Sveiki,
Turiu tokią problemą. Kartais užvedus automobilį ir šiek tiek pavažiavus pradeda gausiai mesti baltą - melsvai baltą dūmą. Kartais užvedus ir pasivažinėjus jokio dumo. Kaip pvz: nuvažiuojant į darbą ir gryžtant meta, o kitą diena išvis nemeta jokio dūmo. Po kelių dienų,savaitės vėl toks pat ciklas.
Įdomiausia, kad nuvažiuoju iki meistro pasikonsultuot, tai kol nuvažiavau metė daug dūmo. Su meistru pasišnekėjom kad reiktų stebėti skysčius(kadangi katik viskas pakeista dabar sunku įvardinti kas dingsta), taip pat sako šiek tiek pralakstyt (važinėju gana ekonomiškai). Isėdau galvoju pralakiosiu tai nespejus net pradet lakstyt žiūriu, kad nebemeta isvis nieko. Lieku nesupratęs, katik mašina metė daug dumo, o dabar gali spaust kiek nori - nieko.
Taip žinau reikia stebėti skysčius ir gal tada aiškiau bus, bet kol kažką pastebėsiu, klausiu čia. Gal kas esat susidūrę su kažkuo panašus?
Laukiu jūsų idėjų.
update. Internete pasidomėjau panšiom situacijom. Priėjau prie išvados, kad galimai vyksta dpf regeneracija. Kaip suprantu, regeneracijos metu įjungiamas vintiliatorius priverstinai, todėl kartais išlipus iš automobilio jis vis dar ūžia, o poto isėdus vėl važiuoti meta dumus.
Suprantu, kodėl šis procesas vyksta, bet kodėl tiek daug baldu dumų?
Toliau laukiu jūsų minčių.
taip ir turi buti nes papildomai duodamas kuras, kad pasikeltu ismetimo sistemoje temperatura ir isdegintu filtro suodzius
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Gal patartumėt ką daryt tokioje situacijoje? žinau būna spec skysti supila į katalizatoriu ir jis ten pravalo vaziuojant. Ar teisiog pjaut lauk ir programuot geriausias variantas? Koks minusas apart didesnio oro teršimo atlikus egr ir dpf off ?
minusas tik ekologija, viskas kita tik pliusai, pailginsi variklio skyriaus agregatu gyvybes trukme
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Jei sistema veikia, kam ją šalinti? Reikia stebėti variklio temperatūrą, jei greitai kyla, vadinasi vyks regeneracija. Važiuojant laikyti apsukas šiek tiek virš 2000 ir viskas automatiškai išsivalo
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
Bet kaip supratau iš aprašymo, pas jį jau labai dažnai regeneracija vyksta, turbūt dažniau negu 500-600km? O tai reiškia, kad jau filtrui kaput ateina...nori nenori, o reiks galvoti apie kastraciją :) jeigu žinoma tai dpf regeneracija.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Na tai tada geriausiai nuvaryti i koki "galingas" anie ten pasijunge pasiziures tiksliai ant kiek ten uzsikimse ir jei reiks viska padarysi kas butina ir isprogramuos.
noriu priminti apie dyzelgeitą, po jo kolegos šiame forume minėjo, kad regeneracija vyksta žymiai dažniau: http://forum.m.skodaklubas.lt/comment/80979
kol nedega lemputės, ir nedingsta trauka t.y. neįsijungia avarinis režimas, tol, mano galva, nereikia nervuotis, o reikia džiaugtis, kad sistema valosi be pašalinio įsikišimo...
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
Po arx atnaujinimo regeneracijos patapo tikrai dažnesnės.
Pora metų jaunesnė su ~194k rida pradėjo "auginti" tepalo lygi ir kartais mesti egr klaidas. Be didelių apmąstymų į startline dpf išmetimui ir egr glušinimui.
Škoda Superb 2012 m. 103 kW 2.0 TDI
Ar brangus tas DPF filtras? Jei jis jau užsikimšes ir nebeišdegina sodžių ir ji pakeisti nauju?
SKODA YETI 2.0 Tdi 4X4 103kw 2013m
SKODA ROOMSTER 1.9 Tdi 77kw 2007m
Blogiausia, kad mūsų apuokams iš TA po pakeitimo teks nuobodžiai įrodinėti, jog ten jis yra išvis. Jiems negalimos jokios pjovimo ir virinimo siūlės ir panašūs reikalai, o naujo kitaip neįdėsi. Įdomus atsiliepimas būtų tų, kas keitė, kaip į tai TA pažiūrėjo. Kai jį meti lauk - viskas daug paprasčiau, o va su pakeitimu tai nevisai.
nebus jokiu pjovimo zymiu nes dpf keiciamas iskarto su puse dusliko, nieko virinti nereiks, svarbu ant bakeliu butu iskalti reikiami zymejimai
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Kiek mano atmintis neša, remontinis dpf tikrai ne su puse dusliko pardavinėjamas...
kiek pardese ziurinejau dpf tai eina su puse dusliko kaip detale, o katolikai ar rezonatoriai keiciami ar ivirinami atkirai kaip bakeliai
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
vaziuoji i lauzyna ir sakai reikia nepjauto
https://rrr.lt/autodalis/sau8817-5q0131701s-skoda-octavia-mk3-5e-katalizatorius-fap-dpf-kietuju-daleliu-filtras