Sveiki,
Paskutiniu metu pradejo taip keistai kurtis. Truputi starteris pasuka, toks jausmas, kad turetu pagriebt ir usikurt, bet ima ir nutyla. Tada suki antra kart vel lyg pagriebia, bet neusiveda. Kartais usiveda po trecio ar ketvirto tokio pasukimo, o kartais is pirmo. Nelabai isivaizduoju kas galetu but. Gal kas turi kokiu minciu. Nuvaziavus i servisa turbut usikurtu is pirmo karto, pasijungtu kompa pasakytu viskas ok. Gal kas turi kokiu minciu, masiniukas oktavia II 2005 1.6 MPI benzinas/dujos. pralekes nepilnai 100 k is ju apie 40 k dujom.
Darius
pats radai sprendima i savo problema. Diagnostika, diagnostika ir dar karta diagnostika.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Žvakes pasitikrink, o šiaip jas kas 60 000 km rekomenduojama keist.
Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???
Zvakes dar niekad nekeistos, greit bus 100K. Ar manot kad tokie dalykai gali but del zvakiu. Kazi kiek kainuoja originalios zvakes? Dabartinem esu patenkintas, nuvaziavo 100k is ju 40 ant duju.
Nu jei zvakes pavargusios, tai ir variklis turetu slyksciai dirbti ir tepala gali pradeti ryti.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Variklis skaitau gerai dirba, nesijaucia kaskokiu trukciojimu ar panasiai. Nebuna taip kad ilgai pasukus usikurtu ar palengva griebtu. Toks ispudis, kad bando griebt ir pameta. Kas liecia tepala, tai kaskiek padegina. Tik sakyciau deginimas mazeja. Nusipirkau prie 60 k, tuomet teko kaskiek dapilti, 10k atvazineja niekas nesikeicia. Pravaziavus 10k pradeda mazeti. Po paskutinio keitimo nudegino jau nezymiai, panasu kad didejant ridai mazeja deginimas. Dar pastebejimas, kad atidarius telapo dangteli buna "snargliu" dabar pavazinejus ilgesnem distancijom ir susilus orams reikalas taisosi.
gal nusisnekesiu. pabandyk is kitur kura isipilti. Jei kada i Vilniu susiruosi, prasinesk skodistams, gal kas kompa pajungs, normaliai paziures ir paaiskins problemas.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Apie žvakes...
Man Fabija ir sunkiai kūrėsi, pakeičiau žvakes ir kaip bitutė varikliukas toliau dirbo, o paprastos žvakės jau buvo nudegusios kaip tos Iridinės...
Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???
Pasikeiciau žvakes, susidėjau originalias. Rezultatas galime sakyti tas pats, kuomet ryte kuri salta, bando griebt lyg usikurs ir nieko. Tada vel suki is naujo, taip is kokio 3 karto usikuria, silta kuriasi be problemu. Nelabai isivaizduoju kas galetu but, neseniai dare diagnostika nieko kompas nerode ...
Dujininkai perrinko reduktoriu ir panasu reikalai pasitaise. Buvo iplysus membrana ir leido dujas i kolektoriu, ko pasekoje ilgiau pastovejus masina sunkiai kuresi. Pasirodo ejo partija reduktoriu su gumom kurios suplysta per 40 k km nuo lietuvisku duju. Dabar sudejo kietesnes gumas pritaikytas Lt dujoms. Tikiuosi vaziuosiu dabar ilgiau.
Ir pas mane paskutinę savaitę pradėjo šalta (arba ilgiau pastovėjusi) sunkiai kurtis, šilta kuriasi normaliai. Reikia sukti 4-5 sek, starteris suka, bet nekabina, ir ant galo pasikosedama užsiveda. Ankščiau viskas tvarkoje buvo, kurdavosi kaip bitutė nesvarbu šalta ar šilta...
Kame pirmiausia ieškoti bėdų? Laidai, žvakės (bet keisti, ir nuvažiuota tik max 30 tūkstančių)? Gal ta pati problema su dujų reduktorium, nes nuvažiuota su dujom jau 40 tūkstančių...
P.S. Octa I, benzas 2.0l, dujos.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.