Galini valytuva ijungus (Octavia I universalas) viena karta normaliai nuvalo, po to valo tokias gabaliukais (viena nuvalyma is kaires i desine padaro per kokius tris pertraukimus) ir kai isjungi visvien valo, po kiek laiko sustoja savaime kazkaip. Cia taip turi buti ar man jau reikia problemu ieskoti? :)
Galinio valytuvo veikimas Octavia I
Šeš, 2011-06-18 00:32
#1
pinskas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 10 mėnesių
Joined: 2011-04-26 18:31
Galinio valytuvo veikimas Octavia I
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
Na pas mane Octavia I universalas, galinis valytuvas veikia normaliai intervalais, ir išjungus nevalo. Įtariu taip kaip pas tave neturėtų būti
Gal vertėtų pasižiūrėti, kaip sukinėjasi pati valytuvo varikliuko ašelė...gal jau ašelė prasisukinėja valytuvo korpuse, kartais užgriebia, tai pastumia valytuvą ar kažkas panašaus, bet tai aišku nepaaiškina, kodėl valo išjungus...
beje, koks tas valymas išjungus? Gal čia kaip su priekiniais, jeigu į kažkurią ten pusę pastumi svirtelę, jis papurškia ir dar 3 kartus pavalo, nors ir išjungtas...
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Pas mane ta pati problema. Įjungus ir iškart išjungus galinį valytuvą, kad nuvalytu 1 kartą - nuvalo dar kokius 10 kartų.
O čia ne bus problema reliuškėi?
Šiaip pas mane ir priekiniai valytuvai kartais streikuoja.... :cry:
блог
Valo belenkiek kartu isjungus, net neskaiciuoju kiek.
Jeigu rele - tai kurioj vietoj ji stovi? Kaip ja patikrint? Ar ji eina atskira galiniam valytuvui?
o pas mane galinis valytuvas net nepajuda, vandeny purskia, o valytuvas nejuda..saugikliai tvarkoi.. gali but uzkepes?? argreiciau varikliukas sudeges.Gal kas keitet?? kokios kainos??
kas cia praleke kaip vejas - ka? tu SKODOS neturejas?
pradziai ji nuimti reikia, paziureti ar varikliukas tvarkoje, jei ne ieskosi ir pakeisi.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Nors kalba eina apie Octavia I, pas mane Octavia II buvo galinis sustojęs, bet purškė, kartais bandydavo valyt, bet vidury stiklo sustodavo. Išėmiau visą valytuvą su varikliuku, praardziau tą vietą, kur tepalas yra, o jis nebe baltas, bet "šokoladinis" nuo dulkių. Viskas buvo išvalyta, sutepta naujai ir dirba vėl kaip naujas. Bet šitai manau gelbėtu tik tavo atveju, kitiems kam po dešimt kart valo vieną kartą įjungus, kažin ar čia bėda bus.
2017 Škoda Superb L&K 2.0 TDI CR DPF/140kW/6DSG
2007 Škoda Octavia Combi 1.9TDI/77kW/manual
Mano skodai po dangcio remonto panasiai buvo, pasirodo per daug uzversta valytuvo kojeles verzle, ja atleidus baigesi visi x failai.
Niekada nesakyk niekada.
prisiruosiau paziuret galini valytuva - nuemiau bagazines plastmase, ijungiau valytuva ir ka jus manot - viskas veikia kuo puikiausiai ir sustoja isjungus, ir valo nesustodamas.
Vakar nuploviau masinos gala - ir valytuvas vel durniuoja, itariu kad cia viskas nuo dregmes darosi, tik nezinau kuria vieta tvarkyti...
Laukiu patarimu
tvarkyk ten kur valytuvas gali dregmes gauti, ten kur skyle stikle per kuria kisasi valytuvo koja
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Vis dar niekaip nesutvarkau galinio valytuvo - dabar jau buvo kad ijungi ir neissijungia, strigineja ir ant sauso (nubraukia stikla ne vienu mostu, bet ta mosta padaro su keliais sustojimais). Tai jau trecia karta isardziau viska, perlitavau tris kontaktus ant kuriu laikosi visa mikroschema - tai dabar kai valytuvas neuzdetas - atrodo viskas normaliai veikia, tik uzdedu valytuva ir vel su sustojimais valo (nepadaro pilno mosto be sustojimo). Varztus atleidinejau ir valytuvo kojeles ir varikliuko - niekas nuo to nesidaro. Na bent dabar pakolkas isjungus - issijungia :)
Neisivaizduoju kame cia saknys, kito pirkti vis dar nesinori.
Tiesa - strigineja visada tik valytuvui sugriztant i pradine padeti.
prasiardyk ten, kur sutepimas yra mechanizmo, ten gali tepalas su dulkėm būti. Kol valytuvas neturi pasipriešinimo - prasuka, o kai spaudimas prie stiklo, tada buksuoja.
2017 Škoda Superb L&K 2.0 TDI CR DPF/140kW/6DSG
2007 Škoda Octavia Combi 1.9TDI/77kW/manual
Buksuot tai jis nebuksuoja, tik toks yspudis kad jis uzstringa kazkur ar kontakto kokio negauna, kad sustoja ir paskui toliau pabaigia mosta.
O prasiardes tai buvau ten, tik tu visu metaliniu dantraciu nebuvau isemes, nes nelabai jie ten ir issiima turbut, o tepalas tai jau tose vietose kur trinasi - pajuodaves, kitur skaidrus.
Kiek pamenu, tai ten viskas išsiardo(OCT2), va būtent ir pas mane tik toj vietoj buvo pajuodavęs, o likęs baltas. Blogiau nebus, jei tą vietą susitvarkysi, jei nepadės, žinosi, kad tikrai kita problema.
2017 Škoda Superb L&K 2.0 TDI CR DPF/140kW/6DSG
2007 Škoda Octavia Combi 1.9TDI/77kW/manual
Vistik pas mane elektrinis gedimas yra - as tuo tikras, nes kodel tada neissijungia, kai isjungiu valytuva?
Gal kas zinot Kaune gera elektrika, kuris galetu paziuret ir patvarkyt valytuvo varikliuka?
Gal ir taip, bet nuėmus valytuvą ir matant, kad ten yra papuolę dulkių, neišvalyt, manau kvailokas sprendimas būtų. Anksčiau ar vėliau ir dėl to teks ardyt.
2017 Škoda Superb L&K 2.0 TDI CR DPF/140kW/6DSG
2007 Škoda Octavia Combi 1.9TDI/77kW/manual
Isardziau dabar visus krumpliaracius, asele kur valytuvas uzdetas, neardziau si karta tik pacio varikliuko - isvaliau tepala, pritepiau naujo ir po plastmasiniu didziuoju krumpliaraciu pasveiciau kontaktus juos i virsu dar atlenkiau siek tiek(greiciausiai cia ir buvo visa problema, nes kontaktai apsinese buvo, net pacioj plokstelej grioveliai nuo kontaktu like) - dabar pakolkas viskas tvarkingai veikia :)
Didžiausia klaida ir būna, kai klientas atvykes į servisą, sako yra problema tokia, reikia pakeisti tą ir tą. Pakeiti, ką prašė, o problema lieka. O tada žiūri išpūstom akim, kad už neišspręstą problemą pinigus reiks mokėt. Tai dažniausiai nutinka būtent prisiskaičius forumų ir prisiklausius "gerų patarimų" :) Taigi geriau pasakyt, kas neveikia, o ne ką daryti. Tada patikrinami elementariausi sprendimo būdai, o tik tada drastiškiausi, dažniausiai ir brangiausi. Šaunu, kad problema išsisprendė(bent kolkas ;))
2017 Škoda Superb L&K 2.0 TDI CR DPF/140kW/6DSG
2007 Škoda Octavia Combi 1.9TDI/77kW/manual
Kad nekurti naujos temos, "prikeliu" senąją. Žodžiu, visai netikėtai ir nelauktai nulūžo Octavios II (universalo) galinis valytuvas. Trinktelėjau uždarydamas bagažinę ir... pasikabino ant spyruoklės. Po teisybei, prie kokį mėnesį pastebėjau, kad nuskilęs kamputis plastamasinio laikiklio, tačiau negalvojau, kad tai bus rimta. Žodžiu, iš atostogų sugrįžau be užpakalinio valytuvo. Kadangi važinėti nepatogu ir nesaugu, pasiskambinau į ARX, kur tą plastmasinį laikiklį (nuo "koto" iki valytuvo) pasiūlė įsigyti už 89 Lt. Gal bus kokių kitų gudresnių pasiūlymų (po vadinamus "šrotus" nelabai tenka lankytis)?
mronny - teks suspazint su srotais :) Kebulo dalimis pas mus nelabai kas prekiauja. Taip pat gali pamegint pasiskambinti i Dolta. Kontaktai skiltyje Partneriai (virsuje)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Patogumo dėlei iš kitos temos ( Langu apiploviamas ) perkeliu nuorodą ir komentarą:
Ne šiam atvejui, bet temai gal pravers tai (rusų kalba) :
http://vwts.ru/forum/135633
P.S. Gal kas žinot ar šitas - VW - remonto komplektas tiktų OCTAVIA COMBI 2000 m.?
Egis 73 į tai atsakė taip:
Arba toks pats arba labai panašus. Teko ardyti galinį valytuvo mechanizmą. Buvo prikepęs apiplovimo vamzdelis ir skystį purškė ne tiesiai į viršų, o srovė judėjo kartu su valytuvu. Panašaus atskiro vamzdelio pirkti neradau, o darbe po akim pakliuvo teleskopinė radijos antena, kurios viena dalis idealiai atitiko reikalingą vamzdelį. tam ji ir buvo panaudota.
Juozax
Čia dar vienas, irgi rusų kalba, trumpesnis praktiko postas:
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_faq13#13.4.14
Juozax
Pratęsiu OCT2 galinio valytuvo temą. Prieš kelias dienas įjungus galinį valytuvą, jis pradėjo lėtai, sunkiai, lyg striginėdamas valyti, kol po kelių kartų "sustingo" pusiaukelėje. Į svirtelės junginėjimą nereagavo. Sustojus apžiūrėjau ir pajudinau patį valytuvą. Kai užveddžiau variklį, valytuvas stenėdamas sugrįžo į pradinę (gulsčią) padėtį. Vėl įjungus valytuvą, jis vėl užstrigo pusiaukelėje. Eilinį kartą pajudinau ir užvedžiau variklį-valytuvas sugrįžo į pradinę padėtį. Kokia galėtų būti preliminari diagnostika? Išvalyti ir iš naujo sutepti sistemą tepalu? Ar ruoštis skausmingesnei operacijai?
uzsioksidavo aisis, nuimti isvalyti, o jei nepades- pakeisti visa mechanizma
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Kuo toliau, tuo įdomiau. Šįryt jau priekiniai valytuvai pradėjo "grybauti": juos įjungus, lėtai lėtai (kaip kokie estai) nuvalė kelis kartus, po to užstrigo pusiaukelėje (į svirtelę neregavo), po keliolikos sekundžių sugrįžo į pradinę būklę (t.y. "atsigulė"). Daugiau žaisti nebandžiau. Kažkaip įdomiai gaunasi: dviejų savaičių laikotarpyje "pareina" abu valytuvai. Nors priekiniai naudojami žymiai intensyviau. Čia gal nuo drėgmės ir šalčio susidaro koks kondensatas (tepalo/šiukšlių mišinys), kuris stabdo valytuvų sukimąsi..? Maž orui sušilus, valytuvai atsigaus..?
Pasinaudok paieška. Ši priekinių valytuvų problema plačiai aprašyta, berods dargi net su nuotraukomis kaip jos atsikratyti.
]
Supratau. :) Tiesiog nesitikėjau, kad taip sinchroniškai visi valytuvai užkirmys.
Būna įdomių sutapimų :)
]
Panašu, kad vis tik problema elektros grandinėje buvo. Mechaniškai viskas juda lengvai ir neužsioksidavę (bent taip servisiuke sakė), o atidarius valdymo bloką po vairu bei pasižiūrėjus-valytuvai (tiek priekiniai, tiek galinis) atsigavo ir dirba normaliai. Tiesa, neaišku, kiek ilgai.:)
Duok dieve, bet serviso pateikto išvadom aš linkęs abejoti.
]
Labai abejočiau ar jie paty varikliuką perrsinko, sutepė ir t.t.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW