Sveiki, gal kam teko susidurt su šlapiais purkštukais? Gryžtamų šlangučių tarpines pakeičiau, bandžiau ir truputėli paveršt vamzdelius, bet nepadejo. Ruoštis keist purkštukus ar dar bandyt pakeist varines šaibas po purkštukais? 1.6 tdi 77kw
Bandziau 2 kartus, bet ant laisvu dirbant ir gazuojant niekur nešlampa, bandziau truputi pavazinet bet vistiek svaru. Taciau pravaziavus ilgesni laika vel buna slapia. Bandysiu vel plaut ir stebet kas keleta km
Sveiki . Gal kas turi minčių ? SKODA YETI 2.0 TDI 103 kw (2013 metu 320 t km) Vasarą kai būna karšta , važiuojant ilgesnį atstumą 130-150 kmh ir išmetant laisvą pavarą keliom sekundėm užsidega POMP OIL (tepalo slėgio lempuks) per visą ekraną su garsiukų. Kompas nerodo jokių klaidų . Slėgis buvo ant karšto 0.7... Pakeičiau tepalo pompą - slėgis ant karšto pasidarė 0.9 bar (vis tiek mažoką) ir iš esmes tokiom pat sąlygom važiojant (vasara, didelių greičių, staigiai išmetant laisvą) vėl keliom sekundem užsidega tepalo slėgio lempuks 1-2 sek ir užgęsta .... Ant mažų atstumų ir važiuojant 100-120 to niekada nebūna , ir šaltomis dienomis irgi be problemų.
Nu gal reikia pabandyti... Tiesiog gamintojas rašo 5W30 tai tokį ir pyliau visą laiką (keičiu pats kas 6-8 k km) be to kai užsakau per E.parduotuves tai irgi pagal VIN duoda rinktis 5W30 . Gal reikia pabandyti. Žiema gal su užkūrimų per didesnius šalčius problemų ne kils :)
Asmeniškai man vis tiek neramu būtų, kad ir su kita specifikacija viskas ok. Neturi būti bėdų ir su 5w30, bet reikia viską nuosekliai žiūrėti. Kiek pamenu, mechaniškai slėgis turi būti didesnis vis tiek.
Sveiki, 2017 Octavia. Uzkniso juodai soniniu priekiniu langu drebejimas, kai jie pradaryti. Dreba ne tik uzdarant duris, bet ir vaziuojant per nelygumus. Zinau, kad cia ne vien Octavia problema, bet gal yra koks sprendimas, gal kas zino, kaip ir kur tvarkyti? Be to, manau, kad pradzioje bildejimas buvo mazesnis.
Sveiki, gal kas nors iš jūsų susidūrę su salono oro reguliavimo sklendėmis, šilto ir šalto oro ašies gale yra kojelė, ar ji tik paprastai užsimauna be jokių fiksavimų,ar gal dėt klijų,pas mane ji iškrenta ir bėda kad negaliu reguliuoti šilto šalto, mašina 2002,
Jo, arba visą sklendyną keisti, arba su klijais klijais aš privariau,nes ta kojelė tik ant sklendes ašies galo užsimauna ir nieko daugiau, tikiuosi laikys,tik nežinau ką padariau kad kondicionierius nesijungia, lemputės dega,o siurblio nebejungia
Sveiki. Gal galite pasakyti kame problema. Įsijungia ventiliatorius, uzgesinus variklį. Siaip visa kita gerai, tik tas ventiliatorius neduoda ramybes. Šiek tiek padirba ir išsijungia.
bent kokia masina parasykit, kokie metai ir variklis, nes vienas variantas dpf valymasis kaip minejo evka, kitu dar prigalvosim kai bus daugiau informacijos
Sveiki. Gal galite pasakyti kaip geriau išspręsti problema. Kompas išmete klaida, kaip
Paaiškino streikuoja egr. Siūlo arba pakeisti nauju, arba iš programuoti egr ir pdf. Failą įkėliau.
Prietaisu skydelyje nedega jokia lempute. Tiesiog važiuojant pradėjo trūkčioti šiek tiek, sustojus, nevaziavo. Uzgesinus variklį, po keliu minučių važiavo gerai, nedideli atstuma nuvažiavus vėl nenorėjo važiuoti. Tačiau pastovėjus apie 20 minučių kaip niekur nieko važiuoja. Prieš taip atsitinkant skydelyje tik pradėjo mirksėti pakaitinimo žvakių lempute, kuri užgeso (žvakes geros, tikrinom). Automobilis skoda octavia 2011 metu, 1.6 tdi, automatas
jei nenori liesti dusliko, gali isprigramuoti tik egr voztuva, aisku nepamirstant pastatyti akles, pries ir uz egr voztuvo, gali isprogramuoti ir pdf ir ji pasalinti is duslintuvo, manau viska sutvarkyti vienu metu butu paprasciausias ir efektyviausias esamu ir ateityje laukianciu problemu sprendimo budas, daugiau prie situ klausimu nebereiks grizti
Neskubėčiau dpf pjauti tikrai. Pirma pasitikrinti reikia, kiek jis prisikaupęs š jau, tada daryti sprendimus. Ekologijas išpjauti galima greit, bet po to kiekvienas tehas būna su stresu ir papildomomis išlaidomis.
Prie tų klausimų gali tekti grįžti dar ir dar, deja. TA irgi ne glušai dirba, jie yra motyvuoti tokius pagauti. Taip ir aš buvau pagautas su tom operacijom. Teko ieškotis kelio per galines duris, kas nėra labai malonu ir pigu. Tuo labiau, kad yra dabar tų DPF už kelis šimtus eur. Na, neaišku, kiek jie tarnauja.
Dar ko gero ne už kalnų laikas, kai bus solidžios baudos už tokius išmetimo sistemos "patobulinimus"
Niekada nešalinkit, to kas sukurta inžinierių. Neklausykit visokių garažinių paistalų apie “išprogramavimus”, “užglušinimus”, ir viso šito patobulinimo privalumus. Mano patarimas.
toli grazu ne kiekvienas gali sau leisti vazineti nauju auto kaip pats darai, dziaugiuosi, kad tu gali, o kai tas sistemas pilnai sutvarkyti kainuoja daugiau nei kainuoja pati masina, o kitai masinai nusipirkti niekur nesimeto keliasdesimt tukstanciu pinigu, kokia siulai alternatyva?
O del garaziniu nori pasakyti, kad tarp ju nera geru specialistu ir ju nuomones ir pasiulymai yra neikiniai???
Tiukus, nenoriu nieko įžeisti. Dėl garažinių- turiu dar ir tikią opel zafira b. Užsidegė čekas, dpf regeneracija nevyksta, jų verdiktas - viską pjaunam, šalinam, glušinam. Kategoriškai pasakė. Sakau pagalvosiu. Grįžau namo, truputį pasikučiau pats variklio skyriuje, gi žiūriu plastikinis vamzdelis einantis į slegio daviklį nuo senatvės sutrūkęs…Paėmiau vamzdelį tokio pat diametro, padariau sujungimus ir viskas. Reikalų už du eurus. Važiuoju be jokių operacijų jau antrus metus. Va tau ir garažinių patarimai. Jiems žinoma geriau 100 eur garantuotai paimti ir net nebandyti iškoti problemos.
kai zmogus nenori rasti problemos tai ir neiskos ju, tas ispjovimas nelabai ka ir padetu, o tada jau butu priversti ieskoti problemos, o viska atstatyt jau butu problema nemenka. Dabar zinai kur nebevaziuoti
Didžioji dalis plovimus ir šalinimus tik težino. Dzin, kad dar yra plovimas, keitimas dėvėtu ar pan :D Ypač daug priviso visokio plauko programuotojų, kur vaidina baisiai suprantančius, nors net logo normalaus nemoka padaryti. Pučia tas pačias šiukšlinas programas ir vadinasi remapintojais ir čipuotojais.
tikrai pritariu, jei zmogis tik pucia kazkur istrauktas nete programas, o pats tenais nieko nesigaudo tai tikrai nieko gero nelauk is tokiu programavimu
Sveiki, forumiečiai. Nusibodo tik skaityti klausimus/atsakymus, stebėti kaip gražėja kai kurių automobiliai... :-))) Nusprendžiau ir aš sudalyvauti forume.
OSRAM sukūrė legalią led lemputę (NIGHT BREAKER H7-LED). Tai va ir iškilo klausimas: Gal kas naudojate? Ar jos vertos tų pinigų? Kadangi gabaritai nėra maži, ar tilptų superb3 žibintą? Na šiaip ar verta keisti halogeninę į šitą?
jau senai sitos lemputes yra, o ar Lietuvoje jos legalios, ar nereikalingas faru apiplovimas kaip xenon farom, jei papildomu reikalu nera tai aisku jos geriau svies, tik naujesnese masinose gali mesti lempuciu klaida ar isvis faros gali nedegti, jau pats su situo susiduriau, o del tilpimo tai reikia deti ir bandyti
jei aplink varikli niekur nieko nesimato tai greiciausia antifrizas papuola i degimo kamera ir ten sudega, prakalta variklio tarpine, neretas atvejis.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Ar prieš diržo keitimą dinginėdavo antifrizas? Pompa elektrinė ten jau ar paprasta?
Diržas keistas prieš kokius 3m., o antifrizas koks pusmetis dinginėja, tikriausiai tai nesusiję su diržo keitimu.
Pompa nepasakysiu kokia eina, pagal variklį tokią rodo
https://www.pigiausiosdalys.lt/lt/akcijos/preke/10001102796/95/10000010753/Siurblys-ausinimo-skyscio-vandens-pompa-DOLZ-A222/
Ką patartumėt, ar keisti variklio tarpinę nedelsiant, ar važinėti kol labiau išryškės bėda, kokios to pasėkmės (nekalbu apie perkaitinimą)?
Octavia 2010 1,6tdi 77kw
cia dar nedaug dingineja, pavazinek ir stebek masina, gal per isipletimo bakeli isvarineja ir ant variklio nieko nesimato todel?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Per egr aušintuvą būna, kad dingsta. Pasikeisk pirmiausia jį
supratau, bandysiu žiūrėti, dėkui
Octavia 2010 1,6tdi 77kw
visi variantai imanomi
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Man superbui panasiai dinginejo,keite egr ausintuva (lygtai taip vadynasi) po pakeitymo bedos dingo
ačiū raime už komentarą
Octavia 2010 1,6tdi 77kw
Kaip ir minėjau, tik nuo jo ir reikia pradėti. 99proc bėda ten
Sveiki, gal kam teko susidurt su šlapiais purkštukais? Gryžtamų šlangučių tarpines pakeičiau, bandžiau ir truputėli paveršt vamzdelius, bet nepadejo. Ruoštis keist purkštukus ar dar bandyt pakeist varines šaibas po purkštukais? 1.6 tdi 77kw
o bandei svariai isplauti ir paziureti is kur tiksliai skverbiasi riebalas?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Bandziau 2 kartus, bet ant laisvu dirbant ir gazuojant niekur nešlampa, bandziau truputi pavazinet bet vistiek svaru. Taciau pravaziavus ilgesni laika vel buna slapia. Bandysiu vel plaut ir stebet kas keleta km
Sveiki . Gal kas turi minčių ? SKODA YETI 2.0 TDI 103 kw (2013 metu 320 t km) Vasarą kai būna karšta , važiuojant ilgesnį atstumą 130-150 kmh ir išmetant laisvą pavarą keliom sekundėm užsidega POMP OIL (tepalo slėgio lempuks) per visą ekraną su garsiukų. Kompas nerodo jokių klaidų . Slėgis buvo ant karšto 0.7... Pakeičiau tepalo pompą - slėgis ant karšto pasidarė 0.9 bar (vis tiek mažoką) ir iš esmes tokiom pat sąlygom važiojant (vasara, didelių greičių, staigiai išmetant laisvą) vėl keliom sekundem užsidega tepalo slėgio lempuks 1-2 sek ir užgęsta .... Ant mažų atstumų ir važiuojant 100-120 to niekada nebūna , ir šaltomis dienomis irgi be problemų.
SKODA YETI 2.0 Tdi 4X4 103kw 2013m
SKODA ROOMSTER 1.9 Tdi 77kw 2007m
o jei klampesni tepala ipilt?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Koks tepalas supiltas dabar?
5w30 kaip priklauso, visą laiką tokį piliau
SKODA YETI 2.0 Tdi 4X4 103kw 2013m
SKODA ROOMSTER 1.9 Tdi 77kw 2007m
pabandyk 5w40 ar net 10w40 klampesnis tepalas turetu pakelti slegi
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Jop, pradžiai bandyčiau 5w40, kad bent išbandyti, ar yra koks pokytis.
Nu gal reikia pabandyti... Tiesiog gamintojas rašo 5W30 tai tokį ir pyliau visą laiką (keičiu pats kas 6-8 k km) be to kai užsakau per E.parduotuves tai irgi pagal VIN duoda rinktis 5W30 . Gal reikia pabandyti. Žiema gal su užkūrimų per didesnius šalčius problemų ne kils :)
SKODA YETI 2.0 Tdi 4X4 103kw 2013m
SKODA ROOMSTER 1.9 Tdi 77kw 2007m
Asmeniškai man vis tiek neramu būtų, kad ir su kita specifikacija viskas ok. Neturi būti bėdų ir su 5w30, bet reikia viską nuosekliai žiūrėti. Kiek pamenu, mechaniškai slėgis turi būti didesnis vis tiek.
Sveiki, 2017 Octavia. Uzkniso juodai soniniu priekiniu langu drebejimas, kai jie pradaryti. Dreba ne tik uzdarant duris, bet ir vaziuojant per nelygumus. Zinau, kad cia ne vien Octavia problema, bet gal yra koks sprendimas, gal kas zino, kaip ir kur tvarkyti? Be to, manau, kad pradzioje bildejimas buvo mazesnis.
Sveiki, gal kas nors iš jūsų susidūrę su salono oro reguliavimo sklendėmis, šilto ir šalto oro ašies gale yra kojelė, ar ji tik paprastai užsimauna be jokių fiksavimų,ar gal dėt klijų,pas mane ji iškrenta ir bėda kad negaliu reguliuoti šilto šalto, mašina 2002,
Ašaš
o pakeisti sklende ?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Jo, arba visą sklendyną keisti, arba su klijais klijais aš privariau,nes ta kojelė tik ant sklendes ašies galo užsimauna ir nieko daugiau, tikiuosi laikys,tik nežinau ką padariau kad kondicionierius nesijungia, lemputės dega,o siurblio nebejungia
Ašaš
Bliamba prisiminiau, kad nuo diržo keitimo nuvariau 50+k km. Laikas keist diržą jau ar ne įdomu.
Octavia 2007 1.9 TDI 77KW
Neverta
dar gali vazineti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki. Gal galite pasakyti kame problema. Įsijungia ventiliatorius, uzgesinus variklį. Siaip visa kita gerai, tik tas ventiliatorius neduoda ramybes. Šiek tiek padirba ir išsijungia.
Dpf regeneruojasi, jei pas tave tdi. Pavažinėk kiek ilgesniais atstumais ir ok bus
bent kokia masina parasykit, kokie metai ir variklis, nes vienas variantas dpf valymasis kaip minejo evka, kitu dar prigalvosim kai bus daugiau informacijos
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Skoda octavia 1,6 tdi, 2011 metai, automatas
greiciausia paminetas variantas ir bus, normalus sistemos darbas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki. Gal galite pasakyti kaip geriau išspręsti problema. Kompas išmete klaida, kaip
Paaiškino streikuoja egr. Siūlo arba pakeisti nauju, arba iš programuoti egr ir pdf. Failą įkėliau.
Prietaisu skydelyje nedega jokia lempute. Tiesiog važiuojant pradėjo trūkčioti šiek tiek, sustojus, nevaziavo. Uzgesinus variklį, po keliu minučių važiavo gerai, nedideli atstuma nuvažiavus vėl nenorėjo važiuoti. Tačiau pastovėjus apie 20 minučių kaip niekur nieko važiuoja. Prieš taip atsitinkant skydelyje tik pradėjo mirksėti pakaitinimo žvakių lempute, kuri užgeso (žvakes geros, tikrinom). Automobilis skoda octavia 2011 metu, 1.6 tdi, automatas
jei nenori liesti dusliko, gali isprigramuoti tik egr voztuva, aisku nepamirstant pastatyti akles, pries ir uz egr voztuvo, gali isprogramuoti ir pdf ir ji pasalinti is duslintuvo, manau viska sutvarkyti vienu metu butu paprasciausias ir efektyviausias esamu ir ateityje laukianciu problemu sprendimo budas, daugiau prie situ klausimu nebereiks grizti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Neskubėčiau dpf pjauti tikrai. Pirma pasitikrinti reikia, kiek jis prisikaupęs š jau, tada daryti sprendimus. Ekologijas išpjauti galima greit, bet po to kiekvienas tehas būna su stresu ir papildomomis išlaidomis.
Prie tų klausimų gali tekti grįžti dar ir dar, deja. TA irgi ne glušai dirba, jie yra motyvuoti tokius pagauti. Taip ir aš buvau pagautas su tom operacijom. Teko ieškotis kelio per galines duris, kas nėra labai malonu ir pigu. Tuo labiau, kad yra dabar tų DPF už kelis šimtus eur. Na, neaišku, kiek jie tarnauja.
Dar ko gero ne už kalnų laikas, kai bus solidžios baudos už tokius išmetimo sistemos "patobulinimus"
Niekada nešalinkit, to kas sukurta inžinierių. Neklausykit visokių garažinių paistalų apie “išprogramavimus”, “užglušinimus”, ir viso šito patobulinimo privalumus. Mano patarimas.
toli grazu ne kiekvienas gali sau leisti vazineti nauju auto kaip pats darai, dziaugiuosi, kad tu gali, o kai tas sistemas pilnai sutvarkyti kainuoja daugiau nei kainuoja pati masina, o kitai masinai nusipirkti niekur nesimeto keliasdesimt tukstanciu pinigu, kokia siulai alternatyva?
O del garaziniu nori pasakyti, kad tarp ju nera geru specialistu ir ju nuomones ir pasiulymai yra neikiniai???
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tiukus, nenoriu nieko įžeisti. Dėl garažinių- turiu dar ir tikią opel zafira b. Užsidegė čekas, dpf regeneracija nevyksta, jų verdiktas - viską pjaunam, šalinam, glušinam. Kategoriškai pasakė. Sakau pagalvosiu. Grįžau namo, truputį pasikučiau pats variklio skyriuje, gi žiūriu plastikinis vamzdelis einantis į slegio daviklį nuo senatvės sutrūkęs…Paėmiau vamzdelį tokio pat diametro, padariau sujungimus ir viskas. Reikalų už du eurus. Važiuoju be jokių operacijų jau antrus metus. Va tau ir garažinių patarimai. Jiems žinoma geriau 100 eur garantuotai paimti ir net nebandyti iškoti problemos.
kai zmogus nenori rasti problemos tai ir neiskos ju, tas ispjovimas nelabai ka ir padetu, o tada jau butu priversti ieskoti problemos, o viska atstatyt jau butu problema nemenka. Dabar zinai kur nebevaziuoti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Didžioji dalis plovimus ir šalinimus tik težino. Dzin, kad dar yra plovimas, keitimas dėvėtu ar pan :D Ypač daug priviso visokio plauko programuotojų, kur vaidina baisiai suprantančius, nors net logo normalaus nemoka padaryti. Pučia tas pačias šiukšlinas programas ir vadinasi remapintojais ir čipuotojais.
tikrai pritariu, jei zmogis tik pucia kazkur istrauktas nete programas, o pats tenais nieko nesigaudo tai tikrai nieko gero nelauk is tokiu programavimu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki, forumiečiai. Nusibodo tik skaityti klausimus/atsakymus, stebėti kaip gražėja kai kurių automobiliai... :-))) Nusprendžiau ir aš sudalyvauti forume.
OSRAM sukūrė legalią led lemputę (NIGHT BREAKER H7-LED). Tai va ir iškilo klausimas: Gal kas naudojate? Ar jos vertos tų pinigų? Kadangi gabaritai nėra maži, ar tilptų superb3 žibintą? Na šiaip ar verta keisti halogeninę į šitą?
ŠKODA SUPERB 3 2016 2.0 110kw
jau senai sitos lemputes yra, o ar Lietuvoje jos legalios, ar nereikalingas faru apiplovimas kaip xenon farom, jei papildomu reikalu nera tai aisku jos geriau svies, tik naujesnese masinose gali mesti lempuciu klaida ar isvis faros gali nedegti, jau pats su situo susiduriau, o del tilpimo tai reikia deti ir bandyti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Nėra jos legalios, jei įdėsi į slovikinę lempą, kuri neturi atitinkamų žymėjimų ir tt ;)
Puslapiai