sweiki! visus su Naujaisais metais! toriu toki lengva klausimeli! senden vazinejau po miesta rode masinos temperatura 90 laispsniu nu tokia koke turi buti normali! isvaziavau uz miesto pravaziavau kokius 200 km visa kele rode apie 70-75 laipsnius. Lauko temperatura buvo apie minus 12,ar cia del to kad lauke salta ar kazkas negerai? O kol vazineji letai rodo vel gerai 90 laispniu! Auto skoda octavia 99. 1.8 20v benzinas! aciu uz atsakymus!
Nesyla variklis!
Sek, 2011-01-09 00:44
#1
rafas
Offline
Last seen: prieš 12 metų 8 mėnesiai
Joined: 2010-07-12 21:27
Nesyla variklis!
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
vaziuojant turi buti pastovi temperatura, stovint vietoje gali siek tiek nukristi, kazkas negerai, lauko temperatura to itakoti neturetu. Termostata esi keites?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
nieko nekeiciau! anksciau taip nebuvo ir praita ziema to nepastebevau! neesu geras meistras sunkei gaudausi kur kas ten yra,ir nelabai zinau kas tas termostatas! Gal ir esu mates, koki jis atlieka darba?
Termostatas bent jau pas mane tai sukasi i radijatoriu ir ausinimo skysciui ikaitus iki tam tikros temperaturos (~88-94 laipsniai) jis ijungia ventiliatoriu ir ausina ausinimo skysti :) Kadangi kaip tu sakai masina vaziuojant trasoj nesyla tai toks jausmas, kad ventiliatoriu uzjungia per anksti arba jau gamykliskai per didelis didysis ausinimo ratas, nors neteko girdet, kad del 1 Octavios kasnors skustusi :)
Škoda Forman 1.3 40kw
Termostatas nieko neįjungia (netokia jo paskirtis), o tiesiog atidaro kelią aušinimo skysčiui tekėti didžiuoju apytakos ratu(per radiatorių). Kol variklis šaltas ,skystis cirkuliuoja mažuoju apytakos ratu.O jei termostatas užstrigęs atidarytoje padėtyje, tai nuolat aušinimo skystis teka didžiuoju ratu ir negali sušilt iki darbinės temperatūros.
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
o kiek jis kainuoja tas termostatas? ar imanoma ji paciam pakeisti? ar jis is masinos apacios ar virsaus? aciu uz atsakymus!
apie 25lt kainuoja, ji gali ir pats pakeisti, keiciasi is virsaus, bent jau pas TDI varikli
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Kainuoja apie 30lt, rankas jei turi, pasikeisi...
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
Tai tada ne apie ta kalbam, bet yra ir kitas termostatas, kuris uzkaitus skysciui ijungia ventiliatoriu.
Škoda Forman 1.3 40kw
termodaviklis, kuris yra radiatoriuje jungineja ventiliatoriu.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Aisku, nezinojau tikslaus pavadinimo, mes ji tiesiog daciku vadinam. :)
Škoda Forman 1.3 40kw
dacikas rusiskai, daviklis lietuviskai
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tai taip, daug automobiliu daliu dauguma rusiskais pavadinimais vadina, visokie dacikai, salnikai, atstoinikai ir pns. o kai is manes toks rusakalbis tai ir nezinau kaip kas tiksliai vadinasi :D
Škoda Forman 1.3 40kw
O iš kur žinai kada 90 o kada 70 laipsniu, nes pas mane yra rodyklė ir viskas, laipsnių jokiu nerašo. Pas, mane kai įšyla rodykle būna per pati vidurį tos skales (taip kaip butu puse bako benzo, nes tokios pačios rodyklės). Tai įdomu kokia temperatūrą pas mane rodo, logiškai mastant turėtų būti 50 laipsnių. Jeigu taip tai išeina, kad pas mane per maža temperatūra.
per viduri ir yra 90 laipsniu darbine temperatura
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
nu tai va taip ir paskaiciavau daug maz kad apie 70-75 nera ir pas mane skaiciuku per viduri yra 90! visas yra 180.senden zodziu pavazinejau puse dienos tai sviruoja apie 10 laispsniu tai perviduri tai biski maziau nesuprantu kame reikalas! ar pasvisus kaip ysila taip ir stovi kaip priklata? ant 90? ir dar klausimelis del tu venteletoriu kada jis turi suktis ?as kapota atidariau uzkurtai masinai ten prie radijatoriaus yra du dideli vinteletoriai nei vienas nesisuka! nesijuokit jei nesamoniu klausiu sunkej kertu tokiuose dalykuose!
pas mane pasiekia viduri ir jaj vaziuoji nei daugiau nei maziau nebuna :) jau kai pasiekia tai pasiekia darbine temp:D ir isila irgi gana greitai 2 mylios ir beveik darbine:D
Imeskit kas TDI brezini, kur tas termostatas randasi.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Daciku, tik ne taip isverciau i lietuviu kalba :D
Škoda Forman 1.3 40kw
nu taip iseina kad reiks bandyti ji keisti! o jei ne keisiu jo ar cia blogai kazkas? ir ar gali kasnors dar sugesti? sviruoja tarp 10-20 laipsniu!
Jeigu jis uzstrigo atidarytoj padetyje - nieko blogo nera, tik iki optimalios temperaturos neisila variklis. Jei uzstrigtu uzdarytoje padetyje, tada blogai.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
nu tada bandysiu senden sutvarkyti ta reikala! paskui parasysiu ar padejo!
jeigu jau ant tiek nerauki tai termostatas 30 jo pakeitimas 20lt meistrui ir 6lt antifrizo litras vsio 56lt ir vazineji toliau laimingas...
Pay tha cost to be da BOSS!!
buvau senden pas meistra sako kad 99% kad sensorius (dachikas) temperaturos sugedes! termostatas geras! bet sake dar ritoj prie kompo prijungs tiksliai pasakys! nuvariau i parduotuve paklaust kiek jis kainuoja cia pas mus originalus wolsvageno gaunasi apie 160 litu o kazkokios kitos firmos 60 litu! pas mus kosmines cia kainos masinu detalems!
"Suvalkietis" moka du kartus....
Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???
reikia tada darbdavi ieskot suvalkieti :D
Octavia 2,0 TDI
gal zinok kokia internetine parduotuve is kurios siustu i uzseni is lietuvos detales gal esat susiduri ar girdeja ka nors?
Prieš kelis mėnesius ir man temp. daviklio reikėjo tai internete kainos prasidėjo nuo 25 lt iki berods 150 lt, nuvykes į auto dalių parduotuvę nusipirkau itališką už 50 lt ir pats pasikeičiau. Dar klausiau kodėl tų pigesnių (kinietiškų)neturi, tai sako daug brokuotų pasitaikydavo klientai gryžta nepatenkinti, tad ir nebeprekiauja tokiais.
Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???
Gal to daviklio detalės kodą turit? Panašu, kad maniškei reikia pasidairyti :)
Tipo imdamas pygesni nusvils pirstus ir dar karteli nuaja pirks tik originalia kaina? Nesamone. Parejo ABS - originalas - 70-120 lt. Kazkoks kinietiskas - 25. Vis dar veikia.
Galėtum ir parašyti kokia ta internetinė parduotvė!
Jei gerai supratau apie koki dacika yra kalbama, tai jis sukelia problemu ir kuriant TDI varikli kai jis siltas. t.y. sukti reik kokias 2-3 sec.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Prašom, kad tik ir jum padėtų. Kainas pasitikrinu EDETA.lt, tereikia detalės kodą į rašyt ir pateikia kokios firmos ir po kiek kainuoja. Pvz. kad ir tas temp. daviklis 059919501 šiandien meta 7 variantus su kainom nuo 25,23 lt iki 102,30 lt, o analogų net 25 tik be kainų.
Pirkt pigiausią ar ne kiekvieno pasirinkimas. ;)
Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???
Iš anglų atsisiųsti 6,5 GBP... Reiks vietoj apsidairyti
nukripsiu nuo temos-dar norejau pklausti kaip pripildo ta freona condiskei? pas mane pasibaige,nes puscia tik labai drungna ora seniau vare salta labai,ir kiek tai kainuoj ir kuriam laikui jo uztenka?
juk ne litus uzdirbi...
Yra balioneliai tokie, prisuki prie ventilio, esancio prie radiatoriaus, ir suleidi. Pora sezonu kaip minimum atlaikys, priklauso kaip daznai naudosi
pirma karta girdziu apie tokiu balionelius,reiks pabandyti paieskoti nes kiek cia ieskojau kad taip kas pripustu tai niekas nieko nezyno.....dekui uz pataryma!
Gal netyčia kas su Octavia I 2.0l automatinėmis dujomis važinėjate - klausimas būtų per kiek laiko pas jus persijungia į dujas prie dabartinių 0+5 laipsnių.
Kažkaip labai jau ilgai šyla variklis pas mane, ir persijungia į dujas tik po gerų 5 min. - o šalčių dar kaip ir nėra. Apie 3-4 minutes birbinu užvedęs ant laisvų, o paskui dar apie 3-4 km nuvažiuoju, kol persijungia...ar čia daugmaž normalu, ar nevisai? Truputį gaila benzo, labai jau greit dingsta :)
kažkada klausiau dujininkų, sakė, kad persijungimas ant mažiausio laiko nustatytas, tai gal kas su termostatu truputį jau negerai...
dėkui
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Aš užvedu ir iškart važiuoju stipriai nekeldamas apsukų, kol variklis nepasiekia darbinės temperatūros. Dujos persijungia po 2-3 km. po ~ 4 min. Manau, kad normaliai pas tave persijunginėja. Labai priklauso nuo oro temperatūros ir kaip greitai įšyla tavo variklis nuo pajudėjimo. Į dujas yra perjungiama kai variklio temperatūra pasieka apie 70 laipsnių. Programiškai man atrodo,kad galima paankstinti perjungimą prie žemesnės temperatūros, bet tai labiau kenks varikliui. Kokios pas tave dujų sąnaudos važinėjant po miestą ir trasoje?
Aišku. Nu reiks pasidomėti ten tuo perjungimu, gal galės dar paankstinti.
Galbūt ne į temą, bet trasoje jei ant 90 km/h tai iki 7l/100km, mieste iki 11l/100 km
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
daug, ieskok priezasciu.
sveiki,pas mane darbine temperatura pakyla tik nuvaziavus apie 20 kilometru ar tai normalu?1.9 tdi 77 kwh
Šiandien ryte -11 rodė. Iki darbo (apie 10 km) kol nuvažiavau - pakilo tik per kelias padalas. Normalu.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4