013 m./ 2.0 TDI 103kW
100-120e
spyruokles apie 50, darbas apie 30
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
ačiū Tiukus ir Kitis
Škoda SuperB II combi /2013 m./ 2.0 TDI 103kW
Darbo apie 15 min vienai spyruoklei.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Vytautai, Tiukus, Kitis> gal galite Kaune pasiūlyt auksarankį meistrą važiuoklės (mano atveju SuperB)? na ir visų "kitų galų" jei ką. Mat ketinu atsisveikinti su Baltievos paslaugomis. Mašina juk ne nauja....
Škoda SuperB II combi /2013 m./ 2.0 TDI 103kW
tik Vilniuje :(
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
jei reik turiu spyruokles superbui keturias. nuo greenline.
Passat b8
dainoske/ dėkui, problema išspręsta.
Kitas klausimas gal kas Kaune parekomenduotų mestrą - skardos ir jų dažymas? Ant kapoto nukrito šaka. Įlenkė kokį milimetrą ir 1 cm dažai įtrūko. nesinori, kad rūdys prasidėtų....
Škoda SuperB II combi /2013 m./ 2.0 TDI 103kW
Suprantu, kad kol mašina dar neblogai atrodo, norisi kad ji ir tokia išliktų. Bet vien dėl to perdažyti kapotą tikrai neverta. Siūlau pagal spalvos kodą užsisakyti korekcinį pieštuką ir turėsi visiems kitiems savo auto netobulumams.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
kur čia ir kaip užsakomas tas pieštukas? Rūdis sustabdo ?
Škoda SuperB II combi /2013 m./ 2.0 TDI 103kW
Sveiki,
Vartotoju teisiu tarnyba netenkino mano skundo, kai po mano pravaziuoti 2k km nuo pirkimo suzinojau kad visi purkstukai ate.
Gal kas gincijosi su automobiliu salonu ir zino koki advokata tokioje srityje, kuris zino ka daro ir iskart uz euru kazkiek gali pasakyti ar vertas zvakiu reikalas ar jau nuleisti galva
Skoda Superb FL DSG 103KW (3T4, sedanas)
kas čia per bajeriai? drožlės, ar kuro pyleisi Kėdainių dealinėj?
octavia '14 1.6tdi
Sveiki. Gal kas esate susidure su galinio valytuvo valymu uzkuriant nors svirtele yra ant 0 pozicijos? Nustatymuose varnele nuimta kad nevalytu skaiciuojant priekiniu valytuvu valymo kartus. 2012 m
Puslapiai